Clubhouse

Ihmettelijä Vuosaaresta

Onko kukaan käynyt tuolla Vuosaaren uudessa Clubhousessa? Hienolta näyttää. Vaikuttaa ettei ole mikään persaukisten paikka.

198

27118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake-man

      Se on Pohjoismaiden suurin kunto/elämyskeskus. Eilen oli avajaiset. Paljon oli lössii. Kato täst lisätietoja.

      http://www.clubhouse.fi

    • Jollaksen mies

      Ihan järkevään paikkaan rakensivat. Vuosaareen on kuitenkin viime vuosina muuttanut Aurinkolahden myötä paljon varakkaita ja sataman myötä muuttaa yrityksiä. Lisää keskiluokkaa on tulossa uusien pientaloalueiden myötä, esim. Mustavuori. Clubhouse on taas yksi elävä esimerkki Vuosaaren "slummiutumisesta".

    • bombbo

      Aika köyhän näköinen oikeastaan. Rakennuksen seinällä olevalla suurella mainoslakanalla on muutenkin törkeä yhdyssanavirhe.

      Se on hyvinvointi- ja kuntoutuskeskus. Ei hyvinvointi ja kuntoutuskeskus. Pällit.

      • lukemaan!!

        Kukakohan se PÄLLI on? =D Parvekkeeltani näkyy uusi paikka.. Opettele lukemaan, rakennuksen seinällä ei kyllä lue mitään kuntoutuskeskuksesta vaan liikuntakeskuksesta ja lakanassa ei muutenkaan ole kirjoitusvirhettä.

        Ja joo, ihan köyhän näköinen.. heh =D


    • klfhtr

      Samaa tasoa ne hinnat on clubHousessa ku muuallaki. Juu rahaahan torpan rakentamiseen on kulunu mut mikäs siinä jos joku haluaa rahansa noin käyttää. Hienot puitteet ja samalla rahalla tuolta saa paljon enemmän. Itse suuntaisin tonne jos ois hyvän matkan päässä, kävisin ahkerasti salilla enkä olisi torpassa koskaan ollut töissä.

    • reenaaja

      kaverini yrittää saada liittymään jäseneksi tuonne, mutta itseäni huolestuttaa tuo trattalistat ja muut, onko yrityksen taloustilanne kovin vakaa? Sitten kuulin usean hyvän työntekijän lähteneen yrityksestä, en sitten tiedä miten siellä asioita hoidetaan... Miten ne vielä kehtaavat asiakasta laskuttaa 500 euroa muuton takia? No lama on tulossa eiköhän jokaisen yrittäjän kannattaisi pitää kaikista asiakkaista ja työntekijöistä mahdollisimman hyvää huolta. Hyvä kello kauas kuuluu paha vielä kauemmaksi...

      • salilla

        onko tietoa hinnoista


      • on kalliit
        salilla kirjoitti:

        onko tietoa hinnoista

        79,90 kk kahden vuoden sopimus..
        Ei tod hintansa värtti!


      • käyvä
        on kalliit kirjoitti:

        79,90 kk kahden vuoden sopimus..
        Ei tod hintansa värtti!

        Käyn jatkuvasti Clubilla. Olen saanut hyvää palvelua ja aamiaiset keskinkertaiset. Siistit paikat. Ahtaat kaapit, hyvä sauna. Laitteet viimeisen päälle. Uma-altaalle pitää mennä koko salin läpi. Uma-altaalla ei eds vaatenaulakkoa se ihmetyttää. Maksan melkein 130 kk.
        Sanoisin hinta laatusuhteen olevan keskinkertainen.


      • Tyytyväinen kävijä
        käyvä kirjoitti:

        Käyn jatkuvasti Clubilla. Olen saanut hyvää palvelua ja aamiaiset keskinkertaiset. Siistit paikat. Ahtaat kaapit, hyvä sauna. Laitteet viimeisen päälle. Uma-altaalle pitää mennä koko salin läpi. Uma-altaalla ei eds vaatenaulakkoa se ihmetyttää. Maksan melkein 130 kk.
        Sanoisin hinta laatusuhteen olevan keskinkertainen.

        Olen käynyt ClubHousella alusta asti, sekä salilla, spinningissä että ohjatuissa jumpissa ja olen todella tyytyväinen. Itse maksan noin 90/kk, joka ei tosin sisällä vesijumppia. Yhdelle kerralle ei tule paljoa hintaa, sillä käyn salilla 4-5 kertaa viikossa eli kertamaksuksi tulee noin 5 euroa. Jumpan jälkeen voi käydä venyttelemässä erillisessä tilassa,saunassa ja uimassa. Esimerkisksi Vuosaaren urheilutalolla kuntosalin kertamaksu on 8 euroa. ClubHousessa puitteet on todella upeat ja laitteet aivan viimeisen päälle. Jumppia on paljon eri tasoisille, ne voi varata kätevästi netistä ja varaamattakin pääsee. Lukujärjestys löytyy täältä: https://clubhouse.bypolar.fi/web/1/webPage.html

        Tosi on, että pukukaapit on pieniä, suunnitteluvirhe. Naisten pesutilaan kaipaisin kyllä telineitä, joihin voi laittaa omat shampoot ja saippuat. Siinähän on myös kauneushoitola ja kampaaja, jos sellaisia tarvitsee.


        Ravintola on auki kaikille ja TODELLA hyvää ruokaa ja siisti ympäristö. Jäsenille aamupala 4 euroa seisovasta pöydästä! Eihän sillä saa mualta edes kahvia ja pullaa. Arkisin saa luonasta 7,90 ks.lista http://www.clubhouse.fi/?id=lounas. Sis.alkusalaaatin ja kahvin. Ja ti-ke pastaa 6.90. Sunnuntailounas sitten seisovasta pöydästä. Täytyy myöntää etten enää juri kotona ruokaa laita. Nykyisin kun kaupasta ei saa mitään tuolla rahalla. Onhan se ekologisempaa syödä ravintolassa, jossa ruoka ostetaan isoissa pakkauksisa ja tehdään kerralla, kuin ajaa ostoskeskukseen ja kantaa pikkupaketteja kotiin. Siinä säästyy bensat,pakkauskulut, vaiva ja tiskit.


      • Clubhousen jäsen
        Tyytyväinen kävijä kirjoitti:

        Olen käynyt ClubHousella alusta asti, sekä salilla, spinningissä että ohjatuissa jumpissa ja olen todella tyytyväinen. Itse maksan noin 90/kk, joka ei tosin sisällä vesijumppia. Yhdelle kerralle ei tule paljoa hintaa, sillä käyn salilla 4-5 kertaa viikossa eli kertamaksuksi tulee noin 5 euroa. Jumpan jälkeen voi käydä venyttelemässä erillisessä tilassa,saunassa ja uimassa. Esimerkisksi Vuosaaren urheilutalolla kuntosalin kertamaksu on 8 euroa. ClubHousessa puitteet on todella upeat ja laitteet aivan viimeisen päälle. Jumppia on paljon eri tasoisille, ne voi varata kätevästi netistä ja varaamattakin pääsee. Lukujärjestys löytyy täältä: https://clubhouse.bypolar.fi/web/1/webPage.html

        Tosi on, että pukukaapit on pieniä, suunnitteluvirhe. Naisten pesutilaan kaipaisin kyllä telineitä, joihin voi laittaa omat shampoot ja saippuat. Siinähän on myös kauneushoitola ja kampaaja, jos sellaisia tarvitsee.


        Ravintola on auki kaikille ja TODELLA hyvää ruokaa ja siisti ympäristö. Jäsenille aamupala 4 euroa seisovasta pöydästä! Eihän sillä saa mualta edes kahvia ja pullaa. Arkisin saa luonasta 7,90 ks.lista http://www.clubhouse.fi/?id=lounas. Sis.alkusalaaatin ja kahvin. Ja ti-ke pastaa 6.90. Sunnuntailounas sitten seisovasta pöydästä. Täytyy myöntää etten enää juri kotona ruokaa laita. Nykyisin kun kaupasta ei saa mitään tuolla rahalla. Onhan se ekologisempaa syödä ravintolassa, jossa ruoka ostetaan isoissa pakkauksisa ja tehdään kerralla, kuin ajaa ostoskeskukseen ja kantaa pikkupaketteja kotiin. Siinä säästyy bensat,pakkauskulut, vaiva ja tiskit.

        Aloitin Clubhousella syyskuussa ja käyn siellä 3 -4 kertaa viikossa. Saan raholleni vastinetta. Paikka on siisti, puitteet hyvät. Ohjattuja tunteja on jokaisen makuun, myös itsenäisesti pystyy hyvin harjoittelemaan. Paikan kruunaa allasosasto,jossa järjestetään ohjattua vesiliikuntaa.
        Henkilökunta auttaa ja ohjaa kiitettävästi, toimintaa kehitetään koko ajan.
        Suosittelen. Paras kuntosalikokemukseni.


      • MAINOSS
        Tyytyväinen kävijä kirjoitti:

        Olen käynyt ClubHousella alusta asti, sekä salilla, spinningissä että ohjatuissa jumpissa ja olen todella tyytyväinen. Itse maksan noin 90/kk, joka ei tosin sisällä vesijumppia. Yhdelle kerralle ei tule paljoa hintaa, sillä käyn salilla 4-5 kertaa viikossa eli kertamaksuksi tulee noin 5 euroa. Jumpan jälkeen voi käydä venyttelemässä erillisessä tilassa,saunassa ja uimassa. Esimerkisksi Vuosaaren urheilutalolla kuntosalin kertamaksu on 8 euroa. ClubHousessa puitteet on todella upeat ja laitteet aivan viimeisen päälle. Jumppia on paljon eri tasoisille, ne voi varata kätevästi netistä ja varaamattakin pääsee. Lukujärjestys löytyy täältä: https://clubhouse.bypolar.fi/web/1/webPage.html

        Tosi on, että pukukaapit on pieniä, suunnitteluvirhe. Naisten pesutilaan kaipaisin kyllä telineitä, joihin voi laittaa omat shampoot ja saippuat. Siinähän on myös kauneushoitola ja kampaaja, jos sellaisia tarvitsee.


        Ravintola on auki kaikille ja TODELLA hyvää ruokaa ja siisti ympäristö. Jäsenille aamupala 4 euroa seisovasta pöydästä! Eihän sillä saa mualta edes kahvia ja pullaa. Arkisin saa luonasta 7,90 ks.lista http://www.clubhouse.fi/?id=lounas. Sis.alkusalaaatin ja kahvin. Ja ti-ke pastaa 6.90. Sunnuntailounas sitten seisovasta pöydästä. Täytyy myöntää etten enää juri kotona ruokaa laita. Nykyisin kun kaupasta ei saa mitään tuolla rahalla. Onhan se ekologisempaa syödä ravintolassa, jossa ruoka ostetaan isoissa pakkauksisa ja tehdään kerralla, kuin ajaa ostoskeskukseen ja kantaa pikkupaketteja kotiin. Siinä säästyy bensat,pakkauskulut, vaiva ja tiskit.

        "" Itse maksan noin 90/kk, joka ei tosin sisällä vesijumppia. Yhdelle kerralle ei tule paljoa hintaa, sillä käyn salilla 4-5 kertaa viikossa eli kertamaksuksi tulee noin 5 euroa. Jumpan jälkeen voi käydä venyttelemässä erillisessä tilassa,saunassa ja uimassa. Esimerkisksi Vuosaaren urheilutalolla kuntosalin kertamaksu on 8 euroa."

        Nyt on pakko purkää tätä henkilökunnan mainosta:

        - ClubHouselle kerta maksu on 40€/uimahalille 8€.
        ClubHouselle kk on 90€ / uimahalille alle 40€, joten vertauksesi hinnoista ei nyt oiken sovi!!

        Laitteet ovat hienot, mutta ei siellä kehittynyt kuntosalilla käviä treenata voi!! Olikos se niin että viime ketjussa (joka on poistettu, omistaja??) kerrottiin että käsipainoja löytyy ihan 20kg asti ja edes tankoa ei löydy... Onko sellainen paikka sali? ..ennemminkin laite helvetti...

        ""Ravintola on auki kaikille ja TODELLA hyvää ruokaa ja siisti ympäristö. ""

        - Todella hyvää?? ..jos tykkää syödä pastaa kermassa ja pekonilla..


      • nähty on
        MAINOSS kirjoitti:

        "" Itse maksan noin 90/kk, joka ei tosin sisällä vesijumppia. Yhdelle kerralle ei tule paljoa hintaa, sillä käyn salilla 4-5 kertaa viikossa eli kertamaksuksi tulee noin 5 euroa. Jumpan jälkeen voi käydä venyttelemässä erillisessä tilassa,saunassa ja uimassa. Esimerkisksi Vuosaaren urheilutalolla kuntosalin kertamaksu on 8 euroa."

        Nyt on pakko purkää tätä henkilökunnan mainosta:

        - ClubHouselle kerta maksu on 40€/uimahalille 8€.
        ClubHouselle kk on 90€ / uimahalille alle 40€, joten vertauksesi hinnoista ei nyt oiken sovi!!

        Laitteet ovat hienot, mutta ei siellä kehittynyt kuntosalilla käviä treenata voi!! Olikos se niin että viime ketjussa (joka on poistettu, omistaja??) kerrottiin että käsipainoja löytyy ihan 20kg asti ja edes tankoa ei löydy... Onko sellainen paikka sali? ..ennemminkin laite helvetti...

        ""Ravintola on auki kaikille ja TODELLA hyvää ruokaa ja siisti ympäristö. ""

        - Todella hyvää?? ..jos tykkää syödä pastaa kermassa ja pekonilla..

        Nyt hieman kritisoin myös suunnattomia kehuja, ettei tule sivullisille täysin väärä käsitys. Jos kallista kuukausimaksua maksaa, pitäisi palvelutason ja tuntitarjonnan pysyä kaikissa olosuhteissa hyvänä, huolimatta siitä että monet hyvät ohjaajat siirtyvät muualle töihin. Kun uusia palkataan tilalle, pitäisi huomioida, että tietty taso säilyisi ja tunnit olisivat laadukkaita ja vaihtelevia. Siitä asiakas maksaa. Ei siitä, että on hienot tilat kattokruunuinen ja sohvineen, niitä voi ihailla kotonaankin.

        Treenaamaan ihmiset tulevat, itselleni tärkeää löytää mielekkäät tunnit, joissa hyvä fiilis, tarpeeksi osallistujia, persoonallinen ohjaaja joka antaa itsestään paljon ja saa ihmiset nauttimaan liikunnasta, hauskaakin pitää olla! Pelkän teknisen suorittamisen voisi toteuttaa kotonaankin parin käsipainon kanssa, se ei liene kovin antoisaa pidemmän päälle... No, kukin arvostaa mitä arvostaa, asiakkaiden tarpeiden vähättely vain kostautuu ennemmin tai myöhemmin.

        Ravintolaruokailusta jokaisella olkoon oma mielipide, tuskin kukaan nyt oikeasti olisi sitä mieltä, että aamupalasta lähtien söisi ravintolassa, jossa lista on suht suppea... Tänä aikana kun raaka-aineiden hinnat nousevat, koskee se yhtä lailla kuluttajia kuin ravintoloitakin, eli itse saa pitää tiukkaa kontrollia, mitä ostaa elimistönsä rakennusaineeksi. Hiilareilla ja rasvalla, joita kerma-pasta edustaa, saa rakennettua keskivartaloa, mutta kun panostaa proteiinin ja kasvisten kautta rakennettuun perusruokailumalliin, on järkevintä ostaa kaupasta. 25 euroa, joka voisi olla keskiverto hinta yleensä ravintolassa annoksesta kalaa/kanaa/lihaa perunoiden ja pienen viherosion kanssa, on aika iso raha siinä vaiheessa, kun sillä voisi ostaa perunaa, porkkanaa, hedelmiä, kanafileitä, raejuustoa, tonnikalaa, papuja, salaattia... Ihan esimerkkinä.


      • Aion liittyä
        Clubhousen jäsen kirjoitti:

        Aloitin Clubhousella syyskuussa ja käyn siellä 3 -4 kertaa viikossa. Saan raholleni vastinetta. Paikka on siisti, puitteet hyvät. Ohjattuja tunteja on jokaisen makuun, myös itsenäisesti pystyy hyvin harjoittelemaan. Paikan kruunaa allasosasto,jossa järjestetään ohjattua vesiliikuntaa.
        Henkilökunta auttaa ja ohjaa kiitettävästi, toimintaa kehitetään koko ajan.
        Suosittelen. Paras kuntosalikokemukseni.

        Ystäväni liittyi viime kesänä ja on ollut tyytyväinen. Hän harrastaa muutakin liikuntaa, mm. pallolajeja.

        Olen käynyt tutustumassa tähän kuntokeskukseen, ja aion liittyä, kunhan saan muut iltamenoni päätökseen. En ole mikään hikipinko liikunnan suhteen ja minulle ulkoisilla puitteillakin on suuri merkitys, joten uskon, että siisti ja hyvistä materiaaleista rakennettu kaunis tila tuottaa liikunnan nautinnon lisäksi kaipaamaani esteettistä nautintoa.


      • liikkuja9

        Parasta?Ei todellakaan!!Joulukuun ja tammikuun aikana oli paljon tuntivajautta ja silti velotettiin täysmaksu.Näin ei olis saanut taphtua!Ja kun otat kuluttaja asiamieheen yhteyttä niin miksiköhän tämä Clubi on tuttu nimi heille???? heh kysympä vaan??Hyviä vetäjiä on lähtenyt pois ISO HARMI ja kun mainitset siitä niin saat paskaa niskaan.


      • hassua
        Tyytyväinen kävijä kirjoitti:

        Olen käynyt ClubHousella alusta asti, sekä salilla, spinningissä että ohjatuissa jumpissa ja olen todella tyytyväinen. Itse maksan noin 90/kk, joka ei tosin sisällä vesijumppia. Yhdelle kerralle ei tule paljoa hintaa, sillä käyn salilla 4-5 kertaa viikossa eli kertamaksuksi tulee noin 5 euroa. Jumpan jälkeen voi käydä venyttelemässä erillisessä tilassa,saunassa ja uimassa. Esimerkisksi Vuosaaren urheilutalolla kuntosalin kertamaksu on 8 euroa. ClubHousessa puitteet on todella upeat ja laitteet aivan viimeisen päälle. Jumppia on paljon eri tasoisille, ne voi varata kätevästi netistä ja varaamattakin pääsee. Lukujärjestys löytyy täältä: https://clubhouse.bypolar.fi/web/1/webPage.html

        Tosi on, että pukukaapit on pieniä, suunnitteluvirhe. Naisten pesutilaan kaipaisin kyllä telineitä, joihin voi laittaa omat shampoot ja saippuat. Siinähän on myös kauneushoitola ja kampaaja, jos sellaisia tarvitsee.


        Ravintola on auki kaikille ja TODELLA hyvää ruokaa ja siisti ympäristö. Jäsenille aamupala 4 euroa seisovasta pöydästä! Eihän sillä saa mualta edes kahvia ja pullaa. Arkisin saa luonasta 7,90 ks.lista http://www.clubhouse.fi/?id=lounas. Sis.alkusalaaatin ja kahvin. Ja ti-ke pastaa 6.90. Sunnuntailounas sitten seisovasta pöydästä. Täytyy myöntää etten enää juri kotona ruokaa laita. Nykyisin kun kaupasta ei saa mitään tuolla rahalla. Onhan se ekologisempaa syödä ravintolassa, jossa ruoka ostetaan isoissa pakkauksisa ja tehdään kerralla, kuin ajaa ostoskeskukseen ja kantaa pikkupaketteja kotiin. Siinä säästyy bensat,pakkauskulut, vaiva ja tiskit.

        ihanku suoraa mainoksesta :D


    • Hyvin menee..

      Julkista tietoa:

      ClubHouse Incanto Oy hakeutunut yrityssaneeraukseen!
      Mitenköhän jäsennyyteni? =)

      • ei hyvä

        ei kovin hyvällä pohjalla ole bisnes jos tuollaiseen tilanteeseen joutuu... tosin sehän olis pelastus firmalle, ei tarttis maksaa velkojaan, sais ne anteeks! veronmaksajat ne hoitais, kätevää! no saa sitä varmaankin irtisanoa jäsenyytensä perustuen epävarmaan tulevaisuuteen, kukapa ei olisi rahoistaan huolissaan!


      • Hyvä hyvä
        ei hyvä kirjoitti:

        ei kovin hyvällä pohjalla ole bisnes jos tuollaiseen tilanteeseen joutuu... tosin sehän olis pelastus firmalle, ei tarttis maksaa velkojaan, sais ne anteeks! veronmaksajat ne hoitais, kätevää! no saa sitä varmaankin irtisanoa jäsenyytensä perustuen epävarmaan tulevaisuuteen, kukapa ei olisi rahoistaan huolissaan!

        Ihan totta puhut.. Ei ne päästä sopimuksistaan irti, nehän väittää ettei mitään hätää oo =D

        ..Ihan odotettavaa tämä oli kun niin ylpeällä asenteella lähdettiin liikkeelle!!

        Toivottavasti joku jatkaa kuntokeskusta, joku järkevä johtaja jolla riittäisi resurssit johtaa noinkin isoa salia.


      • potari
        Hyvä hyvä kirjoitti:

        Ihan totta puhut.. Ei ne päästä sopimuksistaan irti, nehän väittää ettei mitään hätää oo =D

        ..Ihan odotettavaa tämä oli kun niin ylpeällä asenteella lähdettiin liikkeelle!!

        Toivottavasti joku jatkaa kuntokeskusta, joku järkevä johtaja jolla riittäisi resurssit johtaa noinkin isoa salia.

        Olen katsellut näitä juttuja siitä asti kun paikka aukesi ja itse en ole ONNEKSENI laittanut nimeä paperiin joka pakottaa 2 vuodeksi maksamaan pitkän pennin.Tiedän kyseiset paikan johtajat/omistajat ja tämä "saaneraus" ei sinällään mikään yllätys ole.Toki koskaan ei saa toivoa toisen epäonnea mutta tämä ei olekaan sitä vaan osaamattomuutta.Onneksi kyse ei ole isoista summista ja eiköhän asiakkaita ole sen verran että he voivat maksaa velat pois jotta paikka ei mene nurin?
        Itse käyn turvallisesti 200 metrin päässä jumpalla ja eikä ole pelkoa että häviää rahaa.
        Rahalleni saan vastineen!
        ONNEA KAIKILLE!


      • KONKKA AMMATTILAINEN
        potari kirjoitti:

        Olen katsellut näitä juttuja siitä asti kun paikka aukesi ja itse en ole ONNEKSENI laittanut nimeä paperiin joka pakottaa 2 vuodeksi maksamaan pitkän pennin.Tiedän kyseiset paikan johtajat/omistajat ja tämä "saaneraus" ei sinällään mikään yllätys ole.Toki koskaan ei saa toivoa toisen epäonnea mutta tämä ei olekaan sitä vaan osaamattomuutta.Onneksi kyse ei ole isoista summista ja eiköhän asiakkaita ole sen verran että he voivat maksaa velat pois jotta paikka ei mene nurin?
        Itse käyn turvallisesti 200 metrin päässä jumpalla ja eikä ole pelkoa että häviää rahaa.
        Rahalleni saan vastineen!
        ONNEA KAIKILLE!

        onnea kavereiden kavereille!
        Eiköhän klubhus ole kohta jossain rannassa taas seuraavan vuoden ja sitten taas....ja taas......?


      • rottapoika

        Niin kyllähän tuo toiminta enteilee selvästi siitä, ettei yritys pysy pitkään pystyssä. Tunteja karsitaan parhaimmasta päästä (lue kalliimmasta) ja huippuohjaajista pyritään pääsemään eroon samasta syystä, ei ole varaa. Pyörät hajoavat eikä niitä voi huoltaa. Asiakkaat eivät tätä tule pitkään sietämään, vai onko tarkoituskin vanhoista vaativista tyypeistä päästä eroon ja hankkia uusia eläkeikäisiä flow-easy-gold-kinesis-harmony-asiakkaita.


      • Sikari pohatta.
        rottapoika kirjoitti:

        Niin kyllähän tuo toiminta enteilee selvästi siitä, ettei yritys pysy pitkään pystyssä. Tunteja karsitaan parhaimmasta päästä (lue kalliimmasta) ja huippuohjaajista pyritään pääsemään eroon samasta syystä, ei ole varaa. Pyörät hajoavat eikä niitä voi huoltaa. Asiakkaat eivät tätä tule pitkään sietämään, vai onko tarkoituskin vanhoista vaativista tyypeistä päästä eroon ja hankkia uusia eläkeikäisiä flow-easy-gold-kinesis-harmony-asiakkaita.

        te ette vaan ymmärrä parasta aina vaan kitisette!
        Maksakaa ja olkaa HILJAA!!!


      • en ala

        Alusta asti olen ollut jäsen ja tulisin olemaan niin pitkään, kun Vuosaaressa asun. Ikinä ei ole treenaus maistunut yhtä hyvälle. ClubHouse on luksusta arkeen. Saunatilat, uima-allas, kuntosali. Ihan kaikki, pukuhuonetta myöten. Ihana paikka!! Jäisi taas tältä tytöltä treenit, jos kävisi niin ikävästi, että pian ClubHousea ei enää olisi :(

        Toivon siis onnea ja menestystä yritykselle, todellakin!!!


      • TYYTYVÄINEN ASIAKAS !!!
        en ala kirjoitti:

        Alusta asti olen ollut jäsen ja tulisin olemaan niin pitkään, kun Vuosaaressa asun. Ikinä ei ole treenaus maistunut yhtä hyvälle. ClubHouse on luksusta arkeen. Saunatilat, uima-allas, kuntosali. Ihan kaikki, pukuhuonetta myöten. Ihana paikka!! Jäisi taas tältä tytöltä treenit, jos kävisi niin ikävästi, että pian ClubHousea ei enää olisi :(

        Toivon siis onnea ja menestystä yritykselle, todellakin!!!

        Olen ollut Clubhousen jäsenenä sen avaamisesta lähtien. Olen ehdottoman tyytyväinen kaikkeen mitä salilla on ja mitä Clubhouse meille Vuosaarelaisille tarjoaa. Kaikkeen on panostettu ja puitteet liikunnan suorittamiseen ovat suorastaan ylelliset. Minulle Clubhouse on kuin toinen koti (vaikka en siellä ihan joka päivä käykään). Olen Clubhousen myötä löytänyt liikunnan ilon ja treenaamisen tulokset näkyvät mukavasti kropassani.

        Käsittämätöntä on vain lukea näiden ainaisten rutisijoiden negatiivisia kommentteja, menkää salille hikoilemaan (jos edes jaksatte)ja pysykää hiljaa! Antakaa meidän tyytyväisten asiakkaiden nauttia rauhassa omasta salistamme!

        Ja vielä epäilijöille: en ole omistaja, en ole osakas, en ole omistajan ystävä/kaveri -en edes tuttu!

        Voin suositella lämpimästi jäsenyyttä kaikille sitä harkitseville.


      • moraalisaarna
        TYYTYVÄINEN ASIAKAS !!! kirjoitti:

        Olen ollut Clubhousen jäsenenä sen avaamisesta lähtien. Olen ehdottoman tyytyväinen kaikkeen mitä salilla on ja mitä Clubhouse meille Vuosaarelaisille tarjoaa. Kaikkeen on panostettu ja puitteet liikunnan suorittamiseen ovat suorastaan ylelliset. Minulle Clubhouse on kuin toinen koti (vaikka en siellä ihan joka päivä käykään). Olen Clubhousen myötä löytänyt liikunnan ilon ja treenaamisen tulokset näkyvät mukavasti kropassani.

        Käsittämätöntä on vain lukea näiden ainaisten rutisijoiden negatiivisia kommentteja, menkää salille hikoilemaan (jos edes jaksatte)ja pysykää hiljaa! Antakaa meidän tyytyväisten asiakkaiden nauttia rauhassa omasta salistamme!

        Ja vielä epäilijöille: en ole omistaja, en ole osakas, en ole omistajan ystävä/kaveri -en edes tuttu!

        Voin suositella lämpimästi jäsenyyttä kaikille sitä harkitseville.

        Siis hetkinen nyt. Tässä tuskin kukaan ilkeyttään halua toista ajaa jyrkänteeltä alas, vaan objektiivisesti tarkastellen tilanne on yritysjohdon tietoisella toiminnalla edennyt nykyiseen jamaan.

        Yrittäminen on hieno asia ja siihen pitäisi jokaista rehellistä yrittäjää kannustaa. Perusasioita jokaisessa yritysorganisaatiossa ovat mm. toimiva konsepti, kantava liikeidea, hyvin toteutettu pohjatyö ja suunnittelu, rehellinen ja avoin viestintä, arvostus ja luottamus työntekijöihin sekä kunnioitus asiakkaisiin jne.

        Jokainen yrittäjä joutuu oppimaan nöyräksi. Olosuhteet muuttuvat kiristyvän taloustilanteen, kilpailun, ympäristökatastrofien ja muiden ennakoimattomien tilanteiden takia. Silloin pärjäävät ne, jotka selkäranka suorana pystyvät kohtaamaan vastoinkäymiset ja tietävät selviävänsä, koska ovat sitkästi tehneet kauaskantoisia valintoja, systemaattista työtä oman maineensa ja toimintansa jatkuvuuden eteen.

        Sitä en arvioi, onko tämä yritys tehnyt kaikkensa, aina parhaansa, järkevästi, loogisesti, rehellisesti, arvokkaasti, inhimillisesti, tulevaisuuden huomioiden? Jos on, niin sehän kestää vastoinkäymiset ja saatte pitää olohuoneenne.


      • puolesta
        moraalisaarna kirjoitti:

        Siis hetkinen nyt. Tässä tuskin kukaan ilkeyttään halua toista ajaa jyrkänteeltä alas, vaan objektiivisesti tarkastellen tilanne on yritysjohdon tietoisella toiminnalla edennyt nykyiseen jamaan.

        Yrittäminen on hieno asia ja siihen pitäisi jokaista rehellistä yrittäjää kannustaa. Perusasioita jokaisessa yritysorganisaatiossa ovat mm. toimiva konsepti, kantava liikeidea, hyvin toteutettu pohjatyö ja suunnittelu, rehellinen ja avoin viestintä, arvostus ja luottamus työntekijöihin sekä kunnioitus asiakkaisiin jne.

        Jokainen yrittäjä joutuu oppimaan nöyräksi. Olosuhteet muuttuvat kiristyvän taloustilanteen, kilpailun, ympäristökatastrofien ja muiden ennakoimattomien tilanteiden takia. Silloin pärjäävät ne, jotka selkäranka suorana pystyvät kohtaamaan vastoinkäymiset ja tietävät selviävänsä, koska ovat sitkästi tehneet kauaskantoisia valintoja, systemaattista työtä oman maineensa ja toimintansa jatkuvuuden eteen.

        Sitä en arvioi, onko tämä yritys tehnyt kaikkensa, aina parhaansa, järkevästi, loogisesti, rehellisesti, arvokkaasti, inhimillisesti, tulevaisuuden huomioiden? Jos on, niin sehän kestää vastoinkäymiset ja saatte pitää olohuoneenne.

        ...tilanne on yritysjohdon TIETOISELLA toiminnalla edennyt nykyiseen jamaan...

        Siis hetkinen itsellesi ja suorastaan raamatullisille lauseillesi!

        Ei kukaan yrittäjä TIETOISELLA toiminnalla vie uutta yritystään kohti yrityssaneerausta.

        Tätäkin uudisrakennusta kustannuksineen ja siihen liittyvää yritystoimintaa riskeineen on varmasti mietitty muutama vuosi. Talouslama vain tuli meille kaikille suomalaisille nopeana ja ikävänä yllätyksenä. Kaikki suuret ja pienet yritykset yrittävät säästää kaikessa mahdollisessa selvitäkseen tämän kriisin yli. Hullu on se yrittäjä joka ei tee mitään.

        Clubhouse on upea paikka -uskallan arvioida sen olevan jopa Suomen hienoimman kuntokeskuksen! Pakko vain sanoa, että Vuosaari on näköjään väärä paikka näin hienolle salille. On sääli, etteivät Vuosaarelaiset osaa arvostaa meille rakennettua hyvän olon keskusta. Varaukseton ilkkuminen, nälviminen ja ehta vahingonilo loistavat näissä kirjoituksissa kuin pälvet keväthangilla.

        Itse tulen ehdottomasti jatkamaan ensi vuonna umpeutuvaa kahden vuoden jäsenyyttäni ja suosittelen jäsenyyttä kaikille niille, jotka haluavat pitää itsestään huolta liikunnalla edustavassa paikassa.

        Teille muille on myös onneksi olemassa toinen vaihtoehto -se "koko kaupungin sali"!


      • sopimus
        puolesta kirjoitti:

        ...tilanne on yritysjohdon TIETOISELLA toiminnalla edennyt nykyiseen jamaan...

        Siis hetkinen itsellesi ja suorastaan raamatullisille lauseillesi!

        Ei kukaan yrittäjä TIETOISELLA toiminnalla vie uutta yritystään kohti yrityssaneerausta.

        Tätäkin uudisrakennusta kustannuksineen ja siihen liittyvää yritystoimintaa riskeineen on varmasti mietitty muutama vuosi. Talouslama vain tuli meille kaikille suomalaisille nopeana ja ikävänä yllätyksenä. Kaikki suuret ja pienet yritykset yrittävät säästää kaikessa mahdollisessa selvitäkseen tämän kriisin yli. Hullu on se yrittäjä joka ei tee mitään.

        Clubhouse on upea paikka -uskallan arvioida sen olevan jopa Suomen hienoimman kuntokeskuksen! Pakko vain sanoa, että Vuosaari on näköjään väärä paikka näin hienolle salille. On sääli, etteivät Vuosaarelaiset osaa arvostaa meille rakennettua hyvän olon keskusta. Varaukseton ilkkuminen, nälviminen ja ehta vahingonilo loistavat näissä kirjoituksissa kuin pälvet keväthangilla.

        Itse tulen ehdottomasti jatkamaan ensi vuonna umpeutuvaa kahden vuoden jäsenyyttäni ja suosittelen jäsenyyttä kaikille niille, jotka haluavat pitää itsestään huolta liikunnalla edustavassa paikassa.

        Teille muille on myös onneksi olemassa toinen vaihtoehto -se "koko kaupungin sali"!

        et todellakaan tiedä talon totuutta


      • pukkaa.
        sopimus kirjoitti:

        et todellakaan tiedä talon totuutta

        Clubhouse ei ole enään ollut pitkään aikaan trattalistalla. Yrityssaneeraushöpinät on täyttä puppua. Laita linkkiä.


      • maksulliset haku-palvelut
        pukkaa. kirjoitti:

        Clubhouse ei ole enään ollut pitkään aikaan trattalistalla. Yrityssaneeraushöpinät on täyttä puppua. Laita linkkiä.

        Monet firmat kaatuvat syystä tai toisesta, tänään juuri hesarissa tietoa noista hakupalvelimista, joista tärkeää tietoa saa hintaan 3,94. Esim. keittiö.net meni konkkaan ja varmaan niissä kaupoissa olisi ollut hyötyä saada etukäteistietoa ennen ostopäätöstä. On tuo saneeraushaku totta.


      • perättömän tiedon levittämistä
        maksulliset haku-palvelut kirjoitti:

        Monet firmat kaatuvat syystä tai toisesta, tänään juuri hesarissa tietoa noista hakupalvelimista, joista tärkeää tietoa saa hintaan 3,94. Esim. keittiö.net meni konkkaan ja varmaan niissä kaupoissa olisi ollut hyötyä saada etukäteistietoa ennen ostopäätöstä. On tuo saneeraushaku totta.

        Suuri osa uusista firmoista menee ensimmäisen vuoden aikana konkurssiin. Oletko joskus kuullut puhuttavan kuoleman laaksosta? Clubhousella oli syksyllä vaikeaa. Nyt menee taas hyvin ja maksuja ei ole rästissä.


      • Ei OLE!!!
        perättömän tiedon levittämistä kirjoitti:

        Suuri osa uusista firmoista menee ensimmäisen vuoden aikana konkurssiin. Oletko joskus kuullut puhuttavan kuoleman laaksosta? Clubhousella oli syksyllä vaikeaa. Nyt menee taas hyvin ja maksuja ei ole rästissä.

        ClubHousella oli syksyllä vaikeaa??
        Eiköhän sillä ole ollut jo ennen aukaisemispäivää tiukkaa!!
        Maksuja on rästissä yritys tietojen mukaan kymmeniä tuhansia.. Jopa pankit ovat laittaneet ne trattaan..

        Eli ei kannata puolustella jos ei asiasta tiedä mitään..

        Lisäksi yrityssaneeraukseen haluaisi, ei ole toivoakaan! :)


      • parasta laatua
        Ei OLE!!! kirjoitti:

        ClubHousella oli syksyllä vaikeaa??
        Eiköhän sillä ole ollut jo ennen aukaisemispäivää tiukkaa!!
        Maksuja on rästissä yritys tietojen mukaan kymmeniä tuhansia.. Jopa pankit ovat laittaneet ne trattaan..

        Eli ei kannata puolustella jos ei asiasta tiedä mitään..

        Lisäksi yrityssaneeraukseen haluaisi, ei ole toivoakaan! :)

        Hei sinä pahanilman lintu. Olet sitkeästi ja tietoisesti tuonut esille pelkästään negatiivisia asioita niinkin "suuresta" asiasta kuin Vuosaaressa sijaitsevasta kuntosalista.

        Olet jopa ostanut maksulliset yritystiedot, että saisit selville kuntosalin rahatilanteen.

        Ei tarvitse omata kovin korkeaa älykkyysosamäärää, kun kirjoittajasta pystyy päättelemään, että hänellä on vähintäänkin jotain henkilökohtaista kaunaa Clubhousen omistajia kohtaan ja hän tällä keskustelupalstalla haluaa tuoda kaiken ulostamisen näköisen kaikkien tietoisuuteen.

        Onneksi tätä keskustelupalstaa ei tarvitse enää lukea. Keskityn jatkossa käymään parhaaksi kokemallani Clubhousen salilla kasvattamassa lihasmassaa ja polttamassa rasvaa. Mitkään kirjoitukset Clubhousea vastaan eivät saa mieltäni muuttumaan.


      • kävijä
        parasta laatua kirjoitti:

        Hei sinä pahanilman lintu. Olet sitkeästi ja tietoisesti tuonut esille pelkästään negatiivisia asioita niinkin "suuresta" asiasta kuin Vuosaaressa sijaitsevasta kuntosalista.

        Olet jopa ostanut maksulliset yritystiedot, että saisit selville kuntosalin rahatilanteen.

        Ei tarvitse omata kovin korkeaa älykkyysosamäärää, kun kirjoittajasta pystyy päättelemään, että hänellä on vähintäänkin jotain henkilökohtaista kaunaa Clubhousen omistajia kohtaan ja hän tällä keskustelupalstalla haluaa tuoda kaiken ulostamisen näköisen kaikkien tietoisuuteen.

        Onneksi tätä keskustelupalstaa ei tarvitse enää lukea. Keskityn jatkossa käymään parhaaksi kokemallani Clubhousen salilla kasvattamassa lihasmassaa ja polttamassa rasvaa. Mitkään kirjoitukset Clubhousea vastaan eivät saa mieltäni muuttumaan.

        että saa nuo tiedot rahatilanteesta.Minä en ole maksanut penniäkään ja silti tuo tilanne onluettavissa ja kuuleehan sen tilanteen ja näkee jo kun käy tuolla clubilla.Taso on ainakin laskenut siitä mitä se oli esim viime syksynä.
        Parhaita vetäjiä on lähtenyt pois.Eli turha ruveta mollaamaan että on pahanilman lintu.Vai
        oliskohan itse omistaja tai sen perseen nuolija kirjoittamassa;)


      • chi
        kävijä kirjoitti:

        että saa nuo tiedot rahatilanteesta.Minä en ole maksanut penniäkään ja silti tuo tilanne onluettavissa ja kuuleehan sen tilanteen ja näkee jo kun käy tuolla clubilla.Taso on ainakin laskenut siitä mitä se oli esim viime syksynä.
        Parhaita vetäjiä on lähtenyt pois.Eli turha ruveta mollaamaan että on pahanilman lintu.Vai
        oliskohan itse omistaja tai sen perseen nuolija kirjoittamassa;)

        Joo ei ainakaan palkkoja oo maksettu pelkästään firman tililtä, saatika ajoissa. hienosti omistajalla kuitenkin uutta venettä yms..


      • veneen omistaja
        chi kirjoitti:

        Joo ei ainakaan palkkoja oo maksettu pelkästään firman tililtä, saatika ajoissa. hienosti omistajalla kuitenkin uutta venettä yms..

        No tulihan se sieltä: kateuden suuri siemen on kylvetty ja niittää satoaan! Clubhousen omistajalla on jopa vene (ajatella!) josta joku pikkusielu jaksaa jauhaa!

        Osta oma, niin pääset sinäkin nauttimaan merellisistä maisemista veneen kannella!


      • Nimetön
        veneen omistaja kirjoitti:

        No tulihan se sieltä: kateuden suuri siemen on kylvetty ja niittää satoaan! Clubhousen omistajalla on jopa vene (ajatella!) josta joku pikkusielu jaksaa jauhaa!

        Osta oma, niin pääset sinäkin nauttimaan merellisistä maisemista veneen kannella!

        sellainen varmaan onkin.Mutta olis hyvä että ensin hoidettais ne pakolliset ja sitten vasta muut.Ja muuten olis kiva jos posteihin vastattais joskus.


      • Aarre
        maksulliset haku-palvelut kirjoitti:

        Monet firmat kaatuvat syystä tai toisesta, tänään juuri hesarissa tietoa noista hakupalvelimista, joista tärkeää tietoa saa hintaan 3,94. Esim. keittiö.net meni konkkaan ja varmaan niissä kaupoissa olisi ollut hyötyä saada etukäteistietoa ennen ostopäätöstä. On tuo saneeraushaku totta.

        Clubi hakenut yrityssaneeraukseen maaliskuussa.


      • valopilkku
        Aarre kirjoitti:

        Clubi hakenut yrityssaneeraukseen maaliskuussa.

        Tiedoksi: yrityssaneeraus ei tarkoita sitä, että yritys lopettaisi toimintansa tai olisi mennyt konkurssiin. Eli joukolla vaan salille treenaamaan!


      • KONKKA/LONKKA AMMATTILAINEN
        valopilkku kirjoitti:

        Tiedoksi: yrityssaneeraus ei tarkoita sitä, että yritys lopettaisi toimintansa tai olisi mennyt konkurssiin. Eli joukolla vaan salille treenaamaan!

        Ota lonkka ei tuu konkka!


      • Lintuu
        parasta laatua kirjoitti:

        Hei sinä pahanilman lintu. Olet sitkeästi ja tietoisesti tuonut esille pelkästään negatiivisia asioita niinkin "suuresta" asiasta kuin Vuosaaressa sijaitsevasta kuntosalista.

        Olet jopa ostanut maksulliset yritystiedot, että saisit selville kuntosalin rahatilanteen.

        Ei tarvitse omata kovin korkeaa älykkyysosamäärää, kun kirjoittajasta pystyy päättelemään, että hänellä on vähintäänkin jotain henkilökohtaista kaunaa Clubhousen omistajia kohtaan ja hän tällä keskustelupalstalla haluaa tuoda kaiken ulostamisen näköisen kaikkien tietoisuuteen.

        Onneksi tätä keskustelupalstaa ei tarvitse enää lukea. Keskityn jatkossa käymään parhaaksi kokemallani Clubhousen salilla kasvattamassa lihasmassaa ja polttamassa rasvaa. Mitkään kirjoitukset Clubhousea vastaan eivät saa mieltäni muuttumaan.

        Hahaa! Kyllä niin huomaa että omistaja täällä kirjoitelee.. Varmasti moni entinen asiakas kantaa kaunaa ja kirjoittelee täällä, niin huonoa palvelua / valehtelua saatu päälle!! Olisi mukavaa lukea tammikuusta 08 lähtien vanhoja tekstejä joita tänne kirjoitettiin ja omistajan tahosta poistettiin, siellä kävi hyvin ilmi missä Clubi meni alusta pitäen mönkään! ..kannattaisi katsoa vaan peiliin eikä kehua omaa paikkaansa täällä olut koneen ääressä..


      • tuu venettä
        veneen omistaja kirjoitti:

        No tulihan se sieltä: kateuden suuri siemen on kylvetty ja niittää satoaan! Clubhousen omistajalla on jopa vene (ajatella!) josta joku pikkusielu jaksaa jauhaa!

        Osta oma, niin pääset sinäkin nauttimaan merellisistä maisemista veneen kannella!

        Kauaan olemaan.. Firman nimissä kaikki, kaikki lähtenee alta! Kannataa nauttia vielä kun on käytettävissä! (tosin bensaan tuskin on rahaa kun ei palkkojakaan makseta!)


      • kesän odottaja
        Lintuu kirjoitti:

        Hahaa! Kyllä niin huomaa että omistaja täällä kirjoitelee.. Varmasti moni entinen asiakas kantaa kaunaa ja kirjoittelee täällä, niin huonoa palvelua / valehtelua saatu päälle!! Olisi mukavaa lukea tammikuusta 08 lähtien vanhoja tekstejä joita tänne kirjoitettiin ja omistajan tahosta poistettiin, siellä kävi hyvin ilmi missä Clubi meni alusta pitäen mönkään! ..kannattaisi katsoa vaan peiliin eikä kehua omaa paikkaansa täällä olut koneen ääressä..

        Miksiköhän joku munapää aina kuvittelee, että jos joku / jotkut kirjoittajat kehuvat salia, niin asialla on automaattisesti paikan omistaja? Meitsi on hulluna saliin, enkä omista paikkaa enkä ole siellä töissä!


      • KONKKARONKKA
        KONKKA/LONKKA AMMATTILAINEN kirjoitti:

        Ota lonkka ei tuu konkka!

        AJAN KYSYMYS


      • edelleen tyytyväinen jäsen
        Lintuu kirjoitti:

        Hahaa! Kyllä niin huomaa että omistaja täällä kirjoitelee.. Varmasti moni entinen asiakas kantaa kaunaa ja kirjoittelee täällä, niin huonoa palvelua / valehtelua saatu päälle!! Olisi mukavaa lukea tammikuusta 08 lähtien vanhoja tekstejä joita tänne kirjoitettiin ja omistajan tahosta poistettiin, siellä kävi hyvin ilmi missä Clubi meni alusta pitäen mönkään! ..kannattaisi katsoa vaan peiliin eikä kehua omaa paikkaansa täällä olut koneen ääressä..

        Olen kirjoittanut positiivisen lausunnon koskien käyttämääni Clubhouse -kuntosalia, enkä TODELLAKAAN ole omistaja. Koen, että kirjoittamasi vastine koski nimenomaan minua, siksi haluan kommentoida tekstiäsi. Ensinnäkin olen nainen (omistaja on mies) ja olen ÄÄRETTÖMÄN tyytyväinen käyttämääni saliin ja kaikkiin sen palveluihin. Jos sinulla on jotain negatiivista kokemusta Clubhousen palveluista, ole ystävällinen ja ota yhteyttä suoraan henkilökuntaan sen sijaan, että arvostelet tällä palstalla asiattomasti. Kirjoittamastasi tekstistä paistaa selvästi läpi se, että olet kaunainen, kateellinen (ehkä omistajalle) ja haluat 100% sitä, että Clubhouse tällä palstalla saisi mahdollisimman paljon negatiivista huomiota. Me älykkäät kyllä huomaamme sen! Meitä super -tyytyväisiä asiakkaita on sinulle liikaa, etkä omassa pikku maailmassasi pysty käsittämään sitä, että jotkut eivät mene mukaasi tähän massiiviseen mollauskampanjaansi. Maailma on täynnä kaltaisiasi ihmisiä -älykkäitä ovat ne, jotka ymmärtävät mennä niiden yläpuolelle ja pysyä siellä.


      • todellakaan
        KONKKARONKKA kirjoitti:

        AJAN KYSYMYS

        Väärää uskottelua!


      • ilman muuta
        edelleen tyytyväinen jäsen kirjoitti:

        Olen kirjoittanut positiivisen lausunnon koskien käyttämääni Clubhouse -kuntosalia, enkä TODELLAKAAN ole omistaja. Koen, että kirjoittamasi vastine koski nimenomaan minua, siksi haluan kommentoida tekstiäsi. Ensinnäkin olen nainen (omistaja on mies) ja olen ÄÄRETTÖMÄN tyytyväinen käyttämääni saliin ja kaikkiin sen palveluihin. Jos sinulla on jotain negatiivista kokemusta Clubhousen palveluista, ole ystävällinen ja ota yhteyttä suoraan henkilökuntaan sen sijaan, että arvostelet tällä palstalla asiattomasti. Kirjoittamastasi tekstistä paistaa selvästi läpi se, että olet kaunainen, kateellinen (ehkä omistajalle) ja haluat 100% sitä, että Clubhouse tällä palstalla saisi mahdollisimman paljon negatiivista huomiota. Me älykkäät kyllä huomaamme sen! Meitä super -tyytyväisiä asiakkaita on sinulle liikaa, etkä omassa pikku maailmassasi pysty käsittämään sitä, että jotkut eivät mene mukaasi tähän massiiviseen mollauskampanjaansi. Maailma on täynnä kaltaisiasi ihmisiä -älykkäitä ovat ne, jotka ymmärtävät mennä niiden yläpuolelle ja pysyä siellä.

        Just niin täysin typerää lässytystä. Ensinnäkin, jokainen jolla on negatiivista sanottavaa jonkun yrityksen palveluista, menee varmaan suoraan firmaan puhumaan suunsa puhtaaksi ja muutenkin antaa palautetta. Miksi sitä täällä purnaisi? Ihan taatusti siellä otetaan asiakkaiden mielipiteitä huomioon, kuunnellaan asiakasta, välitetään aina positiiviset palautteet suoraan ohjaajille, yritetään parantaa palvelua ja hoidetaan muutenkin bisnestä mallikelpoisesti. Näinkun toimii ei kenelläkään voi olla kaunaa eikä katkeruutta jota täällä esittelisi? Ja joku omistaja varmaan käyttäisi kallista aikaansa tänne kirjoitteluun, luulisi olevan yritys pelastettavana! Miten sellaisesta voisi olla kateellinen? Ei kovin älykästä toisin sanoen tuo älykkyyteen viittaminen ja muu vähättely, herjaaminen ym. Tosiasiat puhuvat puolestaan, aika näyttää mitä tapahtuu, totuus tulee aina esiin.


