kuulin - -

(en itse ole

lukenut kyseistä lehteä.) - Karin kommentoineen jossakin lehdessä, "ettei tulisi ajettua Turhaan taksilla"?
Onko joku muu lukenut tämän jutun?
En nimittäin uskoisi, että Kari halveksii jotakin ammattikuntaa.

Siitä kommentista tuli vain mieleeni, että taksilla ajo / kyydissä olo, ei suinkaan ole kuskien mielestä turhaa, sehän on kuljettajien leipätyö, eikä mikään huvi.
Turhia matkoja kukaan kuski, ei ole varmaankaan koskaan tehnyt.
Arvostan nimittäin itse jokaista ammatinharjoittajaa presidentistä - roskakuskiin.

Uskoisin kuitenkin, että tähän kommenttiin liittyy jotain muuta, jotkut ovat vain ymmärtäneet väärin sen tarkoituksen.??

6

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???!

      ...asiayhteydestään ja sen voi käsittää monella tavalla ja siinä voi olla kyse monesta eri asiasta, mutta varmaan kannattaa etsiä ja lukea lehtijuttu itse. En ole ko. artikkelista kuullutkaan. Taksilla kulkeminen on kallista, enkä itsekään haluaisi ajaa tosiaan turhaan taksilla, mieluummin vaikka kävelee lyhyen matkan, joskus on pakko mennä taksilla.

      Taksikuskin tai kenenkään leipätyötä en väheksy, enkä usko, että Karikaan.

    • metti....

      eiköhän kyse lie ollut jostain "taviskommenteista" tuhlailuun liittyen...itsekin vältän "turhaa" taksilla ajelua, turhaa kampaajalla käyntiä, turhaa puhelimen käyttöä jne jne...

      • mieltä

        edellisen kanssa...
        lisäisin siihen vielä, vältän "turhaa" konserteissa, tanssiravintoloissa ym. käyntiä.
        konsertti liput esim. ovat aivan mahdottoman kalliita nykyisin (30-45€).


      • Kaheli
        mieltä kirjoitti:

        edellisen kanssa...
        lisäisin siihen vielä, vältän "turhaa" konserteissa, tanssiravintoloissa ym. käyntiä.
        konsertti liput esim. ovat aivan mahdottoman kalliita nykyisin (30-45€).

        Eurot ovat sokaisseet ihmiset.
        Kaikki kyllä väittävät, että - ei minua ainakaan!
        Mutta kylläpä vaan on.

        Pienin rahayksikkö näyttää nykyään olevan 1€ (6mk)?

        Ennen kuin työmailla oli porukkakeräyksiä, niin 1mk oli hyväksytty summa, joka keräykseen annettiin.

        Jos nykyään laita keräykseen 20 centtiä, joka on peräti 1,20 mk niin sinua pidetään vähintään kahelina?
        Keräykseen onkin laitettava vähintään 1€ Mielluummin 2€! 12mk!!
        Markkojen aikana 6 markaa keräykseen laittanut olisi ollut taatusti kaheli? Ja 12 markkaa keräykseen lahjoittanut olisi toimitettu hoitoon.

        Ollaan me kaheleita!


      • Graafikko
        Kaheli kirjoitti:

        Eurot ovat sokaisseet ihmiset.
        Kaikki kyllä väittävät, että - ei minua ainakaan!
        Mutta kylläpä vaan on.

        Pienin rahayksikkö näyttää nykyään olevan 1€ (6mk)?

        Ennen kuin työmailla oli porukkakeräyksiä, niin 1mk oli hyväksytty summa, joka keräykseen annettiin.

        Jos nykyään laita keräykseen 20 centtiä, joka on peräti 1,20 mk niin sinua pidetään vähintään kahelina?
        Keräykseen onkin laitettava vähintään 1€ Mielluummin 2€! 12mk!!
        Markkojen aikana 6 markaa keräykseen laittanut olisi ollut taatusti kaheli? Ja 12 markkaa keräykseen lahjoittanut olisi toimitettu hoitoon.

        Ollaan me kaheleita!

        kova vimma saada hinnat ja maksut näyttämään graafisesti samanlaisilta kuin markkojen aikana.

        (Paitsi palkat)

        Tällöin ihmispolon aivot mieltävät hinnoittelun olen oikein, mutta samalla ne aivot eivät kerro sitä, että oikeasti tuote, palvelu, yms. maksaakin kuusinkertaisesti.


    • valittiin.,.

      muutama vuosi sitten vuoden taksin käyttäjäksi,niin että tuskimpa halveksii suhareita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe