Radion äänensävy pielessä!

Se on nimittäin käsittämättömän kirkas. Auto on 407. Loudness kytkintä ei voi panna päälle, koska se särkee äänen ja kumisee. Asennukset on tarkastettu, kaiuttimet vaihdettu, mutta lopputulos pysyy surkeana. Radion omilla säädöillä ei pysty saamaan juuri minkäänlaista bassoa puhumattakaan, että äänensävyä voisi pehmentää. (No, subbarilla saisi aikaiseksi jotain.) Auto itsessään on ollut hyvin viaton ja kaikin puolin toimiva, mutta radiota on pakko pitää kiinni ajoa aikana. Onko siis näin, että se mitä ostaja ei pysty näkemään, on käsittämättömän halpahintaista paskaa?

5

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 206 SW

ja olen tyytyväinen autoni radioon.

• ovat minun tietojeni mukaan 206:ssa, 307:ssa ja 407:ssa. Pienemmissä malleissa äänentoisto on selvästi parempi, sen olen huomannut. Vika ei siis voi olla yksinomaan radiossa, vaan enemmänkin sen sopimattomuudessa 407:aan. Yksilövikakaan tämä tuskin on, koska olen kuullut muutaman muunkin mananneen täsmälleen samaa asiaa.

• kaiuttimet
        dolmen kirjoitti:

ovat minun tietojeni mukaan 206:ssa, 307:ssa ja 407:ssa. Pienemmissä malleissa äänentoisto on selvästi parempi, sen olen huomannut. Vika ei siis voi olla yksinomaan radiossa, vaan enemmänkin sen sopimattomuudessa 407:aan. Yksilövikakaan tämä tuskin on, koska olen kuullut muutaman muunkin mananneen täsmälleen samaa asiaa.

Vaan olisiko sittenkin vika kaiuttimien sopimattomuudessa? Kyllä noissa halvoissakin radioissa yleensä taajuusvaste on kohtuullisen suora, ellei sitten laite ole nimenomaan Pösölle ja sen alkuperäiskaiuttimille räätälöity, mutta sitä en oikein usko.

Ja mitä noihin vakiovarusteena oleviin alkuperäisradioihin tulee, niin niistä harvemmin mitään kovin monipuolisia säätöjä löytyy. Jos asiaan haluaa parannusta, niin sitten pitää ostaa uusi soitin jonka taajuuskorjaimessa on riittävästi kaistoja.

• pösön/bosen

systeemi niin johan paranee tai vaihda radio sellaiseen missä on säätöjä alkuperäiset aina aika surkeita. vaatii noin 300-1000e niin saa jo jotain.

• yksi parannus

asiaan.
      http://www.kolhutpois.fi/Peugeot-407.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2417
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      58
      1402
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1323
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      929
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      818
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe