Miten kauris käyttäytyy aurinkorannalla

????

Kauris
tuskin varovaisena ihmisenä nahkaansa polttaa, mutta päreet saattavat palaa. Ekaksikin aivan liian lähelle hänen rauhaansa saapuu vilttiensä kanssa nuorisojengi, vaikka kauris muutenkin jo piiloutui rannan suurimman kiven taakse. Päreet parkaisevat siinä vaiheessa kun radiosta alkaa pauhata Suomi-iskelmää ja uusinta teknoa. Kauris haluaisi olla "vasten autiota hiekkarantaa", joten hän päättää muuttaa majakanvartijaksi jo ensi kesänä. Näin tapahtuukin. Tällä tavalla käytännöllinen kauris iskee kolme kärpästä yhdellä iskulla; hän saa auringonottorauhan, ammatin ja asunnon.

Soppiipa hyvinniin:):)
www.astro.fi kertoo muidenkin horoskooppisankareiden auringonottotavoista.

11

1402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaurisnauris

JOISSAIN asioissa, mutta kun työstä on kysymys, on kauris aina valmis niinkuin partiolainen, tekemään hyppyjä tuntemattomaan. Ja se, jos jokin vaatii energiaa!! Ei niinkään Suomipopin kuunteleminen:)

• The kauriinsarvi

rankalle työlle onkin sitten se autio hiekkaranta:)

• kiintoisaa

kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa

• Vanha Kauris

toistat itseäsi - oletko itse huomannut ongelmasi ;=)

Harjoituksen puute vai sanavaraston vähyyskö syynä?

• lolzorro
        Vanha Kauris kirjoitti:

toistat itseäsi - oletko itse huomannut ongelmasi ;=)

Harjoituksen puute vai sanavaraston vähyyskö syynä?

Syynä on kiinostuksen puute. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL.

• Vanha Kauris
        lolzorro kirjoitti:

Syynä on kiinostuksen puute. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL.

ja vieläpä erittäin rajoittunut ;=)

Mutta jospa lähtisit etsimään kiinnostavampia sivustoja - ehkäpä jokin niistä alkaa LOL - alulla - toivotaan niin!

Zorro oli muuten herrasmies ja heikkojen puolustaja!

• lolzorro
        Vanha Kauris kirjoitti:

ja vieläpä erittäin rajoittunut ;=)

Mutta jospa lähtisit etsimään kiinnostavampia sivustoja - ehkäpä jokin niistä alkaa LOL - alulla - toivotaan niin!

Zorro oli muuten herrasmies ja heikkojen puolustaja!

En ole mitää huomannu :D eikä oo ongelma. en jaksa hakee.

Lolzorro = lolzor Zorro. Sanaleikki lol.

• lolzorro
        lolzorro kirjoitti:

En ole mitää huomannu :D eikä oo ongelma. en jaksa hakee.

Lolzorro = lolzor Zorro. Sanaleikki lol.

minä puolustan vain itteeni ;D mutta olen herrasmies ainaci sängys

• Vanha Kauris
        lolzorro kirjoitti:

minä puolustan vain itteeni ;D mutta olen herrasmies ainaci sängys

Ja muistakin, että lupasit olla herrasmies - kai muuten olet Kauris -merkiltäsi ;=)

Pärjäilehän!

• of love
        lolzorro kirjoitti:

sinullekin ;))

• tuntia

aurinkorannalla joukkogrillaamossa ja meikäkaurista alkaa ahistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      86
      1484
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1365
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      34
      1148
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      27
      1065
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      117
      913
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      898
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      846
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      695
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      687
    Aihe