      • asiakkaiden mielipiteet joo
        ilman muuta kirjoitti:

        Just niin täysin typerää lässytystä. Ensinnäkin, jokainen jolla on negatiivista sanottavaa jonkun yrityksen palveluista, menee varmaan suoraan firmaan puhumaan suunsa puhtaaksi ja muutenkin antaa palautetta. Miksi sitä täällä purnaisi? Ihan taatusti siellä otetaan asiakkaiden mielipiteitä huomioon, kuunnellaan asiakasta, välitetään aina positiiviset palautteet suoraan ohjaajille, yritetään parantaa palvelua ja hoidetaan muutenkin bisnestä mallikelpoisesti. Näinkun toimii ei kenelläkään voi olla kaunaa eikä katkeruutta jota täällä esittelisi? Ja joku omistaja varmaan käyttäisi kallista aikaansa tänne kirjoitteluun, luulisi olevan yritys pelastettavana! Miten sellaisesta voisi olla kateellinen? Ei kovin älykästä toisin sanoen tuo älykkyyteen viittaminen ja muu vähättely, herjaaminen ym. Tosiasiat puhuvat puolestaan, aika näyttää mitä tapahtuu, totuus tulee aina esiin.

        haha. kyseisessä firmassa ei varmasti oteta asiakkaiden mielipiteitä huomioon saatika että kuunneltaisiin niitä.


      • minä liikkuja
        ilman muuta kirjoitti:

        Just niin täysin typerää lässytystä. Ensinnäkin, jokainen jolla on negatiivista sanottavaa jonkun yrityksen palveluista, menee varmaan suoraan firmaan puhumaan suunsa puhtaaksi ja muutenkin antaa palautetta. Miksi sitä täällä purnaisi? Ihan taatusti siellä otetaan asiakkaiden mielipiteitä huomioon, kuunnellaan asiakasta, välitetään aina positiiviset palautteet suoraan ohjaajille, yritetään parantaa palvelua ja hoidetaan muutenkin bisnestä mallikelpoisesti. Näinkun toimii ei kenelläkään voi olla kaunaa eikä katkeruutta jota täällä esittelisi? Ja joku omistaja varmaan käyttäisi kallista aikaansa tänne kirjoitteluun, luulisi olevan yritys pelastettavana! Miten sellaisesta voisi olla kateellinen? Ei kovin älykästä toisin sanoen tuo älykkyyteen viittaminen ja muu vähättely, herjaaminen ym. Tosiasiat puhuvat puolestaan, aika näyttää mitä tapahtuu, totuus tulee aina esiin.

        mutta eipä niihin vastata.JOS ANNAT KEHUJA OHJAAJILLE NIIN EIVÄT OLE NEKÄÄN MENNYT PERILLE. myös tottakai sanon ja moni muukin on sanonut suoraan vetäjälle että olipa hyvä tunti.Mutta jos haluat vastauksen esim että miks tämä tuntu poistettiin niin eipä tule vastausta ja en ole ainut jolle on käynyt näin.Joulun aikaan oli vähän tunteja ja silti velotettiin täyshinta mutta eipä siihenkään ole vastattu.Ja ne jotka ovat alusta asti käyneet siellä niin moni on lähtenyt vetää sieltä ihan siksi että hyvät ohjaajia on enään vähäsen.Ja täällä on oikeus purnata jos tuo paska laitos ei muuta tapojaan !! istahdappa joskus lauteille saunas niin kuulet mielenkiintoisia tarinoita tuosta paikasta.


      • Sitä saa mitä tilaa
        minä liikkuja kirjoitti:

        mutta eipä niihin vastata.JOS ANNAT KEHUJA OHJAAJILLE NIIN EIVÄT OLE NEKÄÄN MENNYT PERILLE. myös tottakai sanon ja moni muukin on sanonut suoraan vetäjälle että olipa hyvä tunti.Mutta jos haluat vastauksen esim että miks tämä tuntu poistettiin niin eipä tule vastausta ja en ole ainut jolle on käynyt näin.Joulun aikaan oli vähän tunteja ja silti velotettiin täyshinta mutta eipä siihenkään ole vastattu.Ja ne jotka ovat alusta asti käyneet siellä niin moni on lähtenyt vetää sieltä ihan siksi että hyvät ohjaajia on enään vähäsen.Ja täällä on oikeus purnata jos tuo paska laitos ei muuta tapojaan !! istahdappa joskus lauteille saunas niin kuulet mielenkiintoisia tarinoita tuosta paikasta.

        Kohdellaan huonosti asiakkaita sekä työntekijöitä. Huonoa johtamista.


      • mikä on totuus
        todellakaan kirjoitti:

        Väärää uskottelua!

        tulee jos on tullakseen, ei ainakaan voi lamaa syyttää kaikesta. Kannattaa katsoa peiliin!


      • Miksi????
        mikä on totuus kirjoitti:

        tulee jos on tullakseen, ei ainakaan voi lamaa syyttää kaikesta. Kannattaa katsoa peiliin!

        Miksi kaikki hyvät ohjaajat ovat lähteneet pois? Miksi kaikki myyjät ovat vaihtuneet moneen kertaan? Miksi ravintola henkilökunta on vaihtunut moneen kertaan? Miksi kenelläkään vanhalla työntekijällä ei ole mitään positiivista sanottavaa omistajista? Miksi työsuojelu vahtaa paikkaa?? Miksi tratta on täynnä maksamattomia / riitautettuja laskuja? OIKEESTI, paikka on viihtyisä treenata mutta se EI riitä jos saa sikamaista palvelua, ei oteta palautteita vastaan, mitään ei kuunella ja työntekijöitä kohdellaan sikamaisesti ja valehdellaan!!


      • Läheltä seurannut
        Miksi???? kirjoitti:

        Miksi kaikki hyvät ohjaajat ovat lähteneet pois? Miksi kaikki myyjät ovat vaihtuneet moneen kertaan? Miksi ravintola henkilökunta on vaihtunut moneen kertaan? Miksi kenelläkään vanhalla työntekijällä ei ole mitään positiivista sanottavaa omistajista? Miksi työsuojelu vahtaa paikkaa?? Miksi tratta on täynnä maksamattomia / riitautettuja laskuja? OIKEESTI, paikka on viihtyisä treenata mutta se EI riitä jos saa sikamaista palvelua, ei oteta palautteita vastaan, mitään ei kuunella ja työntekijöitä kohdellaan sikamaisesti ja valehdellaan!!

        Oikeassa olet.


      • hop-hop
        Miksi???? kirjoitti:

        Miksi kaikki hyvät ohjaajat ovat lähteneet pois? Miksi kaikki myyjät ovat vaihtuneet moneen kertaan? Miksi ravintola henkilökunta on vaihtunut moneen kertaan? Miksi kenelläkään vanhalla työntekijällä ei ole mitään positiivista sanottavaa omistajista? Miksi työsuojelu vahtaa paikkaa?? Miksi tratta on täynnä maksamattomia / riitautettuja laskuja? OIKEESTI, paikka on viihtyisä treenata mutta se EI riitä jos saa sikamaista palvelua, ei oteta palautteita vastaan, mitään ei kuunella ja työntekijöitä kohdellaan sikamaisesti ja valehdellaan!!

        Nykyiset ohjaajat -uudet ja vanhat jäljellä olevat ovat kaikki erittäin hyviä. Ei voi todellakaan sanoa, että kaikki hyvät ohjaajat olisivat lähteneet. Olin muuten erittäin tyytyväinen, että yksi alkuperäinen ohjaaja lähti. Mimmi keskittyi tunnilla vain siihen mikä biisi tulee seuraavaksi soittimesta ja jos ei tullut sopivaa, niin renklasi levyä eteenpäin niin kauan että sai mieleisensä kappaleen. Sama ohjaaja ei sanonut mitään muuta tunnin aikana kuin HOP!-HOP!-HOP! ja toi jokaiselle tunnille mukanaan junttimaisen Suomilipun, jota käytetään yleensä lätkämatseissa. Kertaakaan tämä ohjaaja ei katsonut tekivätkö tunnille osallistujat liikkeet oikein -kuten tekevät muut nykyiset ohjaajat. Kyseinen ohjaaja vain keskittyi soittamaan juntti-suomi-poppia ja myös sellaisilla tunneilla jonne se ei todellakaan olisi sopinut. Eli makuja on monia, et voi yleistää. Sitä en kiellä etteikö moni tästä ohjaajasta pitänyt -itse en pitänyt. Ihmisillä on oikeus vaihtaa työpaikkaa niin usein kun kokee siihen tarvetta. Samoin on työnantajilla oikeus irtisanoa työsopimus koeaikana silloin kun työntekijöihin ei olla tyytyväisiä. Ja irtisanotuthan tunnetusti kehuvat entistä työnantajaansa, heissä itsessään ei tietenkään ole mitään vikaa... Clubhouse on vain yksi työpaikka muiden joukossa ja jokaisella työpaikalla ovat omat ongelmansa, vai onko sinun työpaikkasi täysin ongelmaton? Itse en ole vielä koskaan ollut koko työhistoriani aikana sellaisessa työpaikassa missä kaikki työntekijät olisivat olleet tyytyväisiä johtoon ja pomoihin -olen sitten itse ollut johdossa tai en. Aina löytyy aihetta valittaa. Aina! Uudessa yrityksessä rutiinit muodostuvat vasta ajan kanssa ja toimintatapoja saatetaan muuttaa useastikin ennen kuin opettelun ja vastoinkäymisten jälkeen löydetään optimaalinen tapa toimia. Itseäni lähinnä ihmetyttää miksi jaksat kirjoittaa koko asiasta. Jos Clubhouse tympii, vaihda salia.


      • kävijä siellä
        hop-hop kirjoitti:

        Nykyiset ohjaajat -uudet ja vanhat jäljellä olevat ovat kaikki erittäin hyviä. Ei voi todellakaan sanoa, että kaikki hyvät ohjaajat olisivat lähteneet. Olin muuten erittäin tyytyväinen, että yksi alkuperäinen ohjaaja lähti. Mimmi keskittyi tunnilla vain siihen mikä biisi tulee seuraavaksi soittimesta ja jos ei tullut sopivaa, niin renklasi levyä eteenpäin niin kauan että sai mieleisensä kappaleen. Sama ohjaaja ei sanonut mitään muuta tunnin aikana kuin HOP!-HOP!-HOP! ja toi jokaiselle tunnille mukanaan junttimaisen Suomilipun, jota käytetään yleensä lätkämatseissa. Kertaakaan tämä ohjaaja ei katsonut tekivätkö tunnille osallistujat liikkeet oikein -kuten tekevät muut nykyiset ohjaajat. Kyseinen ohjaaja vain keskittyi soittamaan juntti-suomi-poppia ja myös sellaisilla tunneilla jonne se ei todellakaan olisi sopinut. Eli makuja on monia, et voi yleistää. Sitä en kiellä etteikö moni tästä ohjaajasta pitänyt -itse en pitänyt. Ihmisillä on oikeus vaihtaa työpaikkaa niin usein kun kokee siihen tarvetta. Samoin on työnantajilla oikeus irtisanoa työsopimus koeaikana silloin kun työntekijöihin ei olla tyytyväisiä. Ja irtisanotuthan tunnetusti kehuvat entistä työnantajaansa, heissä itsessään ei tietenkään ole mitään vikaa... Clubhouse on vain yksi työpaikka muiden joukossa ja jokaisella työpaikalla ovat omat ongelmansa, vai onko sinun työpaikkasi täysin ongelmaton? Itse en ole vielä koskaan ollut koko työhistoriani aikana sellaisessa työpaikassa missä kaikki työntekijät olisivat olleet tyytyväisiä johtoon ja pomoihin -olen sitten itse ollut johdossa tai en. Aina löytyy aihetta valittaa. Aina! Uudessa yrityksessä rutiinit muodostuvat vasta ajan kanssa ja toimintatapoja saatetaan muuttaa useastikin ennen kuin opettelun ja vastoinkäymisten jälkeen löydetään optimaalinen tapa toimia. Itseäni lähinnä ihmetyttää miksi jaksat kirjoittaa koko asiasta. Jos Clubhouse tympii, vaihda salia.

        vai kenties oletko itse omistaja tai joku v sillä tämä ohjaaja TODELLA OPASTI HENKILÖKOHTAISESTI JOS TEIT LIIKKEEN VÄÄRIN. HANKI LASIT.ja vaikka se suomi lippu heilui niin kerroppa miksi hänen tunnit oli aina täynnä??? vitun ääliö


      • matti ja teppo
        hop-hop kirjoitti:

        Nykyiset ohjaajat -uudet ja vanhat jäljellä olevat ovat kaikki erittäin hyviä. Ei voi todellakaan sanoa, että kaikki hyvät ohjaajat olisivat lähteneet. Olin muuten erittäin tyytyväinen, että yksi alkuperäinen ohjaaja lähti. Mimmi keskittyi tunnilla vain siihen mikä biisi tulee seuraavaksi soittimesta ja jos ei tullut sopivaa, niin renklasi levyä eteenpäin niin kauan että sai mieleisensä kappaleen. Sama ohjaaja ei sanonut mitään muuta tunnin aikana kuin HOP!-HOP!-HOP! ja toi jokaiselle tunnille mukanaan junttimaisen Suomilipun, jota käytetään yleensä lätkämatseissa. Kertaakaan tämä ohjaaja ei katsonut tekivätkö tunnille osallistujat liikkeet oikein -kuten tekevät muut nykyiset ohjaajat. Kyseinen ohjaaja vain keskittyi soittamaan juntti-suomi-poppia ja myös sellaisilla tunneilla jonne se ei todellakaan olisi sopinut. Eli makuja on monia, et voi yleistää. Sitä en kiellä etteikö moni tästä ohjaajasta pitänyt -itse en pitänyt. Ihmisillä on oikeus vaihtaa työpaikkaa niin usein kun kokee siihen tarvetta. Samoin on työnantajilla oikeus irtisanoa työsopimus koeaikana silloin kun työntekijöihin ei olla tyytyväisiä. Ja irtisanotuthan tunnetusti kehuvat entistä työnantajaansa, heissä itsessään ei tietenkään ole mitään vikaa... Clubhouse on vain yksi työpaikka muiden joukossa ja jokaisella työpaikalla ovat omat ongelmansa, vai onko sinun työpaikkasi täysin ongelmaton? Itse en ole vielä koskaan ollut koko työhistoriani aikana sellaisessa työpaikassa missä kaikki työntekijät olisivat olleet tyytyväisiä johtoon ja pomoihin -olen sitten itse ollut johdossa tai en. Aina löytyy aihetta valittaa. Aina! Uudessa yrityksessä rutiinit muodostuvat vasta ajan kanssa ja toimintatapoja saatetaan muuttaa useastikin ennen kuin opettelun ja vastoinkäymisten jälkeen löydetään optimaalinen tapa toimia. Itseäni lähinnä ihmetyttää miksi jaksat kirjoittaa koko asiasta. Jos Clubhouse tympii, vaihda salia.

        Nyt valehtelet sillä tuo lippu ei heilunut Keskiviikon army tunneilla.Oletkohan vahingossa katsonut ikkunasta ulos ja nähnyt LIPUN TANGOSSA ;)ja tuo lippu oli todellakin vain easyline tunnilla.Vai näitkö sen spinnig tunnila. Ja ihan tiedoksi vai sitä SUOMI POPPIA tulee edelleen muilla tunneilla.Mutta sinä et varmaan niissä käy!!!! Ja mä heilutin äsken lippua kun Suomi teki maalin ;)


      • yksi MONESTA
        hop-hop kirjoitti:

        Nykyiset ohjaajat -uudet ja vanhat jäljellä olevat ovat kaikki erittäin hyviä. Ei voi todellakaan sanoa, että kaikki hyvät ohjaajat olisivat lähteneet. Olin muuten erittäin tyytyväinen, että yksi alkuperäinen ohjaaja lähti. Mimmi keskittyi tunnilla vain siihen mikä biisi tulee seuraavaksi soittimesta ja jos ei tullut sopivaa, niin renklasi levyä eteenpäin niin kauan että sai mieleisensä kappaleen. Sama ohjaaja ei sanonut mitään muuta tunnin aikana kuin HOP!-HOP!-HOP! ja toi jokaiselle tunnille mukanaan junttimaisen Suomilipun, jota käytetään yleensä lätkämatseissa. Kertaakaan tämä ohjaaja ei katsonut tekivätkö tunnille osallistujat liikkeet oikein -kuten tekevät muut nykyiset ohjaajat. Kyseinen ohjaaja vain keskittyi soittamaan juntti-suomi-poppia ja myös sellaisilla tunneilla jonne se ei todellakaan olisi sopinut. Eli makuja on monia, et voi yleistää. Sitä en kiellä etteikö moni tästä ohjaajasta pitänyt -itse en pitänyt. Ihmisillä on oikeus vaihtaa työpaikkaa niin usein kun kokee siihen tarvetta. Samoin on työnantajilla oikeus irtisanoa työsopimus koeaikana silloin kun työntekijöihin ei olla tyytyväisiä. Ja irtisanotuthan tunnetusti kehuvat entistä työnantajaansa, heissä itsessään ei tietenkään ole mitään vikaa... Clubhouse on vain yksi työpaikka muiden joukossa ja jokaisella työpaikalla ovat omat ongelmansa, vai onko sinun työpaikkasi täysin ongelmaton? Itse en ole vielä koskaan ollut koko työhistoriani aikana sellaisessa työpaikassa missä kaikki työntekijät olisivat olleet tyytyväisiä johtoon ja pomoihin -olen sitten itse ollut johdossa tai en. Aina löytyy aihetta valittaa. Aina! Uudessa yrityksessä rutiinit muodostuvat vasta ajan kanssa ja toimintatapoja saatetaan muuttaa useastikin ennen kuin opettelun ja vastoinkäymisten jälkeen löydetään optimaalinen tapa toimia. Itseäni lähinnä ihmetyttää miksi jaksat kirjoittaa koko asiasta. Jos Clubhouse tympii, vaihda salia.

        Halpamainen tekstisi ei todellakaan vakuuta ketään, päinvastoin auttaa ymmärtämään heikon itsetunnon omaavan pikkusieluisen ihmisen tarvetta "päästä pätemään". Ei taida olla elämässä sisältöä jos ex-työntekijöitä joutuu noin kovasti parjaamaan, tietenkin syyttä suotta, eihän noissa jutuissa ole totuuden häivääkään. Tietenkään ihmiset eivät ole tyhmiä, osaavat kyllä erottaa faktan fiktiosta. Satuja kerrotaan lapsille. Nykyisissä ohjaajissa ja tuntitarjonnassa on toki loistavia tapauksia, mutta aika paljon tasapaksuja tunteja, jotka eivät säväytä, ilahduta, piristä, motivoi tulemaan aina uudestaan ja uudestaan. Tuskin kukaan ohjaajista on välttynyt vastaavilta kommenteilta, ettei ohjaa ja opasta tarpeeksi tai musiikki on vääränlaista, liian kovalla/hiljaisella/mautonta, mikki liian kovalla/hiljaisella/ääni särkee/puuroutuu jne. MIKÄ SIIS OLIKAAN ONGELMA? Kyllä, ihmisillä on oikeus vaihtaa työpaikkaa. Onkohan kyseisellä firmalla ketään irtisanottu, veikkaisin että kaikki lähteneet ole tehneet sen omasta tahdostaan. Silloin jos lyhyessä ajassa tapahtuu paljon irtisanoutumista, on työilmapiirissa, työoloissa tai muissa henkilöstö-asioissa jotain häikkää, sehän on selvä. Yrityksen ja erehdyksen nimissä voi selitellä monia asioita, mutta suomeksi se on kyllä ammattitaidon puutetta jos ei tärkeitä perusasioita hallitse. Asiakas valitsee aina sellaisen ratkaisun, mikä itselleen tuottaa vähiten vaivaa ja eniten hyötyä. Sitä punnitessa pitää jokaisella olla tietoisuus omista oikeuksista, joihin kuuluu sellainen palvelukonsepti, josta mielellään maksaa ja joka ei muutu ajan kuluessa radikaalisti, oikeus irtisanoa sopimus vuoden jäsenyyden jälkeen ilman pitkiä odotus- ja sanktiojaksoja. Ne on nimittäin viimeisen päälle vedätytä.


      • Siksi
        yksi MONESTA kirjoitti:

        Halpamainen tekstisi ei todellakaan vakuuta ketään, päinvastoin auttaa ymmärtämään heikon itsetunnon omaavan pikkusieluisen ihmisen tarvetta "päästä pätemään". Ei taida olla elämässä sisältöä jos ex-työntekijöitä joutuu noin kovasti parjaamaan, tietenkin syyttä suotta, eihän noissa jutuissa ole totuuden häivääkään. Tietenkään ihmiset eivät ole tyhmiä, osaavat kyllä erottaa faktan fiktiosta. Satuja kerrotaan lapsille. Nykyisissä ohjaajissa ja tuntitarjonnassa on toki loistavia tapauksia, mutta aika paljon tasapaksuja tunteja, jotka eivät säväytä, ilahduta, piristä, motivoi tulemaan aina uudestaan ja uudestaan. Tuskin kukaan ohjaajista on välttynyt vastaavilta kommenteilta, ettei ohjaa ja opasta tarpeeksi tai musiikki on vääränlaista, liian kovalla/hiljaisella/mautonta, mikki liian kovalla/hiljaisella/ääni särkee/puuroutuu jne. MIKÄ SIIS OLIKAAN ONGELMA? Kyllä, ihmisillä on oikeus vaihtaa työpaikkaa. Onkohan kyseisellä firmalla ketään irtisanottu, veikkaisin että kaikki lähteneet ole tehneet sen omasta tahdostaan. Silloin jos lyhyessä ajassa tapahtuu paljon irtisanoutumista, on työilmapiirissa, työoloissa tai muissa henkilöstö-asioissa jotain häikkää, sehän on selvä. Yrityksen ja erehdyksen nimissä voi selitellä monia asioita, mutta suomeksi se on kyllä ammattitaidon puutetta jos ei tärkeitä perusasioita hallitse. Asiakas valitsee aina sellaisen ratkaisun, mikä itselleen tuottaa vähiten vaivaa ja eniten hyötyä. Sitä punnitessa pitää jokaisella olla tietoisuus omista oikeuksista, joihin kuuluu sellainen palvelukonsepti, josta mielellään maksaa ja joka ei muutu ajan kuluessa radikaalisti, oikeus irtisanoa sopimus vuoden jäsenyyden jälkeen ilman pitkiä odotus- ja sanktiojaksoja. Ne on nimittäin viimeisen päälle vedätytä.

        Miksi60 työntekijää on lähtenyt vai enemmämän..älä puolustele...onko vika johdossa?


      • ex-jumppa
        yksi MONESTA kirjoitti:

        Halpamainen tekstisi ei todellakaan vakuuta ketään, päinvastoin auttaa ymmärtämään heikon itsetunnon omaavan pikkusieluisen ihmisen tarvetta "päästä pätemään". Ei taida olla elämässä sisältöä jos ex-työntekijöitä joutuu noin kovasti parjaamaan, tietenkin syyttä suotta, eihän noissa jutuissa ole totuuden häivääkään. Tietenkään ihmiset eivät ole tyhmiä, osaavat kyllä erottaa faktan fiktiosta. Satuja kerrotaan lapsille. Nykyisissä ohjaajissa ja tuntitarjonnassa on toki loistavia tapauksia, mutta aika paljon tasapaksuja tunteja, jotka eivät säväytä, ilahduta, piristä, motivoi tulemaan aina uudestaan ja uudestaan. Tuskin kukaan ohjaajista on välttynyt vastaavilta kommenteilta, ettei ohjaa ja opasta tarpeeksi tai musiikki on vääränlaista, liian kovalla/hiljaisella/mautonta, mikki liian kovalla/hiljaisella/ääni särkee/puuroutuu jne. MIKÄ SIIS OLIKAAN ONGELMA? Kyllä, ihmisillä on oikeus vaihtaa työpaikkaa. Onkohan kyseisellä firmalla ketään irtisanottu, veikkaisin että kaikki lähteneet ole tehneet sen omasta tahdostaan. Silloin jos lyhyessä ajassa tapahtuu paljon irtisanoutumista, on työilmapiirissa, työoloissa tai muissa henkilöstö-asioissa jotain häikkää, sehän on selvä. Yrityksen ja erehdyksen nimissä voi selitellä monia asioita, mutta suomeksi se on kyllä ammattitaidon puutetta jos ei tärkeitä perusasioita hallitse. Asiakas valitsee aina sellaisen ratkaisun, mikä itselleen tuottaa vähiten vaivaa ja eniten hyötyä. Sitä punnitessa pitää jokaisella olla tietoisuus omista oikeuksista, joihin kuuluu sellainen palvelukonsepti, josta mielellään maksaa ja joka ei muutu ajan kuluessa radikaalisti, oikeus irtisanoa sopimus vuoden jäsenyyden jälkeen ilman pitkiä odotus- ja sanktiojaksoja. Ne on nimittäin viimeisen päälle vedätytä.

        joopa joo tiedän missä mennään älä puhu paskaa..kukaan ei kelpaa..


      • loppui nyt
        yksi MONESTA kirjoitti:

        Halpamainen tekstisi ei todellakaan vakuuta ketään, päinvastoin auttaa ymmärtämään heikon itsetunnon omaavan pikkusieluisen ihmisen tarvetta "päästä pätemään". Ei taida olla elämässä sisältöä jos ex-työntekijöitä joutuu noin kovasti parjaamaan, tietenkin syyttä suotta, eihän noissa jutuissa ole totuuden häivääkään. Tietenkään ihmiset eivät ole tyhmiä, osaavat kyllä erottaa faktan fiktiosta. Satuja kerrotaan lapsille. Nykyisissä ohjaajissa ja tuntitarjonnassa on toki loistavia tapauksia, mutta aika paljon tasapaksuja tunteja, jotka eivät säväytä, ilahduta, piristä, motivoi tulemaan aina uudestaan ja uudestaan. Tuskin kukaan ohjaajista on välttynyt vastaavilta kommenteilta, ettei ohjaa ja opasta tarpeeksi tai musiikki on vääränlaista, liian kovalla/hiljaisella/mautonta, mikki liian kovalla/hiljaisella/ääni särkee/puuroutuu jne. MIKÄ SIIS OLIKAAN ONGELMA? Kyllä, ihmisillä on oikeus vaihtaa työpaikkaa. Onkohan kyseisellä firmalla ketään irtisanottu, veikkaisin että kaikki lähteneet ole tehneet sen omasta tahdostaan. Silloin jos lyhyessä ajassa tapahtuu paljon irtisanoutumista, on työilmapiirissa, työoloissa tai muissa henkilöstö-asioissa jotain häikkää, sehän on selvä. Yrityksen ja erehdyksen nimissä voi selitellä monia asioita, mutta suomeksi se on kyllä ammattitaidon puutetta jos ei tärkeitä perusasioita hallitse. Asiakas valitsee aina sellaisen ratkaisun, mikä itselleen tuottaa vähiten vaivaa ja eniten hyötyä. Sitä punnitessa pitää jokaisella olla tietoisuus omista oikeuksista, joihin kuuluu sellainen palvelukonsepti, josta mielellään maksaa ja joka ei muutu ajan kuluessa radikaalisti, oikeus irtisanoa sopimus vuoden jäsenyyden jälkeen ilman pitkiä odotus- ja sanktiojaksoja. Ne on nimittäin viimeisen päälle vedätytä.

        Auts! Tulipa sohittua muurahaispesää kun teksti kirvoitti kielenkannat kaakattamaan ja käyttämään vastineissa epäsovinnaista kieltä. Totuus kuitenkin on se, että kaikilla Easyline -tunneilla oli tämä kuuluisa lätkä -Suomilippu ja juntti -discon kuninkaat pauhaamassa Reetusta Kikkaan. Biisit olivat tärkeämpiä kuin tunnilla olijoiden ohjaus oikein tehtyihin liikkeisiin. Kirjoitan omakohtaisesta kokemuksesta. Eli ei voida sanoa, että KAIKKI hyvät ohjaajat olisivat lähteneet kuten tässä yksi kirjoittaja on monesti maininnut. Tämä kommenttini oli siis puolustus nykyisille ohjaajille. Luonnollisesti jokaisella kävijällä on oma henkilökohtainen ohjaajasuosikkinsa, jonka tunnille on mukava mennä ja jonka tuntia oikein odottaa. Harva ohjaaja kuitenkaan suoriutuu motivoimaan kaiken tyyppisiä ihmisiä tulemaan aina uudestaan ja uudestaan tunneille, eikä kukaan normaali ihminen sitä vaadikaan. Harvassa ovat ne ohjaajat, jotka vaihtaessaan salia tuovat faninsa mukanaan. Kaikkea hyvää teille kaikille, jotka puolustitte ja piditte oman suosikkiohjaajanne puolta! Niin minäkin olisin tehnyt jos siihen olisi ollut aihetta. Ihmisenä tämä ohjaaja oli kuitenkin mitä mukavin ja ymmärrän kyllä hänen kannattajiaan. Ja jos jonkinlaisen yhteenvedon näistä kaikista Clubhousea koskevista kirjoituksista voi tehdä (luin kaikki läpi), niin omistajaa kohtaan tunnetaan jostain syystä pyhää vihaa ja toivotaan vilpittömästi hänen epäonnistumistaan Clubhousen toimitusjohtajana. Kirjoituksista myös ilmenee, että valittajat tuntevat omistajan henkilökohtaisesti ja antavat tavalliselle salilla kävijälle sellaisia tietoja mitä muuten kukaan tavisjumppaaja ei tietäisi, eli halutaan tahallisesti mustamaalata omistajaa. Tavallisena liikkujana minua kiinnostaa valitsemassani Clubhouse -salissa se, että paikassa voi harrastaa liikuntaa monipuolisesti, saan rahoilleni vastineen, paikka on ylellinen ja motivoi säännölliseen liikuntaan. Loppu onkin vain itsestäni kiinni. Olen erittäin tyytyväinen valitsemaani Clubhouse -saliin edellä mainituista syistä. Minua ei kiinnosta se, mitä kulisseissa tapahtuu ja mitä omistaja omistaa tai on omistamatta. Omassa elämässäni on tarpeeksi mielekästä tekemistä ettei tarvitse täysin vieraan ihmisen elämää seurata. Tämä on ensimmäinen ja viimeinen nettikeskustelu mitä olen käynyt ja mitä tulen käymään. Tätä viestiä voitte halutessanne kritisoida miten päin vain -en ole enää niitä lukemassa, saati kommentoimassa. Kiitän ja kuittaan!


      • Mani Hani

        Rahat loppu ollut jo aikaa..mutta pitää olla vaan niin ylpeetä..joopa joo


      • rita40
        Mani Hani kirjoitti:

        Rahat loppu ollut jo aikaa..mutta pitää olla vaan niin ylpeetä..joopa joo

        41.385 20.933 4.169 25.819 11.730 Julkista tietoa


      • Niinpä niin
        hop-hop kirjoitti:

        Nykyiset ohjaajat -uudet ja vanhat jäljellä olevat ovat kaikki erittäin hyviä. Ei voi todellakaan sanoa, että kaikki hyvät ohjaajat olisivat lähteneet. Olin muuten erittäin tyytyväinen, että yksi alkuperäinen ohjaaja lähti. Mimmi keskittyi tunnilla vain siihen mikä biisi tulee seuraavaksi soittimesta ja jos ei tullut sopivaa, niin renklasi levyä eteenpäin niin kauan että sai mieleisensä kappaleen. Sama ohjaaja ei sanonut mitään muuta tunnin aikana kuin HOP!-HOP!-HOP! ja toi jokaiselle tunnille mukanaan junttimaisen Suomilipun, jota käytetään yleensä lätkämatseissa. Kertaakaan tämä ohjaaja ei katsonut tekivätkö tunnille osallistujat liikkeet oikein -kuten tekevät muut nykyiset ohjaajat. Kyseinen ohjaaja vain keskittyi soittamaan juntti-suomi-poppia ja myös sellaisilla tunneilla jonne se ei todellakaan olisi sopinut. Eli makuja on monia, et voi yleistää. Sitä en kiellä etteikö moni tästä ohjaajasta pitänyt -itse en pitänyt. Ihmisillä on oikeus vaihtaa työpaikkaa niin usein kun kokee siihen tarvetta. Samoin on työnantajilla oikeus irtisanoa työsopimus koeaikana silloin kun työntekijöihin ei olla tyytyväisiä. Ja irtisanotuthan tunnetusti kehuvat entistä työnantajaansa, heissä itsessään ei tietenkään ole mitään vikaa... Clubhouse on vain yksi työpaikka muiden joukossa ja jokaisella työpaikalla ovat omat ongelmansa, vai onko sinun työpaikkasi täysin ongelmaton? Itse en ole vielä koskaan ollut koko työhistoriani aikana sellaisessa työpaikassa missä kaikki työntekijät olisivat olleet tyytyväisiä johtoon ja pomoihin -olen sitten itse ollut johdossa tai en. Aina löytyy aihetta valittaa. Aina! Uudessa yrityksessä rutiinit muodostuvat vasta ajan kanssa ja toimintatapoja saatetaan muuttaa useastikin ennen kuin opettelun ja vastoinkäymisten jälkeen löydetään optimaalinen tapa toimia. Itseäni lähinnä ihmetyttää miksi jaksat kirjoittaa koko asiasta. Jos Clubhouse tympii, vaihda salia.

        Taitaa olla ex-työntekijä joka parjaa entistä työnantajaansa. Joatin jäänyt pahasti hampaankoloon. Oma elämä näyttää olevan vähän hukassa! Sääli nähdä kun tämä kaveri elää selkeästi menneisyydessä vielä pitkään.


      • olikohan näin mitä hä tä!!
        rita40 kirjoitti:

        41.385 20.933 4.169 25.819 11.730 Julkista tietoa

        Kuulostaa kovin "kiitän ja kuittaan"itse tirehtöörin puheelta!!! TOSIN TÄMÄ ON V A I N A R V A U S!!!


      • Velat
        olikohan näin mitä hä tä!! kirjoitti:

        Kuulostaa kovin "kiitän ja kuittaan"itse tirehtöörin puheelta!!! TOSIN TÄMÄ ON V A I N A R V A U S!!!

        Niin.


      • Milläs maksat
        Velat kirjoitti:

        Niin.

        terveisiä


      • Sama aavistus
        olikohan näin mitä hä tä!! kirjoitti:

        Kuulostaa kovin "kiitän ja kuittaan"itse tirehtöörin puheelta!!! TOSIN TÄMÄ ON V A I N A R V A U S!!!

        Jotenkin paistaa läpi, ja just toi muotoilu että "itse olen tyytyväinen valitsemaani monipuoliseen ja laadukkaaseen huippukuntokeskukseen missä alan parhaat laitteet ja ohjaajat blaa blaa" Haloo kuka asiakas jaksais muotoilla noin typeriä pitkiä korulauseita, kun rehellisesti vois todeta itse salin olevan laitteineen vähän neitimäinen leikkisali, ohjaajista osa vain kovatasoista, ja kuka jaksaisi väitellä siitä haluaako joku johtajalle pahaa vaan voisi myöntää johdon itse ryssineen. Sehän oli ykköspointti onko menossa konkkaan vai mihin, kaikkihan on kiinnostuneita mihin omia rahojaan sijoittaa. Ihan näin "tavisjumppaajan" näkökulmasta, koska monta asiaa on alusta asti mennyt asiakkaan näkökulmasta metsään eikä niitä korjata eikä saa vastausta kun kysyy eikä muulla ole väliä kuin rahalla selkeesti. Money talks bullshit walks.


      • ota opiksi
        rita40 kirjoitti:

        41.385 20.933 4.169 25.819 11.730 Julkista tietoa

        ootko simpanssi vai oikeasti idiootti?? kuka helvetin apina jaksaa kaivaa jonkun kuto salin velkoja?? eikö parempää tekemistä löydy?? ja noi velat jotka tänne laitoit on aika pientä jos yritys maailmasta mitään tiedät... esim tokmanni konsernilla on velkaa yli 30miljoonaa euroa.. saatanan utelias pihapoliisi
        T:tyytyväinen clubi asiakas


      • pikbobshi
        Sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

        Kohdellaan huonosti asiakkaita sekä työntekijöitä. Huonoa johtamista.

        diipa daapa oikeassa olet. Olen ollut kohdeltu sekä asiakkaana että duunarina. Samat on fiilikset. Onko vika johdossa vai sen puutteessa? Kaikki johdot ja piuhat taitaa puuttua....


      • Oletpa ilkeä!
        chi kirjoitti:

        Joo ei ainakaan palkkoja oo maksettu pelkästään firman tililtä, saatika ajoissa. hienosti omistajalla kuitenkin uutta venettä yms..

        Meidän perheeseen on ainakin palkka tullut koko kahden vuoden ajan ihan ajoissa tai jopa etuajassa.

        Onko kivaa puhua paskaa?


    • Suosittle

      Missään tapauksessa!

      • ei

        Näyttää siltä taas että huonompaa suuntaan ollaan menossa?
        Enään muutama hyvä vetäjä jäljellä!


      • Upseeri & herrasmies

        Olen erittäin tyytyväinen paikkaan ja sen tarjontaan. Kuten aiemmin on kirjoitettu kaikenlaista, niin "haasteet" ovat kuitenkin voitettavissa. Turha pahansuopaisuus osoittaa kirjoittajista "jotain".... Tsemppiä kaikille, jotka osaavat nauttia paikan tarjoamista palveluista. Terv evl.


      • lenkkarit
        Upseeri & herrasmies kirjoitti:

        Olen erittäin tyytyväinen paikkaan ja sen tarjontaan. Kuten aiemmin on kirjoitettu kaikenlaista, niin "haasteet" ovat kuitenkin voitettavissa. Turha pahansuopaisuus osoittaa kirjoittajista "jotain".... Tsemppiä kaikille, jotka osaavat nauttia paikan tarjoamista palveluista. Terv evl.

        Niin nautitaan palveluista niin kauan kuin sitä on ?niinkö?
        ja mitä se "jotain"on?Ne jotka ovat alusta asti käyneet niin tietävät miten on paikka muuttunut!!!!!!!!!!!monta---------------------


      • alkuperäisjäsen
        Upseeri & herrasmies kirjoitti:

        Olen erittäin tyytyväinen paikkaan ja sen tarjontaan. Kuten aiemmin on kirjoitettu kaikenlaista, niin "haasteet" ovat kuitenkin voitettavissa. Turha pahansuopaisuus osoittaa kirjoittajista "jotain".... Tsemppiä kaikille, jotka osaavat nauttia paikan tarjoamista palveluista. Terv evl.

        Huvittavaa, että yksi ja sama henkilö eri nimimerkkien suojissa kirjoittaa aina samaa tuubaa samoilla sanoilla, samoilla sanonnoilla, samalla tyylillä ja samoilla kirjoitusvirheillä. Ymmärtäisi itsekin että on tullut paljastetuksi tästä yhden ihmisen roskakampanjasta Clubia kohtaan.

        Olen ns. alkuperäisjäsen ja edelleen todella tyytyväinen paikkaan, joten ei kannata kirjoittaa muiden tyytyväisten alkuperäisjäsenten puolesta mitään mikä ei pidä paikkansa!

        Minunkin mielestäni tämä turha pahansuopaisuus osoittaa kirjoittajasta "jotain", erittäin paljon "jotain"... Itse ainakin jätän kirjoittajan kirjoitukset täysin omaan arvoonsa. Lähdenpä tästä salille...


      • Täh??
        alkuperäisjäsen kirjoitti:

        Huvittavaa, että yksi ja sama henkilö eri nimimerkkien suojissa kirjoittaa aina samaa tuubaa samoilla sanoilla, samoilla sanonnoilla, samalla tyylillä ja samoilla kirjoitusvirheillä. Ymmärtäisi itsekin että on tullut paljastetuksi tästä yhden ihmisen roskakampanjasta Clubia kohtaan.

        Olen ns. alkuperäisjäsen ja edelleen todella tyytyväinen paikkaan, joten ei kannata kirjoittaa muiden tyytyväisten alkuperäisjäsenten puolesta mitään mikä ei pidä paikkansa!

        Minunkin mielestäni tämä turha pahansuopaisuus osoittaa kirjoittajasta "jotain", erittäin paljon "jotain"... Itse ainakin jätän kirjoittajan kirjoitukset täysin omaan arvoonsa. Lähdenpä tästä salille...

        Siis YKSI ihminen kirjoittelee tänne vain negatiivista?
        Kun viestejä lukee, ymmärtää että kyllä täällä on useita jotka on pettynyt Clubi taloon ja ei syyttä!

        """" Ymmärtäisi itsekin että on tullut paljastetuksi tästä yhden ihmisen roskakampanjasta Clubia kohtaan """"

        - Kerro ihmeessä kuka tämä YKSI ihminen on joka ylläpitää sivustoa ?? :D

        - ClubHousestahan kirjoitettiin posteja suomi24,seen jo vuonna 2007 Tammikuusta lähtien.. Posteja oli kymmeniä, suurin osa oli pettyneitä asiakaspalveluun ja omistajiin jotka toimivat ylpeällä tavalla !!
        Eli onko kaikki kymmenet viestit tehnyt vain yksi henkilö?

        Clubilla salilla ja pukuhuoneissa kuulee yllättävän paljon asioita ja en jaksa uskoa, että vain yksi näistä valittajista tänne kirjoittaisi!

        -Entinen Clubilainen-


      • just joo
        alkuperäisjäsen kirjoitti:

        Huvittavaa, että yksi ja sama henkilö eri nimimerkkien suojissa kirjoittaa aina samaa tuubaa samoilla sanoilla, samoilla sanonnoilla, samalla tyylillä ja samoilla kirjoitusvirheillä. Ymmärtäisi itsekin että on tullut paljastetuksi tästä yhden ihmisen roskakampanjasta Clubia kohtaan.

        Olen ns. alkuperäisjäsen ja edelleen todella tyytyväinen paikkaan, joten ei kannata kirjoittaa muiden tyytyväisten alkuperäisjäsenten puolesta mitään mikä ei pidä paikkansa!

        Minunkin mielestäni tämä turha pahansuopaisuus osoittaa kirjoittajasta "jotain", erittäin paljon "jotain"... Itse ainakin jätän kirjoittajan kirjoitukset täysin omaan arvoonsa. Lähdenpä tästä salille...

        Kyllähän alkuperäisjäsenet ja sellaisetkin jotka ovat myöhemmin liittyneet osaavat erottaa hyvän huonosta. Jotkut äänestävät jaloillaan huonosta palvelusta eli vaihtavat paikkaa, jotkut eivät siihen rumbaan jaksa ryhtyä ja maksavat kuukausimaksunsa kiltisti mutta eivät käy. Sitten on niitä, jotka sisukkaasti käyvät vaikkeivat aina tykkää, varmasti myös yrittävät saada toimintaa mielekkäämmäksi, mutta asiakkaan vaikutuskeinot ovat heikot. Siinä vaiheessa jos taso uhkaa vielä heiketä, ei varmaan monikaan ala turhasta maksamaan koska vaihtoehtoja varmasti on.


      • ainaisjäsen
        Täh?? kirjoitti:

        Siis YKSI ihminen kirjoittelee tänne vain negatiivista?
        Kun viestejä lukee, ymmärtää että kyllä täällä on useita jotka on pettynyt Clubi taloon ja ei syyttä!

        """" Ymmärtäisi itsekin että on tullut paljastetuksi tästä yhden ihmisen roskakampanjasta Clubia kohtaan """"

        - Kerro ihmeessä kuka tämä YKSI ihminen on joka ylläpitää sivustoa ?? :D

        - ClubHousestahan kirjoitettiin posteja suomi24,seen jo vuonna 2007 Tammikuusta lähtien.. Posteja oli kymmeniä, suurin osa oli pettyneitä asiakaspalveluun ja omistajiin jotka toimivat ylpeällä tavalla !!
        Eli onko kaikki kymmenet viestit tehnyt vain yksi henkilö?

        Clubilla salilla ja pukuhuoneissa kuulee yllättävän paljon asioita ja en jaksa uskoa, että vain yksi näistä valittajista tänne kirjoittaisi!

        -Entinen Clubilainen-

        Miksiköhän ENTINEN Clubilainen kirjoittelee tänne enää, seuraa palstaa ja kertoo samoja asioita kuin yli puoli vuotta sitten? Olemme kaikki lukutaitoiset jo lukeneet vuodatuksesi useaan kertaan. Olet varmaan jo löytänyt itsellesi uuden, haukkumisen arvoisen salin.

        Voit tietenkin itse perustaa kuntosalin omilla mieltymyksilläsi ja kriteereilläsi ja yllättyä kun ihan kaikki eivät pidäkään saliasi yhtä loistavana kuin sinä. On nimittäin NIIN "helppoa" olla yrittäjä ja miellyttää kaikenlaisia pässinpäitä, jotka kirjoittelevat jonninjoutavia asioita kykenemättä näkemään olennaista. Kaikkia ei voi miellyttää... Onneksi olet vaihtanut salia!

        Sinulle Clubhousen haukkuminen taitaa olla elämää suurempi asia, kun jaksat entisenä jäsenenä yhä vuodattaa samoja asioita!

        Huvittavaa on myös huomata, että jos jotkut jäsenet kirjoittavat tälle palstalle salista positiivisia kommentteja, niin AINA joku näkee tehtäväkseen lytätä kirjoitukset tarkoituksellisesti. Ellei muuten, niin kirjoitetaan, että asialla on vähintäänkin omistaja joka siellä kehuu omaa saliaan (haloo!).

        Terveiset muuten salilta: -10 kg puolessa vuodessa pelkällä salitreenillä! Enkä todellakaan olisi ollut motivoitunut lähtemään päivästä toiseen salille ilman sen upeita puitteita! Pelkkä paikka jo inspiroi harjoittelemaan. Suosittelen lämpimästi.

        Valittajia on aina ollut ja tulee aina olemaan. Vali-vali vali-vali-vali-vali....


      • clubilainen
        just joo kirjoitti:

        Kyllähän alkuperäisjäsenet ja sellaisetkin jotka ovat myöhemmin liittyneet osaavat erottaa hyvän huonosta. Jotkut äänestävät jaloillaan huonosta palvelusta eli vaihtavat paikkaa, jotkut eivät siihen rumbaan jaksa ryhtyä ja maksavat kuukausimaksunsa kiltisti mutta eivät käy. Sitten on niitä, jotka sisukkaasti käyvät vaikkeivat aina tykkää, varmasti myös yrittävät saada toimintaa mielekkäämmäksi, mutta asiakkaan vaikutuskeinot ovat heikot. Siinä vaiheessa jos taso uhkaa vielä heiketä, ei varmaan monikaan ala turhasta maksamaan koska vaihtoehtoja varmasti on.

        Mihin unohdit kaikista tärkeimmän ja suurimman ryhmän, vai jätitkö tarkoituksella meidät pois? Nimittäin me tyytyväiset jäsenet!


      • kÄVIJÄ
        clubilainen kirjoitti:

        Mihin unohdit kaikista tärkeimmän ja suurimman ryhmän, vai jätitkö tarkoituksella meidät pois? Nimittäin me tyytyväiset jäsenet!

        teitä niin paljon ?Siis tyytyväisiä asiakkaita!On varmaan myös paljon niitä jotka ei ole.Mutta silti jatkaa sinnikkäästi käyntiä siellä.Sillä eihän tuota sopimusta noin vain sanota irti.PITÄÄ OLLA TARPEEKSI HYVÄ SYY ETTÄ VOIDAAN PURKAA TUO SOPIMUS!


      • todellakin on
        kÄVIJÄ kirjoitti:

        teitä niin paljon ?Siis tyytyväisiä asiakkaita!On varmaan myös paljon niitä jotka ei ole.Mutta silti jatkaa sinnikkäästi käyntiä siellä.Sillä eihän tuota sopimusta noin vain sanota irti.PITÄÄ OLLA TARPEEKSI HYVÄ SYY ETTÄ VOIDAAN PURKAA TUO SOPIMUS!

        Ja helvetin paljon onkin, nimittäin meitä erittäin tyytyväisiä jäseniä!

        Voit valittaa tuntemuksistasi seuraavaksi vaikka eduskunnan oikeusasiamiehelle ja sen jälkeen EU -tuomioistuimeen, tässä sinulle näin aluksi pari valitusterminaalia. Pistäpä töpinäksi!

        Ja hei, pysy pois meidän salilta, PLEASE!


      • Tasapuolsesti
        todellakin on kirjoitti:

        Ja helvetin paljon onkin, nimittäin meitä erittäin tyytyväisiä jäseniä!

        Voit valittaa tuntemuksistasi seuraavaksi vaikka eduskunnan oikeusasiamiehelle ja sen jälkeen EU -tuomioistuimeen, tässä sinulle näin aluksi pari valitusterminaalia. Pistäpä töpinäksi!

        Ja hei, pysy pois meidän salilta, PLEASE!

        Sinun sali??????heh heh
        Eli joku veti herneen nenäänsä!!


      • noin vaikea reitti
        todellakin on kirjoitti:

        Ja helvetin paljon onkin, nimittäin meitä erittäin tyytyväisiä jäseniä!

        Voit valittaa tuntemuksistasi seuraavaksi vaikka eduskunnan oikeusasiamiehelle ja sen jälkeen EU -tuomioistuimeen, tässä sinulle näin aluksi pari valitusterminaalia. Pistäpä töpinäksi!

        Ja hei, pysy pois meidän salilta, PLEASE!

        Aika kaukaa haettu valitusreitit sulla, kuluttajan oikeuksia asiassa kuin asiassa valvoo kuluttaja-asiamiehet ja kuluttajavirasto. Heiltä voi kysyä neuvoa irtisanomisasioista ym, jos kokee ettei itse pärjää neuvotteluissa. Saliltahan pääsee vapaasti lähtemään, jos sopimus on oleellisesti muuttunut sen sopimisen jälkeen tai vuoden määräaika on täynnä.

        Ei tosiaan kannata maksaa jos ei saa rahoilleen vastinetta tai ei omista syistään käy, sehän on omaa tyhmyyttä. Annetaan salin pysyä sellaisten asiakkaiden käytössä, joita se palvelee ja jotka ymmärtävät sen mahtavien raamien päälle!?


      • Tietää
        noin vaikea reitti kirjoitti:

        Aika kaukaa haettu valitusreitit sulla, kuluttajan oikeuksia asiassa kuin asiassa valvoo kuluttaja-asiamiehet ja kuluttajavirasto. Heiltä voi kysyä neuvoa irtisanomisasioista ym, jos kokee ettei itse pärjää neuvotteluissa. Saliltahan pääsee vapaasti lähtemään, jos sopimus on oleellisesti muuttunut sen sopimisen jälkeen tai vuoden määräaika on täynnä.

        Ei tosiaan kannata maksaa jos ei saa rahoilleen vastinetta tai ei omista syistään käy, sehän on omaa tyhmyyttä. Annetaan salin pysyä sellaisten asiakkaiden käytössä, joita se palvelee ja jotka ymmärtävät sen mahtavien raamien päälle!?

        Kuluttajavirastoon on tullut kymmeniä valituksia kyseisestä paikasta, joten kyllä he ovat sen paikan toiminnasta tietoisia!!

        Mahtavat raamit ei merkkaa mitään ilman hyviä ohjaajia ja hyvää palvelua.
        Siihen kun lisätään vielä erittäin puutteellinen kuntosali niin ei kovin lijaa mene!


      • Haaahaa
        just joo kirjoitti:

        Kyllähän alkuperäisjäsenet ja sellaisetkin jotka ovat myöhemmin liittyneet osaavat erottaa hyvän huonosta. Jotkut äänestävät jaloillaan huonosta palvelusta eli vaihtavat paikkaa, jotkut eivät siihen rumbaan jaksa ryhtyä ja maksavat kuukausimaksunsa kiltisti mutta eivät käy. Sitten on niitä, jotka sisukkaasti käyvät vaikkeivat aina tykkää, varmasti myös yrittävät saada toimintaa mielekkäämmäksi, mutta asiakkaan vaikutuskeinot ovat heikot. Siinä vaiheessa jos taso uhkaa vielä heiketä, ei varmaan monikaan ala turhasta maksamaan koska vaihtoehtoja varmasti on.

        2 000 jäsentä !!??
        Vuoden vitsi.. Ei lähellekkään.. Jos kuntosalilla on kerralla muutama hassu kaveri niin ei me ihan 2 000 jäsenestä puhuta!!


      • Turha selitellä
        Haaahaa kirjoitti:

        2 000 jäsentä !!??
        Vuoden vitsi.. Ei lähellekkään.. Jos kuntosalilla on kerralla muutama hassu kaveri niin ei me ihan 2 000 jäsenestä puhuta!!

        Huono johtaminen
        Yrityksen saneeraus
        Pääoma menetetty
        Imago ?
        Rahat loppu
        Asiakspalvelu?
        NIIN?
        ja missä asiakkaat?
        Kerro mikä on positiivista


      • Asiakaspalvelu?
        Turha selitellä kirjoitti:

        Huono johtaminen
        Yrityksen saneeraus
        Pääoma menetetty
        Imago ?
        Rahat loppu
        Asiakspalvelu?
        NIIN?
        ja missä asiakkaat?
        Kerro mikä on positiivista

        Tuossa talossa se ei ole ainakaan pitkään aikaan toiminut;( Miksi?
        Vetäjät vaihtuu!Paljon ei kuunnella mitä me asiakkaat toivomme!
        Aina sama vastaus ! Ja voi mikä hiljaisuus on esim Lauantaina kuntosalin puolella!
        No ei paljon kävijöitä muinakaan päivinä!Kävin tuossa hakemassa ystäväni eräältä Itä-hki Kuntokeskuksesta niin kyllä oli sellainen määrä ihmisiä salin puolella;) Hih mistäköhän johtuu?


      • kesäinen
        Haaahaa kirjoitti:

        2 000 jäsentä !!??
        Vuoden vitsi.. Ei lähellekkään.. Jos kuntosalilla on kerralla muutama hassu kaveri niin ei me ihan 2 000 jäsenestä puhuta!!

        Salilla on 700 jäsentä. Saneeraus vaatinut toimenpiteitä mm. leikkauksia kuluissa (ohjaajat). Ravintola tyhjillään. Missä palvelu. Ei pysty tarjoamaan! Liian iso kakku alusta asti.


      • oN!
        kesäinen kirjoitti:

        Salilla on 700 jäsentä. Saneeraus vaatinut toimenpiteitä mm. leikkauksia kuluissa (ohjaajat). Ravintola tyhjillään. Missä palvelu. Ei pysty tarjoamaan! Liian iso kakku alusta asti.

        Mistä tiedät jäsenmäärän?
        Noin 700 siellä varmasti kyllä on! ..Melkein kaikki hyvät tyypit sieltä onkin kadonnut toisiin töihin.. Harmi vaan, ne oli paikan kantava voima.. Nyt ei menä kuin alas ja lujaa.. -Ylpeys-


      • Ravintola
        oN! kirjoitti:

        Mistä tiedät jäsenmäärän?
        Noin 700 siellä varmasti kyllä on! ..Melkein kaikki hyvät tyypit sieltä onkin kadonnut toisiin töihin.. Harmi vaan, ne oli paikan kantava voima.. Nyt ei menä kuin alas ja lujaa.. -Ylpeys-

        aina melkein tyhjillään?No itse en siellä ole koskaan käynyt ja enkä mene!!
        Mutta liikuntapuoli on vajonut alas!Tosiaan nyt kun lukee näitä sivuja niin kyllä tulee huonoa palautetta.No tuohon että kun pistät postia vaikka negatiiviseen tyyliin niin et saa vastausta tai toivot jotain tunti muutosta niin ei ole vastattu!!!!!!!!Se ei ole asiakaspalvelua!!!!!!!!!!!!!!!!


      • äly hoi!
        Tasapuolsesti kirjoitti:

        Sinun sali??????heh heh
        Eli joku veti herneen nenäänsä!!

        Tässä sinulle suomen kielen lyhyt oppimäärä, ennen kuin seuraavan kerran ymmärrät ja kommentoit kirjoitettua tekstiä täysin väärin:

        minä - minun
        sinä - sinun
        hän - hänen
        ME - MEIDÄN
        te - teidän
        he - heidän

        Eli kukaan ei ole kirjoittanut omasta salistaan (niin kuin sinä kirjoitusta väärin kommentoit), vaan MEIDÄN salista. Sana "me" on monikkomuoto ja tarkoittaa ko. tekstissä useita ihmisiä.


      • käytöstavat omaava
        Ravintola kirjoitti:

        aina melkein tyhjillään?No itse en siellä ole koskaan käynyt ja enkä mene!!
        Mutta liikuntapuoli on vajonut alas!Tosiaan nyt kun lukee näitä sivuja niin kyllä tulee huonoa palautetta.No tuohon että kun pistät postia vaikka negatiiviseen tyyliin niin et saa vastausta tai toivot jotain tunti muutosta niin ei ole vastattu!!!!!!!!Se ei ole asiakaspalvelua!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kannattaisi käydä Clubhousen ravintolassa syömässä, ruoka on nimittäin erinomaisen hyvää! A´la carte -listakin vaihtuu tarpeeksi usein ja uusia ruokia tulee tasaisesti listalle. Ei pääse ainakaan kyllästymään. Lisäksi meille jäsenille on omia ruokatarjouksia.
        Olen käynyt aamiaisella, lounaalla sekä illallisella eikä moitteen sijaa ole koskaan löytynyt, ei ruoissa eikä palvelussa. Koskaan en ole ollut myöskään yksin ravintolassa!

        Mistähän tuo uhoaminen "...en ole siellä koskaan käynyt ENKÄ MENE!" johtuu?

        Ei voi arvostella ellei mene ja kokeile!

        En ole myöskään puolentoista vuoden jäsenyyteni aikana saanut salin puolelta koskaan negatiivista asiakaspalvelua, PÄINVASTOIN!

        Eräs vakiovalittaja täällä valitti ettei hänen vaatimiaan tuntimuutoksia oteta huomioon. Pitäisi vähän ajatella mitä vaatii ja mistä edes kannattaa valittaa! Jäseniä on useita satoja ja jos jokainen ryhtyisi vaatimaan omalle aikataululleen sopivia tunteja, niin jokainen täysjärkinen tietää mitä siitä seuraisi.

        Minä, minä, minä, minä, minun tarpeeni, minun aikatauluni, minun tunteeni...
        MINÄ menen muiden edelle ja MINÄ haluan ja vaadin!

        Tällä palstalla muutamat henkilöt ovat tehneet valittamisesta oikein taiteenlajin sen sijaan, että nauttisivat liikunnan tuomasta ilosta aivan mahtavassa paikassa!

        Naurettavin valitus oli henkilöltä, joka valitti kun lauantai aamupäivällä salilla oli vain muutama ihminen harjoittelemassa, voi vitsit! Olisinpa itse ollut juuri tuolloin salilla, sillä nimen omaan suosin juuri sellaisia ajankohtia kun laitteisiin ei tarvitse jonottaa ja porukkaa on vähemmän. Autonkin saa parkkiin näinä aikoina helpommin kuin illan ruuhkatunteina.

        Ei voi muuta enää sanoa näille samoille ikuisuusvalittajille kuin: Järjen käyttö on sallittua -jopa suotavaa!


      • ToTTa!!
        Ravintola kirjoitti:

        aina melkein tyhjillään?No itse en siellä ole koskaan käynyt ja enkä mene!!
        Mutta liikuntapuoli on vajonut alas!Tosiaan nyt kun lukee näitä sivuja niin kyllä tulee huonoa palautetta.No tuohon että kun pistät postia vaikka negatiiviseen tyyliin niin et saa vastausta tai toivot jotain tunti muutosta niin ei ole vastattu!!!!!!!!Se ei ole asiakaspalvelua!!!!!!!!!!!!!!!!

        Olisikohan ravintolan tyhjillään olemisen syy se, että treenaajia ei välttämättä kiinnosta syödä harjoittelun jälkeen valkoista pastaa kermalla / ClubBurgereja pekoniila?? -Järjenkäyttö / asiakkaiden toiveet myös ravintolan suhteen kannattaisi ottaa huomioon niin voisi jopa asikkaita saada ravintolaan!

        Itse olen kanssa huomannut että ravintola / sali näyttää kovin hiljaiselta..
        Onneksi niinkin lähellä kuin itäkeskus löytyy saleja joissa kuunnellaan / kunnioitetaan asiakkaita =)


      • sulle tuli
        käytöstavat omaava kirjoitti:

        Kannattaisi käydä Clubhousen ravintolassa syömässä, ruoka on nimittäin erinomaisen hyvää! A´la carte -listakin vaihtuu tarpeeksi usein ja uusia ruokia tulee tasaisesti listalle. Ei pääse ainakaan kyllästymään. Lisäksi meille jäsenille on omia ruokatarjouksia.
        Olen käynyt aamiaisella, lounaalla sekä illallisella eikä moitteen sijaa ole koskaan löytynyt, ei ruoissa eikä palvelussa. Koskaan en ole ollut myöskään yksin ravintolassa!

        Mistähän tuo uhoaminen "...en ole siellä koskaan käynyt ENKÄ MENE!" johtuu?

        Ei voi arvostella ellei mene ja kokeile!

        En ole myöskään puolentoista vuoden jäsenyyteni aikana saanut salin puolelta koskaan negatiivista asiakaspalvelua, PÄINVASTOIN!

        Eräs vakiovalittaja täällä valitti ettei hänen vaatimiaan tuntimuutoksia oteta huomioon. Pitäisi vähän ajatella mitä vaatii ja mistä edes kannattaa valittaa! Jäseniä on useita satoja ja jos jokainen ryhtyisi vaatimaan omalle aikataululleen sopivia tunteja, niin jokainen täysjärkinen tietää mitä siitä seuraisi.

        Minä, minä, minä, minä, minun tarpeeni, minun aikatauluni, minun tunteeni...
        MINÄ menen muiden edelle ja MINÄ haluan ja vaadin!

        Tällä palstalla muutamat henkilöt ovat tehneet valittamisesta oikein taiteenlajin sen sijaan, että nauttisivat liikunnan tuomasta ilosta aivan mahtavassa paikassa!

        Naurettavin valitus oli henkilöltä, joka valitti kun lauantai aamupäivällä salilla oli vain muutama ihminen harjoittelemassa, voi vitsit! Olisinpa itse ollut juuri tuolloin salilla, sillä nimen omaan suosin juuri sellaisia ajankohtia kun laitteisiin ei tarvitse jonottaa ja porukkaa on vähemmän. Autonkin saa parkkiin näinä aikoina helpommin kuin illan ruuhkatunteina.

        Ei voi muuta enää sanoa näille samoille ikuisuusvalittajille kuin: Järjen käyttö on sallittua -jopa suotavaa!

        höhöö onpa outoa "jäsenen" tekstiä, lähinnä epäilyttävää mainosta! ja ylempänä saivartelua oikeinkirjoituksesta jne. KUKAAN jäsen ei voi olla niin lääpällään saliinsa että käyttäisi aikaansa puolustaakseen ja kehuakseen ylenpalttisesti sitä samalla mollaten ihmisiä, jotka haluavat keskustella asioista ja omista tuntemuksistaan. Kiristääkö pantaa niin että pitää vetää herneet jokaisen kommentista ja vedota älyn puutteeseen jos joku purnaa? Niin ilmeisesti, koska MINÄ MINÄ MINÄ olen ainoa oikeassa, muut ihan älykääpiöitä ku kehtaa valittaa! Siis miksi pitäisi vaatia jotain vastinetta rahalleen, sehän on NIIN vanhanaikaista ja epärelevanttia!


      • ja voi taas
        ToTTa!! kirjoitti:

        Olisikohan ravintolan tyhjillään olemisen syy se, että treenaajia ei välttämättä kiinnosta syödä harjoittelun jälkeen valkoista pastaa kermalla / ClubBurgereja pekoniila?? -Järjenkäyttö / asiakkaiden toiveet myös ravintolan suhteen kannattaisi ottaa huomioon niin voisi jopa asikkaita saada ravintolaan!

        Itse olen kanssa huomannut että ravintola / sali näyttää kovin hiljaiselta..
        Onneksi niinkin lähellä kuin itäkeskus löytyy saleja joissa kuunnellaan / kunnioitetaan asiakkaita =)

        Nyt joku otti tosiaan pahan mielen!!Eihän se mitään uhoamista ole jos sanoo että en mene!!Eli vois sanoa että ota nyt ihan iisisti!
        Käy sinä syömässä ja tee mitä teet!


      • voi jummi
        ja voi taas kirjoitti:

        Nyt joku otti tosiaan pahan mielen!!Eihän se mitään uhoamista ole jos sanoo että en mene!!Eli vois sanoa että ota nyt ihan iisisti!
        Käy sinä syömässä ja tee mitä teet!

        Onko se arvostelua jos kysyy miks ravintolassa ei näy paljon ihmisiä??
        Se on arvostelua jos suoraan haukkuu ravintolan ,henkilökunnan tai ruuan!!!


      • salaattia
        ToTTa!! kirjoitti:

        Olisikohan ravintolan tyhjillään olemisen syy se, että treenaajia ei välttämättä kiinnosta syödä harjoittelun jälkeen valkoista pastaa kermalla / ClubBurgereja pekoniila?? -Järjenkäyttö / asiakkaiden toiveet myös ravintolan suhteen kannattaisi ottaa huomioon niin voisi jopa asikkaita saada ravintolaan!

        Itse olen kanssa huomannut että ravintola / sali näyttää kovin hiljaiselta..
        Onneksi niinkin lähellä kuin itäkeskus löytyy saleja joissa kuunnellaan / kunnioitetaan asiakkaita =)

        Unohdit varmaan tahallisesti mainita, että ruokalistalla on salaatteja ja muita terveellisiä vaihtoehtoja meille treenaajille ja muillekin ihmisille. Tosin meitä liikunnan harrastajia eivät yhdet Burgerit ja kermapastat liikauta suuntaan eikä toiseen silloin tällöin nautittuna. Ei pidä olla tiukkapipo ruoankaan suhteen.


      • ja voita väliin!
        ja voi taas kirjoitti:

        Nyt joku otti tosiaan pahan mielen!!Eihän se mitään uhoamista ole jos sanoo että en mene!!Eli vois sanoa että ota nyt ihan iisisti!
        Käy sinä syömässä ja tee mitä teet!

        Toiset ovat ehdottomasti Clubhousen puolesta ja toiset taas ehdottomasti vastaan. Jokaisella on kuitenkin syynsä ja oikeutensa mielipiteeseensä, me ihmiset vain reagoimme eri tavalla samoihin asioihin eikä ole olemassa mitään paikkaa tai asiaa mistä ihmiset ylipäätään olisivat ehdottomasti samaa mieltä -oli asia sitten mikä hyvänsä.

        Vastustajien harmiksi paikka on yhä edelleen pystyssä ja kävijöitä riittää. Diggaajia taas harmittaa paikan arvostelu.

        Niin tai näin, olisikohan aika lopettaa tämä juupas/eipäs -kirjoittelu. Se ei johda mihinkään. Antaa niiden käydä salilla, jotka pitävät siitä ja antaa niiden vaihtaa salia, jotka inhoavat sitä.


      • Ei asiakkaita
        salaattia kirjoitti:

        Unohdit varmaan tahallisesti mainita, että ruokalistalla on salaatteja ja muita terveellisiä vaihtoehtoja meille treenaajille ja muillekin ihmisille. Tosin meitä liikunnan harrastajia eivät yhdet Burgerit ja kermapastat liikauta suuntaan eikä toiseen silloin tällöin nautittuna. Ei pidä olla tiukkapipo ruoankaan suhteen.

        ja pysyy tyhjänä,kunnes omistaja vaihtuu.


      • samaa mieltä
        Ei asiakkaita kirjoitti:

        ja pysyy tyhjänä,kunnes omistaja vaihtuu.

        ja terassi tyhjillään!


      • pienikin kiusa...
        samaa mieltä kirjoitti:

        ja terassi tyhjillään!

        LOL! :-) :-) :-)

        Ryhdyttekö te molemmat kaksi vänkääjää käymään Clubhousen ravintolassa syömässä jos omistaja vaihtuu? Saatatte sitä ennen kuolla nälkään!

        Me täällä luettuamme kaikki teidän kahden vakihaukkujan viestit olemme vakavasti sitä mieltä, että ainakin toinen teistä on entinen potkut saanut Clubhousen työntekijä ja toinen on omistajan tuttu, joka on menettänyt bisnestä paremmalleen...

        Mut hei, jatkakaa vain rauhassa: EVVK! Kaikki teidät jo tunnistaa noista samoista teksteistä.

        Hyvää syksyä kaikille (myös teille kahdelle), nähdään salilla ja treenataan itsemme huippukuntoon!

        ps. Saas nähdä mitä palautetta nämä kaksi tähänkin viestiin keksii. Arvaamme: jotain negatiivista! No, sehän on varma se!


      • ?????????????
        pienikin kiusa... kirjoitti:

        LOL! :-) :-) :-)

        Ryhdyttekö te molemmat kaksi vänkääjää käymään Clubhousen ravintolassa syömässä jos omistaja vaihtuu? Saatatte sitä ennen kuolla nälkään!

        Me täällä luettuamme kaikki teidän kahden vakihaukkujan viestit olemme vakavasti sitä mieltä, että ainakin toinen teistä on entinen potkut saanut Clubhousen työntekijä ja toinen on omistajan tuttu, joka on menettänyt bisnestä paremmalleen...

        Mut hei, jatkakaa vain rauhassa: EVVK! Kaikki teidät jo tunnistaa noista samoista teksteistä.

        Hyvää syksyä kaikille (myös teille kahdelle), nähdään salilla ja treenataan itsemme huippukuntoon!

        ps. Saas nähdä mitä palautetta nämä kaksi tähänkin viestiin keksii. Arvaamme: jotain negatiivista! No, sehän on varma se!

        Arvaus meni kuule päin persettä.Käyn itse siellä treenamassa ja vaikka pettymystä on niin jatkan kumminkin vuoden loppuun!Ja koeta nyt tajuta jokaisella saa olla mielipiteensä!Ja luuletko todella että täällä on vain kaksi jotka antaa negatiivistä palautetta heh heh!
        Pikku vinkki sulle:putsaa korvat kun menet seuraavan kerran treenaaman niin voit kuula jotain kivaa!
        Ja en kuole nälkään sillä syön kotona ja välillä käydään ravintolassa!
        Ja empä ole kuullut vielä että joku olis kuollut kun ei ole käynyt Clubilla syömässä!
        Paras vitsi sulta!


      • Kirjoittelee
        pienikin kiusa... kirjoitti:

        LOL! :-) :-) :-)

        Ryhdyttekö te molemmat kaksi vänkääjää käymään Clubhousen ravintolassa syömässä jos omistaja vaihtuu? Saatatte sitä ennen kuolla nälkään!

        Me täällä luettuamme kaikki teidän kahden vakihaukkujan viestit olemme vakavasti sitä mieltä, että ainakin toinen teistä on entinen potkut saanut Clubhousen työntekijä ja toinen on omistajan tuttu, joka on menettänyt bisnestä paremmalleen...

        Mut hei, jatkakaa vain rauhassa: EVVK! Kaikki teidät jo tunnistaa noista samoista teksteistä.

        Hyvää syksyä kaikille (myös teille kahdelle), nähdään salilla ja treenataan itsemme huippukuntoon!

        ps. Saas nähdä mitä palautetta nämä kaksi tähänkin viestiin keksii. Arvaamme: jotain negatiivista! No, sehän on varma se!

        HeHe, aika naurettavaa.. Yksi pointti naurattaa sun viestissä....
        Onko joku muka saanut potkut Clubilta?
        Mitä mä olen kuullut niin kaikki on lähtenyt teidän johdosta! =D
        ONNEKSI OLKOON!!


      • todella tulossa
        Kirjoittelee kirjoitti:

        HeHe, aika naurettavaa.. Yksi pointti naurattaa sun viestissä....
        Onko joku muka saanut potkut Clubilta?
        Mitä mä olen kuullut niin kaikki on lähtenyt teidän johdosta! =D
        ONNEKSI OLKOON!!

        kun en minäkään käy siellä syömässä!!Mulle riittää kun käyn toistaiseksi siel treenmassa.Ja se onkin arvoitus kauan!


      • ?
        todella tulossa kirjoitti:

        kun en minäkään käy siellä syömässä!!Mulle riittää kun käyn toistaiseksi siel treenmassa.Ja se onkin arvoitus kauan!

        Kuinka niin arvoitus kauan? Onko paikka menossa konkaa vai?


      • hautajaisetko
        ? kirjoitti:

        Kuinka niin arvoitus kauan? Onko paikka menossa konkaa vai?

        Arvoitus on se että jatkanko sopimusta.Sillä tämän hetkinen tilanne talos on aivan toinen kuin silloin alussa!!Ja ei siitä sen enempää sillä mutkin kohta täällä haukutaan valittajaksi höh


      • kiitos seurastanne
        Kirjoittelee kirjoitti:

        HeHe, aika naurettavaa.. Yksi pointti naurattaa sun viestissä....
        Onko joku muka saanut potkut Clubilta?
        Mitä mä olen kuullut niin kaikki on lähtenyt teidän johdosta! =D
        ONNEKSI OLKOON!!

        Hyvä, että olet kirjoittanut tuon viestisi pilke silmäkulmassa ja vitsiä murjaissen, sillä vaikka niin mielelläsi toivoisit minun olevan Clubhousen omistajan, niin toistaiseksi omistan paljon vaatimattomampia asioita.

        Uskon, että omistaja kuitenkin jollain tasolla on tietoinen tästä kirjoittelusta, mutta en voisi kuvitella että hän tänne henkilökohtaisesti kirjoittelisi ja viettäisi aikaansa teidän kanssanne.

        Liityin heinäkuun lopussa seuraanne ja valitettavasti aikani on niin kortilla, etten enää ehdi seuraamaan -saati kommentoimaan viestejänne. Mutta eihän niissä mitään uutta olekaan, eikä mitään sellaista, mikä kirvoittaisi älylliseen ja todelliseen kahdensuuntaiseen kommunikaatioon.

        Haukkua ja arvostella osaa kuka tahansa, se ei vaadi mitään taitoa. Sen sijaan, että lataatte tälle palstalle ala-arvoista ja halventavaa tekstiä omistajista, niin teidän kannattaisi lyödä viisaat päänne yhteen ja miettiä todellisia ratkaisumalleja kokemiinne ongelmiin.

        Kiitos seurastanne!


      • punakivi
        sulle tuli kirjoitti:

        höhöö onpa outoa "jäsenen" tekstiä, lähinnä epäilyttävää mainosta! ja ylempänä saivartelua oikeinkirjoituksesta jne. KUKAAN jäsen ei voi olla niin lääpällään saliinsa että käyttäisi aikaansa puolustaakseen ja kehuakseen ylenpalttisesti sitä samalla mollaten ihmisiä, jotka haluavat keskustella asioista ja omista tuntemuksistaan. Kiristääkö pantaa niin että pitää vetää herneet jokaisen kommentista ja vedota älyn puutteeseen jos joku purnaa? Niin ilmeisesti, koska MINÄ MINÄ MINÄ olen ainoa oikeassa, muut ihan älykääpiöitä ku kehtaa valittaa! Siis miksi pitäisi vaatia jotain vastinetta rahalleen, sehän on NIIN vanhanaikaista ja epärelevanttia!

        ... jos sinäkin persaukinen osaisit lukea...N0 joo,lisää Karhua ääntä kohden...


      • pikibobi
        ToTTa!! kirjoitti:

        Olisikohan ravintolan tyhjillään olemisen syy se, että treenaajia ei välttämättä kiinnosta syödä harjoittelun jälkeen valkoista pastaa kermalla / ClubBurgereja pekoniila?? -Järjenkäyttö / asiakkaiden toiveet myös ravintolan suhteen kannattaisi ottaa huomioon niin voisi jopa asikkaita saada ravintolaan!

        Itse olen kanssa huomannut että ravintola / sali näyttää kovin hiljaiselta..
        Onneksi niinkin lähellä kuin itäkeskus löytyy saleja joissa kuunnellaan / kunnioitetaan asiakkaita =)

        tähän kommentoin, että jokunen aika sitten kyseisessä paikassa treenanneena sitten toisaalla joskus jotain pientä promotyötä tehneenä toivoin tuota samaa, ei pastaa kermakastikkeessa joka päivä. Mutta niin vaan meni ja minun pieniä sanoja kukaan ei kuunnellut. En ymmärrä, mutta ilmeisesti sama kermasoossihomma jatkuu, vaikka kunnon liikuntapaikassa ollaan. Ihmettelyt, exclubhousilainen


    • ota opiksi

      oon käynyt clubhousessa melkein alusta asti sitä ennen kävin uimahallilla ja sitä ennen finnbody:llä
      Clubi on paras sali jossa oon käynyt saunat ja suihkutilat aina puhtaat ja asiakaspalvelu parasta mahdollista mitä voi kuntosalista vaatia. uimahallilla ei voi käydä suihkussa pelkäämättä saavansa jalkasientä tai syyliä, aina joku laite remontin alla. finnbodyllä niin paljon ihmisiä ja tilat pienet että saa aina jonottaa johonkin laitteeseen... ei muuta kun jäseneksi salille.
      Noista kommenteista joissa moititaan clubia ei kannata välittää, köyhän elämä on paskamaista.

      • Ei pidä paikkaansa!

        Paikka on viihtyisä
        Uimaallas
        Erittäin vähän ihmisiä = Saa treenata rauhassa

        - Parhaat ohjaajat lähteneet pois
        - Tunteja vähenetty
        - Sadat asikaat lähteneet pois huonon palvelun takia
        - Huono kuntosali / Esim Elixian sali vieressä huomattavasti monipuolisempi
        - Ravintolassa ei kuntoilioille tarjottavaa

        Noi on kylmiä faktoja. Varmasti moni on kanssani samaa mieltä!
        T. Ex Clubilainen


      • ex
        Ei pidä paikkaansa! kirjoitti:

        Paikka on viihtyisä
        Uimaallas
        Erittäin vähän ihmisiä = Saa treenata rauhassa

        - Parhaat ohjaajat lähteneet pois
        - Tunteja vähenetty
        - Sadat asikaat lähteneet pois huonon palvelun takia
        - Huono kuntosali / Esim Elixian sali vieressä huomattavasti monipuolisempi
        - Ravintolassa ei kuntoilioille tarjottavaa

        Noi on kylmiä faktoja. Varmasti moni on kanssani samaa mieltä!
        T. Ex Clubilainen

        Paras paikka heh!!Mistäköhän syystä niin moni on sanonut itsensä irti ?
        Yläkerta onko se edes kuntosali ?EI EI tuolla salilla ei saada edes miehiä sinne liikkeelle!!
        Mitä on asiakaspalvelu? SE vai että "timantit" roikkuu katossa?
        Sisään kun astuu pitää tulla fiilis että jee tulin kuntoilee mutta tuossa talossa ei tullut;(Ja nyt kun vasta tajusin että mitä on kuntosali niin voin sanoa että ihanaa :Vastaanotossa sanotaan TERVETULOA ;) Salilla ihanan iloinen ilme kun ihmiset kuntoilevat,juoksumatot täyttyvät hymyilevistä ihmisistä ;) .Spinnig tunnilla iloinen vetäjä ,edessä ikkunoista pilkahtaa aurinko eikä mitkään discopallot pyöri ja vilku.Tanssitunnit kokeneet vetäjät ja tunnelma upea! Ja tiedän että moni on sanonut sopimuksen irti viime aikoina!!!!!!!!!!!!!!


      • ei sientä

        No eipä sitä sieltä saa kun ei ole paljon kävijöitä!!!!!!!!
        Ja ei se salista parasta tee jos tilat on puhtaat vaan se mitä sali tarjoaa kävijälle eli HYVÄT LAITTEET JA VETÄJÄT SEKÄ HYVÄN PALVELUN.Tosiaan köyhän elämä on paskamaista jos firma on jo nyt kusessa!


    • Sirpa_1

      Olen kohta yli vuoden jäsen ja erittäin tyytyväinen sellainen. Tyylikkäät aina puhtaat tilat jossa silmäkin lepää. Hyvät laitteet ja mukava liikunta-avainjärjestelmä joka seuraa mitä tuli tehtyä. Toissaviikonloppuna olin ravintolassa katsomassa standuppia ja elävää musiikkia. Paikka töpötäynnä ja tunnelma oikein mukava. Sapuskakin oli oikein hyvä. Jos ei olisi Clubousea tuskin jaksaisin käydä enään salilla.

      Olen aika-ajoin seurannut tätä palstaa ja ihmetellyt miten aivan selvästi yksi tai kaksi entistä nähtävästi lopettamaan joutunutta työntekijä mollaa entistä työpaikkaansa. Ovat selkästi kateellisia koska eivät sopineet(pärjänneet). Sinänsähän sillä ei nyt mitään väliä ole mutta se kyllä harmittaa että kaikki Clubhousen niin loistavat työntekijät saavat ansaitsematonta ja asiatonta kohtelua tällä palstalla.

      Päätin kirjoittaa koska olen ollut oikein tyytyväinen. Olen harjoitellut enemmän tai vähemmän koko aikuisen elämäni ja haluan tässä ja nyt antaa tunnustusta kaikille Clubhousessa töissä oleville. Olette olleet paitsi ammattitaitoisia niin erittäin ystävällisiä ja teille on aina ollut oikein mukava tulla. Teillä on aina hymy kasvoilla, en ymmärrä miten jaksatte olla niin positiivisia. Kiitos Teille, tsemppiä!

      Älkää antako näiden pahanilmanlintujen pilata fiiliksiänne.

      • 26pakkaa

        .. jos ei kymmenen tuopin jälkeen pääse sisään,paska paikka:)


      • ex

        Täällä ei todellakaan kirjoita yksi tai kaksi!!Ja vaikka paikka on ollut täynnä se ei kerro sitä että Club on jee vaan ne jotka esiinty siellä veti väkee sinne!Jos se on niin loisto paikka niinkuin hehkutat niin kerro mistä johtuu esim ravintolan hiljaisuus ! Ja eipä tuolla salin puolellakaan paljon porukkaa näy!


      • väsyttävää
        ex kirjoitti:

        Täällä ei todellakaan kirjoita yksi tai kaksi!!Ja vaikka paikka on ollut täynnä se ei kerro sitä että Club on jee vaan ne jotka esiinty siellä veti väkee sinne!Jos se on niin loisto paikka niinkuin hehkutat niin kerro mistä johtuu esim ravintolan hiljaisuus ! Ja eipä tuolla salin puolellakaan paljon porukkaa näy!

        En minäkään ymärrä miten tuo pitkiä päiviä tekevä henkilökunta jaksaa sitkeästi hommaansa vetää. Ei todella ole henkilökunnan syytä, parhaansa yrittävät. Monessakaan muussa liikuntakeskuksessa ei olisi jätetty esim viikonloppujen kaikkia tunteja yhden (tai kahden) ohjaajan varaan vaan toimintaa ja tuntitarjontaa on aika paljonkin mietitty asiakkaiden ehdoilla, työntekijöitä kunnioittaen. Nyt tässä keskuksessa tuntee konkreettisesti sen väsymyksen, joka seuraa uupumuksesta ja se näkyy. Toista oli baraksen aikaan kun toiminta oli vielä onnistunutta! Sekään ei hirveästi ilahduta, että monet asiakkaat kertovat etteivät saa jättämiinsä asiakaspalautteisiin tai kyselyihin mitään vastausta! No, aika moni vetää moisesta omat johtopäätöksensä... Ja jos sopimuksen hinta nousee tällä tarjonnalla, en ole ainoa joka siinä vaiheessa nostaa kytkintä. Rajansa kaikella!


      • Elämänmyönteinen
        väsyttävää kirjoitti:

        En minäkään ymärrä miten tuo pitkiä päiviä tekevä henkilökunta jaksaa sitkeästi hommaansa vetää. Ei todella ole henkilökunnan syytä, parhaansa yrittävät. Monessakaan muussa liikuntakeskuksessa ei olisi jätetty esim viikonloppujen kaikkia tunteja yhden (tai kahden) ohjaajan varaan vaan toimintaa ja tuntitarjontaa on aika paljonkin mietitty asiakkaiden ehdoilla, työntekijöitä kunnioittaen. Nyt tässä keskuksessa tuntee konkreettisesti sen väsymyksen, joka seuraa uupumuksesta ja se näkyy. Toista oli baraksen aikaan kun toiminta oli vielä onnistunutta! Sekään ei hirveästi ilahduta, että monet asiakkaat kertovat etteivät saa jättämiinsä asiakaspalautteisiin tai kyselyihin mitään vastausta! No, aika moni vetää moisesta omat johtopäätöksensä... Ja jos sopimuksen hinta nousee tällä tarjonnalla, en ole ainoa joka siinä vaiheessa nostaa kytkintä. Rajansa kaikella!

        Hanki itsellesi elämä! Se tuntuu kivalta.


      • Iloinen lukija
        väsyttävää kirjoitti:

        En minäkään ymärrä miten tuo pitkiä päiviä tekevä henkilökunta jaksaa sitkeästi hommaansa vetää. Ei todella ole henkilökunnan syytä, parhaansa yrittävät. Monessakaan muussa liikuntakeskuksessa ei olisi jätetty esim viikonloppujen kaikkia tunteja yhden (tai kahden) ohjaajan varaan vaan toimintaa ja tuntitarjontaa on aika paljonkin mietitty asiakkaiden ehdoilla, työntekijöitä kunnioittaen. Nyt tässä keskuksessa tuntee konkreettisesti sen väsymyksen, joka seuraa uupumuksesta ja se näkyy. Toista oli baraksen aikaan kun toiminta oli vielä onnistunutta! Sekään ei hirveästi ilahduta, että monet asiakkaat kertovat etteivät saa jättämiinsä asiakaspalautteisiin tai kyselyihin mitään vastausta! No, aika moni vetää moisesta omat johtopäätöksensä... Ja jos sopimuksen hinta nousee tällä tarjonnalla, en ole ainoa joka siinä vaiheessa nostaa kytkintä. Rajansa kaikella!

        Miten joku jaksaa vääntää jostain kuntosalista tai vanhasta työpaikastaan kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen.

        Funtsikaa vähän. Haukkuu minkä ehtii. Hitto että meinaa repee. Huima veijari. HAAAHAAA

        Ihan oikeasti! HAA HAAAA. Ei pysty enään kirjoittaa. HAAAA HAAA

        Ei oo elämä sinulla helppoa, toivotan kuitenkin jaksamista :-D

        Hitsi jos toi paikka vielä epäonnistusi niin sinulla varmaan keulisi näppis hahahahahah...


      • Sonja 78
        Iloinen lukija kirjoitti:

        Miten joku jaksaa vääntää jostain kuntosalista tai vanhasta työpaikastaan kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen.

        Funtsikaa vähän. Haukkuu minkä ehtii. Hitto että meinaa repee. Huima veijari. HAAAHAAA

        Ihan oikeasti! HAA HAAAA. Ei pysty enään kirjoittaa. HAAAA HAAA

        Ei oo elämä sinulla helppoa, toivotan kuitenkin jaksamista :-D

        Hitsi jos toi paikka vielä epäonnistusi niin sinulla varmaan keulisi näppis hahahahahah...

        Homma on kaput..


      • Mitä tarkoitat?
        Sonja 78 kirjoitti:

        Homma on kaput..

        Miten niin kaput??
        Mitä tarkoittanee..?


      • vesisade29
        Mitä tarkoitat? kirjoitti:

        Miten niin kaput??
        Mitä tarkoittanee..?

        tuo paikka ole jo epäonnistunut???????????????????


      • Tyytyväinen jäsen
        vesisade29 kirjoitti:

        tuo paikka ole jo epäonnistunut???????????????????

        Siistein(tyylikkäin) paikka
        Mukava henkilökunta
        Parhaimmat ohjaajat
        Itä-helsingin paras ruokaravintola.
        Hoitolassa hyvä hieroja

        Suosittelen!


      • ????
        Tyytyväinen jäsen kirjoitti:

        Siistein(tyylikkäin) paikka
        Mukava henkilökunta
        Parhaimmat ohjaajat
        Itä-helsingin paras ruokaravintola.
        Hoitolassa hyvä hieroja

        Suosittelen!

        Parhaimmat ohjaajat? Itä-Helsingin paras ruokaravintola? Suosittelet? Huhhuijaa.


      • Hyvää joulua
        Tyytyväinen jäsen kirjoitti:

        Siistein(tyylikkäin) paikka
        Mukava henkilökunta
        Parhaimmat ohjaajat
        Itä-helsingin paras ruokaravintola.
        Hoitolassa hyvä hieroja

        Suosittelen!

        Ompa todella mainontaa:Ensinäkään ei todellakaan parhaimmat ohjaajat!
        Liikunta paikan ei tarvitse olla tyylikkäin vaan se että on FIILIS ETTÄ NYT OLEN LIIKUNTAKESKUKSESSA.Ja tuolla sitä fiilistä ei saanut ja ei näköjään moni muukaan saanut!
        Vois laulaa että soihdut sammuu kun clubin väki nukkuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • WIRDA
        Hyvää joulua kirjoitti:

        Ompa todella mainontaa:Ensinäkään ei todellakaan parhaimmat ohjaajat!
        Liikunta paikan ei tarvitse olla tyylikkäin vaan se että on FIILIS ETTÄ NYT OLEN LIIKUNTAKESKUKSESSA.Ja tuolla sitä fiilistä ei saanut ja ei näköjään moni muukaan saanut!
        Vois laulaa että soihdut sammuu kun clubin väki nukkuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        MIKSI HENKILÖKUNTA ON IRTISANOTTU?


      • Elämä on
        WIRDA kirjoitti:

        MIKSI HENKILÖKUNTA ON IRTISANOTTU?

        irtisanottu?? Jotenkin tuntuu että jotain mättää tossa talossa ja pahasti!
        Onneksi en liittynyt jäseneksi:


    • kossuvissy*

      Kuka omistaa paikan ? Minne ne jäsenmaksut oikein lopulta menee ?

      • laiskajaakkotyttö

        Just mun kavereita oli siellä eilen ja tykkäsivät; koko hoito: tanssitunnilta saunaan ja paljuun, sit syöpötteleen ja juopotteleen. Ei paskempi tyttöjen ilta =).


      • kohta lähtö
        laiskajaakkotyttö kirjoitti:

        Just mun kavereita oli siellä eilen ja tykkäsivät; koko hoito: tanssitunnilta saunaan ja paljuun, sit syöpötteleen ja juopotteleen. Ei paskempi tyttöjen ilta =).

        Juu onhan nuo yksityitilaisuudet paljuineen ihan kivoja mutta on hintavia myös:)
        Keskustelut täällä koskee enemmän tuota liikuntakeskusta ja sen tarjontaa ym


      • anonymous123
        kohta lähtö kirjoitti:

        Juu onhan nuo yksityitilaisuudet paljuineen ihan kivoja mutta on hintavia myös:)
        Keskustelut täällä koskee enemmän tuota liikuntakeskusta ja sen tarjontaa ym

        Todella kiva juttu, että täällä pistetään kaikki puheet entisten työntekijöiden syyksi. Ei ole hauskaa, että henkilökunta spekuloi ex-työntekijöistä, että "kyllä se oli varmasti toi, joka kirjotti niitä juttuja Suomi24:n palstalle". Clubhouse on nimittäin hyvin tietoinen näistä kirjoitteluista täällä.

        En ole aiemmin tähän ketjuun kommentoinut, vaikka olen ollut tästä pitkään tietoinen. En allekirjoita kaikkia tässä keskustelussa käytyjä asioita, mutta haluan tuoda oman asiallisen mielipiteeni julki. En tunne minkäänlaista kaunaa ketään Clubhousen työntekijää kohtaan, enkä varsinkaan pomoa - päinvastoin, toimitusjohtaja on hyvin rento mies.

        Silti kaiken sen hienon pinnan alla on jotain, johon mielestäni tulisi puuttua, ja se koskee henkilökunnan ryhmähenkeä. En ole ikinä missään työpaikassa nähnyt sellaista kaksinaamaisuutta ja kyykyttämistä esimiesten osalta. Ei tavalliseen työpäivään voi kuulua, että toisista puhutaan jatkuvasti pahaa selän takana ja huudetaan mitättömistä asioista, ja olen jopa nähnytkin kollegan tämän seurauksena itkevän kesken työpäivän. Ei sellaista jaksa. Tuntuu, ettei tavallisilla työntekijöillä ole minkäänlaista ihmisarvoa esimiesasemassa olevien silmissä.

        Jokainen uusi työpäivä tuntui alkoi tuntua päivä päivältä enemmän vastenmieliseltä, vaikka aluksi olinkin aivan innoissani uudesta työpaikastani jo ulkonäön perusteella. En koskaan saanut kuulla työssäni kiitosta työpanoksestani. Sain jopa itse maksaa esimieheni tekemästä virheestä, josta syytti minua, vaikka lopulta selvisi, että se oli hänen oma mokansa. Tästäkään en saanut ikinä anteeksipyyntöä. Tunsin itseni täysin nollaksi, vaikka sisimmässäni tiesin, että olen hyvä työntekijä ja jossakin työpaikassa minua jopa arvostetaan.

        Ja niin tosiaan arvostetaankin. Nykyinen työpaikkani ei ole yhtään Clubhousea kummempi, mutta täällä työntekijöitä kohdellaan hyvin ja tasa-arvoisesti. Saan kuulla säännöllisesti kiitosta esimieheltäni, joka tsemppaa uskottoman paljon työntekoon hyvillä mielin. Työilmapiiri on aivan toista luokkaa, ja tunnen saavani vihdoin hengittää ilman, että joku tarkkailee niskan takana ja vahtii tekemisiäni. Täällä minuun luotetaan.

        Olenkin ajatellut, että ehkä henkilökunnan sisäisissä ongelmissa on koko jutun ydin, ja se heijastuu myös ulkoiseen näyttöön. Joukosta löytyy toki heitä, jotka pitävät Clubhousesta kaikin puolin, mutta lukuiset jäsenyyden ja työsuhteen irtisanomiset ja negatiiviset kirjoittelut milloin missäkin kielii siitä, ettei kaikki voi olla hyvin. Toivon, että Clubhouse saa pidettyä asiakkaansa tyytyväisenä ja tällainen kirjoittelu ajan saatossa loppuu. Eihän tämä hyvää mainosta kyseiselle firmalle ole. Toivon myös, että henkilökunnan sisällä tapahtuu joitain muutoksia, ettei kenenkään tarvitse kärsiä varsinkaan laman aikana huonossa työpaikassa. Arvostakaa toisianne ja luottakaa toisiinne. Olkaa sellaisia työntekijöitä, esimiehiä ja johtajia, joista pidetään. Se helpottaa huimasti!

        Hyvää talven jatkoa kaikille tämän lukijoille!


      • ´´´´----´´
        anonymous123 kirjoitti:

        Todella kiva juttu, että täällä pistetään kaikki puheet entisten työntekijöiden syyksi. Ei ole hauskaa, että henkilökunta spekuloi ex-työntekijöistä, että "kyllä se oli varmasti toi, joka kirjotti niitä juttuja Suomi24:n palstalle". Clubhouse on nimittäin hyvin tietoinen näistä kirjoitteluista täällä.

        En ole aiemmin tähän ketjuun kommentoinut, vaikka olen ollut tästä pitkään tietoinen. En allekirjoita kaikkia tässä keskustelussa käytyjä asioita, mutta haluan tuoda oman asiallisen mielipiteeni julki. En tunne minkäänlaista kaunaa ketään Clubhousen työntekijää kohtaan, enkä varsinkaan pomoa - päinvastoin, toimitusjohtaja on hyvin rento mies.

        Silti kaiken sen hienon pinnan alla on jotain, johon mielestäni tulisi puuttua, ja se koskee henkilökunnan ryhmähenkeä. En ole ikinä missään työpaikassa nähnyt sellaista kaksinaamaisuutta ja kyykyttämistä esimiesten osalta. Ei tavalliseen työpäivään voi kuulua, että toisista puhutaan jatkuvasti pahaa selän takana ja huudetaan mitättömistä asioista, ja olen jopa nähnytkin kollegan tämän seurauksena itkevän kesken työpäivän. Ei sellaista jaksa. Tuntuu, ettei tavallisilla työntekijöillä ole minkäänlaista ihmisarvoa esimiesasemassa olevien silmissä.

        Jokainen uusi työpäivä tuntui alkoi tuntua päivä päivältä enemmän vastenmieliseltä, vaikka aluksi olinkin aivan innoissani uudesta työpaikastani jo ulkonäön perusteella. En koskaan saanut kuulla työssäni kiitosta työpanoksestani. Sain jopa itse maksaa esimieheni tekemästä virheestä, josta syytti minua, vaikka lopulta selvisi, että se oli hänen oma mokansa. Tästäkään en saanut ikinä anteeksipyyntöä. Tunsin itseni täysin nollaksi, vaikka sisimmässäni tiesin, että olen hyvä työntekijä ja jossakin työpaikassa minua jopa arvostetaan.

        Ja niin tosiaan arvostetaankin. Nykyinen työpaikkani ei ole yhtään Clubhousea kummempi, mutta täällä työntekijöitä kohdellaan hyvin ja tasa-arvoisesti. Saan kuulla säännöllisesti kiitosta esimieheltäni, joka tsemppaa uskottoman paljon työntekoon hyvillä mielin. Työilmapiiri on aivan toista luokkaa, ja tunnen saavani vihdoin hengittää ilman, että joku tarkkailee niskan takana ja vahtii tekemisiäni. Täällä minuun luotetaan.

        Olenkin ajatellut, että ehkä henkilökunnan sisäisissä ongelmissa on koko jutun ydin, ja se heijastuu myös ulkoiseen näyttöön. Joukosta löytyy toki heitä, jotka pitävät Clubhousesta kaikin puolin, mutta lukuiset jäsenyyden ja työsuhteen irtisanomiset ja negatiiviset kirjoittelut milloin missäkin kielii siitä, ettei kaikki voi olla hyvin. Toivon, että Clubhouse saa pidettyä asiakkaansa tyytyväisenä ja tällainen kirjoittelu ajan saatossa loppuu. Eihän tämä hyvää mainosta kyseiselle firmalle ole. Toivon myös, että henkilökunnan sisällä tapahtuu joitain muutoksia, ettei kenenkään tarvitse kärsiä varsinkaan laman aikana huonossa työpaikassa. Arvostakaa toisianne ja luottakaa toisiinne. Olkaa sellaisia työntekijöitä, esimiehiä ja johtajia, joista pidetään. Se helpottaa huimasti!

        Hyvää talven jatkoa kaikille tämän lukijoille!

        että olet löytänyt työn missä sinua arvostetaan ja saat kiitosta työstäsi.Mutta sitä ei siis tapahtunut entisessä työpaikassa?? Mutta jos ongelma on henkilökunnan sisäisessä piirissä niin miten itse pomo /johtaja voi olla rento mies? Hän ei osaa toimia oikein "roolissaan" niinkö?
        Ihmettelen kyllä suuresti miten on niin paljon vaihtunut henkilökunta koko talossa.
        Huonolta näyttää.


      • 9_8_7_6
        ´´´´----´´ kirjoitti:

        että olet löytänyt työn missä sinua arvostetaan ja saat kiitosta työstäsi.Mutta sitä ei siis tapahtunut entisessä työpaikassa?? Mutta jos ongelma on henkilökunnan sisäisessä piirissä niin miten itse pomo /johtaja voi olla rento mies? Hän ei osaa toimia oikein "roolissaan" niinkö?
        Ihmettelen kyllä suuresti miten on niin paljon vaihtunut henkilökunta koko talossa.
        Huonolta näyttää.

        MIllainen mahtaa olla taloudellinentilanne tällä hetkellä?


      • Saldo 0
        9_8_7_6 kirjoitti:

        MIllainen mahtaa olla taloudellinentilanne tällä hetkellä?

        Laskut maksamatta joten tilanne on erittäin huono.


      • sunshinereggae
        Saldo 0 kirjoitti:

        Laskut maksamatta joten tilanne on erittäin huono.

        Taloudellinen tila on nyt parempi ja saneeraus on ohi...


      • JepJees
        sunshinereggae kirjoitti:

        Taloudellinen tila on nyt parempi ja saneeraus on ohi...

        Saneeraus päällä ja tratalla yli 2miljoonaa.. Hyvin menee!


      • faktat esille!
        JepJees kirjoitti:

        Saneeraus päällä ja tratalla yli 2miljoonaa.. Hyvin menee!

        kerro lähteesi! Ihmetyttää tämmönen mustamaalaaminen. Onko linkkejä?


      • GINAKKA
        faktat esille! kirjoitti:

        kerro lähteesi! Ihmetyttää tämmönen mustamaalaaminen. Onko linkkejä?

        MAAILMA ON LINKKEJÄ PULLOLLAAN!


      • jaska jokunen
        GINAKKA kirjoitti:

        MAAILMA ON LINKKEJÄ PULLOLLAAN!

        asiakastieto.fi


      • Ridiculous11
        jaska jokunen kirjoitti:

        asiakastieto.fi

        Aika epäilyttävää, että joku ostaa 7e maksavan kaupparekisteriotteen vain ja ainoastaan mustamaalatakseen kuntokeskusta nettifoorumissa..

        Come on!


      • GINAKKA
        Ridiculous11 kirjoitti:

        Aika epäilyttävää, että joku ostaa 7e maksavan kaupparekisteriotteen vain ja ainoastaan mustamaalatakseen kuntokeskusta nettifoorumissa..

        Come on!

        Mitähän epäilyttävää siinä on jos joku tilaa jotain. Sitäpaitsi kaupparekisteriotteesta, jos nyt tiedät minkälainen paperi se on, ei kyllä
        paljon saa selville. Taidat olla joku ihka oikea niinku mukaliikemies.


      • R1
        GINAKKA kirjoitti:

        Mitähän epäilyttävää siinä on jos joku tilaa jotain. Sitäpaitsi kaupparekisteriotteesta, jos nyt tiedät minkälainen paperi se on, ei kyllä
        paljon saa selville. Taidat olla joku ihka oikea niinku mukaliikemies.

        Epäilyttävää on, että jotakin yksityishenkilöä kiinnostaa niinkin paljon, että tilaa 7euron arvoiset tiedot.


      • sitä...
        R1 kirjoitti:

        Epäilyttävää on, että jotakin yksityishenkilöä kiinnostaa niinkin paljon, että tilaa 7euron arvoiset tiedot.

        esim yjt:stä voi päätellä jotain ihan ilmaiseksi.

        http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=868948&kielikoodi=1&tarkiste=12409628B8D77262E04AFC6C13E883B2A579A0CF&path=1547;1631;1678

        ja samoin ilmaiseksi taloussanomien protestilistalta:
        http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=clubhouse&ta=&paivamaara=&tabs=protestiLista.1&submit=Hae

        tosin siellä clubhouse ei tietenkään näy koska on saneerauksessa mutta on näkynyt kyllä aiemmin.

        ja ilmaiseksi löytyy myös taloustiedot:
        http://www.finder.fi/Ravintoloita/ClubHouse/HELSINKI/taloustiedot/176419/

        08 ja 09 melken yhtä paljon tappiota kuin liikevaihtoa. kyllä se vaan jotain kertoo.


      • Hilloa
        sitä... kirjoitti:

        esim yjt:stä voi päätellä jotain ihan ilmaiseksi.

        http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=868948&kielikoodi=1&tarkiste=12409628B8D77262E04AFC6C13E883B2A579A0CF&path=1547;1631;1678

        ja samoin ilmaiseksi taloussanomien protestilistalta:
        http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=clubhouse&ta=&paivamaara=&tabs=protestiLista.1&submit=Hae

        tosin siellä clubhouse ei tietenkään näy koska on saneerauksessa mutta on näkynyt kyllä aiemmin.

        ja ilmaiseksi löytyy myös taloustiedot:
        http://www.finder.fi/Ravintoloita/ClubHouse/HELSINKI/taloustiedot/176419/

        08 ja 09 melken yhtä paljon tappiota kuin liikevaihtoa. kyllä se vaan jotain kertoo.

        Hei viimeinen lasku tratassa 8.6 summa 4061.00 ja muut päälle .
        ja kaikki tiedot aarre.fi ja vain 3,95 jos olet kiinnostunut onko firmalla pääomaa.


      • rättipää123.........
        Hilloa kirjoitti:

        Hei viimeinen lasku tratassa 8.6 summa 4061.00 ja muut päälle .
        ja kaikki tiedot aarre.fi ja vain 3,95 jos olet kiinnostunut onko firmalla pääomaa.

        onkohan ihan oikein jos paikka niin sanotusti kusee. mitäköhän siihen sitten tulee.
        Pakolaisten vastaanottokeskus tai moskeijja?
        Kohta viereen avataan kunnon uimahalli tiloineen!


    • öökkkööö

      ööööööö

      • jököönö

        JOKO???
        9.....8...7...6...5...4...3...2...1....öööööööööööö


      • Muhmed Ahmed
        jököönö kirjoitti:

        JOKO???
        9.....8...7...6...5...4...3...2...1....öööööööööööö

        Minunkin mielestä siihen sopisi paremmin moskeija. Vuosaaressa kun on niin paljon maahanmuuttajia niin asiakkaitakin riittäisi.

        Tilatkin varmasti kelpaisi muslimeille, onhan ne ClubHousen tilat vasrin tasokkaat mihin arabipiireissä on totuttu.

        Me jotka harrastetaan liikuntaa voisimme käydä urheilutalossa ja muslimit saisivat Vuosaareen oman pyhätön. Ymmärtääkseni ne on hakenutkin sellaista.

        Tämäkin palsta sitten rahoittuisi :-)


    • Mira-Liisa

      Onpas täällä kirjoittelua! Itse harkitsen juuri nyt jäsenyyttä Clubhouseen, lähinnä sen sijainnin ja hyvien puitteiden takia. Tarvinneeko minun välittää firman kohtalosta sen enempää? Jos firma kaatuu ja palvelut loppuvat, enkö silloin ole oikeutettu irtisanomaan myös sopimukseni? Toisaalta firmalla on niin persoonallinen yritysidea, että ihan mielelläni tuen Itä-Helsinkiin puljunsa pystyttänyttä yrittäjää, eipä tarvitse aina mennä hakemaan luksusta Helsingin keskustasta.

      Minä odotan kuntokeskukselta hyviä ja kannustavia vetäjiä. Lähden kokeilemaan millainen paikka sieltä löytyy. Ulkoiset puitteet ovat näemmä kunnossa, toivottavasti asiakaspalvelukin toimii paremmin kuin tämän palstan perusteella voi päätellä. Kaikille työntekijöille toivotan oikein paljon työn iloa! Tulen katsomaan millaista siellä on, toivottavasti saan aihetta viedä ilosanomaa puskaradiossa eteenpäin.

      • sivusta seur....

        Ulkoiset puitteet kunnossa mutta siihen se sitten jääkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Pena S.
        sivusta seur.... kirjoitti:

        Ulkoiset puitteet kunnossa mutta siihen se sitten jääkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Hei,
        Olen seuraillut kirjoittelua ja päätin käydä ihan itse katsomassa.
        Olen nyt jäsen ClubHousessa ja täytyy todeta että todennäköisesti tasokkain kuntosali Suomessa.
        En ole ulkomaillakaan nähnyt näin siistiä mestaa.
        Kaikenlisäksi oikein ystävällistä palvelua.

        Outoa kirjoittelua tällä palstalla mutta niinhän se on että maailmaan mahtuu jos jonkinlaisia tyyppejä ja kirjoittelijoita.
        Minä kuitenkin nyt liityin ja siis lämpimästi suosittelen muillekkin.
        Käykää ihmeessä katsomassa.


      • läpi
        Pena S. kirjoitti:

        Hei,
        Olen seuraillut kirjoittelua ja päätin käydä ihan itse katsomassa.
        Olen nyt jäsen ClubHousessa ja täytyy todeta että todennäköisesti tasokkain kuntosali Suomessa.
        En ole ulkomaillakaan nähnyt näin siistiä mestaa.
        Kaikenlisäksi oikein ystävällistä palvelua.

        Outoa kirjoittelua tällä palstalla mutta niinhän se on että maailmaan mahtuu jos jonkinlaisia tyyppejä ja kirjoittelijoita.
        Minä kuitenkin nyt liityin ja siis lämpimästi suosittelen muillekkin.
        Käykää ihmeessä katsomassa.

        Ja samaa tekstiä taas TASOIKKAIN...... höpö höpö paistaa läpi.....!!!!!!!!!


      • ei nimimerkkiä
        läpi kirjoitti:

        Ja samaa tekstiä taas TASOIKKAIN...... höpö höpö paistaa läpi.....!!!!!!!!!

        Ehdottomasti tasokkain ja tyylikkäin paikka Suomessa!

        Tuosta yhdestä ja samasta kirjoittajasta ei kannata kenenkään välittää, sen mielipiteet on NIIN luettu, NIIN luettu jo moneen kertaan, että se jaksaa jauhaa aina samaa... Koko tyyppi on siis NIIN "out of season"!


      • 39
        ei nimimerkkiä kirjoitti:

        Ehdottomasti tasokkain ja tyylikkäin paikka Suomessa!

        Tuosta yhdestä ja samasta kirjoittajasta ei kannata kenenkään välittää, sen mielipiteet on NIIN luettu, NIIN luettu jo moneen kertaan, että se jaksaa jauhaa aina samaa... Koko tyyppi on siis NIIN "out of season"!

        menis aikaa jos kiertäis kaikki suomen kuntokeskukset läpi ja testais että onko tuo tosiaan Suomen paras mesta?


      • kirjoittaa
        ei nimimerkkiä kirjoitti:

        Ehdottomasti tasokkain ja tyylikkäin paikka Suomessa!

        Tuosta yhdestä ja samasta kirjoittajasta ei kannata kenenkään välittää, sen mielipiteet on NIIN luettu, NIIN luettu jo moneen kertaan, että se jaksaa jauhaa aina samaa... Koko tyyppi on siis NIIN "out of season"!

        Taasko se "tyhjäkukkaro" kirjoittelee ja kehuu "omaa" saliaan?
        Tratta ja miljoonien velat puhuu puolestaan. Kansa ja työn tekijät puhuu jaloillaan..


      • tyytyväinen asiakas
        kirjoittaa kirjoitti:

        Taasko se "tyhjäkukkaro" kirjoittelee ja kehuu "omaa" saliaan?
        Tratta ja miljoonien velat puhuu puolestaan. Kansa ja työn tekijät puhuu jaloillaan..

        Mielenkiintoinen keskusteluketju tämä... Ottamatta nyt yhtään kantaa kuntosaliin tässä meidän kokemuksia paikan ravintolasta:

        En ollut tietoinen ennen viime viikon torstaita että kyseisessä paikassa on ravintola joten se piti näin itä-Hesalaisena tietenkin testata viime lauantaina, kyseisessä paikassa kun on iltaohjelmaakin, lauantaina oli stand-up komiikkaa kolmen eri esiintyjän voimin.
        Ruoka oli kertakaikkiaan herkullista, alkuun mozzarellarulla, pääruokana yön yli haudutettua karitsaa ja jälkkäriksi capu ja mangopannacotta. Aivan loistavaa ruokaa, itä-Hesan toiseksi parasta, Villa Sollvik pysyy edelleen ykkösenä. Miinusta siitä että menu ravintolassa oli eri kuin netissä (juuri tullut kuulemma uusi lista) ja että näin hieno ruoka vaatisi liinat pöytään. Tarjoilu oli erittäin ammattitaitoista ja ystävällistä. Ja se stand up showin oli loistava... Oikein onnistunut ilta siis ja vieläpä muutaman kilsan päästä himasta. Voin lämpimästi suositella tuota ravintolaa, me ainakin menemme sinne uudestaan.


      • Mira-Liisa

        Palatakseni ylläolevaan viestiin, jonka kirjoitin viime elokuussa... Useamman kuukauden paikanpäällä käyneenä voin sanoa, että puitteet on viehättävät ja vetäjien joukosta löytyy ammattilaisia. Liikuntapalveluista minulla ei ole pahaa sanaa.

        Mutta nuo sopimusehdot: Kirjoittaessani sopimusta olin todella tietoinen tämän palstan kirjoittelusta ja olin todella tarkka sopimusehtojen kanssa. Nyt kun olisi tarve saada lisätietoja sopimusmuutoksista, asiakaspalvelu on todella ala-arvoista. Mihin hävisi kunnioitus asiakasta kohtaan? Eikö kuntokeskuksen kannata mieluummin myöntää keskeytyksiä, taukoja ja irtianomisia ja pitää puskaradio iloisena? Nujertamalla asiakkaat joustamattomuuden vuoksi, huono maine leviää entistä laajemmalle...

        Äh, en enää ikinä sitoudu mihinkään kymmenen kerran korttia pidemmäksi ajaksi. :(


    • TAK

      itse käyn siellä, paikka on minun tarpeisiin hyvä, käytän kuntosali 5-6 krt viikossa ja hyvä meininki . itse tein aikanaan 24 kk sopparin ja se käytiin tarkaan läpi, ehdot jne....kuukausimaksuhan on naurettavan pieni vaikka jäisi muutama kuukausi käymättäkin. Monesti huomaan kirjoituksia että ihmisiä ihmetyttää irtisanomisien ehdot jne...minulle ehdot olivat selvät. 24 kk ja jatkuu toistaiseksi ja piste. Niin kuin monella tuttavallakin alku innostus on kova ja sitten into lopahtaa ja halutaan irtisanoa soppari. Kyllähän jokaisella kuntoilijalle pitää tietää mihin sitä sopimushetkellä sitoutuu, LUETAAN ENSIN SOPPARIT LÄPI ennen kuin allekirjoitat.

    • reoigjreogj

      Kulisseissa kuohuu. Hieno liikuntakeskus, mutta hirveää työpaikkakiusaamista. En siis ihmettele työntekijöiden nopeaa lähtöä ja vaihtoa, koska työsuojelupiirinkin on pitänyt puuttua toimintaan. Muuten voisin suositella liikuntakeskusta, mutta liian paljon itse nähnyt ja kuullut negatiivisia asioita henkilökunnasta.

      • Tyytyväinen jäsen

        Höpö höpö. Lopeta tuo paskanjauhaaminen. Miten jaksat haukkua vanhaa työpaikkaasi kuukaudesta toiseen. Et tainut sitten pärjätä. Loistava mesta se on. Ihan sama mitä levität ei sinua kukaan enään usko tuommoisen toistuvan haukkumisen jälkeen.

        Sääli hyviä työntekijöitä ja omistajia, tuollainen käytös pitäisi kieltää lailla.

        Et kuitenkaan uskalla laittaa nimeäsi näkyviin, pelkuri.

        Paras mesta stadissa!


      • Clubilainen
        Tyytyväinen jäsen kirjoitti:

        Höpö höpö. Lopeta tuo paskanjauhaaminen. Miten jaksat haukkua vanhaa työpaikkaasi kuukaudesta toiseen. Et tainut sitten pärjätä. Loistava mesta se on. Ihan sama mitä levität ei sinua kukaan enään usko tuommoisen toistuvan haukkumisen jälkeen.

        Sääli hyviä työntekijöitä ja omistajia, tuollainen käytös pitäisi kieltää lailla.

        Et kuitenkaan uskalla laittaa nimeäsi näkyviin, pelkuri.

        Paras mesta stadissa!

        Ikävää luettavaa...onko tämäjoku purkautumispalsta ! Hirveetä haukkumista ja
        kielenkäyttöä...
        Jokainen tekee mitä haluaa, käy salilla tai sit istuu kirjoittelemassa
        tänne päivätpitkät !
        Aikuistukaa....


      • kingsalmion
        Clubilainen kirjoitti:

        Ikävää luettavaa...onko tämäjoku purkautumispalsta ! Hirveetä haukkumista ja
        kielenkäyttöä...
        Jokainen tekee mitä haluaa, käy salilla tai sit istuu kirjoittelemassa
        tänne päivätpitkät !
        Aikuistukaa....

        eiks teillä oo muut puhuttavaa kun mollata tota mestaa.
        Käyttäkää ylimääräinen tarmonne johonkin kehittävään jos kuntoilu ei nappaa! lukekaa vaikka kirjoja tai opetelkaa soittamaan jotain instrumenttia (suun soittaminen ei paljon kehitä) köyhät napisijat, elämälle voi löytää jonkun muunkin tarkotuksen kun urpoilun.


      • TW:stä tuttu
        kingsalmion kirjoitti:

        eiks teillä oo muut puhuttavaa kun mollata tota mestaa.
        Käyttäkää ylimääräinen tarmonne johonkin kehittävään jos kuntoilu ei nappaa! lukekaa vaikka kirjoja tai opetelkaa soittamaan jotain instrumenttia (suun soittaminen ei paljon kehitä) köyhät napisijat, elämälle voi löytää jonkun muunkin tarkotuksen kun urpoilun.

        ja vauhdikas on näköjään historia, mutta homma kai pyörii ja exlusive-asiakkaitakin lienee, mutta ei niin paljoa kuin Suomen pääykkösklubissa, jolla myös eräänlainen "vuosipäivä" Vantaan käräjäoikeudessa, koska rahaa tuli liikaa tammikuun lopussa ja helmikuun alussa 2008.

        Kävin muuten clubin "hinnat"-sivulla. Muuten hyvä sivu, mutta siellä hintoja ei ilmoitettu.


      • jäsenenäkerran
        Tyytyväinen jäsen kirjoitti:

        Höpö höpö. Lopeta tuo paskanjauhaaminen. Miten jaksat haukkua vanhaa työpaikkaasi kuukaudesta toiseen. Et tainut sitten pärjätä. Loistava mesta se on. Ihan sama mitä levität ei sinua kukaan enään usko tuommoisen toistuvan haukkumisen jälkeen.

        Sääli hyviä työntekijöitä ja omistajia, tuollainen käytös pitäisi kieltää lailla.

        Et kuitenkaan uskalla laittaa nimeäsi näkyviin, pelkuri.

        Paras mesta stadissa!

        Mun sisko on ollut tuolla töissä ja sitä kautta oon kuullut juttuja, niin ymmärrän kyllä joidenkin kommentit, vaikka osa menee ihan yli. Myyjillä on tuolla 42,5 tuntia viikossa töitä, ei ilta- eikä viikonloppulisiä ja provisiopalkalla. Työtä saa siis tehdä kovasti, jos meinaa pärjätä ja päivät pitkiä.

        Oon siis kuullut, että ClubHouse on työpaikkaympäristönään ihan unelma: siisti, moderni ja hieno. Mutta sitten muut asiat ei kuulemma toimineetkaan niin hyvin. Kuntoilijoille keskus on kyllä varmasti loistava paikka, kun ei tarvitse murehtia palkoista, työajoista, ilmapiiristä ja muuta.

        Kävin tuolla joskus syömässä ravintolan puolella ja kova supatus kävi niiden ravintolatyöntekijöiden kesken jostain työsuojelupiiristä :D Siinä vieressä sattui vielä olemaan henkilökunnan pöytä ja huvitti ne jutut aika lailla, kun ei ollut yhtään varovaisuutta ja mollattiin työkavereita, johtoa ja työpaikkaa melko lailla, huh huh!


      • Jo Baraksen jäsen
        jäsenenäkerran kirjoitti:

        Mun sisko on ollut tuolla töissä ja sitä kautta oon kuullut juttuja, niin ymmärrän kyllä joidenkin kommentit, vaikka osa menee ihan yli. Myyjillä on tuolla 42,5 tuntia viikossa töitä, ei ilta- eikä viikonloppulisiä ja provisiopalkalla. Työtä saa siis tehdä kovasti, jos meinaa pärjätä ja päivät pitkiä.

        Oon siis kuullut, että ClubHouse on työpaikkaympäristönään ihan unelma: siisti, moderni ja hieno. Mutta sitten muut asiat ei kuulemma toimineetkaan niin hyvin. Kuntoilijoille keskus on kyllä varmasti loistava paikka, kun ei tarvitse murehtia palkoista, työajoista, ilmapiiristä ja muuta.

        Kävin tuolla joskus syömässä ravintolan puolella ja kova supatus kävi niiden ravintolatyöntekijöiden kesken jostain työsuojelupiiristä :D Siinä vieressä sattui vielä olemaan henkilökunnan pöytä ja huvitti ne jutut aika lailla, kun ei ollut yhtään varovaisuutta ja mollattiin työkavereita, johtoa ja työpaikkaa melko lailla, huh huh!

        Hinnat löytyy osoitteessa : http://www.clubhouse.fi/jasenyys
        Aika halpa 39,90/kk.

        Eikai suomessa nyt kukaan väkisin ole töissä.
        Samat tyypit siellä on kuitenkin ollut vuodesta toiseen. Jotkut oli jo vanhassa paikassa ja ainakin minä kun aloitin niin olen nähnyt samat naamat jo yli seitsemän vuotta joten vähän oudolta tuntuu että eivät viihtyisi.

        Näissä kirjoituksissa taitaa olla kyse jostain ihan muusta. Jotakuta selkeästi ärsyttää tuo paikka koska on jo vuosia sitä haukkunut. Olisiko sitten entinen työntekijä joka ei ole pärjännyt, tiedä häntä.
        Mauttomia ja asiattomia kirjoituksia on ihan älyttömästi.


      • Ulkopuolinen kirjoit
        Jo Baraksen jäsen kirjoitti:

        Hinnat löytyy osoitteessa : http://www.clubhouse.fi/jasenyys
        Aika halpa 39,90/kk.

        Eikai suomessa nyt kukaan väkisin ole töissä.
        Samat tyypit siellä on kuitenkin ollut vuodesta toiseen. Jotkut oli jo vanhassa paikassa ja ainakin minä kun aloitin niin olen nähnyt samat naamat jo yli seitsemän vuotta joten vähän oudolta tuntuu että eivät viihtyisi.

        Näissä kirjoituksissa taitaa olla kyse jostain ihan muusta. Jotakuta selkeästi ärsyttää tuo paikka koska on jo vuosia sitä haukkunut. Olisiko sitten entinen työntekijä joka ei ole pärjännyt, tiedä häntä.
        Mauttomia ja asiattomia kirjoituksia on ihan älyttömästi.

        ""Hinnat löytyy osoitteessa : http://www.clubhouse.fi/jasenyys
        Aika halpa 39,90/kk ""

        Siis hinnat alkaa tuosta. Siis jos et ole 55v ja käyt muulloinkin kuntoilemassa kuin klo10-14 välisenä aikana, on hinta vähintään 60e Sinulle kuukaudessa liittymiset 24kk sitoutuminen josta ei voi edes lomaa pitää..!

        "" Eikai suomessa nyt kukaan väkisin ole töissä.
        Samat tyypit siellä on kuitenkin ollut vuodesta toiseen ""

        Taas näkee että Hra Johtaja tai muu henkilökunnan jäsen kirjoittelee?
        Henkilökunta on vaihtunut jo monesti. Ravintola henkilökunta vaihtui ensimmäiseen otteeseen jo ensimmäisinä kuukausina.
        Myyjät vaihtui puolessa vuodessa. Osa jumppa ohjaajista riitautui ennenkuin paikka aukesi ja loput hyvät ohjaajat lähti alkuvaiheessa..

        "" otakuta selkeästi ärsyttää tuo paikka koska on jo vuosia sitä haukkunut ""

        Siis täällä keskustelee ja keskustelua seurailee kymmenet ihmiset.. Maine on kirinyt pitkälle ja monet "kilpailevat" (jos nyt joku voi kilpailla konkurssi yhtiön kanssa) yrityksetkin naurelee näitä kirjoituksia kuinka huono ilmapiiri siellä vallitsee..


      • Ilo23
        Ulkopuolinen kirjoit kirjoitti:

        ""Hinnat löytyy osoitteessa : http://www.clubhouse.fi/jasenyys
        Aika halpa 39,90/kk ""

        Siis hinnat alkaa tuosta. Siis jos et ole 55v ja käyt muulloinkin kuntoilemassa kuin klo10-14 välisenä aikana, on hinta vähintään 60e Sinulle kuukaudessa liittymiset 24kk sitoutuminen josta ei voi edes lomaa pitää..!

        "" Eikai suomessa nyt kukaan väkisin ole töissä.
        Samat tyypit siellä on kuitenkin ollut vuodesta toiseen ""

        Taas näkee että Hra Johtaja tai muu henkilökunnan jäsen kirjoittelee?
        Henkilökunta on vaihtunut jo monesti. Ravintola henkilökunta vaihtui ensimmäiseen otteeseen jo ensimmäisinä kuukausina.
        Myyjät vaihtui puolessa vuodessa. Osa jumppa ohjaajista riitautui ennenkuin paikka aukesi ja loput hyvät ohjaajat lähti alkuvaiheessa..

        "" otakuta selkeästi ärsyttää tuo paikka koska on jo vuosia sitä haukkunut ""

        Siis täällä keskustelee ja keskustelua seurailee kymmenet ihmiset.. Maine on kirinyt pitkälle ja monet "kilpailevat" (jos nyt joku voi kilpailla konkurssi yhtiön kanssa) yrityksetkin naurelee näitä kirjoituksia kuinka huono ilmapiiri siellä vallitsee..

