Vauvojen pikkupöksyt ja vauvojen henkarit

Nimetön

Saako enää mistään vauvoille erikseen pikkuhousuja? Kokoa esim. 56-68 cm? Käytän kertakäyttövaippoja.

En ole nähnyt missään kaupassa ! Ennenhän vaivoille niitä käytettiin. Minusta ne olisivat hyvät siinä mielessä, että jos esim. vaikka kakka tai pissa pursuaa yli, niin tarvitsisi vaihtaa vain pikkuhousut lisäksi puolipotkarit, eikä esim. koko bodya. Bodyja minulla kyllä on.

Entäs, mistä löytäisin vauvan henkareita (pojalle), kivan värisenä ja joku kuva vielä henkarissa ? Onko kellään antaa nettikaupan osoitetta ym. kaipaamiini tuotteisiin ?

11

1377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Vauvan henkareita (puisia) on ainakin Sokoksessa.

• prismasta

Marlonin kotimaisia vauvan pöksyjä löytyy ainakin Prismasta. Nyt kun jäin miettimään, niin eipä noihin hirmu usein ole kaupoissa törmännyt.
      Muutenkin ne Marlonin perusvaatteet on osoittautuneet laadukkaisi.

• housuja

Itse ostin Tutta -merkkisiä pikkuhousuja, kokoja löytyi 50 alkaen ja hinta ei ollut päätä huimaava. Marketeissahan tuota merkkiä yleensä myydään (Citymarket, Anttila yms)... Samanmerkkisiä puolipotkareita myös löytyy.

Myös jos itse osaa ommella, tammikuun Suuressa Käsityölehdessä oli helppo pikkuhousumalli :)

• henkarit

henkkamaukalta ilmaiset, valkeat henkarit joihin kiinnität vaikka tiimarin puukuvioita koristeiksi? vai tarkoititko jotain designiä...

• huutonetistä

;-)

• Kestoilija

kestovaipoista sisävaippa ja pul-kuori yhdistelmää, ni ei vuoda. Kuori viimestään pysäyttää kakan ja pissan. Ei tarvii laittaa housuja pesuun ja kuoren voi vaan huuhdella uudelleen käyttöön ellei ole tullut kakkaa, jolloin täytyy pestä.

• Lindexillä

oli Maailman vahvin nalle -sarjassa myös pikkuhousuja. Mäkin ostin, mutta jäi käyttämättä.

• tarviiko?

Tarviiko kertiksen päälle pikkuhousut? Siis eikö voi olla pelkkä vaippa ja puolipotkarit? Vai oliko tarkoitus että pikkareiden lisäksi on bodykin ja pikkarit jotenkin suojelevat bodyn haarakappaletta?

Olen minä useassa paikassa (siis ihan H&M ym.) törmännyt vaippamitotettuihin pikkuhousuihin. Lähinnä siis on ärsyttänyt että 86-senttisiä pikkuhousuja ei meinaa mistään löytyä tavallisella mitotuksella, vaan ovat aina vaipan päälle tarkotettuja!

• Marianni

Hei!
        Samaa olen tuskaillut, että mistä löydän 2v pojalle kokoa 86 (on kovin hoikka, joten 86 voi olla jopa iso) olevia alushousuja, joita ei ole tarkoitettu vaipan päälle! Missä olet nähnyt niitä? Entä vielä pienempiä kokoja?

• uudelleen
        Marianni kirjoitti:

Hei!
        Samaa olen tuskaillut, että mistä löydän 2v pojalle kokoa 86 (on kovin hoikka, joten 86 voi olla jopa iso) olevia alushousuja, joita ei ole tarkoitettu vaipan päälle! Missä olet nähnyt niitä? Entä vielä pienempiä kokoja?

Kummipojan äiti käytti pienet koot uudelleen, kun vaippakausi loppui... kokeilkaapa 60 tai 70 kokoja.

• normaalimitotettuja
        Marianni kirjoitti:

Hei!

Juu, eipä kannata mistä vaan napata 86-senttisiä pikkareita mukaan tarkastamatta minkä mallisia ovat :/

Satunnaisesti olen ihan jostain marketista löytänyt normaalipikkareita (hoikalle tytölle olen hakenut) koosta 80 cm alkaen. Myös noilla tanskalaisilla retromerkeillä (esim idaT, Nanoou) on ollut hoikille mitotettuja pikkareita ainakin koosta 86cm, mutta niitä saa nettikaupoista aika satunnaisesti.

Lindexillä ja PO.P:lla ainakin on sitten 86/92-senttisiä normaalimitotettuja pikkareita, jotka eivät ole ihan valtavia...

Pienemmän koon vaippapikkarit eivät oikein toimi isommalla ilman vaippaa. Ne on kyllä niin erimallisesti kaavoitettu, ettei onnistu. Lahkeensuut ovat tiukat ja pepusta pussittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      135
      1679
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      256
      1212
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe