Sinulla jolla on Visa Debit:
1. Onko sinulla aiemmin ollut Visa Electron? Parempi kuin Electron?
2. Voiko tili mennä ikinä miinuksen puolelle? Paljonko siitä veloitetaan?
3. Kuinka nopeasti raha veloitetaan tililtä kun maksetaan kortilla?
Nordea : Visa Debit
3
920
Vastaukset
1) On. Niin uskon.
2) Ei ole kokemusta, mutta luulen tilinylityksen olevan teknisesti mahdollista, koska katevarmennusta ei välttämättä tehdä.
3) Toisinaan heti, ehkä useimmiten 2 pankkipäivän kuluttua, joskus vasta viikon päästä. Toisinaan katevaraus näkyy tilillä heti ja veloitus pari päivää myöhemmin (esim. bensa-automaateista ostettaessa).- patajan
Oon vakavasti miettinyt Visa Debitiä, mutta harmittaa jos ei aina nää sitä todellista tilin saldoa..
- .........
patajan kirjoitti:
Oon vakavasti miettinyt Visa Debitiä, mutta harmittaa jos ei aina nää sitä todellista tilin saldoa..
Visa Debitissä, jos se on offline kortti kuten normaalisti (Visa Debitin voi laittaa HUOM! myös online-kortiksi jolloin se on samanlainen kuin Electron), niin voi olla 2 päivän viive siinä kun ostokset kirjautuu tililtä. Tai siis tarkoitan että veloitetaan pankkitililtä. Siinä mielessä offline-kortiksi määritelty Visa Debit toimii aivan samoin kuin nyt kohta katoava luonnonvara eli suomalainen pankkikortti. Jos haluat olla jokatilanteessa aina ajantasalla niin hanki Visa Electron, sillä ostetut veloitetaan tililtä samantien, varmennuksen yhteydessä. Tai ainakin tehdään katevaraus jolloin vaikka ostos ei heti näkyisikään miinustettuna tilitapahtumana, niin ainakin tilin kate pienenee tuolla ostoksen loppusummalla samantien. Eli et voi ylittää tiliäsi Electronilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368