Nexiumin käytöstä

Olen syönyt Nexium 40 mg (1 tabl/pv) noin 7 kk:n ajan. Närästystä minulla ei ole ollutkaan, mutta rintalastantakaista kärvennystä. Nyt kuitenkin olen huomannut, että aivan kuin astma olisi puhjennut. Hengitys rahisee ja vinkuu. Liittyykö oireet refluxitautiin vai olenko Nexiumille jotenkin allerginen? Onko muilla samankaltaista oiretta?
1346
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

on yksi refluksitaudin oire.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


tarsis kirjoitti:

Olen syönyt Nexium 40 mg (1 tabl/pv) noin 7 kk:n ajan. Närästystä minulla ei ole ollutkaan, mutta rintalastantakaista kärvennystä. Nyt kuitenkin olen huomannut, että aivan kuin astma olisi puhjennut. Hengitys rahisee ja vinkuu. Liittyykö oireet refluxitautiin vai olenko Nexiumille jotenkin allerginen? Onko muilla samankaltaista oiretta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu