Tietääkö kukaan kyseisestä taiteilijasta mitään ?
Löysin hänen kankaalle maalaaman taulun. En tiedä miten oli kulkeutunut ? Sodasta ? Taulu kuvaa Pisin kylää.. Mitä mieltä , onkohan kyseinen maalaus arvokas ?
Taidemaalari
4
2518
Vastaukset
- Jore10
Halusit tietoa Randelinista.
Ota yhteyttä minuun jos haluat tietää enemmän taulusta.
Omistan itse vastaavasta aiheesta taulun ja kerään niitä.
0451300584 / Jore- mustavarvas
Moi. Minullakin löytyy kyseisen maalarin satama-aiheinen taulu.!
- Anonyymi
Minulla on kolme Yrjö Randelinin maalausta. Voin laittaa sinulle niistä kuvat ja tiedot, jos vielä olet kiinnostunut.
- Anonyymi
Hei! Satuin lukemaan keskustelusta Y. Randelinin tauluista.
Minulla on isältäni saatu hänen maalaamastaan talvisesta Pisin kylästä. Se on päivätty 22.2.43.
Isäni oli käsittääkseni tavannut taitelijan ja oli tuohon aikaan Karjalassa sotimassa. Sain lapsena jonkinlaisen selostuksenkin taulun historiasta, mutta se on jo päässyt unohtumaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727609
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264268- 503898
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 513006
- 492649
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262386- 352081
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742076Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552025