vaimon haave

Äijä

vaimon fantasioita udellessa vastaus oli kimppakivan asemesta aika yksinkertainen: jos joskus voisi rakastella vieraan miehen kanssa ihan vaan kahden. Tuntui ensin tylsältä, mutta tieto hänen lähdöstään koulutukseen provinssiin aiheutti ajatuksen, että miksei. Huikea ajatus!

34

11325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Megamolo

      Siitä alkaa salainen tapailu, jonka tuloksena sut jätetään. Megamuna vie muijasi.

    • Ja jatkuu

      Olisin minäkin halunnut nähdä vaimoni naivan vieraan miehen kanssa. Hän ei siihen suostunut. Sitten oli taas yksi työseminaari, jossa puolen yön jälkeen löytyi sopiva työkaveri. Oli naitu koko yö ja vielä kotiin tullessa käyty työhuoneessa viimeistelemässä. Vaimo kertoi minulle heti kaikki, enkä osannut olla muuta kuin utelias. Nyt hän on muutaman vuoden tapaillut tätä työkaveriaan minun tieteni. Kaveri on naimisissa, eikä hänen vaimonsa tiedä tästä mitään. Kumpikin on vakuuttanut, että tämä on pelkkä seksisuhde. Minä saan seksiä kokona niin paljon kuin haluan, ja varsinkin heidän tapaamisensa jälkeen, ja luulen kaiken vain piristävän liittoamme.

      • meilläkin

        Tuttu tarina. Meilläkin emäntä sen ainoan kerran kun tällaiseen työseminaariin pääsi, joutui niin vastustamattoman hurmurin viettelemäksi, että lankesi. Emäntä parin päivän päästä tunnusti. Oli saunan päälle tanssittu kuin hullut eikä vaimo ollut hennonut kieltää loppujakaan, kun oli jonkinlaiseen lupaukseen jo suostunut, lähtenyt miehen huoneeseen. Vaimo kertoi kaiken, senkin että oli paljaalla pantu. Mies oli kuulemma niin halunnut. Mutta ei se meille miksikään kynnyskysymykseksi noussut. Tavallaan olin iloinenkin, kun alkukakistelusta päästiin. Vaimo piti mieheen yhteyttäkin sähköpostilla, ja antoi minun lukea viestinsä. Meidän liittoamme tämä vaimon pikku lipsahdus aidan toiselle puolelle vain paransi. Olisiko jopa niin, että vaimon rakastelukin olisi muuttunut intohimoisemmaksi.


      • m39
        meilläkin kirjoitti:

        Tuttu tarina. Meilläkin emäntä sen ainoan kerran kun tällaiseen työseminaariin pääsi, joutui niin vastustamattoman hurmurin viettelemäksi, että lankesi. Emäntä parin päivän päästä tunnusti. Oli saunan päälle tanssittu kuin hullut eikä vaimo ollut hennonut kieltää loppujakaan, kun oli jonkinlaiseen lupaukseen jo suostunut, lähtenyt miehen huoneeseen. Vaimo kertoi kaiken, senkin että oli paljaalla pantu. Mies oli kuulemma niin halunnut. Mutta ei se meille miksikään kynnyskysymykseksi noussut. Tavallaan olin iloinenkin, kun alkukakistelusta päästiin. Vaimo piti mieheen yhteyttäkin sähköpostilla, ja antoi minun lukea viestinsä. Meidän liittoamme tämä vaimon pikku lipsahdus aidan toiselle puolelle vain paransi. Olisiko jopa niin, että vaimon rakastelukin olisi muuttunut intohimoisemmaksi.

        Onnellisesti naimisissa ollaan, mutta jotain tuollaista haluaisin kokea.


      • meilläkin
        m39 kirjoitti:

        Onnellisesti naimisissa ollaan, mutta jotain tuollaista haluaisin kokea.

        Hei, hauska huomata, että näitä vanhoja viestejä vielä luetaan. Oletkohan onnellisesti naimisissa oleva mies vai nainen, eli kumman kokemuksen haluaisit? Itse aviomiehenä suorastaan uudelleen rakastuin vaimooni, kun hän sillä tavalla lipsahti ja antautui itsekkään vieraan miehen käytettäväksi. Olihan siinä nautittu puolin ja toisin, vaikka kokemattomuuttaan vaimo tilanteeseen joutui. Ei osaa sanoa miehelle ei, ja juuri sellaisena hänestä pidän. Yllytin vaimoa tapaamaan miestä uudelleen, mutta siihen vaimo ei uskaltanut ryhtyä.


      • m39
        meilläkin kirjoitti:

        Hei, hauska huomata, että näitä vanhoja viestejä vielä luetaan. Oletkohan onnellisesti naimisissa oleva mies vai nainen, eli kumman kokemuksen haluaisit? Itse aviomiehenä suorastaan uudelleen rakastuin vaimooni, kun hän sillä tavalla lipsahti ja antautui itsekkään vieraan miehen käytettäväksi. Olihan siinä nautittu puolin ja toisin, vaikka kokemattomuuttaan vaimo tilanteeseen joutui. Ei osaa sanoa miehelle ei, ja juuri sellaisena hänestä pidän. Yllytin vaimoa tapaamaan miestä uudelleen, mutta siihen vaimo ei uskaltanut ryhtyä.

        Vaimoni on aika estynyt ja tavanomainen seksin suhteen, ja voi olla että jos hän pääsisi vähän kokeilemaan muitakin, se auttaisi häntä vapautumaan. Ostin hänelle vibran ennen naimisiinmenoamme, ja sen myötä hän vasta uskalsi ylipäänsä tunnustaa että masturboi joskus. Ainakin laukeaminen helpottui vibran myötä, eikä ole ongelma enää.

        Itse olen joitakin hyviä tilaisuuksia käyttänyt hyväkseni, ja kyllähän nuo useimmat muut naiset ovat kiihkeämpiä kuin omani.

        Antaisitko email-osoitteesi? Olisi mukava vaihtaa ajatuksia tästä vielä.


      • meilläkin
        m39 kirjoitti:

        Vaimoni on aika estynyt ja tavanomainen seksin suhteen, ja voi olla että jos hän pääsisi vähän kokeilemaan muitakin, se auttaisi häntä vapautumaan. Ostin hänelle vibran ennen naimisiinmenoamme, ja sen myötä hän vasta uskalsi ylipäänsä tunnustaa että masturboi joskus. Ainakin laukeaminen helpottui vibran myötä, eikä ole ongelma enää.

        Itse olen joitakin hyviä tilaisuuksia käyttänyt hyväkseni, ja kyllähän nuo useimmat muut naiset ovat kiihkeämpiä kuin omani.

        Antaisitko email-osoitteesi? Olisi mukava vaihtaa ajatuksia tästä vielä.

