Se on nimittäin käsittämättömän kirkas. Auto on 407. Loudness kytkintä ei voi panna päälle, koska se särkee äänen ja kumisee. Asennukset on tarkastettu, kaiuttimet vaihdettu, mutta lopputulos pysyy surkeana. Radion omilla säädöillä ei pysty saamaan juuri minkäänlaista bassoa puhumattakaan, että äänensävyä voisi pehmentää. (No, subbarilla saisi aikaiseksi jotain.) Auto itsessään on ollut hyvin viaton ja kaikin puolin toimiva, mutta radiota on pakko pitää kiinni ajoa aikana. Onko siis näin, että se mitä ostaja ei pysty näkemään, on käsittämättömän halpahintaista paskaa?
Radion äänensävy pielessä!
5
599
Vastaukset
- 206 SW
ja olen tyytyväinen autoni radioon.
ovat minun tietojeni mukaan 206:ssa, 307:ssa ja 407:ssa. Pienemmissä malleissa äänentoisto on selvästi parempi, sen olen huomannut. Vika ei siis voi olla yksinomaan radiossa, vaan enemmänkin sen sopimattomuudessa 407:aan. Yksilövikakaan tämä tuskin on, koska olen kuullut muutaman muunkin mananneen täsmälleen samaa asiaa.
- kaiuttimet
dolmen kirjoitti:
ovat minun tietojeni mukaan 206:ssa, 307:ssa ja 407:ssa. Pienemmissä malleissa äänentoisto on selvästi parempi, sen olen huomannut. Vika ei siis voi olla yksinomaan radiossa, vaan enemmänkin sen sopimattomuudessa 407:aan. Yksilövikakaan tämä tuskin on, koska olen kuullut muutaman muunkin mananneen täsmälleen samaa asiaa.
Vaan olisiko sittenkin vika kaiuttimien sopimattomuudessa? Kyllä noissa halvoissakin radioissa yleensä taajuusvaste on kohtuullisen suora, ellei sitten laite ole nimenomaan Pösölle ja sen alkuperäiskaiuttimille räätälöity, mutta sitä en oikein usko.
Ja mitä noihin vakiovarusteena oleviin alkuperäisradioihin tulee, niin niistä harvemmin mitään kovin monipuolisia säätöjä löytyy. Jos asiaan haluaa parannusta, niin sitten pitää ostaa uusi soitin jonka taajuuskorjaimessa on riittävästi kaistoja.
- pösön/bosen
systeemi niin johan paranee tai vaihda radio sellaiseen missä on säätöjä alkuperäiset aina aika surkeita. vaatii noin 300-1000e niin saa jo jotain.
- yksi parannus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4653998Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161516
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891464Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521306
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067