Sopiiko lehtikalat ja sinileukakirjoahvenet samaan altaaseen?
Itsellä oli 4 keskenkasvuista lehtikalaa, kun altaaseen muutti 2 sinileukakirjoahventa. Nyt on 2 lehtikalaa kuollut. Katselin jäljelle jääneitä niin toisella selkäevä hieman repaleinen ja toisella ei ulkoisia merkkejä mutta hieman huono syönti... Pelkääkö ne ahnetta sinileukaa kenties???
Jostai luin ettei lehtikalat tykkää liian vauhdikkaista kavereista. Isompi sinileuka melko äkänen altaan "kingi". En ole nähnyt että kiusaisi muita muita kuin rihmakaloja joskus mutta....?
Kääk!!!
Lehtikset pelastettava
3
947
Vastaukset
- fish KING
Minkä kokoinen akva?
Ne muut kalat lajeittain ja määrittäin!
Yleensä ahvenet ei eri lajeina sovellu samaan akvaan jos tilaa on vähän.- alkup.
240l juwel rio.
2 lehtikalaa 2 sinileukaa rihmakaloja, leväbarbeja, verkkonuoliaisia, tulipyrstö (tulee hyvin toimeen leväbarbien kanssa), partamonneja.
- Rihma
Kuulostaa melkoiselta kalasopalta tuo akvaariosi..
Altaan koko olis hyvä tosiaan tietää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1856671- 1531905
- 1131628
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️501101Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248901- 41859