Huomasin, että teinivuosieni seksisymboli Steven on vieläkin vastustamattoman vetävä!! Huoks.
Steven Tyler
5
1972
Vastaukset
- ZanDaam
näin on... kyllä kyllä
- styler
Joo, oon aika ihmeissäni tosta rehab jutusta mutta jos siltä tuntuu niin miksei..?
Mielettömän karismaattinen tyyppi, kaikkea hyvää jatkossa!- rock n roll
samoin itsekin melko ihmeissään tästä rehab jutusta. steven, koita pärjätä!
- Huhahhhei
pitää olla ihmeissään siitä, että miten joku ihmettelee moista. Johan se on ollut iät ja ajat tiedossa, miksi Tyler ja kumpp. laukkovat jatkuvasti vieroituksessa. Ei se Toxic Twins-nimitys ole liioiteltu. Äijät ovat omien sanojensakin mukaan vetäneet (ja vetävät?) niin paljon erilaisia kiellettyjä substansseja, että on ihme, että ovat yleensä selvinneet jo 70-luvusta hengissä.
Sitä paitsi bändin historiassa on useita tapauksia, jolloin ongelmia on ratkottu lähettelemällä joko manageriportaan toimesta, tai yhdessä bändin jäsenten kanssa, porukkaa kuivumaan. Eivätkä ne ongelmat aina edes ole johtuneet huumeista.
Lukekaa Stephen Davisin kirja Walk this way.
Itse en ole koskaan oikein innostunut Aerosmithista. Olen vähän yrittänyt kuunnella, mutta ei silloin oikein napannu. Mitä taas tulee Steven Tyler ulkonäköön, niin en ole pahemmin katellut häntä sillä silmällä, että on vetävän näköinen tai että oli nuorena. Minua nappaa enemmän esim. Robert Plantin, David Coverdalen ja Rob Halfordin ulkonäkö silloin, kun olivat nuoria. Makunsa kuitenkin kullakin ja makuasioistahan on turha kiistekkä kuten sanotaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572926
- 89998
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13997- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585