jumaliste pennut

hemo meni

Kävin viemässä lottoa ärrälle la iltana,en päässyt edes sisälle asti kun ovesta tuli ulos n.11v pikkujätkä ja räkäs oikee miehekkäästi sisältä ulos ja sulki oven,kiitos,kiitos,ajattelin. päästyäni sisään pelikoneen luona pyöri seittämän pikkujätkää pelaamassa peliä,jos sitä siksi voi sanoa,koska konetta tönittiin ja hakattiin ja kirosanat senkun lentelivät. pojat oli n.10-12v!!! tyttö tiskin takana ei mahtanut niille apinoille mitään,vaikka kehoitti heitä poistumaan.haista huora vittu vaan kuului. kun olin poistumassa kioskilta en meinannut päästä ovesta ulos kun pikkujätkät oli piirittäneet ovenpieluksen. kyselkäähän vanhemmat missä lapsenne vapaa-ajan viettävät. jos oma lapsi olisi ollut kyseessä olisin kyllä kiikuttanut kakaran pihalle korvista!!

22

5051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kortsikka

En kyllä suvaitse ruumillista väkivaltaa mutta kokemusta on miten asianmukaisella ohjeistamisella saadaan järkeä pikku ihmisen päähän.
      Ikävä kyllä nykyisin näkee paljon vastaavanlaisia tilanteita. Perheiden elämä on nykyisin niin kiireistä, ettei itse perheelle jää aikaa kuten ennen. Onhan se hienoa, että on paljon harrastuksia jokaisella perheenjäsenellä omansa. Mihin jää sitten se aika kun tehtäisiin yhdessä jotakin. Omasta lapsuudesta muistan yhteiset marjaretket eväineen tai se miten laskettiin mäkeä perheen kesken. Ei ne jutut kummosia pidä olla. Tosin ei saa syyllistää liikaa vanhempiakaan.

Olin tässä itse toisen ohjaajan sijaisena ja lapsukaiset käyttäytyivät, kuin eläintarhassa. Jouduin useaan otteeseen huomauttamaan asiasta ja jouduin lopuksi korottamaan ääntäni. Niin annappa olla seuraavana päivänä yhden kullannupun vanhempi soitti miten hänen lapsi oli kärsinyt siitä kun olin huutanut kuin hullu.

• miksi pitää tehdä lapsia jos ei katotta perään..

• kreegah
        aksu521 kirjoitti:

miksi pitää tehdä lapsia jos ei katotta perään..

Jos eteen sattuvat. Niitä kumarrella. Ja jos alkavat uhittelee niin nyrkillä vastataan.

• miultakin meni hemo

Oisit soittanut poliisille, etkä tullut tänne valittamaan, äpärä!

• niitä pentuja pasxaks ?

HÄ ?

olet aika mölömö ! ja arkajalka -paska housu...täällä itket,,, mene ja ota kiinni korvista ja hyöritä -pyöritä pellavapäätä,,

• tavallista,

ihan asiallinen aloitus loppui haistatteluun. Taisivat olla pikkuhirviöt itse koneen kimpussa. Mutta kuten joskus on viisaasti sanottu, joukossa tyhmyys tiivistyy. Ikävää R-myyjän kannalta, muut häiriköivät ja yx luultavasti varastaa.

• fister

kerran olen joutunut auttamaan erään ärrän myyjää ko. tilanteessa. Myyjä halusi kioskin tyhjäsi huorittelevista pennuista. Vastaus oli jotain kuse huora pulloon yms. Kysyin tarvitsetko apuani myyjältä, hän vastasi kyllä kiitos. Sanoin pennuille että nyt on aika siirtyä ulos. Yks niistä, vissiin kovin kolli, vastas: mee homo runkkaamaan! Noh ei hän siinä kysyin ootko oikeesti tuota mieltä? Kaveri vastas mitä vittuu se sulle kuuluu.... Seuraavan kerran kysyin samaa asiaan ulkona lumihangessa kun olin kantanut äpärän sinne korvasta, "mitä tuli sanottua?" Lisäsin vielä " nyt jos et pyydä minulta ja tuolta myyjältä anteeksi niin rupeaa sattumaan äidin pikku kullannuppua nenään. Anteeks pyynnöt tuli ja homma OK. Myyjä kertoi sitten muutaman viikon kuluttua että ei oo kolleja näkyny... Tämä tapahtui noin 10 vuotta sitten nykyisin ko. toiminnastahan tulee syyte!

• asiallista
        fister kirjoitti:

kerran olen joutunut auttamaan erään ärrän myyjää ko. tilanteessa. Myyjä halusi kioskin tyhjäsi huorittelevista pennuista. Vastaus oli jotain kuse huora pulloon yms. Kysyin tarvitsetko apuani myyjältä, hän vastasi kyllä kiitos. Sanoin pennuille että nyt on aika siirtyä ulos. Yks niistä, vissiin kovin kolli, vastas: mee homo runkkaamaan! Noh ei hän siinä kysyin ootko oikeesti tuota mieltä? Kaveri vastas mitä vittuu se sulle kuuluu.... Seuraavan kerran kysyin samaa asiaan ulkona lumihangessa kun olin kantanut äpärän sinne korvasta, "mitä tuli sanottua?" Lisäsin vielä " nyt jos et pyydä minulta ja tuolta myyjältä anteeksi niin rupeaa sattumaan äidin pikku kullannuppua nenään. Anteeks pyynnöt tuli ja homma OK. Myyjä kertoi sitten muutaman viikon kuluttua että ei oo kolleja näkyny... Tämä tapahtui noin 10 vuotta sitten nykyisin ko. toiminnastahan tulee syyte!

ja opettavaista toimintaa.kyllä kakarat oppii kohteliaiksi kun opetetaan.

• vierestä seurannut
        asiallista kirjoitti:

ja opettavaista toimintaa.kyllä kakarat oppii kohteliaiksi kun opetetaan.

käräjöintiä, näin se vaan on. miten olisi helppo ja kiva noita ärrän reppanoita hiukan opettaa, mutta hiljalleen noi riepupetterit on huomannut että saapi tehdä mitä haluaa, tämä käyttäytymismalli tulee mukaan kun tämä peräkammarinpoika aikuistuu, sitten alkaa vaikeudet. Aikuisena kun rupee venkoilemaan tuleekin jossain välissä laki vastaan ja pääsee itku, alaikäisenä ei olla vielä rikosvastuussa MUTTA korvausvastuussa kylläkin, siinä sitten aikuisena on kiva maksaa nuorena tehtyjä töppäyksiä. Siinä vaiheessa kun järki on tullut päähän on jo myöhäistä, ulosottomies käy tilillä säännöllisesti

• saikku
        fister kirjoitti:

me aikuiset olemme lapselle esimerkkejä niin hyvässä kuin pahassa. miten voi vaatia lapselta hyvää käytöstä jos aikuiset ei osaa sitä itsekkään. lapsi oppii parhaiten meidän aikuisten esimerkistä. ei ne puheet vaan ne teot paljastaa todellisen minämme. meidän täytyy lasten kanssa ja yleensäkin olla maltillisia, pitkä pinnaisia, keskustelu taitoisia aikuisia. kenties nuo lapset veivät saa muuten huomiota osakseen kuin käyttäytymällä tuolla tavalla. kenties heille jopa kotona vanhemat opettaa rakkautta lyömällä moittimalla yms tavalla. heille saattaa olla outoa toisellainen käytös. jotenka vastaavissa tilanteissa toimikaa niin kuin kunnon aikuinen. jos he uhkaavat teitä. soittakaa poliisit elkääkä lyökö heitä tai muutenkaan itse uhatko heitä. itse taas vastaavissa tilanteissa keskustelen heidän kanssaan mistä tälläinen henkinen paha olo johtuu

• kauhukakarathirvweet kersat...

Ette vaan osaa käsitellä nuorisoa, kun tarviitte heti nyrkkiä jne. Se ei nykynuorison vika jos vanhemmat ei välitä. Etsikää ne vanhemmat ja pieskää ne. Muutta kun mie pelkään sitä isiä, mutta uskallan antaa lumipesut 10-vuotiaalle pojalle ja sit oon king. Itselläni on normaalisti käyttäytyviä nuoria. Eivät tietääkseni majaile ärrällä (12 ja 14) ja monen nuoren elämää olen läheltä seurannut.

• no joo

meeppä seuraa sinne ärrälle niitte äpäröitten elämää.isi antaa viikkorahaa,ne pelataan,vittuillaan myyjille ja karkotetaan maksavat asiakkaat..moni luulee et oma pentiu on helmi mut joukossa tyhmyys tiivistyy. mie ainakii annan kaikille äpäröille lumipesut.mulle ei vittuilla.

• kortisoni
        no joo kirjoitti:

meeppä seuraa sinne ärrälle niitte äpäröitten elämää.isi antaa viikkorahaa,ne pelataan,vittuillaan myyjille ja karkotetaan maksavat asiakkaat..moni luulee et oma pentiu on helmi mut joukossa tyhmyys tiivistyy. mie ainakii annan kaikille äpäröille lumipesut.mulle ei vittuilla.

kyllä karskahtaa korvaan tuo äpärä nimen käyttäminen. Mielestäni sen olisi voinut jätää sinne muinaisuutten, jolloin se vielä tarkoitti aviotonta lasta, jota myös lehtolapseksi kutsuttiin. Nykyisin sitä käytetään näköjään yleisesti lapsesta joka ei ole niin suosittu.

• jaeikukioskille
        no joo kirjoitti:

Ja mikä monista ärristä on se missä nuoriso riehuu ja rellestää. Myyjät vois otaa nimee ylös jne. Ilmoitus kotia jos tilanne noin paha. terv.kahden teinin mutsi PS.en puolust holtitonta käytöstä, mutta tuo äpärä-sana aika kamala ja syitä pitää lähtee ettimää vähän syvemmältä. Ja minä tiedän missä omat "pentuni" liikkuu, kun meillä pelaa tiedotus ja jos olisivat haistattelemassa jossain asia ei jäis siihen.

• jaeikukioskille kirjoitti:

Ja mikä monista ärristä on se missä nuoriso riehuu ja rellestää. Myyjät vois otaa nimee ylös jne. Ilmoitus kotia jos tilanne noin paha. terv.kahden teinin mutsi PS.en puolust holtitonta käytöstä, mutta tuo äpärä-sana aika kamala ja syitä pitää lähtee ettimää vähän syvemmältä. Ja minä tiedän missä omat "pentuni" liikkuu, kun meillä pelaa tiedotus ja jos olisivat haistattelemassa jossain asia ei jäis siihen.

Mut kuitenkii eilen Uus-Lavolan Nexin kohalla niin jotkut äidin pikkukullannuput oli pyöritelly palloja 4kpl keskelle ajorataa ja toinen kaista oli "suljettuna". Jos oisin ite nähny ne teinit niin varmaa oisin hangessa pyöritelly. (otin pois ne siintä)
        Just äsyttää se että kun vanhemmat ei ymmärrä. "eihän mein pikku Matti tai Maija mitää sellasta tee" Ehkä se johtuu siintä kun perheillä ei oo enää yhteistä aikaa. Valitettavasti. :(

• oliolioliolioli.,.,.,----
        lasko kirjoitti:

Mut kuitenkii eilen Uus-Lavolan Nexin kohalla niin jotkut äidin pikkukullannuput oli pyöritelly palloja 4kpl keskelle ajorataa ja toinen kaista oli "suljettuna". Jos oisin ite nähny ne teinit niin varmaa oisin hangessa pyöritelly. (otin pois ne siintä)
        Just äsyttää se että kun vanhemmat ei ymmärrä. "eihän mein pikku Matti tai Maija mitää sellasta tee" Ehkä se johtuu siintä kun perheillä ei oo enää yhteistä aikaa. Valitettavasti. :(

No hyvä on. Oli ne mun pojat varmaan raahautunu vart vasten Uus-Lavolaan toiselta puolelta kaupunkia tukkimaan ajorataa. Onks nyt hyvä mieli?

• olen

sitä mieltä,että koulutan sen isän seuraavalla kerralla.

• Kun kerran nuori olla saa!

NIINPÄ!
      Olen kauhulla seurannut LPR:n nuorison "skidien" käyttäytymistä, juuri kioskeilla.
      Ipanat, ovat niin isoo poikaa, et JUU, muutama vuosi eteenpäin, niin voi ÄITI&ISI parkoja.
      Kyllä lapsistanne kuullaan vielä, ei siinä mitään kauheaa ole, mutta se on jo kauheaa, että MUMMOILLEKIN, tarjotaan, "suihinottoa"!
      Epänormista, pitäkää lapsistanne huoli, lapset pitäkää huoli nuoruudesta.
      Nuorena tehdyt virheet, voi hankaloittaa, elämäänne aina vanhuuteen asti...
      Olkaa nuoria ja nauttikaa elämästänne, mutta ottakaa myös ympärillänne olijat huomioon.
      Itse nuorena "jengissä" tänään 25v myöhemmin, leima otsassa.

• Bussipysäkillä

Joku n 10v pienikokoinen, tummatukkainen pullukka poika (takki auki, reppu selässä) huitaisi kaksi krt toista takaapäin päähän. Menin väliin ja irroitin kaverit ja se sintti katteli pitkään ja puhisi. Sitkun sai sanaa suusta sanoi, et pidä huolta omista asioistas. Bussikuski katteli pitkään ja pyöritteli päätään.
      Siis mitä toisiaan on tapahtunut kun penskat ei kunnioita vanhempia ihmisiä.
      Meinasin raahata laitokselle ja olis Sopalle ollu hommia. Ehkä seur kerran teen niin. Mut kai siitä olis saanu syytteet jostain.
      Lapset johtaa nykyään tätä yhteiskuntaa kun et saa tehdä mitään hillitäkses niitä. Ja ne tietää sen todella hyvin.
      Vanhemmat on aivan hukassa vähänkin ongelmaisen kanssa.

• loppuu kitinä

se sama aine voitelee myös pennun vanhempia jotka viettää aikaansa keskioluen parissa,,,

• ratin takaa

kyllä näitä pentuja oli eilen taas riittämiin mukana yössä.
        kaljaa vedettiin koulukadun varrella oikein taas urakalla.poliiseista ei tietoakaan.
        kyllä oli oikein silmän ruokaa kun 10-15v tallikat oli ympäri päissään ja räkäposkella.
        kävivät välillä eri busseissa lämmittelemässä ja ajamassa pari kierrosta ympäri kaupunkia koululipuilla yhteiskunnan piikkiin ettei olis tullu vilu.on tämä mallissaan taas.
        oli ilo seurata touhua 17.00-2.30

• minä täällä hei.

Millähän R-kioskilla tuollaisia poikia on ollut? onneksi ei sentään omalle kohdalle ole vielä osunut..

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      208
      8469
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      15
      4370
    3. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      106
      3839
    4. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      137
      3722
    5. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      89
      3001
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      169
      2729
    7. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      52
      2512
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      152
      2221
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      74
      1696
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      68
      1494
    Aihe