        Et sitten ole vieläkään saanut töitä..... sääli että jouduit pois ClubHousesta!


      • ei voi ymmärtää
        Ilo23 kirjoitti:

        Et sitten ole vieläkään saanut töitä..... sääli että jouduit pois ClubHousesta!

        sieltä kukaan on joutunut pois??? Herran jeesus miten paljon sieltä on lähtenyt porukkaa pois!!!Miksi?? Eikö hommat oikein suju siellä??? Kohdellaan huonosti työntekijöitä vai mitä?


    • 25

      Olen ollut ClubHousen jäsen n. 2 vuotta. Olen käynyt mm. kuntosalilla, bodybumpissa, bodybalancessa, spinningissä, kinesiksessä, venyttelyssä, hathajoogassa ja vesijuoksussa.
      Kokemukseni ovat pelkästään positiiviset; laitteet, tilat (salit, saunat, jne), tuntisiällöt ja ennen kaikkea henkilökunta ovat aivan upeita.
      Ainoa bagatelli miinus on pukuhuoneinden vaatekaappien kapeus ja usein rikki olevat kaapin lukot.
      Voin lämpimästi suositelle ClubHousea kaikille kuntoilijoille ja sanoa vielä, että hinta-/laatusuhde on erittäin hyvä.
      Kuuulun CluHousen kuntoilijoihin, en kuulu henkilökuntaan taikka omistajiin

      • valopää hoitoon

        Minulle tulee 3 vuotta täyteen Clubbarissa nyt helmikuussa ja sitä ennen olin Baraksen jäsen (=sama omistaja). Barasta ei voi verratakaan Clubbariin tasollisesti. Olen täysin samaa mieltä, että paikka on loistava kaikenlaiseen kuntoiluun, henkilökunta on ystävällistä ja osaavaa ja tilat ovat ylelliset. Samaa mieltä olen myös siitä, että pukuhuoneen kaapit ovat liian kapeat, se onkin ainoa miinus puoli, kaikki muu on loistavaa!
        Ravintolan alakarte -ruoka on myös erittäin hyvää ja korkeatasoista.
        Ja on se myös kumma juttu, että jos salia vilpittömästi kehuu niin tämä yksi ja sama haukkuja aina kyseenalaistaa kaiken ja luulee että kirjoittaja on vähintäänkin omistaja "joka kehuu omaa saliaan" tai joku muu henkilökuntaan kuuluva, haloo hei valopää! Ja tämän yhden ja saman valopään kirjoitukset toistavat aina samaa tuubaa vuodesta toiseen, tuskin tyyppi on edes käynyt koko paikassa viimeiseen kahteen vuoteen! Clubbari on ihan hiton hyvä kuntokeskus, se nyt vaan on yksinkertainen tosiasia!


      • Samoin
        valopää hoitoon kirjoitti:

        Minulle tulee 3 vuotta täyteen Clubbarissa nyt helmikuussa ja sitä ennen olin Baraksen jäsen (=sama omistaja). Barasta ei voi verratakaan Clubbariin tasollisesti. Olen täysin samaa mieltä, että paikka on loistava kaikenlaiseen kuntoiluun, henkilökunta on ystävällistä ja osaavaa ja tilat ovat ylelliset. Samaa mieltä olen myös siitä, että pukuhuoneen kaapit ovat liian kapeat, se onkin ainoa miinus puoli, kaikki muu on loistavaa!
        Ravintolan alakarte -ruoka on myös erittäin hyvää ja korkeatasoista.
        Ja on se myös kumma juttu, että jos salia vilpittömästi kehuu niin tämä yksi ja sama haukkuja aina kyseenalaistaa kaiken ja luulee että kirjoittaja on vähintäänkin omistaja "joka kehuu omaa saliaan" tai joku muu henkilökuntaan kuuluva, haloo hei valopää! Ja tämän yhden ja saman valopään kirjoitukset toistavat aina samaa tuubaa vuodesta toiseen, tuskin tyyppi on edes käynyt koko paikassa viimeiseen kahteen vuoteen! Clubbari on ihan hiton hyvä kuntokeskus, se nyt vaan on yksinkertainen tosiasia!

        Itse 7 kuukautta jäsen. Käynyt vain kuntosalilla mutta se on ihan yes ja taitaa se olla tyylikkäin Suomessa. Pukukaapit on kapeeta se on kyllä tosi. Hyvä sauna. Loistava henkilökunta. Niin ja ravintolan pöperö on kyllä aivan loistava.


      • -ex-
        Samoin kirjoitti:

        Itse 7 kuukautta jäsen. Käynyt vain kuntosalilla mutta se on ihan yes ja taitaa se olla tyylikkäin Suomessa. Pukukaapit on kapeeta se on kyllä tosi. Hyvä sauna. Loistava henkilökunta. Niin ja ravintolan pöperö on kyllä aivan loistava.

        Sali on tyylikäs mutta erittäin vajavainen..
        Ei vapaita painoja tarpeeksi.. Ei ainoatakaan vapaata tankoa, eli unohda tärkeimmät liikkeet kuten, kyykky ja maastaveto.. Laitteet on kaikki painopakallisia Technogymiä.. Joten unohda sali jos vähääkään treenaat kovempaa tai haluaisit kehittyä.
        Plussana on hyvät aerobiset laitteet!

        Ohjaajat oli ennen aivan huippuja, mutta kaikki kokemeemmat ja hyvät häipyneet.. Missäköhän syy, hmmm?

        -ex clubilainen-


      • untuvikkoja
        -ex- kirjoitti:

        Sali on tyylikäs mutta erittäin vajavainen..
        Ei vapaita painoja tarpeeksi.. Ei ainoatakaan vapaata tankoa, eli unohda tärkeimmät liikkeet kuten, kyykky ja maastaveto.. Laitteet on kaikki painopakallisia Technogymiä.. Joten unohda sali jos vähääkään treenaat kovempaa tai haluaisit kehittyä.
        Plussana on hyvät aerobiset laitteet!

        Ohjaajat oli ennen aivan huippuja, mutta kaikki kokemeemmat ja hyvät häipyneet.. Missäköhän syy, hmmm?

        -ex clubilainen-

        ... piti ihan katsoa Clubin aikataulua kun Ex jäsen tuossa kertoilee että "kaikki kokomeemmat ja hyvät häipyneet"... todentotta, ihan untuvikkojahan nuo näyttävät olevan; Teija Reini-Nieminen, Helena Wirama, Kikka Repka, Kirsi Tenhunen, Anthony Conyers, Jari Kauppi... voi elämä... :)


      • Todentotta
        untuvikkoja kirjoitti:

        ... piti ihan katsoa Clubin aikataulua kun Ex jäsen tuossa kertoilee että "kaikki kokomeemmat ja hyvät häipyneet"... todentotta, ihan untuvikkojahan nuo näyttävät olevan; Teija Reini-Nieminen, Helena Wirama, Kikka Repka, Kirsi Tenhunen, Anthony Conyers, Jari Kauppi... voi elämä... :)

        Heh.. Olipa untuvikko vakuuttava Sinun listasi =D
        Kerro yksikin kyseisistä naisohjaajista joka on hyvä / motivoiva ohjaaja? OhhohHoh!!

        Edelleen, hyvät ohjaajat ovat muualla ohjaamassa!


      • Club-jäsen
        Todentotta kirjoitti:

        Heh.. Olipa untuvikko vakuuttava Sinun listasi =D
        Kerro yksikin kyseisistä naisohjaajista joka on hyvä / motivoiva ohjaaja? OhhohHoh!!

        Edelleen, hyvät ohjaajat ovat muualla ohjaamassa!

        On sulla pokkaa arvostella alan koulutettuja ammattilaisia (ja milläköhän eväillä...)
        Mikäköhän lienee oma ammattitaitosi ja koulutuksesi omassa työssäsi kun noin törkeällä tavalla aliarvioit muita. Vastaan puolestasi: eipä mikään hääppönen!

        Sä AINA jaksat jauhaa tuota samaa virttä, vaikka olet ollut ex-jäsen jo 3 vuotta! Säälittävää touhua! Siis TODELLA säälittävää!


    • jäsen 3321

      Suomen kokenein ohjaajakaarti.
      AIVAN LOISTAVAA MEININKIÄ!

      Älkää välittäkö tästä onnettomasta itkijästä joka ottanut clubin jostain syystä itkujensa kohteekseen. Kaikki näkee että jakelee valheita ja paskaa.

      JATKAKAA SAMAA RATAA, OLETTE HUIPPUJA, NÄHDÄÄN TUNNILLA!

      Ja vielä terkkuja tuolle Urpolle: HANKI ELÄMÄ, KATEELLINEN LUUSERI!

    • untuvikkoja

      ...hehheh...

      Ohjaajista ei kyllä ole pahaa sanaa.

      Mutta on hauska kuvitella mielessään sitä kuinka kyseinen kaveri kirjoittelee naama punaisena hiuksiaan repien näppäimistö sauhuten...

      No, näitähän maailmassa riittää, ja kummallistahan se olisikin jos ei tuon kokoisella kuntokeskuksella nyt ainakin yksi vihamies löytyisi. Usein on niin että tuollaisen mission ottanut kaveri on toiminnassaan vielä aika fanaattinen eikä toiminta välttämättä perustu oikeastaan mihinkään, ja että meillä muilla, ns. normaali-ihmisillä ei käsityskyky riitä ymmärtämään että mistä tuo yksilö juttujaan ammentaa. Yleensä kun on niin että myös itsemurhapommittajaterroristikin kuvittelee olevansa täydellisen oikeassa ja että kaikki muut jotka eivät ymmärrä ovat väärässä.

      ...jaa, mutta voihan tälle jatkuvalle negatiiviselle kirjoittelulle olla toinenkin selitys... totta, sehän on tietenkin... TROLLI

      Terveisiä vain sille Aurinkolahdessa asuvalle siilitukkaiselle omistajalle, en muista sukunimeä, koita jaksaa, ei näitä kirjoitteluja kannata kovin vakavasti ottaa. Eikös se ole niin että koirat haukkuu ja karavaani kulkee vai miten sitä sanotaan.

      nimimerkillä Asukas42, eikun untuvikkoja

    • untuvikkoja

      ...jaa mutta...

      Täällähän ei clubia saa kehua. Tai jos kehuu niin sehän tarkoittaa sitä että on salin omistaja.

      Eli kehut=omistaja ... = OSINKOJA!!!

      Minne voi ilmoittaa tilinumeron?
      :)))))

    • ex-jäsen

      Liityin ClubHousen jäseneksi asuessani Vuosaaressa. Jouduin muuton takia irtisanomaan sopimuksen, jonka seurauksena alkoikin rumba, joka jatkuu vieläkin.. jäsenneuvottelussa kyseisen yrityksen edustaja kertoi minun asiaa kysyessä, että jos muuton tai sairauden vuoksi joutuu irtisanomaan sopimuksen "se vain lopetetaan". Tähän lupaukseen minun ei olisi pitänyt luottaa.

      Jo aikasemmissa verkkokeskusteluissa on käynyt ilmi, kuinka Clubhousessa irtisanoutuminen on tehty asiakkaalle erittäin vaikeaksi.

      Menin kuitenkin henkilökohtaisesti irtusanomaan sopimuksen, jolloin sain kuulla että minun pitää maksaa 2 kuukauden irtisanomisajan maksut. Ajattelin tämän olevan vielä ihan kohtuullista, vaikka en pystytnytkään enää salia tällöin käyttämään.

      Parin päivän päästä sain Clubhouselta sähköpostin, jossa ilmoitettiin "saavutettujen etujen" takaisinperinnästä, yhteensä 190 euroa! Tästä ei mainittu mitään irtisanomisen yhteydessä, ja kaiken huipuksi kyseiseen sähköpostiin ei myöskään pystynyt vastata, vaan vastaus pongahti bumerangina takaisin sähköpostiini.

      Tein Clubhouselle kirjallisen reklamaation ensin kirjattuna, ja sitten tavallisena kirjeenä. Kirjattu kirje palautui minulle noutamattomana. Kumpaankaan reklamaatioon ei koskaan vastattu millään tavalla.

      Seuraavaksi otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan, joka pyysi yritystä antamaan oman vastineensa asiaan, muistuttaen viestissään että asiakkaan tulee voida luottaa markkinointitilanteessa annettuun tietoon.

      Clubhouse ei koskaan vastannut kuluttajaneuvonnalle.

      Olen saanut perintäkirjeen koskien tätä maksua, ja perintätoimisto ilmoitti että perintää ei keskeytetä, vaikka maksun perusteet ovat kiistanalaiset. Seuraava vaihtoehto on valitus kuluttajariitalautakuntaan.

      Aikaa tähän tapahtumaketjuun on kulunut nyt puoli vuotta.

      Minulla ei ole pahaa sanottavaa Clubhousen liikuntapalveluista, mutta heidän tapansa harjoittaa liiketoimintaa ja palvella asiakkaitaan on hyvien tapojen vastainen.

      Haluan oman kokemukseni avulla varoittaa mahdollista jäsenyyttä harkitsevia miettimään asiaa perinpohjaisesti, sillä yrityksen edustajien sanaan ei selvästikään voi luottaa. Olen todella pettynyt yrityksen toimintaan, joka ei millään tavalla vastaa sitä mielikuvaa joka jäsenyyskeskustelussa minulle annettiin.

    • piss off

      Club house ei sovi puntin nostajille ja henkilökunta on surkeaa, "en tiedä mitään,mä olen vaan töissä täällä" pejaatteella. laskutuksesta vastaavat on aina varattuja tai sitten niitä ei yhtäkkiä ole ollenkaan, jos haluat irtisanoutua niin henkilö joka hoitaa irtisanoutumiset ei ole koskaan paikalla jos sellaista edes on. Asiakaspalvelu on ERITTÄIN surkeaa ja mikään asia ei hoidu.

    • Satsilainen

      Minäkin irtisanouduin muuton takia(toinen sali tosin) ja silloin jouduin maksamaan sen hinnan minkä se lyhyempi jäsenyys olisi maksanut. Se oli minun mielestä ihan ok koska enhän noudattanut oma osaani sopimuksesta pidemmästä sopimuksesta ja saamastani halvemmasta hinnasta.

      Itse ainakin ajattelin asian näin. Voihan sen tietenkin ajatella toisinkin.

      Sitten vielä sille kyseisen salin haukkujalle: Aika puuduttavaa luettavaa. Sääli että tietoverkossa voi näin nimettömänä heittää mitä loskaa tahansa. Jos et osaa lopettaa mitä et varmaankaan osaa niin tiedoksi: teet itsestäsi tyhmän. Ei kukaan voi olla noin tyhmä.Kritiikkiä voi aina esittää mutta asiallisella linjalla tulisi pysyä jotta edes jonkinlainen uskottavuus säilyy. Sinulla taitaa kyllä olla tässä jokin henkilökohtainen agenda.

      Olen kuullut paikasta ja sen verran uteliaaksi tulin että pitääpä piipahtaa ensikerralla kun olen maisemissa.

    • Neriana

      Minulla on myös pariin kertaan ollut ongelmia Clubhousen laskutuksen kanssa. Eivät ole ''huomanneet'' maksusuoritustani ja olen saanut maksumuistutuksia. Pariin kertaan olen saanut toimittaa dokumentit tilisiirrosta, joka on tehty hyvissä ajoin ennen eräpäivää. Petyin aulahenkilökuntaan nimenomaan näitä laskuja selvittäessäni, tuntui siltä että kukaan ei tiennyt mistään mitään eivätkä olleet kauhean innokkaita asiaa selvittämään. Jumppaohjaajista ei minulla ole mitään pahaa sanottavaa. Tämä tapahtui pääsääntöisesti vuonna 2010 ja nyt kun uusin sopimukseni kyseisen kuntokeskuksen kanssa huomasin, että henkilökuntaa on ilmeisesti jonkin verran vaihdettu ja mielestäni palvelu pelaakin nyt paremmin.

      Oli yrityksen tilanne mikä hyvänsä niin ainakaan jumppiin tai niiden laatuun se ei ole mielestäni vaikuttanut. Tarjonta on todella monipuolista ja tunteja on tarjolla useisiin eri kellonaikoihin.

      Ravintolassa olen käynyt muutaman kerran ja siitä en liiemmin tykännyt. On outoa ettei ovella ole portsaria tarkistamassa asiakkaiden kuntoa tai papereita.. Asiakkaana näkee usein _todella_ nuoren näköisiä ihmisiä ja välillä sisään lappaa myös hiukan liian humalassa olevaa asiakaskuntaa.. Tämän vuoksi muut asiakkaat joutuvat välillä ''kärsimään.''

    • kesäkuntoilija

      yli 3 vuotta jäsenenä. Ensin kahden vuoden exclucive -sopimus jonka irtisanoin kauden lopulla. Sitten pidin n. puoli vuotta taukoa ja liityin uudelleen. Ei minulla ollut mitään ongelmia irtisanomisen kanssa se piti vaan hoitaa hyvissä ajoin olisikohan ollut n. 1-2 ennen 24 kk:n päättymistä.
      Se on kurjaa kun netissä ei ole palautesivuja, mutta ehkä heillä ei ole aikaa vastata nettipalautteisiin.
      Kaapin on kapeat, mutta voihan siitä ottaa vaikka pari vierekkäistä kaappia.
      Sini on aurinkoinen:)
      Ravintolassa on tosi hyvä lounas, ainakin mun mies käy välillä siellä

    • pöllpö

      Jaaaaaaa, clubhouse meni eilen konkurssiin 21.11.2011. ei ollut millään tavalla yllättävää!

      • marimari

        Niinpä meni konkkaan.

        Olin jäsenenä reilun vuoden ja täytyy kyllä myöntää, että puitteet oli mahtavat mutta olisi kannattanut ehkä satsata enemmän henkiökuntaan. Todella töykeää oli henkilökunta jossain ohajtuissa ja vastaanotossa.

        Jos perustaa luxus-salin niin pitäisi myös yrittää saada sinne henkiökunta joka yltää luxusasiakaspalveluun.

        Sääli......


    • Lähiasukas

      Möivät vielä jäsenyyksiä aivan äsken. Ne rahat taitaa olla mennyttä?

    • silleenkävi

      Kun lukee ketjun alusta loppuun, niin johtamiseen se kilpistyy tämä yrityksen kaari, imago on kärsinyt kupruja, aina joku joka tuntee jonkun, joka on ollut töissä siellä ja tullut huonosti kohdelluksi, aikamoisia diilejä myös ohjauspalkkioissa, huijattu vasta alalle tulijoita kuntosalidiileillä yms, ja maksettu mitä maksettu palkkioina.
      Taisi vaihtuvuutta olla, ja sitten tyypillisesti johdon hovi ympärillä joka pysyi.

    • huijattu

      oli hyvä että meni konkurssiin. ei pääse enään huijaamaan ihmisiä liittymään
      väärin lupauksin. omalle kohdalle kävi näin.

    • DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Voi voi ja voi ,kun ei hoida hommia niin tietää surku tulee!!!! Tonhan jo haisto pitkään miten käy!!!!! ja rahat kynittiin ja toiseet jauhaa vaan lässyn lässyn paras paikka jne.Kaikki vuodet oli pelkää asiakkaiden kusetusta.

    • ex-clubilainen

      Fysioline Fressi OY on ostanut clubhousen ja toiminta jatkuu liikuntapalveluiden osalta jo alkuviikosta.

      • I love Clubhouse !

        Olimme hyvin surullisia, kun saimme tietää lempisalimme konkurssista. Suomessa ei puitteiltaan vastaavaa salia löydy! Kaikki sympatiamme ovat ehdottomasti ex-yrittäjien puolella. Oli rohkeaa ja hienoa, että nämä yrittäjät uskalsivat perustaa tänne Vuosaareen luksus-tason kuntokeskuksen maailmanlaajuisen taloudellisen taantuman aikana. Vuosaari on Vuosaari ja täällä näitä ikuisia valittajia sekä ilkkujia kyllä riittää...
        Täytyy myöntää, että viime viikko oli kyllä pilalla konkurssitiedon saatuamme. Ehdimme katsastaa jo lähialueen salitarjonnan eikä mikään sali oikein indikoinut jatkotoimenpiteisiin.
        Olemme tottuneet Clubhousessa sekä omassa elämässämme luksukseen, emmekä todellakaan edusta perus itä-Helsinkilästä kateus-mentaliteettista ajatusmaailmaa.
        Tämän "keskustelupalstan" kirjoitukset tiettyjen ihmisten osalta edustavat totaalista ihmismielen tuottamaa ulostesaastaa kaikilta osin. Mitään muuta ei osata, eikä edes haluta osata kuin haukkua ja ilkkua. Se on niin "jees" kun jollain menee huonosti. Näiden tyyppien koko elämä ja energia pyörii muiden ihmisten asioiden ruotimisessa.
        On hienoa, että Clubhousen tarina jatkuu, olemme ehdottomasti omalta osaltamme kannattamassa lempisaliamme toimintaa. Mielellämme olisimme kannattaneet alkuperäisten yrittäjien liiketoimintaa ja olemme hyvin pahoillamme tapahtuneesta.
        Toivomme kaikkea hyvää ex-Clubhouse yrittäjille, toitte Vuosaareen liikeidealtaan mahtavan upean hyvinvointikeskuksen!


      • wmp
        I love Clubhouse ! kirjoitti:

        Olimme hyvin surullisia, kun saimme tietää lempisalimme konkurssista. Suomessa ei puitteiltaan vastaavaa salia löydy! Kaikki sympatiamme ovat ehdottomasti ex-yrittäjien puolella. Oli rohkeaa ja hienoa, että nämä yrittäjät uskalsivat perustaa tänne Vuosaareen luksus-tason kuntokeskuksen maailmanlaajuisen taloudellisen taantuman aikana. Vuosaari on Vuosaari ja täällä näitä ikuisia valittajia sekä ilkkujia kyllä riittää...
        Täytyy myöntää, että viime viikko oli kyllä pilalla konkurssitiedon saatuamme. Ehdimme katsastaa jo lähialueen salitarjonnan eikä mikään sali oikein indikoinut jatkotoimenpiteisiin.
        Olemme tottuneet Clubhousessa sekä omassa elämässämme luksukseen, emmekä todellakaan edusta perus itä-Helsinkilästä kateus-mentaliteettista ajatusmaailmaa.
        Tämän "keskustelupalstan" kirjoitukset tiettyjen ihmisten osalta edustavat totaalista ihmismielen tuottamaa ulostesaastaa kaikilta osin. Mitään muuta ei osata, eikä edes haluta osata kuin haukkua ja ilkkua. Se on niin "jees" kun jollain menee huonosti. Näiden tyyppien koko elämä ja energia pyörii muiden ihmisten asioiden ruotimisessa.
        On hienoa, että Clubhousen tarina jatkuu, olemme ehdottomasti omalta osaltamme kannattamassa lempisaliamme toimintaa. Mielellämme olisimme kannattaneet alkuperäisten yrittäjien liiketoimintaa ja olemme hyvin pahoillamme tapahtuneesta.
        Toivomme kaikkea hyvää ex-Clubhouse yrittäjille, toitte Vuosaareen liikeidealtaan mahtavan upean hyvinvointikeskuksen!

        Uskomatonta tekstiä taas. Ei voi muuta todeta kuin että ne kenellä oma järki on niin käyttäkää sitä... Suomessa voi huijata niin helposti asiakasta, viranomaisia, mummoaan, ihan ketä vain kun sen osaa, onneksi siihen ei tarvitse alistua jos ei tahdo!


      • Yes!
        wmp kirjoitti:

        Uskomatonta tekstiä taas. Ei voi muuta todeta kuin että ne kenellä oma järki on niin käyttäkää sitä... Suomessa voi huijata niin helposti asiakasta, viranomaisia, mummoaan, ihan ketä vain kun sen osaa, onneksi siihen ei tarvitse alistua jos ei tahdo!

        Huvittavaa, kun eilen tuli postissa Itiksen Elixian tarjous "Hei sinä entinen Clubhousen jäsen!". Mistäköhän ne olivat saaneet tietää, että olen Clubhousen jäsen?
        Olen kuullut pelkkää negatiivista tästä salista enkä todellakaan aio vaihtaa salia.
        Clubhouse on on mun paikka!

        Tervetuloa uudet yrittäjät, pääasia on että homma jatkuu!


    • I LOVE CLUBHOUSE II

      I LOVE CLUBHOUSElle viesti: PELKKÄÄ ASIAA!!!

    • PirkkoLiisa

      Hyvä että jatkaa, hyvä sali

    • *Kuis nyt?

      Hei, Minkälaisia kokemuksia tästä uudesta Fressistä? Tuntitarjonta ainakin muuttunut ja ohjaajat osittain vaihtuneet.

      Kuukausikortin hinta näyttää olevan hieman laskenut mutta onko sitten myös tarjonta heikentynyt?

      Kertokaa kokemuksista, mietin hieman uudelleen liittymistä.

    • suosittelen

      Tarjonta on monipuolistunut, uusia ohjaajia ilmestynyt ja he ovat olleet poikkeuksetta oikein hyviä. Eipä mitään moittimista fressissä, päinvastoin.

    • Riitta_#

      Hyvä ettei ole muuttunut paljoa. Kiva nähdä vanhat ohjaajat ja muukin henkilökunta. Stadin paras.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe