En täysin tiedä miksi siellä on niin paljon lapsia.Sen tiedän että turvakoti on siellä.Mutta toimiiko se myös päiväkotina niinkuin muutkin päikkärit.Olen huomannut että jotkut vie lapsensa sinne,ja menevät itse kaupunghille.Hakevat sitten illansuussa pois.Voikohan siellä yötä pitää lapsen jos on ns,sosiaalitapaus.Parempi kai että siellä kuin ilman hoitoa.Säälittää lapset monessakin perheessä.Ei tule ruokaa ajallaan,koti on levoton ja siihen monet ongelmat.Olisihan se hyvä jos jokin tukipaikka olisi.
Kinnulan koti
42
5333
Vastaukset
- vuoroooo...
Siinä on kylläkin ihan vuorohoitokoti,taitaapa olla vielä ainoa laatuaan Varkaudessa tällä hetkellä.Kaikki kun ei käy 8-16 töissä..
- Kinnula?
Onko tämä paikka missä??
- kakskolmosen
välissä Joutenlahdessa.
- on..
kinnula kodilla on siis lastenkoti talon yläkerrassa ja alakerrassa toimii vuorokoti. ns. lastenkoti on paikka johon sijotetaan huostaanotetut oottamaan jatko toimia ja se käsittääkseni toimii myös ns. lapsiparkkina vanhemmille jotka sillontällön huonona päiväna tarvii väliaikasta hoitoo. (masentuneet yms. tapaukset siis). ala kerrassa on sitten ihan perus vuorohoita. n. 20 paikkainen. auki aina. varkaudessa on tällä hetkellä kaksi vuorohoito paikkaa. kinnula ja taulumäenpäiväkodissa on yksi ryhmä joka on ilta puoli 11 asti auki. mutta syksyllä muistaakseni elokuussa kinnulan vuorokoti lakkautetaan. ja jos oikein olen ymmärtänyt niin turvakoti sinne kuitenkin jää. mutta ilmeisesti ei ole tietoa mihin kinnulan vuorolapset sijotetaan syksyllä.
terveisin äiti jonka muksu on Vuorokodissa hoidossa! - Entinen vävyni vie
penskansa sinne silloin kun tahtoo päästä moottoripyörä bileisiin, kaljoille viikonlopuksi, tyttöystävien kanssa kiertelemään prätkällä ympäri maata viikoksi tai kun pennut muuten vaan kyllästyttää. lapset on monesti pyytäneet, isi eikö saataisi olla kotona. Isille se ei käy kun pitää päästä. Ihmettelen että kaupunki rahoittaa ja kustantaa. On omakotilot, monet autot, useat moottoripyörät, perinnöt, kolme ravihevosta,,,,,,,,
ja sitten kaupunki itkee köyhyyttään ja hoitajia pakkolomautetaan.....
Näin meillä täällä Varkaudessa toimii tämä systeemi, ja yksinhuoltajat eikun rellestää ja leveilee omaisuudellaan.- häpy
ei kaikki yksinhuoltajat rellestä ja vie lapsiaan kinnulaan,esim.minä kyllä oon lapseni ite hoitanu vapaa aikaa ei juuri ole mutta ei tulis mieleenkään viedä omia lapsukaisia sinne et ite pääsee rientoloihin,kyllä varmaan on paljon ihmisiä jotka käyttää tilaisuutta viedä lapset kinnulaan mut ei kannata yleistää yhen vävyn takia.
- äi-jä
häpy kirjoitti:
ei kaikki yksinhuoltajat rellestä ja vie lapsiaan kinnulaan,esim.minä kyllä oon lapseni ite hoitanu vapaa aikaa ei juuri ole mutta ei tulis mieleenkään viedä omia lapsukaisia sinne et ite pääsee rientoloihin,kyllä varmaan on paljon ihmisiä jotka käyttää tilaisuutta viedä lapset kinnulaan mut ei kannata yleistää yhen vävyn takia.
Juuri näin sen pitäisi olla. Sinunlaiset ihmiset ovat valitettavan harvinaisia. Kunnioitan ja kumarran :)
- LAPSET
Eipä taida olla kykenevä lapsiaan pitämään.Jos juhlat on vaan mielessä.
- dhöhöhöf
Onko nämä entisen vävyn lapset myös tyttäresi lapsia?
- Hirvittävä paikka
Kuka sinne lapsia veisi päivähoitoon,kun epämääräiset nuoret samoissa tiloissa?
- tä!
APUA!!!!EHOTTOMASTI PITÄÄ PURKAA TUOMMOSET!!!!EI MITÄÄN JÄRKEEE,KÄYTETÄÄÄN MEIJÄN VERO RAHOJAKON!!!!!!ai mistä työ puhutte?
