Onko proteiini pastaa hyvää syödä? Tai että eihän siinä ole mitään huonoja hiilareita kauheesti?
Mitä mieltä ootte?
proteiinipasta
5
639
Vastaukset 5
- skeletondance
senhän takia se on proteiinipastaa, et tietääkseni terveellisempää ku tumma pasta, vähemmän hiilareit kai ? en tiiä ku en syö pastaa, mut veikkaisin. ainaki yks bulimikkokaveri syö sitä, et vissiin on terveellistä.
- ................
myydään?
- kjhlkjhlkjhkjh
................ kirjoitti:
myydään?
.. normi ruokakaupoissa. Käyppäs tutkimassa makaroni-osastot.
Minäkin joskus söin tuota, oli ainakin melko hyvää, siis suht samanmakuista kuin tavallinen makaroni mutta jäi ehkä hiukan kovemmaksi, vaikka kuinka keitteli. Ravintoarvoista en nyt muista, että kuinka paljon ne todellisuudessa sitten erosivat, oli kai niitä hiilareita noissakin. Löytyy varmaan jostain myllyn parhaan nettisivuiltakin tietoa, tai Torinon sivuilta tms.. - Anonyymi00004
kjhlkjhlkjhkjh kirjoitti:
.. normi ruokakaupoissa. Käyppäs tutkimassa makaroni-osastot.
Minäkin joskus söin tuota, oli ainakin melko hyvää, siis suht samanmakuista kuin tavallinen makaroni mutta jäi ehkä hiukan kovemmaksi, vaikka kuinka keitteli. Ravintoarvoista en nyt muista, että kuinka paljon ne todellisuudessa sitten erosivat, oli kai niitä hiilareita noissakin. Löytyy varmaan jostain myllyn parhaan nettisivuiltakin tietoa, tai Torinon sivuilta tms..Ei niitä ravintotietoja mistään nettisivuilta tarvitse etsiä .
Lain mukaan ne lukevat tuotteen kyljessä. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei niitä ravintotietoja mistään nettisivuilta tarvitse etsiä .
Lain mukaan ne lukevat tuotteen kyljessä.Mutta etukäteen voi netistä lukea ettei tartte kaupassa kuluttaa aikaa tuoteselostuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 73600
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522