        Hei Mies,

        luultavasti käy yleensä niin, että ylisiveä aviovaimo saa itseluottamusta pienestä itsenäisestä seikkailusta vieraan kanssa. Jälkihoito pitää vain kotona hoitaa niin, että rouva saa hyväksyntää ja kiitosta rohkeudestaan. Niin ainakin meillä sai. Sanoin vaimokullalle, että tuommoinen nyt ei vaaranna kenenkään kunniaa, ei minun eikä sinun, jos puhtaasta sydämestä siihen kerran lähtee. Ja olittehan te ainakin saunapuhtaita, vieraalla paikkakunnalla. Jos siellä miehen tekee mieli nussia, niin kuin varmasti tekee, pitää naisenkin silloin kerran elämässään kokeilla yhteensopivuutta vieraan kanssa. Tuskin rouva enää kotona saa samana yönä äksöniä kaks er kertaa. Että anna vaan syntyä mukava muisto. Älä tunne syyllisyyttä.

        Niin minä rouvan korvaan kuiskin. Sanoin, että onhan se jännää, kun on tutulla mättähällä piipahtanut viihtymässä toinenkin mies. Sitä kokee vaimonsa sen jälkeen uutena, tuoreena ja haluttavana.

        Sinä sitten osaat puhua, vaimo sanoi ja jo kovasti tarjosi itseään. Minä yritin udella yksityiskohtia, mutta vaimo vain sanoi, että miehellä oli ollut lyhyt tukka ja silmälasit. Vaalea iho.

        Mutta rehellinen vaimo halusi olla, tunnustaa, että tiesi, mitä siitä seuraa, kun lähtee miehen mukana tämän huoneeseen.

        En minä uskalla antaa sähköpostiosoitetta tänne julkisesti näkyville, mutta jutellaan tässä. Ei tänne enää kukaan arvaa tulla vanhoja juttuja kurkistelemaan.


      • m39
        meilläkin kirjoitti:

        Hei Mies,

        luultavasti käy yleensä niin, että ylisiveä aviovaimo saa itseluottamusta pienestä itsenäisestä seikkailusta vieraan kanssa. Jälkihoito pitää vain kotona hoitaa niin, että rouva saa hyväksyntää ja kiitosta rohkeudestaan. Niin ainakin meillä sai. Sanoin vaimokullalle, että tuommoinen nyt ei vaaranna kenenkään kunniaa, ei minun eikä sinun, jos puhtaasta sydämestä siihen kerran lähtee. Ja olittehan te ainakin saunapuhtaita, vieraalla paikkakunnalla. Jos siellä miehen tekee mieli nussia, niin kuin varmasti tekee, pitää naisenkin silloin kerran elämässään kokeilla yhteensopivuutta vieraan kanssa. Tuskin rouva enää kotona saa samana yönä äksöniä kaks er kertaa. Että anna vaan syntyä mukava muisto. Älä tunne syyllisyyttä.

        Niin minä rouvan korvaan kuiskin. Sanoin, että onhan se jännää, kun on tutulla mättähällä piipahtanut viihtymässä toinenkin mies. Sitä kokee vaimonsa sen jälkeen uutena, tuoreena ja haluttavana.

        Sinä sitten osaat puhua, vaimo sanoi ja jo kovasti tarjosi itseään. Minä yritin udella yksityiskohtia, mutta vaimo vain sanoi, että miehellä oli ollut lyhyt tukka ja silmälasit. Vaalea iho.

        Mutta rehellinen vaimo halusi olla, tunnustaa, että tiesi, mitä siitä seuraa, kun lähtee miehen mukana tämän huoneeseen.

        En minä uskalla antaa sähköpostiosoitetta tänne julkisesti näkyville, mutta jutellaan tässä. Ei tänne enää kukaan arvaa tulla vanhoja juttuja kurkistelemaan.

        ... mielelläni usuttaisin naiseni vieraalle lainaksi, tai vaikka harrastamaan yhdessä parinvaihtoa, mutta niin se vaan on että minulle on osunut näin mielikuvitukseton vaimo. Kerran kauan sitten se oli Välimeren lomalla tyttökaverinsa kanssa, ja tämä tyttökaveri kävi siellä ahkerasti vieraissa mutta vaimo vaan ei, vaikka olisi ollut hyvä tilaisuus. Sittemmin tietysti perhe ja arki ovat vieneet yhä enemmän aikaa, meiltä molemmilta, ja tilaisuuksia ainakin vaimolla on aika vähän, ellei niitä erikseen järjestä.

        En oikein tiedä miten voisin häntä rohkaista enemmän. Tilanne minun kannaltani on että seksielämämme on liian yksitoikkoista ja rajoittunutta, ja siksikin olen etsinyt ja löytänytkin joitakin seikkailuja, mm. chatista. Niistä vaimo ei tiedä.

        Oletko itse kokeillut vierasta suhteenne aikana? Jos niin tietääkö vaimo? Olisitteko parinvaihdosta kiinnostuneita - jos vaikka saisit minun vaimoni suostumaan. ;)


      • meilläkin
        m39 kirjoitti:

        ... mielelläni usuttaisin naiseni vieraalle lainaksi, tai vaikka harrastamaan yhdessä parinvaihtoa, mutta niin se vaan on että minulle on osunut näin mielikuvitukseton vaimo. Kerran kauan sitten se oli Välimeren lomalla tyttökaverinsa kanssa, ja tämä tyttökaveri kävi siellä ahkerasti vieraissa mutta vaimo vaan ei, vaikka olisi ollut hyvä tilaisuus. Sittemmin tietysti perhe ja arki ovat vieneet yhä enemmän aikaa, meiltä molemmilta, ja tilaisuuksia ainakin vaimolla on aika vähän, ellei niitä erikseen järjestä.

        En oikein tiedä miten voisin häntä rohkaista enemmän. Tilanne minun kannaltani on että seksielämämme on liian yksitoikkoista ja rajoittunutta, ja siksikin olen etsinyt ja löytänytkin joitakin seikkailuja, mm. chatista. Niistä vaimo ei tiedä.

        Oletko itse kokeillut vierasta suhteenne aikana? Jos niin tietääkö vaimo? Olisitteko parinvaihdosta kiinnostuneita - jos vaikka saisit minun vaimoni suostumaan. ;)

        Kysyit, olenko itse kokeillut vierasta. Täytyy tunnustaa, että hieman on syntiä tullut tehdyksi. Suuni olen kuitenkin pitänyt visusti supussa, toisin kuin vaimo, jonka rehellisyyden nimissä piti se asia tunnustaa. Hän oli huolissaan miten suhtaudun ja helpottui kovin, kun säädyllisen hiljaisuuden, pikku kiirastulen jälkeen aloin vakuutella, että ei tuommoinen inhimillinen pikku erhe tervevaistoisen naisen siveellisyyttä tahraa.

        Sitten tehtiin tahra sinne toiseen paikkaan. Tuntui olevan kovasti tervetullutta se sovinnonteko.

        Minä sitten yllytin vaimon vastaamaan miehen sähköposteihin, vaikka hieman kankeaa se vaimon osalta oli. Sängyssä oli meileistä päätellen ollut notkeampaa.

        Eiväthän naiset sen mielikuvituksettomampia ole kuin me miehetkään. Pitää vain tuntea tämä toinen osapuoli, vetää oikeasta narusta eli toimia tasavertaisesti ja yhteisin vakain tuumin, niin vaikeaa kuin se pitkässä liitossa usein onkin. Kun tuntuu, että toinen on itsepäinen kuin pässi.

        Mutta tilanteethan ne ratkaisevat, ja niitä pitäisi osata sommitella. Nytkin olen miettinyt pääni puhki, miten kesän käyttäisin hyväksi. Pari vierailua on tiedossa, ja niihin voi taitava pelimies hieman ennalta korttejaan sortteerata.

        Noista vaimon sähköposteista tuli mieleen, että sama kutkuttava tunne virisi vatsanpohjaan, kun nytkin, kun varovasti ehdotit meille päin parinvaihtoa. Hieman alkoi jo mielikuvitus laukkaamaan. Mutta meidän emäntää ei parinvaihto innosta. Hän on pari kertaa haukkunut ihan lämpimikseen itse sanankin. Mutta yhteisöllinen erotiikka… jokin sinne päin oleva voisi naisenkin vaistot virittää. Sukulaisten suunnassa meillä on vuosien varrella jotain sellaista ollutkin. Hyvin varovaista.

        Kaikkea tähän suuntaan järjestettyä vaimo kavahtaa. Mutta jos diskreettikin tilanne luontevasti eteen sattuu, niin kuin tällä seminaarireissulla, vaimo on vietävissä. Kerran monta vuotta sitten oltiin täällä kotipaikkakunnalla uintiretkellä eräällä hieman syrjäisemmällä puoliksi metsäisellä lammella. Siellä oli muitakin, harvakseltaan. Otimme aurinkoa ja pulahdimme välillä veteen vaimon kanssa yhdessä ja erikseen.

        Minä nousin vedestä, kun vaimo suihkii silmät pyöreinä, että tuossa vieressä on itsensäpaljastaja. Mies oli vaimolle näyttäytynyt. Oli siinä joku, parin, kolmen pensaan takana, olin minäkin huomannut.

        Ei me siitä välitetä, sanoin, ja sain vaimon rauhoittumaan. Siitä kehittyi sitten semmoinen leikki jopa, että me emme muka mitään huomanneet. Minä kävin välillä uimassa, pitkiäkin lenkkejä, ja tämä nuori mies kävi vaimon mukaan koko ajan rohkeammaksi. Niin kävi vaimokin ja nauraa kihersi, että hän oli nähnyt, kuinka miehellä seisoi.

        Me riisuuduttiin vaimon kanssa ja otettiin aurinkoa alasti. Niin me tehtiin joskus muulloinkin, kun oli rauhallista. Mutta nyt meillä oli siis yleisöä, ja minä huomasin, että se vaikutti vaimoon, jos minuunkin. Vähältä piti, että me ei siinä vaimon kanssa kiksautettu. Säästettiin kumminkin kotiin.

        Kun pohdit sitä rohkaisua oman vaimosi kohdalle, niin minä luulen, että tämä kertomani pieni ja viaton, tuvallinen paljastelu antoi vaimolle kumminkin pikkuisen lisää itseluottamusta. Sellaisen päälle voi tilaisuuden tullen jatkaa askelta. Ja ihan syrjähypyksi asti


      • Anonyymi

        Noin on hyvä.


      • Anonyymi
        meilläkin kirjoitti:

        Tuttu tarina. Meilläkin emäntä sen ainoan kerran kun tällaiseen työseminaariin pääsi, joutui niin vastustamattoman hurmurin viettelemäksi, että lankesi. Emäntä parin päivän päästä tunnusti. Oli saunan päälle tanssittu kuin hullut eikä vaimo ollut hennonut kieltää loppujakaan, kun oli jonkinlaiseen lupaukseen jo suostunut, lähtenyt miehen huoneeseen. Vaimo kertoi kaiken, senkin että oli paljaalla pantu. Mies oli kuulemma niin halunnut. Mutta ei se meille miksikään kynnyskysymykseksi noussut. Tavallaan olin iloinenkin, kun alkukakistelusta päästiin. Vaimo piti mieheen yhteyttäkin sähköpostilla, ja antoi minun lukea viestinsä. Meidän liittoamme tämä vaimon pikku lipsahdus aidan toiselle puolelle vain paransi. Olisiko jopa niin, että vaimon rakastelukin olisi muuttunut intohimoisemmaksi.

        Kaunista.


    • Vaimo toteutti

      Monta vuotta minua kiihotti ajatus nähdä vaimoni naimassa vierasta miestä. Aikani sain houkutella, mutta sitten meille pääsi käymään muutama ns. kolmas pyörä. Katselin aina vieressä ja kävin sitten liukkailla. Yhden miehen kanssa suhde muuttui pysyvämmäksi. Vaimoni piti hänestä seksikumppanina. Kerran sitten mies soitti minulle töihin ja kertoi jutelleensa vaimoni kanssa. He haluaisivat viettää yön kahdestaan hotellissa. Suostuin vähän ihmetellen. Se lauantai-iltapäivä oli ikimuistoinen, kun katselin kelloani ja välillä vaimoani, joka kävi suihkussa ja alkoi valikoida sopivia vaatteita iltaa varten ja meikata itseään. Aikanaan mies tuli taksilla hakemaan hänet, ja jäin kotiin ihmettelemään. Sunnuntaina mies toi vaimoni taksilla kotiin ja vaimoni kertoi illan, yön ja aamun tapahtumista. Ensi oli menty suoraan hotelliin naimaan ja siitä sitten kaikki eteni kuten arvata saattaa. Viimeisen naimiskerran jälkeen hän ei ollut käynyt pesulla, vaan pääsin liukkaille. Se viikonloppu lienee ollut elämäni tähän asti seksikkäin, vaikka oikeastaan jäin ihan ilman.

    • Suostuin

      Kun jotakin tekee oikein mieli, suostuu melkein mihin hyvänsä. Minä halusin, että meille tulisi vieras mies ja vaimo naisi hänen kanssaan. Siitä puhuttiin muutama vuosi, ja lopulta vaimo sanoi, että hanki se mies tänne mutta et saa tulla katsomaan. Kun se mies monien lehti-ilmoitusten jälkeen saatiin meille ja alkujuttelut oli juteltu, pari alkoi hyväillä toisiaan ja vaimo ehdotti siirtymistä yläkertaan makuuhuoneeseen. Yritin tunkea mukaan, mutta rouva muistutti sopimuksesta, ja niinpä jäin istumaan alas olutpullo kädessä. Niitä pulloja ehti tyhjentyä useampi ennen kuin pari tuli alas vähän hihitellen. Mies ihmetteli meidän sopimustamme, ja seuraavalla kerralla pääsin itsekin mukaan liukkaille.

    • Kokenut ukkeli

      Itse kiihotuin vaimoni lähtiessä muiden miesten syliin. Ja naitu vaimoni maistui todella hyvältä palatesssaan kotiin.
      Toki enemmän nautin vielä päästessäni mukaan katsomaan ja osallistumaan. Ainakin minun vaimoni on onnellinen nähdessään kahden värähtelevän kullin sojottavan ja odottavan pääsyä hänen sisäänsä.
      Pääasia lienee, että molemmilla on hyvä olla. Ja miksei vieraallakin!

      • cocu

        samanlainen kokemus täälläkin. Parit kokeilkaa...se tekee terää suhteeseen.


    • Anonyymi

      Minun vaimoSatu oli kiinnostunut kesämökin lähellä asuvasta peräkammarin pojasta. Sanotaan että on vähän yksinkertainen mutta on kuulema iso mulkku joskus päissään on esitellyt kustessaan. Hommasin hänet meille halko hommin kun on nopea tekemään niitä. Sanoin vaimolle nyt tai ei koskaan katsotaan onko tosi tarina. Vaimo toi meille bikineissä juomaa ja otti aurinkoa muutaman kymmenen metrin päässä. Jarkko katsoi useasti siihen suuntaan. Laitoin vaimolle viestin käänny meihin päin kun olet vatsallaan ja avaa jalkoja. Ja tule sitten meidän luo juomineen. Jarkon eddessä oli jo aika kohouma. Satu sanoi mennään uimaan, kävin kastaumassa ja olin terassilla, Satu nousi vedestä ja bikinit oli ihoa myöten häämötti kaikki tarpeellinen,Jarkko nousi, toisessa lahkeessa oli tosiaan paksu makkara ja näkyi hyvin housun läpi, Satu nakkasi Jarkolle pyyhkeen mutta meni viereen ja kuivasi, kun kuivasi selkää käsi oli kalun päällä Jarkko juoksi saunaan.
      Annoi Jarkolle viinatotin joi kerralla, annoin toisen joi heti, sanoin älä noin nopiaa juo jos janottaSatu tuo mehua. Syönnin päälle levähdettiin leviässä sängyssä Jarkko sai nukkua seinän vieressä ja Satu keskellä. Satu kuiskasi korvaan voitko nukkua ja puraisi korvasta. Satu heilutti minua ja sanoi Jarkolle Kari nukkuu, ja siirsi pyllyään lähemmäs Satua.
      Näin että käsi koskee lantioon ja rintoihin Satu näytti kieltä. Laski ylä osaa että saa tuntea paljaala iholla, Sadun käsi meni taakse ja näin ilmeestä ja suun liikkeestä VALTAVA. Satu ohjaili kädellä ja nosti jalan korkealle piti silmiä kiinni tiesin Jarkko työntää sisään Satu puristi kädestä kovaa näin että teke hyvää. Näytin että mene päälle, Satu puisteli minua ja sanoi Jarkolle nukkuu kunnolla ja nousi, voi jumalauta kyllä oli paksu eikä aivan lyhytkään. Satu istu keinuen siihen Jarkko oli silmät kiinni käänyin sievästi ja näin kuinka paksu kalu upposi Satuun. katsoin puolen metrin päästä kun armas rouva antoi pillua kalun tyveen valui valkoistalimaa ja Satu äänteli kuin minua ei olis olemassasätk tahattomasti välillä ja jatkoi naimista kun toinen oli tulemassa Kuiski Jarkolle tule laske sisään, Satuu huusi pitkään hiljaa ja tärisi. Jarkko nousi ja meni ulos, Satu tuli viereen on sillä jumalaton, kiitos sulle minäkin mene pesulle. Katsoin kun meni saunaan, ei mennyt pitkään kun kuulin Sadun pyytävän pane takaa voi jumalauta olet sinä ori ai ai pane sitten pitkä uikutus ja laukesi. Meni tovin kun Satu tuli sisään. Voidaanko pitää loppupäivä vapaata Jarkko haluaa käydä kotona. Satu huusi Jarkolle mene vaan. Illalla Jarkko tuli sanoin sulle on peti makkarissa. olkkarissa hyväilin vaimon turvoksissa olevaa pillua huokaili tämä ei lopu haluttaa vain niin vitusti, mene makkariin sano että nukun taas.
      Alkoi melkein heti kuulua nainnin ääniä katsoin Satu oli vatsallaan pylly pystyssä otti mielellään paksua patukkaa oli rivon seksikkästi Jarkko piti lantiosta kiinni ja pani Satu vollotti kiimoissaan kunnes Jarkko tuli. Meni ehkä tunti alkoi kuulua taas kävin katsomassa Satu oli seljällään ja otti kiimasena vastaan taas kuiski kuinka on hyvä kyrpä kuului lurks lurks kun limanen pillu sai munaa.
      Seuraavana päivänä Jarkko lähti, vaimo oli hyvällä päällä välillä halasi et usko kuinka tuntui huoralta kun annoin pillua tuntui että pitää kiljua äänikin pois kuntulin ja tulin. Mutta nyt alkaa kipeytyä en tiedä kuinka paljon.
      Eihä n Jarkko vaan kerro kellekkään, en usko saat nauttia muulloinkin, vai haluatko, varmasti haluan.

      • Anonyymi

        Tosi kiva tarina,vieläkö siitä tuli pysyvä tapa.


    • Anonyymi

      Minun vaimoni 48v kiihottuu siitä kun minä 53v käyn nussimassa naapurin leskirouvaa 63v. Leskirouva on rehevä ja muodokas ja valtaisat pehmeät ja täyteläiset rinnat. Olen jo useamman vuoden käynyt naapuriani naimassa ja vaimoni tykkää siitä että saan kunnolla pillua.
      Asumme rivitalossa ja hän haluaa kuunnella naimistamme. Olemme seinänaapureita.
      Varsinkin kun hän on iltavuorossa niin hän haluaa että olen naapurissa kun tulee kotiin töistä. Hän kuuntelee meitä ja käy suihkussa ja menee makkariin valmiiksi kun tulen naapurista. Hän haluaa pitkään nuolemista itselleen ja hän tietää että kun olen jo lauennut naapurissa niin hän saa pitemmän panon itselleen.
      Vaimoni halut ovat kasvaneet todella paljon näistä minun leikeistäni.
      Hän on sanonut että on ihanaa kun hän tietää missä olen kun hän on töissä ja olen kuulemma ihana mies kun teen leskirouvankin tyytyväiseksi. Hän sanonut että mielummin harrastat seksiä naapurissa ja hänen kanssaan kun juot kaljaa tai poltat tupakkaa.
      Itsekin olen sanonut vaimolleni että kun kunnolla saan naida teitä molempia niin ei tarvitse aina lähteä ulos lenkille kun voi muutenkin harrastaa liikuntaa ja orgasmista saa valtavan paljon hyvän mielen hormoneja.
      Nykyisin näillä minun kummallakin naisella on todella märät pillut ja heidän avoimmuutensa seksiin on tullut aivan uutta säpinää.
      Nyt vaimoni on jo ehdottanut että hän haluaisi että olisin nuolemassa naapurini leskirouvan pillua ja valtavia rintoja useamman tunnin tai vaikka koko päivän ja vaimoni haluaisi olla kotona kuuntelemassa leskirouvan huohotusta ja himokasta ääntelyä minun puhelimeni välityksellä.
      Leskirouvakin on sanonut että olen minä mukava mies kun jaksan rakastella vaimoani kun menen naapurini luota kotiin.
      Tietysti suurin haaveni olisi saada molemmat naiseni yhtäaikaa sänkyyni.
      Vaimoni varmaan suostuisikin mutta naapurilleni en uskalla ehdottaa.
      Olen ajatellut sitäkin jos vaimoni ehdottaisi asiaa leskirouvalle.
      Nauttikaa hyvät ihmiset seksistä ja läheisyydestä.
      Se tekee ihmisen onnelliseksi ja hyväntuuliseksi ja kohottaa mielialaa ja edistää hyvinvointia ja terveyttä.

