Paljon "vapaita" naisia"

ON ON ON koklaa

Mistähän johtuu, et täällä niin paljon niin sanottuja vilkaita rouvia et livettää.Onko herrat ehkä masennuksessa et hoito jää?

33

2805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kortonki-kyrpä

      Oon kuullu et vesijohtovedessä on niin paljo lyijyä (vanhat rooman vallan aikaset lyijyputket) ettei ukkojen nahkanuijat ota eteen.
      mua ei haittaa ku juon vaan olvia.
      oon monet kläpit tehny!

    • sokea reetta

      Jaa missä vai?? Kumma kun ei ole sattunut minun kohdalle, tai sit ne kiertää mua..

      • Nahkurin orsi

        Menkääpä hyvät herrat Rammariin. Ihme on jos ei piparia irtoa, on ikähaitari melkoinen, jokaiselle jotain :)


      • irtoaako?
        Nahkurin orsi kirjoitti:

        Menkääpä hyvät herrat Rammariin. Ihme on jos ei piparia irtoa, on ikähaitari melkoinen, jokaiselle jotain :)

        Onko Rammarissa paljon ymmärtäviä naisia?

        Siis naisia, jotka antavat ymmärtää että ymmärtävät antaa?

        Jos, niin sinne sitten pittää lampsia ens perjantaina.

        terv. Tupa-Uuno


      • mkoö
        irtoaako? kirjoitti:

        Onko Rammarissa paljon ymmärtäviä naisia?

        Siis naisia, jotka antavat ymmärtää että ymmärtävät antaa?

        Jos, niin sinne sitten pittää lampsia ens perjantaina.

        terv. Tupa-Uuno

        Rammarissa on paljon h-poikia,että menkää vaan sinne.
        Ymmärtävät,ja antavat Naiset kiertää kaukaa sen paikan.


      • Jakaako jäännös

      • Anonyymi

        Heittäydy mitään tekemättömäksi, et jaksa mitään etkä näe, ehkä et kuule.
        Olet ikäsi passattanut itsesi, toiset hyysää sinua periaatteella.
        Jopa on tyhmiä naisia ojossa ,jotka pesee ja piinaa, äräköivät arvostelijoille .
        Kehut omistavansa sitä sun tätä, vaikka kaikki on fiaskoo.
        Persaukinen täysin, niin jopa tädit läähähättää apuun.


      • Anonyymi

    • Vai Rammari...kuulemmahan sieltä lohkee, joten yksinäiset miehet sinne vaan:))

      • eki 9

        Juu,sieltä saa hyvää m:naa.


      • Jotain parempaa.
        eki 9 kirjoitti:

        Juu,sieltä saa hyvää m:naa.

        Ja jos elämän taso on tuo, niin eikun vaan.


      • eki 9
        Jotain parempaa. kirjoitti:

        Ja jos elämän taso on tuo, niin eikun vaan.

        Ai,musta makkara on parempaa,sä tiedät,,,,no sitäkin löytyy rammarista,mis kaikki h-pojat käy.


      • -63

        ai sä tiiät sen varmaan kokemusta?


    • 100 naista maannut

      Olin joskus nuori ja helvetin hyvä tanssimaan. Ja akkoja joka helvetin kapakassa oli liuta kainalossa joista valita! Ei tänä päivänäkään ole varmasti sen ihmeellisempää. Siis kaikki karjut JOS HALUATTE NAISIA JOITA VALITA OPETELKAA TANSSIMAAN; SEKÄ KÄYTTÄYTYNÄÄN!!! niin yksinkertaista se on!

      • Anonyymi

        Tosimies ei tanssi eikä ole aktiivinen, istuu vaan baaritiskillä coolisti. Lopuksi se narttu lankeaa mukaan, se tanssihyppelijä jää ilman.


    • Muugalainen

      Minulla on melko hyvä postimerkki kokoelma ja moni nainen on kiinnostunut harrastuksesta jossa saa tavata ( ulkolaisiakin ) ihmisiä ja siten saada postia melkein jokapäivä !

    • jaava250

      On vietävän kiva,että naiset ees jaksavat.

    • kesänainen byhynynen

      Onhan näitä crocsi-tallukoita.. Onko sitten oikeita naisia?

      • Anonyymi

        Villapaita pinkki mummoja.
        Kaikki miehet käy mistä huokui kuuluu.
        Tuntitolkulla töitä tehdään,humpstumps ja puufff..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villapaita pinkki mummoja.
        Kaikki miehet käy mistä huokui kuuluu.
        Tuntitolkulla töitä tehdään,humpstumps ja puufff..

        No tuommonenhan ei kuulu enää mihinkään kevyt yrittäjyyteen,tuntitolkulla hölökytä iliman muuta.


    • Anonyymi

      Rammarissa on varkauden tautisimmat naiset et sinne vaan niin alkaa heppu punoittaa_/nimimerkillä piikkiä pyllyyn

      • Anonyymi

        no laita sukelluspuku sarven päälle....


    • Anonyymi

      Ei ole vapaita naisia, koska nämä taka pirtin poojjaat pitävät naisistaan kiinni kynsin hampain, millä siinä laitat oman melan väliin, villen tai jorman?

    • Anonyymi

      Kaikki varatut akat pettää Varkaudessa.

      • Anonyymi

        Zeesus mitä pönttöjä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zeesus mitä pönttöjä 😂

        Oli akkutehdas, zeesus mitä pönttöjä 😂
        Suunniteltiin heureka, zeesus mitä pönttöjä 😂
        Uimahalli piti tulla zeesus mitä pönttöjä 😂
        Korona kuriin zeesus mitä pönttöjä 😂 Varkaudessa on mukavaa ja turvallista asua, zeesus mitä pönttöjä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli akkutehdas, zeesus mitä pönttöjä 😂
        Suunniteltiin heureka, zeesus mitä pönttöjä 😂
        Uimahalli piti tulla zeesus mitä pönttöjä 😂
        Korona kuriin zeesus mitä pönttöjä 😂 Varkaudessa on mukavaa ja turvallista asua, zeesus mitä pönttöjä 😂

        Liikkuva Varkaus zeesus mitä pönttöjä Joroinen voitti liikuvin kunta zeesus mitä pönttöjä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikkuva Varkaus zeesus mitä pönttöjä Joroinen voitti liikuvin kunta zeesus mitä pönttöjä 😂

        Liikkuva Varkaus nakki liikkuu eestaas vaossa, zeesus mitä pönttöjä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikkuva Varkaus nakki liikkuu eestaas vaossa, zeesus mitä pönttöjä 😂

        Liikkuva Varkaus pikemminkin liikkoova Varkaus 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikkuva Varkaus pikemminkin liikkoova Varkaus 😂

        Karkeran ihmisen purkautumista, miten voi ihmismieli olla noin sairas ja musta.


    • Anonyymi

      warkauden KGB:stä saa!🙏

    • Anonyymi

      Klamxis

    • Anonyymi

      gaw

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe