Gerard Wayn klooni

juju

eli oon nähnyt kuvan galleriassa jollain tyypilä, et kun se oli käynyt ruotisissa katsomassa MCR'ää, nii että sielä oli joku tyyppi joka oli näyttäny ihan gerard way'ltä, nii oonko joku muukin löytänyt kuvia wannabe greardista?

3

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta Suomen keikalla siskoni oli nähnyt aivan Gerardin näköisen tyypin, ja kysyi tältä: " Yritätkö matkia Geetä, vai?:)" Se oli vastannut, että ei kuulemma. Mutta huvittavaa.

• r0manc3

Nyt tälläinen hieno yleistys tähän alkuun :D mitä nyt itse olen nähnyt noita kovia mcr poikafaneja niin kyllä ne tunnistaa heti. Tuntomerkkeinä mustat n.olkapää pituiset hiukset, mustat pillifarkut, musta kauluspaita/mcr paita/BP takki ja mahdollisesti punainen kraka :)
      En sano että kaikki näyttäisivät tuolta, mitä olen itse nähnyt/tavannut niin aika hyvin sopii tohon kuvaan. Tiedä ovatko matkijoita vai ihan vain faneja :)
      En rupea ketään haukkumaan matkijaksi tai wannabe:ksi, mutta ei ole siis mikään "harvinaisuus" törmätä "klooniin" :)

• Maaaai

Tiedän erään pojan, ehkä 11v.. Tuskin on ikinä kuullutkaan MCR:ää.. Vaatteet ihan erillaiset kuin Gerardilla, mutta hiukset mustat ja vähän vaille olkapäihin saakka. MUTTA ne kasvot. Niissä on jotain niin samaa kuin Gerardin kasvoissa. Aina kun tulee vastaan, ei voi muuta kuin tuijottaa, niin saman näköinen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1783
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1357
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      194
      1126
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      54
      1087
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      1039
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      37
      985
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      61
      905
    8. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      66
      903
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      211
      865
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      155
      830
    Aihe