olen harkinnut ostaa DNA:n kotimokkulan, mutta sen hinta on tyrmistyttänyt minut. 495 euroa!
en todellakaan voi ymmärtää miksi ihmeessä DNA pyytää mokkulasta noin järjetöntä hintaa?
itselläni on nyt DNA ADSL ja langaton päätelaite, mutta se maksoin vaan 80 euroa joka mielestäni olisi myös täysin oikea hinta tälle kotimokkulalle.
mokkulan hinta
5
7756
Vastaukset
- tyhjä tasku
mokkula on kallis kapistus, koska siinä on paljon ominaisuuksia. NE KANNATTAA TESTATA HETI KUN OSTAT MOKKULAN.
jos ostat mokkulan niin varmista että olet 3G verkon peitto alueella, sekä myös sen että mokkulasi on varmasti täysin toimiva, ainakin soneralla on myynnissä myös mokkuloita joita ei ole testattu ennen asiakkaalle antoa.
lisäksi mokkulan mukana kuuluisi tulla RJ11 johto ja kannattaa myös tarkistaa että puhelimessasi on TEL-toiminto, sekä lisäksi kannattaa ehdottomasti testata mokkulaa puhelimena ja katsoa toimiiko se näin.
tietysti jo ennen mokkulan hankkimista kannattaa tarkistaa että asut 3G alueella, sekä myös että sinulla on TEL-toiminnalla varustettu lankapuhelin.
kun ostat mokkulan niin operaattori menee tietysti takuuseen että se toimii, mutta slougan älä luota kehenkään pitää tässä asiassa paikkaansa, jotenka mokkulan vaihto toiseen tai sopimuksen purku on hyvä sopia jo ostettaessa mokkulaa.
testaat siis itse että mokkula toimii kunnolla internet käytössä kuin myös puhelimena! - piratismus
jotta saat mokkulastasi kaiken irti niin toimi kyseisen ohjeen mukaan :
jos sä aijot hankkia mokkulan niin varmista että saat toimivan, alueella pitää olla 3G et sä muuten sillä mitään tee.
mokkulan puhelimena käyttö on myös vaihtoehto, jos sun lankapuhelimessa on TEL-toiminto.
lisä-antenni on myös hyvä vaihtoehto, alueelle missä on GPRS peitto, matkaa ei saa paljon 3G alueelle olla, tai muuten antenni on täysi nolla.
mokkulan hinta on todella kallis, mut huikeat ominaisuudet on hyväs mallis, jos se olis paljon halvempaa, niin ei siinä silloin puhelin toimiskaa.
3G alueella mokkula on nopea, paras väri on valko hopea, GPRS alueella on yhteys hitaampi, vaikka megan yhteydestä maksaisitki.
eli jos haluat siirtyä uuteen teknologiaan, mee DNA kauppaan mokkulaa ostamaan, se ei varmasti ole pettymys, 3G:llä alueella on nopein yhteys.
voit viedä mokkulan EDGE alueelle, sielläkin yhteys toimii vähän 400GB:tin päälle, mutta muista edelleen se antenni, pääset 3G nopeuteen jos antenniin tulee signaali.- ylihintaisia
Ei ne mokkulat ole sen mutkikkaampia/kalliimpia valmistaa, kuin vaikkapa WLAN tai ADSL motukat.
- jaati
http://www.youtube.com/watch?v=SWmnkAunlI4
olen 90 kymppinen - Mobiilisurffaaja
Eli hintaa on 147€, joka huomattavasti edullisempi kuin 495...
http://www.nokianpuhelimet.fi/index.php?act=viewProd&productId=766
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1175472Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361711- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201169Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846