- sivustaseuraaja22
Joo minuakin jäi vaivaamaan miksei se mummo hoitele ex vävynsä,eli tyttärensä lapsia itse?Missäköhän se tytär on kirjoitushetkellä mahtanut olla.
No mutta joo.
Minua suoraansanoen ärsyttää kun nuoria perheitä ei auteta oman perheen puolesta lainkaan.Silloin kun lapset ovat pieniä,niin mummo voisi hetkeksi unohtaa salkkarit telkkarista,netin ja ulostautumiset uuden poikaystävän kanssa ja keskittyä tyttärensä tai poikansa aputilanteeseen hetkeksi.Tarvitaan lastenhoitoa,omaa aikaa,rahallista tukea,vaippapakettia.
Auttakaa niitä nuoria.
Pakkoko niille on kostaa sitä ettei itse saanut apua. - vanhempi isä
Vaikea on mummon lapsia hoitaa,jos mummo assuu toisella paikkakunnalla.Eikä kaikki mummot ala hoitamaan rääkyviä,ja haisevia kakaroita.Eikä myöskään kaikillee vanhemmille mummon apu kelpaa.
- eikö, olekkiin?
Kyllä kannattaa auttaa "niitä nuoria", jotka ovat tottuneet saamaan kaiken ja heti. Tietty tapaus, kun lypsi vanhempansa kuiviin jo lapsena ja naimisiin mentyään otatti heillä käänteisen asuntovelan , että sai ostaa oman talon.
Ja vanhemmat antoivat kiltisti rahat tälle luomakunnankruunulle.
Onhan se raja JOSSAIN! - Katohan peiliin
No itseppähän pentunne kasvatatte.
Turha itkeä jos oma lapsi on itsekäs.Malli otetaan kotoa. - Big q
Ruiskuja, sekä pilvi-sätkiä tienmutka pullollaan :)
Hyvää seutua kyllä, tosin täm'ä tarina on pska! Mutta tietenkin sinä mielikuvituksella varustettu keskustelu palstan vakio täydentäjä vedit tuon alku humpan täydestä :)
Ha ha, ja nyt yritätä itsellesi valehdella, että enkä vetänä, , , no juuri tuossa on se syy. Miksi kaikki järkikeskustelutkin menee toisten mollaamiseksi, tietentahtoin tai tarkoituksella.- non iq
Olix toi suomea?
Opettele ilmaisemaan itseäsi.
Kirjoittamisen harjoittelu olisi ihan jees. - Olkkola
Missä nää oot ruiskuja tms paskaa nähnyt Kinnulan lähellä??Et missään.Lopeta jo tuo raukkamainen jauhaminen joka asiasta,kun et varmasti tiedä mitään.
- maritta
Alaikäisten tupakointipaikka siinä talonvieressä on ainakin..ei meinaa päästä autolla ohi!
- täti
Kukahan näille alaikäisille tupakat ostaa??Trokarit kyllä siinä ajelevat,mut eikai ne näin pientä kauppaa tee!!Kyllä on se tupakkarinki lapsilla ilkeen näköstä.Lopettaa niiden pitäs,mitä lakikii sanoo..
- 300eq-tollo
käyttävät pyörivää palttoota ja huutelevat, kaikille halukkaille on
löydyttävä paikkoja.- pdbjrohgjgiorjgbhihj
Eikö jo kyllästytä kirjotella 300e tolloista ja palttoista voi oletko tosiaan noin helvetin tyhmä!
- ...piste...
pdbjrohgjgiorjgbhihj kirjoitti:
Eikö jo kyllästytä kirjotella 300e tolloista ja palttoista voi oletko tosiaan noin helvetin tyhmä!
Taitaa Sinua ketuttaa kaikki?
- K.yrpä
...piste... kirjoitti:
Taitaa Sinua ketuttaa kaikki?
Vain palttoot ja 300e tollot :)
- klooritehtaalta päiv
Kinnula-koti on AA-kerhon viereinen rakennus, niin siitä voi päätellä keneltä ne mahdolliset ruiskut ovat peräisin.
AA-kerhon ikkunoiden asento on sellainen että siellä olevien päät näkyy ja useasti ohimennessäni näen että porukkaa on.
Se jengi haluaa päänsä sekaisin tavalla tai toisella, mikäs siinä on itseänsä pistellä, kun ei käry käy.
Dopingit vaan kaikille, vessan kautta, vahdin kanssa please.- arse6
Ompas sulla köyhä elämä kun täytyy kyttäillä jo AA-kerhoakin vai onko ongelmia mut et uskalla mennä sisälle..
- klooritehtaalta päiv
Hah hah "köyhä elämä" joo-o!
Kun ajan bemarillani siitä ohitse ja joudun odottaman liikennevaloissa, niin siinä aikani kuluksi laskeskelenAA-kerhossa istuvia päitä, joita on kuin pirunkelkassa, Seuraavalla kerralla saatan ottaa kiikarit ja kyttään oikein syynäämällä, ainakin otan kuvan ja laitan sen tänne, ehkä tunnistat itsesi siitä klyyvaristasi. ;)- K.yrpä
Ilmeisesti "arse6" tarkoitti hekisesti köyhää elämää ja taisi olla siinä aivan oikeassa.
- jepjepejp
onkos puolikas kansallispukuun pukeutunu yrittelijä herra jääny kii kun ei ole näkyny?
- Uteliasssss
Missä häntä olisi pitänyt näkyä?
Kinnulassa? - Ameee
Saako sinne tunkee ?
- Seppo_havu
Sisko oli useamman kuukauden osahoidossa Kinnulassa, kun murkkuikä iski liian kovana ja joitain muita henkisiä kasvukipuja(dysfasia jne.). Uskomaton tapaus tuolloin. Onneksi saatiin lääkityksellä ja henkilökohtaisella opetussuunnitelmalla kondikseen. Surullista kyllä näin sellaisia asioita siinäkin lafkassa, että voi vain kiitellä oman äitin kovapäisyyttä ja vittumaista asennetta tapella vääryyttä vastaan. Osalle kukaan ei pidä puolia, kun kotipuolessa vanhemmat ovat joko kykenemättömiä ajamaan lastensa etuja, tai niin rikki, etteivät pysty edes itseään auttamaan.
- Anonyymi
Itse olin tuolla joskus ihan pienenä sen muistan kun vanhemmat on aina sanonu et oon ollu siellä. Sitte alaasteella joku sano et se ei oo mikään päiväkoti vaan joku minne laitetaan kaikkia kellä on ongelmia tai ei pysty olemaan kotona. En oikee tiiä et miks olin ees siellä. Mut jos joku vois kertoo siitä paikasta vähä enemmä nii ois kiva ku en ees ite tiiä siitä melkeempä mitään.
- Anonyymi
Jos sinua kiinnostaa selvittää mahdollinen lastensuojelun asiakkuus tai muut itseäsi koskevat tiedot, voit kysyä sosiaalitoimesta sinua koskevat asiakirjat. Ne saa maksutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinua kiinnostaa selvittää mahdollinen lastensuojelun asiakkuus tai muut itseäsi koskevat tiedot, voit kysyä sosiaalitoimesta sinua koskevat asiakirjat. Ne saa maksutta.
1991 5ihmistä juoni lapset Kinnulaan. 2sosiaalitanttaa.Lastenhoitaja rollaämmää.Mitään perusteita ei ollut minä silloin 22v alaikäinen hoidin heitä 30v myöhemmin samaa paskaa. Syytellän milloin mistä ja valejuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika tuubaahan sinne asiakirjoihin on kirjoitettu. Kannattaa vielä keskustella omien vanhempien kanssa kuinka asiat oikeasti meni.
Kaikille väärinkohdelluille voimia!
- Anonyymi
Ikäviä ihmiskohtaloita, voimia teille jaksamiseen.
- Anonyymi
Monella jolla ei toiminnasta tietoo olkaa hiljaa, jos elämä ei ole potkinut päähän vaan päänne on pilvissä, turha arvostella kenenkään kasvatustapoja, kun se ei ole siitä aina kiinni.
- Anonyymi
ei kaikki yksinhuoltajat ous rellestä ja vie lapsiaan kinnulaan,esim.minä kyllä oon lapseni ite hoitanu vapaa aikaa ei juuri ole mutta vilu ei tulis mieleenkään viedä omia lapsukaisia sinne et ite pääsee rientoloihin,kyllä varmaan on paljon ihmisiä jotka käyttää tilaisuutta valtti viedä lapset kinnulaan mut ei kannata yleistää yhen vävyn takia.
- Anonyymi
Eikös kaikki. mopopojat ole Kinnula -kodista?
Tarina kertoo, että mopopoikien vanhemmilla on rämäVolvot jotka ei kestä päivänvaloa, joten vanhemmatkin ovat ristikon takana, koko perhe siis hyvässä holhouksessa. - Anonyymi
multanen oli kait vasikoinut...
- Anonyymi
Oliko siellä aikoinaan lapsiakin raiskattu 99-00?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605173Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370