    • Anonyymi

      Se on naisilla hyvin yleinen fantasia, mutta moniko uskaltaa sen toteuttaa?

    • Anonyymi

      Vaimo oli kans puhunut, jos vieraan kanssa joskus. Olimme kesällä kalasataman lähellä majoittuneena ja otimme päivällä jo olusia kävellessämme kala satamassa vaimo kehuialuetta vanhoja aittoja ja sun muuta. Illalla olin nukkumassa kun heräsin vaimoa ei missään lähdin kävelemään kalasatamaan kuulin naurua aittojen suunnasta , aitan takaa kuului puhetta älä nyt viitti Jarkko, mietin mitä tapahtuu menin aitan sisään katsoin ikkunasta.
      Eeva istui penkillä joku nuori poika vieressä, joivat siideriä Eevalla oli kesämekko päällä pojan kädet hyväili rintoja jotka oli vapaana mekon alla käsi meni kaula-aukosta sisään ja paljasti rinnan pyöreä aika pysty rinta näkösällä nännit pitkällä poika hyväili ja sanoin niitä kauniiksi Eeva antoi hyväillä kohta toinenkin oli esillä poika halusi suudella niitä Eeva katseli sivuilleen ja poika sai imeä Eevan kädet oli sivulla rinnat hyvin esillä poika imi ja hyväili, jos joku tulee kuiskasi ei tänne ketään tule ja jatkoi pojan kalu pullotti lahkeessa Eevan käsi oli siinä päällä, käsi meni hameen alle Eeva esteli mutta antoi mennä sormi pääsi vissiin sisään kun huokaili ja puristi kalusta. Eeva nosteli pyllyä ja pikkarit lähti penkille.
      Suutelivat kiimasena ei enää estoja, pojan housut aukesi ja kalu oli esillä Eeva katseli ympärilleen ja otti kalun suuhun imi posket lommolla. Eeva työnsi poikaa penkille selälleen ja nousi päälle ohjasi kalun sisäänsä aloitti nopean nainnin kääntyi suutelemaan poikaa hameenhelma oli ylhäällä näkyi kuinka pillunhuulet oli kalun ympärillä ja kirkas kiimaneste valui pojan palleihin minun "siveä" vaimo nai vierasta poikaa joka oli tuskin 20v. välillä oli vain kalu ihan pohjassa ja valitti alkoi taas naida poika varotteli Eeva vaan lisäsi vauhtia poika otti lantioista kiinni Silloin Eeva alkoi täristä poika ruutasi sisään , voiii luojaah kun on lämmintä ihanaa.
      Eeva nousi ylös ja pyyhki pikkareihin. Istuivat siinä ja supattivat kuinka oli kivaa ulkona.
      Pojan kalu nousi uudestaan Eeva runkkasi sievästi , Eeva meni penkille makaamaan poika pani takaa näin kuinka turpeat pillun huulet otti vastaan nuorta kalua poika nosti Eevan jalt pojvelleen silloin Eeva huokaili kunnolla voi jumalauta kun menet syvälle pojan pieni liike ja eevan pyllyn nytkytys teki varmaan hyvää kun liike nopeutu poika työnsi voimalla ja Eeva makasi penkkiä vasten ja tärisi sperman lentäessä sisään.
      Poika vetäyty pillu oli auki ja spermaa valui ulos. Eeva nousi hitaasti ja sanoi mun on mentävä en voi jäädä enää.
      Hiipailin äkkiä pois, eeva tuli hiljaa sisälle meni vessaan kuulin kun pesi pitkään pilluaan. Tuli viereen olin herääväni siihen, oliko kivaa saitko kunnon kalastajaa oli kainalossa ja sanoi tottakai sain senkin pervo.
      Aamulla sanoin mennään satamaan sanoi se on nähty mennään kaupungille. Kaupungilla istuttiin terassilla, se poika käveli kaverinsa kanssa viereiseen pöytään.
      Kysyin pojilta voitteo esitellä kalasatamaa Eevalle kun minä käyn kaverilla työasioissa innostuivat heti Eevalla nousi puna poskille ja nännit näkyi mekon alta, käyn vaan kämpiltä paperit soitan rakas kun tulen takaisinpäin.
      Laitoin lähettävän kameran vaatteiden alle pöydälle ja testasin sen heti kun liikettä kuvaatulee livenä.
      Ajoin keskustaan ja katselin kauppoja noin puolen tunnin päästä kilahti kamera menin autolle ja ajoin isoon parkkiin. Kuulin kun vaimo sanoi on täällä kassissa lonkeroa ja viinaa, istuivat ainossa sängyssä johon sopii, eilinen poika heti alkoi hyväilemään Eeva esteli älä teitä on kaksi toinenkin poika hyväili Eevalla oli pojat milemmin puolin rinnat oli heti paljaana kun olkaimet laski molemmissa rinnoissa oli huulet ja käsiä pillussa Eeva yritti estellä ja jala nousi muutaman kerran mutta sitten luovutti. Nostivat Eevaa sen verran että sivat mekon pois nyt näkyi selvästi kuinka pillu alko kiiltää eilinen poika alko heti naida toinen imi nännejä Eeva huudahteli kiimoissaan poka nousi ja laittoi eevan kontalleen sänkyyn ja alkoi naida takaa Eeva kiljui ja antoi persettä toinen poika kierti eteen Eeva imi kalua kiivaana takana oleva laukesi sisään toinen hiissausi heti tilalle pojalla oli ohuempi pitkä kalu hieroi pyllyä terskalla Eeva esteli ei sinne älä poika laittoi terskan pyllylle ja painoi sisään kohta se oli kokonaan sisässä Eeva kiljui mutta nautti poika kyseli tekekö hyvää, teke tekee Eeva huokaili poika laukesi sisään toinen tuli heti ja pani pyllyyn, tämähän tuntuu hyvältä tosi tiukalta poika nai ja Eeva ulahteli ja kiljahteli. Eeva makoili jonkin aikaa ja pojat otti siideriä, isompi pojista tuli Eevan eteen ja sanoi vielä kerran Eeva jevitti jalkoja poika tuli sisään nyt nai rauhallisesti, toinen pojisata meni taakse, et kai minua nai persieen Eeva piti poikaa jaloilla pihdeissään ja levitti käsillä pyllynposkia, ota käsirasvaa siitä .
      Poika ei pääsyt pakenemaan ja huusi kun kalu painui sisään kohta kuului rasvainen ääni kun sai pyllyyn Eeva sanoi sinähän tykkäät kalu paisuu lisää, panet vanhaa naista ja saat kalua pyllyyn pane nyt ori kunnolla.

      • Anonyymi

        Istui autossa ja katsoin niin innossaan puhelinta että en huomannut kun nuori tyttö tuli auton viereen autossa tummat ikkunat mutta näki kun kova kalu oli kädessä katsoi sisään avasin ikkunaa kysyi tulta sanoin ei ole vaan olis kyrpää, tyttö katsoi ja juoksi toiselle puolen istui autoon katsoi kalua siirrin käden siihen voi kun on paksu ja iso poika kaverilla paljon pienempi.
        Liikutti kättä hiljaa, haluatko ?
        Siirsin penkkiä taakse, tyttö tuli istumaan päälle kiljahteli kun sai kalun sisään, mitä katselit näytin, kuvaa.
        Kuka tuo on sanoin vaimoni panettaa nuorilla kämpässäni, voi hurjaa hei tunnen nuo onko noillakin noin isot tyttö katsoi ja samalla nai voi hurjaa vaimosi antaa kunnolla tiukka pillu puristi kunnolla kysyin sivussa kuinka vanha, olen seitsemäntoista. kalu paisui kun ajattein teini pillua tytön pyöreät rinnat oli näkyvillä imin pikku nännejä tyttö kiljahteli ja laukesi nopeasti istuimme sylikkäin kertoi kuika Eeva imi vuorotellen kaluja , voi hurjaa ja alko keinumaan uudestaan sanoin olet niin tiukka että en kestä liikkui nopeammin kun laukesin tunsin kuinka paksu sperma lähti liikkeelle ja apui tiukkaan pilluun tyttö sai toisen orgasmin ja halsi pitkään oli ihanaa ihanaa. Nousi sievästi ylös istui viereen huh olin kuin huora voi että mutta olit hyvä pano. Katsoin tyttöä hyvä pano,no niin paras tähän mennessä.
        Onko sinulla muuten tulta, annoin sytkärin saat pitää. Aja aja vain, mentiin sataman lähelle tienpäähän, tyttö sanoi tule ja meni takapenkille, kalua alkoi jo kasvaa tyttö levitti jalkansa tule haluan antaa edestä, pillu oli niin tiukka että tuntu kuin olisin jäänyt kiinni kuiski nyt annan vain isoille miehille voi että tuntuu hyvältä työntelin pohjaan asti sai taas orgasmin jatkoin kunnestulin taas.
        Vein tytön parkkipaikalle, kertoi että soittaa poika kaverin hakemaan kertoi en anna pillua sille haluan tämän tunteen pitää pitkään kiitos sulle ja lähti. Katsoin tuo pieni lantioinen otti vastaan isoa kyrpää ja innoissaan teini pylly keinui kävellessä.
        Soitin Eevalle olen tulossa menen kämpille. Kämpillä Eeva odotti ja kysyi miten meni kerroin että yksi tyttö tuli ja naitiin autossa kaksi kertaa, voi sinua rassua oikein kaksi kertaa.
        Panin puhelimen filmin pyörimään ja menin suihkuun kun tulin Eeva oli seljällään haluatko liukkaille rakasteltiin pitkään ja hiljaa kerrottiin mitä oli tehty saatiin kumpikin kunnon orgasmit. Kysyin jatketaanko matkaa, jaaha mitenhän olis, jatketaan muuten olis vanhan kertausta.


    • Anonyymi

      Minun haave on ollut olla huora, se toteutuikin kun olin kuukauden komennuksella Helsingissä. Istuin iltaa baarinpuolella siellä oli yksi Minna yksin. Minna oli hieneosti pukeutuneena, kun keskusteltiin sanoi että on huora ja vähän jo kyllästyttää odottelee asiakkaan soittoa, kerroin että voisin kokeilla myös.
      Kun sai soiton lähdettiin yhdessä yläkertaan. Arastelin vähän alussa, mutta miehet joita oli kolme käyttäytyivät hienosti,

      Kun ensi kerran vieraan kädet kosketti paljasta rintaa olin jo valmis, Minnan kanssa imettiin miehiä, kalut oli normikokoisia Minna oli ensimmäinen joka antoi naida, oli kontallaan ja yksi nai ja toinen imetti kaluaan minua kopeloinut mies halusi imeä saan yleensä herkästi orgasmin imettäessä ja nytkin.
      Kun sain kalun sisään halusin tulla naiduksi himo oli taivaissa kun keinuin miehen päällä ei kestänyt pitkään kun laukesi, kerkisin nousta päältä kun kalua imettänyt mies tuli takaa sisään kertoi kuinka liukas olen ja kiima nousi heti huippuunsa olin saamassa orgasmia kun mies laukesi isolla lastilla sisään.

      Istuimme iltaa ja kohta miesten kalut seisoi kunnolla, minua pantiin kovalla halulla sain kahdet spermat sisäään. Kun lähdettiin ja oltiin alhaalla Minna antoi neljä sataa kouraan,
      Seuraavana iltana Minna soitti, nyt oli kaksi herrasmieastä yli 65v ikäisiä. Olin taas himoni huipulla koko illan. Olin huorana kuukauden aikana noin kaksikymmentä kertaa. Kotiin tultaessa oli noin viisi tuhatta euroa käteistä. Mieheni ja lapset ( kolme ) ei tiedä mitään. Olen myöhemminkin käynyt parin päivän "työreissulla " ja saanut toteuttaa itseäni, iltaa kohden olen jo tosi märkä ja pillu aivan turrana odotan että saan sisään vierasta kalua nautin siitä aivan huikeana osaan monta temppua joita en uskalla kotona näyttää.

    • Anonyymi

      vaimo on myös haaveillut vieraasta ja yksin, sanoin mene mökille oot rauhassa,
      Perjantaina tuli mökiltä viesti katsoin kamerasta vain vaimo käveli pihalla.
      Huoneen kamera näytti kaksi miestä ja vaimo, vai sillä tavalla kierti kameran.
      Aika pian oli takassa tuli ja vaimo pelkissä alkkareissa miehet paljasti aseet kummallakin oli isot tosi isot. Vaimo oli hurjana kaikkui ja esitteli itseään toinen miehistä otti kiinni ja pani pöydällä valtava kanki työntyi sisään vaimo riekkui kalun varassa ja nautti aika pian mies laski sisään spermaa valui pillusta pöydälle iso lammikko. Vaimo nousi ylös miehet joi ja puhuivat puhelimessa toinen mies käänsi vatsalleen mies pani surutta sisään isolla kangella. Rynkytti jonkin aikaa ja laukesi.
      Vaimo käveli sisällä kohta ovi kävi tuli sisään neljä miestä vaimo pakeni keittiöön nyt pantiin kuin vierasta sikaa ja aina jonkun kalu suussa katsoin ainakin toistakymmentä kertaa sai lastin sisään. Miehet lähti oli hiljaista soitin vaimo hyppäsi ylös katsoi numeroa ja vastasi kysyin mites menee sanoi ei kummosesti tulen huommenna sanoi ok soita. ei liikettä pikään aikaa illalla piha kamera hälyytti. Naapurin uskovainen Heikki oli pihalla iso kuin mikä. Heikki tuli sisälle keskusteli vaimon kanssa huomasin että pillua tekee mieli. Heikki oli lähellä aivan takana keittiössä kysyi missä minä vaimo sanoi kotona. Heikki kysyi ketä ne miehet oli jotka kävivät ja katsoi pöydälle onko tuo sitä vaimo sanoi ei ei ole Heikki meni pöydälle haisteli vai ei ole tule tänne vaimo meni Heikin luo Heikki avasi hitaasti housut ja veti kalun esille katsoin huhuh sinnäpä on vaimo runkkasi ja yritti imeä ei oikein sopinut suuhun,Haikki nosti pöydälle ja vaimo makasi kun Heikki sai sisään puristeli vaimon rintoja vaimon selkä oli kaarella kohta nosteli pyllyään ja kirkui onnesta Heikki sanoi oletpa kiimanen ja lykki sisään vaimon jalat kietoutui ympärille kun halusi vain sisään Heikki työnteli kunnolla kun näytti saavan vaimo kiljui paksu kyrpä syöksi sisään paljon.
      Kohta sisään tuli neljä nuorta poikaa Heikki sanoi kutsuin pojat opettelemaan.
      Vaimo kiljahteli kun pojat nai ja varmaan jokainen kasi tai kolme kertaa ja lähtivät. Heikki meni viereen ja sislitteli katsoin valtavaa kalua vaimo levitti haaroja Heikki työntyi sisään vaimo piti jalkoja ympärillä eli halusi hulluna lisää hurjan näköistä kun ranteen vahvuinen kalu jyystää pillua vaimo jäi pillu valuen pöydälle nousi hitaasti ja käveli suihkuun.
      Aamulla hälyytti uudestaan vaimo käveli alasti kääntyi selin pöydälle kokeili pilllua ja aina värähti kuuli sanovan voiko olla näin kipeä laitteli rasvaa sisään.
      Kotia tuli illalla ja nukkumaan. Meni monta päivää kun kysyin oliko mökillä kaikki hyvin tiuskasi miksi ei olisi. Laitoin filmin pyörimään ja lähdin ulos. Kun tulin vaimo sanoi voin selittää sanoin ei tarvi filmissä näkyi kaikki.
      Nyt odotellaan mitä tehdään vai tehdäänkö mitään.

    • Anonyymi

      Vaimo tyrmäsi heti ajatuksen kolmannesta pyörästä. Minä en ole mikään kimppapimppa, hän vastasi suuttuneena. Keskustelu jäi siihen. Tämän keskustelun jälkeisiltä työmatkoilta rouva palasi aina iloisena ja hyväntuulisena. Eräästä illanvietosta hän palasi tukevassa humalassa. Hän vei minut sänkyyn. Hän riisuuntui, meni pitkälleen, levitti jalkansa ja sanoi: Nyt olisi mahdollisuus saada haaveilemaasi kimppapimppaa. Tunnustelin vaimo pillua. Se oli aivan märkä. Muuta ei tarvittu. Olin heti valmis. Vaimo oli antanut tutun miehen panna paljaalla juhlissa ennen kotiinlähtöä. Tiesin miehen hän oli ollut kiinnostunut vaimosta jo vuosia. Mies ei ollut kestänyt monta työntöä vaan oli lauennut melkein heti. Pääsin ensikerran liukkaille ellei omia lasketa. Vaimo tunnusti, että oli kolmas pyörä keskustelun jälkeen antanut työmatkoilla vieraille miehille, mutta tämä oli ensimmäinen kerta ilman kumia. Hän halusi tarjota minulle taatusti liukasta tavaraa.

    • Ravintolassa juttelin tutun naisen kanssa hän sanoi että mies oli käskenyt lähteä ulos ja koittaa saada vierasta miestä. Parin paukun jälkeen lähdettiin mun kämpille, sohvalla viiniä maisteltiin ja pikkuisen suudeltiin. Kävin vessassa ja otin vaatteeni pois, hänen vieressä istuessa hipsuttelin niskaa ja toinen käsi vaelteli tisseillä ja siitä alaspäin. Vähän aikaa sohvalla lämmiteltiin ja siitä makaariin. Makkariin mennessämne hän riisui vaatteensa ja sanoi, jos sua ei haittaa niin hän soittaa miehellensä videopuhelun ja antaa hänen katsoa, vähän aikaa mietin mutta pillua teki jo niin paljon mieli että annoin luvan. Ensin hän kuvasi alastonta vartalonsa miehelleen, asetteli puhelimen yöpöydälle. Sen kolmen tunnin aikana sain pillua aina kun seisoi, muuten oli kulli hänen suussa tai hän istui naamallani ja sain nuolla ja imeä hänelle monta orgasmia. Mies oli runkannut luurin toisessa päässä monta kertaa, ja kysyi minulta haluatko ottaa uusiksi joskus, sanoin että vaimostasi riittäisi meille molemmillekkin samaan aikaan jos vaikka kimpassa seuraavan kerran. Silloin vaimo sanoi ettei tuo runkkari saa kun katsoa ja liukkaille pääsee kunhan kotiudun ja se kimppa kyllä toteutetaan ja mies saa taas videopuhelun

    • Anonyymi

      Kiihottaako lukea kun naisesi haluaa naida vierasta miestä?

    • Anonyymi

      Ei pahemmin kiihota. Todellakaan.

    • Anonyymi

      Kerttu on fantasioinut myös vieraasta jos kerran erehdyin sanomaan jos tuot naisen minulle saat toteuttaa haaveesi.
      Kerttu kysyi saako tuoda kouluajan naisen meille on kuin Riitta väisänen yhtä uhkea.
      Marke oli kyllä sen oloinen naiset joi viiniä ja olin heidän välissä Kerttu otti kuvia pikku pienissään meidän piti olla kaulakkain ja sanoa päsäytti suudelkaa saan kunnon kuvia Marke kääntyi ja nauroi no pussaatko anoi pikku pusun otti kiinni ja suuteli kunnon kielaria Kerrtu innostui puristele vähän Marke nosti käden rinnoilleen tunsin kovan nännin hieroin kumnnolla Marke kuiskas annetaan aihetta ja työnsi käteni hameen alle tunsin pitsin ja käsi meni pikkarien sisään Marke suuteli ja kuiskasi olen märkä haluan kyrpää ja hieroi housujen päältä Kerttu yllytti Marke aukasi vetoketjun ja kopeloi veti kalun esiin vaimo kuvasi läheltä sanoin Kertulle nyt ryöstäytyy Marke imi kalua ja sanoi Kertulle tämä ainakin seisoo miehelläni ei Kerrtu vaan kuvasi läheltä Marke imi ja otti syvälle yritin työntää Kerttu kielsi ja silloin lensi Marken kasvoille ja suuhun Kerrtu laittoi kameran sivuun nuoli spermat Marken kasvoilta. Nousin ja menin vessaan. Kun tulin sieltä jouduin niiden väliin, molemmat pyysi anteeksi ja nauroivat Kerttu sanoi isiltä lensi komiasti. juotiin lisää ja otettiin iltapalaa menin sänkyyn molemmat tuli viereen.
      Kohta alkoi minun kuritus molemmat imi minua ja imivät toisiaan.
      Myöhemmin Kerttu sanoi oli himoinnut Markea kun on niin uhkea näni sai nauttia.
      Kertoi että yöllä olivat olleet tytön huoneessa ja ja imeneet toisten tissejä ja pillua pitkään Marke oli myös myöntänyt haluaa naista aina joskus

    • Anonyymi

      Sovittiin vaimon kanssa että saa kokeilla vierasta kun mennään kesälomalla kaupunkilomalle. Paikkakunnalla oli erään lainen kesäkauden avausjuhla.
      Torilla oli monenlaista kauppiasta ja terasseilla väkeä. Vaimo meni sinkkuna terasseille siiderille. Soitti parin tunnin päästä voinko olla poissa huoneesta jonkin aikaa sanoin mene ajelemaan autolla.
      Näin kun vaimo tuli kahden nuoren kanssa kohti hotellia. Istuin autossa, katsoin kun juttelivat ja nauroivat kulkiessa ohi. Jäivät tupakalle hotellin edustalle, toinen pojista oli jo aika iholla. Meni kaksi tuntia kun soitt, tule mennään syömään.
      Avasin oven heti tuoksui kunnon kiima. Vaimolla oli jo alusvaatteet päällä, kaappasin sänkyyn nyt kyllä kerrot. tuli kainaloon.
      Kun tultiin huoneeseen, jännitti kovasti, poika oli kivan oloinen suudeltiin se kuiskas heti riisu. Riisuin rinnat paljaaksi tunsin kuinka rinnat kiristyi sain heti kunnon rinta käsittelyn oln aivan hurjana tuntui että tulen oli niin hurjaa mekko lähti ja sain kovaa nuolentaa tuntui että ei halua muuta jatkoi vaan nuolemista sain ihanan orgasmin makasin seljällään jalat lattia vasten, nautin jälki hyvästä, jalat leveni avasin silmät poikia oli kaksi toinenkin oli tullut, pojat pani minua edestä ja takaa oli koko ajan kiima päällä, en halunnut lopettaa sain kahdesti molemmilta.
      Hyväilin siinä samalla kun kertoi kuiskas olen vieläkin kiimassa tunnetko huulet turvoksissa suutelin rintoja kiljahteli hyvästä tunteesta suukotin pillun molempia puolia huulien vierestä vaiom kuiski anna mulle useaan kertaan nousin päälle kun pääsin sisään kietoi jalat heti kuiskas olen kuin tulessa oliliukas ja tosi halukas rakastelttiin pitkään sain koko ajan halukasta naista oltiin pitkään sisäkkäin ja halailtiin. Noustiin ja peseydyttiin lähdettiin torille.
      Vaimo näytti pojat jotka oli panneet, huomasin että pojat seurailee meitä, kun vaimo jäi katselemaan mekkoja menivät vaimon luo vaimo naureskeli poikien kanssa ja katsoi välillä minua.
      Mentiin oluelle istuttiin pöydässä kun pojat tuli aika läheltä vaimo kutsui pöytään ja esitteli minut hyvänä tuttuna. Istuttiin aika pitkään, kuiskasin vaimolle haluatko uusinnan hymyili ja joi olutta. Alkoi tuntua että haluaisin nähdä kuinka vaimo nauttis. Sanoin Elisalla on huone ja juomia mennäänkö tyhjentämään kaappi.
      Vaimo katsoi minua, mennään vaan.
      Pojat pani vaimoa heti riisuivat ja toinen imi rintoja toinen nuoli pian vaimo oli niin valmis että pyysi naimaan, molemmat jaksoi kaksi kertaa aivan peräkkäin, Aika pian vaimo sanoi että sen kaverit tulee menee syömään, pojat lähti.
      Vaimo sanoi olen aika huora neljästi jo tänään vierasta. Olin vieressä makoiltiin vaimo nukahtikin jonkin aikaa. Illalla käytiin syömässä, ei rakasteltu enää nukuttiin aamuun. Aamula vaimo sanoi enää ei tunnu siltä että olisin vieraan kanssa ja tuli viereen kuiskas se oli vähän väärä luulo että tarvin muuta.

    • Anonyymi

      Katsellaan joskus vaimoni kanssa pornoa NNM selä MMN juttuja. Kiihottuu kovasti, kun MMN pätkiä katsellaan. Kerran kysyin, olisiko mukavaa kokeilla tuota. Vastasi, että miksipä ei voisi sitä joskus kokeilla. Odottelen innolla, milloin olisi valmis vieraaseen mieheen.

      • Anonyymi

        Hyvältä vaikuttaa. Aikuisten ihmisten kesken sopivaa vaihtelua ja itse miehenä mielelläni ns varattujen naisten kanssa sextaan. Piristää se vaimoankin, kun uusin eväin kotona sitten sex.
        -reissulasse-

        ps. ilmoitelkaahan kiinnostuneet miten yhteyttä


      • Anonyymi

        Ollaan vaimon kanssa juteltu usein näistä kolmen kimppa ja kaksistaan vieraan kanssa.
        Vaimoni ei kuulemma kaipaa kaksistaan miestä vaan miestä kolmanneksi eikä ole valmis ottamaan toista naista mukaan.
        Olemmekin panostaneet 1N&2-3M kolmen/neljänkimppaan.


    • Anonyymi

      Minä voisin olla jollekkin varatulle naiselle se vieras mieskokemus.🥰

    • Anonyymi

      Meillä vaimo on vihdoin näyttänyt vihreää valoa vieraan miehen mukaan ottoon. Nyt pitää löytää sopiva uros naimaan vaimoa kimpassa. Vaimo tosin tekee viimeisen päätöksen kenet kelpuuttaa selkäänsä.

    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe