Mistä löytyisi suomenkielinen käyttöohje em. kameraan? Kameran mukana tuli 4(!)ohjetta:ruotsi,tanska,espanja ja italia. Tarvitsisin suomenkielisen ohjeen, paremman puutteessa englanninkielinenkin kävisi. Löytyykö netistä ? Itse en ole löytänyt.
Käyttöohje Panasonic Lumix FZ8
3
2980
Vastaukset
- rahi1
Pyydä liikkeestä mistä ostit kamerankin.Jos ostit suomesta pitää ohjeet saada suomeksi,jos taas ostit ulkomaisesta liikkeestä ohjeet tietenkin ko.kielellä.Siksi kannattaa ennen ostopäätöstä miettiä millä kielellä selviää.
- dombra
ja kaksikin kertaa. Ostaessani (Gigantista) pyysin suomenkielistä ohjetta ja lupasivat laittaa sen sähköpostilla. Postia tuli, mutta liite (=ohje) oli unohtunut ! Muistutin asiasta, mutta mitään ei ole kuulunut. Joltain Panasonicin sivulta pystyy tulostamaan käyttöohjeita, muttei siellä ollut FZ8:n ohjetta. Täytynee hipsiä taas Giganttiin...
- Ranz
Tästä linkistä löytyy manuaali, tosin englannin kielisenä. http://www.panasonic.co.uk/html/en_GB/521445/index.html?trackInfo=true
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130