eli oon nähnyt kuvan galleriassa jollain tyypilä, et kun se oli käynyt ruotisissa katsomassa MCR'ää, nii että sielä oli joku tyyppi joka oli näyttäny ihan gerard way'ltä, nii oonko joku muukin löytänyt kuvia wannabe greardista?
Gerard Wayn klooni
3
777
Vastaukset
Mutta Suomen keikalla siskoni oli nähnyt aivan Gerardin näköisen tyypin, ja kysyi tältä: " Yritätkö matkia Geetä, vai?:)" Se oli vastannut, että ei kuulemma. Mutta huvittavaa.
- r0manc3
Nyt tälläinen hieno yleistys tähän alkuun :D mitä nyt itse olen nähnyt noita kovia mcr poikafaneja niin kyllä ne tunnistaa heti. Tuntomerkkeinä mustat n.olkapää pituiset hiukset, mustat pillifarkut, musta kauluspaita/mcr paita/BP takki ja mahdollisesti punainen kraka :)
En sano että kaikki näyttäisivät tuolta, mitä olen itse nähnyt/tavannut niin aika hyvin sopii tohon kuvaan. Tiedä ovatko matkijoita vai ihan vain faneja :)
En rupea ketään haukkumaan matkijaksi tai wannabe:ksi, mutta ei ole siis mikään "harvinaisuus" törmätä "klooniin" :) - Maaaai
Tiedän erään pojan, ehkä 11v.. Tuskin on ikinä kuullutkaan MCR:ää.. Vaatteet ihan erillaiset kuin Gerardilla, mutta hiukset mustat ja vähän vaille olkapäihin saakka. MUTTA ne kasvot. Niissä on jotain niin samaa kuin Gerardin kasvoissa. Aina kun tulee vastaan, ei voi muuta kuin tuijottaa, niin saman näköinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171048124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102639Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2222114Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231933- 721120
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491114Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59979Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77929- 170925
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43872