Miten kauris käyttäytyy aurinkorannalla

????

Kauris
tuskin varovaisena ihmisenä nahkaansa polttaa, mutta päreet saattavat palaa. Ekaksikin aivan liian lähelle hänen rauhaansa saapuu vilttiensä kanssa nuorisojengi, vaikka kauris muutenkin jo piiloutui rannan suurimman kiven taakse. Päreet parkaisevat siinä vaiheessa kun radiosta alkaa pauhata Suomi-iskelmää ja uusinta teknoa. Kauris haluaisi olla "vasten autiota hiekkarantaa", joten hän päättää muuttaa majakanvartijaksi jo ensi kesänä. Näin tapahtuukin. Tällä tavalla käytännöllinen kauris iskee kolme kärpästä yhdellä iskulla; hän saa auringonottorauhan, ammatin ja asunnon.

Soppiipa hyvinniin:):)
www.astro.fi kertoo muidenkin horoskooppisankareiden auringonottotavoista.

11

1320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaurisnauris

      JOISSAIN asioissa, mutta kun työstä on kysymys, on kauris aina valmis niinkuin partiolainen, tekemään hyppyjä tuntemattomaan. Ja se, jos jokin vaatii energiaa!! Ei niinkään Suomipopin kuunteleminen:)

      • The kauriinsarvi

        rankalle työlle onkin sitten se autio hiekkaranta:)


    • kiintoisaa

      kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa kiintoisaa

      • Vanha Kauris

        toistat itseäsi - oletko itse huomannut ongelmasi ;=)

        Harjoituksen puute vai sanavaraston vähyyskö syynä?


      • lolzorro
        Vanha Kauris kirjoitti:

        toistat itseäsi - oletko itse huomannut ongelmasi ;=)

        Harjoituksen puute vai sanavaraston vähyyskö syynä?

        Syynä on kiinostuksen puute. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL.


      • Vanha Kauris
        lolzorro kirjoitti:

        Syynä on kiinostuksen puute. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL.

        ja vieläpä erittäin rajoittunut ;=)

        Mutta jospa lähtisit etsimään kiinnostavampia sivustoja - ehkäpä jokin niistä alkaa LOL - alulla - toivotaan niin!

        Zorro oli muuten herrasmies ja heikkojen puolustaja!


      • lolzorro
        Vanha Kauris kirjoitti:

        ja vieläpä erittäin rajoittunut ;=)

        Mutta jospa lähtisit etsimään kiinnostavampia sivustoja - ehkäpä jokin niistä alkaa LOL - alulla - toivotaan niin!

        Zorro oli muuten herrasmies ja heikkojen puolustaja!

        En ole mitää huomannu :D eikä oo ongelma. en jaksa hakee.

        Lolzorro = lolzor Zorro. Sanaleikki lol.


      • lolzorro
        lolzorro kirjoitti:

        En ole mitää huomannu :D eikä oo ongelma. en jaksa hakee.

        Lolzorro = lolzor Zorro. Sanaleikki lol.

        minä puolustan vain itteeni ;D mutta olen herrasmies ainaci sängys


      • Vanha Kauris
        lolzorro kirjoitti:

        minä puolustan vain itteeni ;D mutta olen herrasmies ainaci sängys

        Ja muistakin, että lupasit olla herrasmies - kai muuten olet Kauris -merkiltäsi ;=)

        Pärjäilehän!


      • of love
        lolzorro kirjoitti:

        Syynä on kiinostuksen puute. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL. LOL.

        sinullekin ;))


    • tuntia

      aurinkorannalla joukkogrillaamossa ja meikäkaurista alkaa ahistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe