Se on nimittäin käsittämättömän kirkas. Auto on 407. Loudness kytkintä ei voi panna päälle, koska se särkee äänen ja kumisee. Asennukset on tarkastettu, kaiuttimet vaihdettu, mutta lopputulos pysyy surkeana. Radion omilla säädöillä ei pysty saamaan juuri minkäänlaista bassoa puhumattakaan, että äänensävyä voisi pehmentää. (No, subbarilla saisi aikaiseksi jotain.) Auto itsessään on ollut hyvin viaton ja kaikin puolin toimiva, mutta radiota on pakko pitää kiinni ajoa aikana. Onko siis näin, että se mitä ostaja ei pysty näkemään, on käsittämättömän halpahintaista paskaa?
Radion äänensävy pielessä!
5
596
Vastaukset
- 206 SW
ja olen tyytyväinen autoni radioon.
ovat minun tietojeni mukaan 206:ssa, 307:ssa ja 407:ssa. Pienemmissä malleissa äänentoisto on selvästi parempi, sen olen huomannut. Vika ei siis voi olla yksinomaan radiossa, vaan enemmänkin sen sopimattomuudessa 407:aan. Yksilövikakaan tämä tuskin on, koska olen kuullut muutaman muunkin mananneen täsmälleen samaa asiaa.
- kaiuttimet
dolmen kirjoitti:
ovat minun tietojeni mukaan 206:ssa, 307:ssa ja 407:ssa. Pienemmissä malleissa äänentoisto on selvästi parempi, sen olen huomannut. Vika ei siis voi olla yksinomaan radiossa, vaan enemmänkin sen sopimattomuudessa 407:aan. Yksilövikakaan tämä tuskin on, koska olen kuullut muutaman muunkin mananneen täsmälleen samaa asiaa.
Vaan olisiko sittenkin vika kaiuttimien sopimattomuudessa? Kyllä noissa halvoissakin radioissa yleensä taajuusvaste on kohtuullisen suora, ellei sitten laite ole nimenomaan Pösölle ja sen alkuperäiskaiuttimille räätälöity, mutta sitä en oikein usko.
Ja mitä noihin vakiovarusteena oleviin alkuperäisradioihin tulee, niin niistä harvemmin mitään kovin monipuolisia säätöjä löytyy. Jos asiaan haluaa parannusta, niin sitten pitää ostaa uusi soitin jonka taajuuskorjaimessa on riittävästi kaistoja.
- pösön/bosen
systeemi niin johan paranee tai vaihda radio sellaiseen missä on säätöjä alkuperäiset aina aika surkeita. vaatii noin 300-1000e niin saa jo jotain.
- yksi parannus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801738
- 921598
- 701570
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6975- 80948
- 68881
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61818