Sinulla jolla on Visa Debit:
1. Onko sinulla aiemmin ollut Visa Electron? Parempi kuin Electron?
2. Voiko tili mennä ikinä miinuksen puolelle? Paljonko siitä veloitetaan?
3. Kuinka nopeasti raha veloitetaan tililtä kun maksetaan kortilla?
Nordea : Visa Debit
3
897
Vastaukset
1) On. Niin uskon.
2) Ei ole kokemusta, mutta luulen tilinylityksen olevan teknisesti mahdollista, koska katevarmennusta ei välttämättä tehdä.
3) Toisinaan heti, ehkä useimmiten 2 pankkipäivän kuluttua, joskus vasta viikon päästä. Toisinaan katevaraus näkyy tilillä heti ja veloitus pari päivää myöhemmin (esim. bensa-automaateista ostettaessa).- patajan
Oon vakavasti miettinyt Visa Debitiä, mutta harmittaa jos ei aina nää sitä todellista tilin saldoa..
- .........
patajan kirjoitti:
Oon vakavasti miettinyt Visa Debitiä, mutta harmittaa jos ei aina nää sitä todellista tilin saldoa..
Visa Debitissä, jos se on offline kortti kuten normaalisti (Visa Debitin voi laittaa HUOM! myös online-kortiksi jolloin se on samanlainen kuin Electron), niin voi olla 2 päivän viive siinä kun ostokset kirjautuu tililtä. Tai siis tarkoitan että veloitetaan pankkitililtä. Siinä mielessä offline-kortiksi määritelty Visa Debit toimii aivan samoin kuin nyt kohta katoava luonnonvara eli suomalainen pankkikortti. Jos haluat olla jokatilanteessa aina ajantasalla niin hanki Visa Electron, sillä ostetut veloitetaan tililtä samantien, varmennuksen yhteydessä. Tai ainakin tehdään katevaraus jolloin vaikka ostos ei heti näkyisikään miinustettuna tilitapahtumana, niin ainakin tilin kate pienenee tuolla ostoksen loppusummalla samantien. Eli et voi ylittää tiliäsi Electronilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697284Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913127
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202071
- 342003
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171757- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181381