Sopiiko lehtikalat ja sinileukakirjoahvenet samaan altaaseen?
Itsellä oli 4 keskenkasvuista lehtikalaa, kun altaaseen muutti 2 sinileukakirjoahventa. Nyt on 2 lehtikalaa kuollut. Katselin jäljelle jääneitä niin toisella selkäevä hieman repaleinen ja toisella ei ulkoisia merkkejä mutta hieman huono syönti... Pelkääkö ne ahnetta sinileukaa kenties???
Jostai luin ettei lehtikalat tykkää liian vauhdikkaista kavereista. Isompi sinileuka melko äkänen altaan "kingi". En ole nähnyt että kiusaisi muita muita kuin rihmakaloja joskus mutta....?
Kääk!!!
Lehtikset pelastettava
3
960
Vastaukset
- fish KING
Minkä kokoinen akva?
Ne muut kalat lajeittain ja määrittäin!
Yleensä ahvenet ei eri lajeina sovellu samaan akvaan jos tilaa on vähän.- alkup.
240l juwel rio.
2 lehtikalaa 2 sinileukaa rihmakaloja, leväbarbeja, verkkonuoliaisia, tulipyrstö (tulee hyvin toimeen leväbarbien kanssa), partamonneja.
- Rihma
Kuulostaa melkoiselta kalasopalta tuo akvaariosi..
Altaan koko olis hyvä tosiaan tietää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565