Probleemia näytön ja uuden koneen välillä

hummm

Ongelma seuraava

Ostin uuden pöytäkoneen ja kytkin sen uuteen LCD-näyttöön. Kaikki pelasi moitteetta, kunnes eräänä päivänä käynnistettyäni koneen näyttö valitti "VGA input: no input signal" Kiristin kaikkia liitäntöjä, turhaan. Sitten yhdistin pöytäkoneen vanhaan kuvaputkinäyttööni näytön omalla VGA-piuhalla - kaikki pelasi moitteetta. LCD-näytön puolestaan kytkin pelikoneeseen (XBOX 360) konsolin omalla VGA-pihalla - taas kaikki toimi. Seuraavaksi yhdistin jälleen pöytäkoneen ja LCD-näytön, tällä kertaa DVI-piuhalla adapterin (DVI to VGA, sillä pöytäkoneessa
ei ole DVI-ulostuloa) avulla - ei toiminut.

Siis: uusi pöytäkone ja LCD-näyttö toimivat täydellisesti muiden laitteiden kanssa, mutta keskenään eivät (enää) millään. Näyttö on HP ja kone Acer. Voisiko, niin hullulta kuin se kuulostaakin, vika olla siinä, että laitteet
ovat erimerkkiset?

2

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pää räjähtää

Ostimme hp:n pöytäkoneen ja kaikki toimi moitteettomasti...hmm..noin puolivuotta kun näyttö alkoi ilmoittaa sanomaa: vga input - no signal. Kone meni sitten takuuhuoltoon ja emolevy oli vaihdettu vaikka mitään vikaa ei kuulemma ollut löytynyt. Nyt sitten taas pari viikkoa myöhemmin kone ilmoittaa tuota samaa viestiä eikä suostu toimimaan. Joten olisikohan hp:llä jotain omia ongelmia noissa koneissa ja liitännöissä?

• embbu 12

Mulla on hp näyttö ja hp kone mutta valittaa samaa vga input:no input signal

Mikä avuksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe