Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

% kysymys!

mievaan!!"!"!

hei jos mulla on 2 2 ja "kaverilla" 3 5

sitte floppi on 2 4 5

niin kumpi on johdossa flopilla! se niin sanottu kaveri joka veti riverillä 6 väitti että se oli flopin jälkeen johdossa!

eihän varmasti mikään suoran veto ja 5 pari johda settiä! sillähän oli vaan A tai 6 tai pari nelosta tai pari vitosta milä se voi voittaa ja mulla oli täkyn mahdollisuus vaikka kuinka monella kortilla!
että kai mä nyt prosenteissa johdin flopin jälkeen
kun ei ollu edes värin vetoa flopilla!

eli sanokaa joku viisas noi prosentit kun se hinttari väitti että se johti mua flopin jälkeen kun mentiin all in!

ja se vielä reissas ennen floppia noilla aika ison reissun ennen! vittu mikä säkä sillä kävi!

OIKEIN OKSETTAA tää POKERI!

2

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • he he heeehe

      Huonot pelaajat hävii mitä vaan kortteja vastaan hyvilläkin käsillä!

      Älä pelaa pokeria jos et prosenttejakaan osaa ite laskea!

      • ?????????

        ei sillä 2 taskuparilla oikeen voi re raisettaa ennen kun näkee flopin että osuko se. ja mullahan se floppi osu ja flopin jälkeen me mentiin all in. siinä ei sitte enää oikein voi perua kun riverillä nasahtaa 6 pöytään!

        eli mulla oli pirun huono tuuri ja sillä oli hyvä säkä!

        eniten vituttaa se että se rupes viisastelemaan, että johti muka flopin jälkeen!

        ja sitte haukku mua paskaks pelaajaks! kai mä itekkin tiedän että oon paska pelaaja! sehän on sanomattakin selvä! mutta ei sitä tarvi tuomosen ohivedon jälkeen jankuttaa!

        ja taas eilen kävi just tosi hyvä tuuri AA:lla pre flop all in AA vs 66 ja pöytään pamahtaa 5 6 7 en edes muista millon oisin voittanu AA:lla viimeksi!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe