The Sims Selviytymistarinat

duuuude

Moi!

Tässä juuri ilmestyi uunituore The Sims Selviytymistarinat. Onkos joku täällä foorumilla jo ehtinyt sen ostaa? Kyselisin vaan, et onko siihen olemassa jotain koodeja? Mä itse en aio niitä käyttää, mut kummityttöni alkaa aina kiukuttelemaan, jos simi kuolee, joten häntä ajatellen surffaan netissä yöt päivät etsimässä koodeja :D Jos tiedätte/satutte löytämään koodeja, niin olisin todella kiitollinen, jos viitsisitte laittaa ne tämän viestin jatkoksi :)

24

4405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelly*

Maxmotives = Lisää niitä tarvikkeita tai ns. rahoja 500000 (en ole ihan 100% varma tuosta luvusta, mutta jotenkin noin)
      Enempää en nyt niitä koodeja muista, mutta ainakin Selviytymistarinat-->Lue minut kohdan lopussa niitä muutama oli... En itse kyllä löytänyt koodia millä sitä mielialaa saa nostettua, sitä kyllä tarttis! XD

• Simshullu

Maxmotives ei ole rahakoodi. Se kohottaa simien tarpeita. Motherlode on rahakoodi ainakin Sims2:sessa minulla...

Olen koittanut koodeja, mutta ne eivät toimi minun Selviytymistarinassani...

• Nelly*

Nyt tuli tosiaan virhe! Piti kirjottaa motherlode eikä maxmotives! Sorge! XD

• idk...
        Simshullu kirjoitti:

Maxmotives ei ole rahakoodi. Se kohottaa simien tarpeita. Motherlode on rahakoodi ainakin Sims2:sessa minulla...

kai ku melkee kaikis simsseis on erillaisii rahakoodei...

• Scobu
        Simshullu kirjoitti:

Selviytymis tarinoissa saat koodit näkyviin kirjottamalla siihen hommaan help. Sieltä näkyy kaikki.

• oiejfoejf

"Voit kirjoittaa huijauskoodeja, kun avaat pelin komentoruudun painamalla yhtä aikaa näppäimiä Ctrl, Shift ja C. Huomaa isojen ja pienten kirjainten käyttö. Seuraavassa on joitakin käytössä olevia koodeja:

exit: Tämä huijauskoodi sulkee pelin komentoruudun.

expand: Tämä huijauskoodi laajentaa tai pienentää komentoruudun.

kaching: Tämä huijauskoodi lisää 1 000 tarvikepistettä simisi varoihin.

motherlode: Tämä huijauskoodi lisää 50 000 tarvikepistettä varoihin.

aging off: Tällä koodilla voit pysäyttää simiesi ikääntymisen.

aging on: Tällä koodilla voit antaa simiesi ikääntymisen jatkua."

Nuo koodit löyty Selviytymistarinoiden Read Me:stä. Luulen, että koodit toimivat vain vapaassa pelissä, ei itse tarinapelissä!

• Gipsu

Siinä ei voi käyttää maxmotives koodia, tyhmää! Pelkkä rahakoodi kelpaa.. eikä sen tarinan aikana voi laittaa edes koko koodiluukkua auki :(
        Ja niiden tarpeet laskee liian nopeesti.. aina pitää olla jossain nukkumas tai syömäs >:(

• toimiiko
        Gipsu kirjoitti:

Siinä ei voi käyttää maxmotives koodia, tyhmää! Pelkkä rahakoodi kelpaa.. eikä sen tarinan aikana voi laittaa edes koko koodiluukkua auki :(
        Ja niiden tarpeet laskee liian nopeesti.. aina pitää olla jossain nukkumas tai syömäs >:(

tuo motherlode huijauskoodi siinä Selviytymistarinoissa vai pelkässä Sims 2:ssa ja miten sen "boksin" saa auki? Eli avataanko se samalla lailla kun Sims 2:ssa? En ole saanut motherlodea kyllä toimimaan. Ja muuten, miten sen perheen saa poistettua sieltä toisesta naapurustosta kun tein yhden perheen ja nyt haluaisin pelata niillä valmiilla perheillä siinä naapurustossa mutta kun sen naapuruston avaa nyt, niin se ihan automaattisesti avaa sillä tekemälläni perheellä?

• idk...
        Gipsu kirjoitti:

nii jos ei osaa pelata...

• idk...
    • piketin

sethour (numero) (Esim. sethour 12) Säätää ajan tunnin tarkkuudella. esim. jos haluaa että kallo on kaksitoista päivällä kirjoittaa vain sethour 12

• piketin

Korjaan edelliseen piti kirjoittaa kello eikä kallo :D

• Hagane productio
        piketin kirjoitti:

Korjaan edelliseen piti kirjoittaa kello eikä kallo :D

Hei, tietäisikö joku kyseisen pelin sarjanumeron? Olen saanut kyseisen pelin piraatti version jonka sain tämän koneen mukana... Yrittäisin asentaa peliä, mutta enpä tullut ajatelleeksi että moinen koodi pitäisi olla mukana... Levyssä ei kotelossa ollut mitään sarjanumeroa, joten voisiko joku kertoa sen? :3

Ja vielä yksi ongelma: Mikä on vikana The Sims Lemmikkitarinoissani? Yritän asentaa sitä koneelle, kaikki menee aluksi ihan hyvin. Se jankuttaa että joudun sulkemaan taustalla pyörivät Windowsin ohjelmat (mitään ei ole kyllä päällä), sen jälkeen kaikki menee hyvin, kunnes sarjanumero on laitettu. Menee muutama minuutti ja se menee siihen valikkoon josta sitten valitaan tavallinen käyttäjä tai kokenut käyttäjä, valitsen tavallinen ja siitä se painajainen lähtee.... Kone yrittää asentaa peliä ja näytölle tulee se pieni ikkuna josta näkee asennuksen etenemisen.. Noh, jokin on vialla sillä se ei asenna sitä toivotusti ja palkki ei liiku 0%:sta minnekkään... Olen odotellut kymmenisen minuuttia mutta mitään ei tapahdu... Missä siis on vika? :S

• 8)
        Hagane productio kirjoitti:

Hei, tietäisikö joku kyseisen pelin sarjanumeron? Olen saanut kyseisen pelin piraatti version jonka sain tämän koneen mukana... Yrittäisin asentaa peliä, mutta enpä tullut ajatelleeksi että moinen koodi pitäisi olla mukana... Levyssä ei kotelossa ollut mitään sarjanumeroa, joten voisiko joku kertoa sen? :3

Ja vielä yksi ongelma: Mikä on vikana The Sims Lemmikkitarinoissani? Yritän asentaa sitä koneelle, kaikki menee aluksi ihan hyvin. Se jankuttaa että joudun sulkemaan taustalla pyörivät Windowsin ohjelmat (mitään ei ole kyllä päällä), sen jälkeen kaikki menee hyvin, kunnes sarjanumero on laitettu. Menee muutama minuutti ja se menee siihen valikkoon josta sitten valitaan tavallinen käyttäjä tai kokenut käyttäjä, valitsen tavallinen ja siitä se painajainen lähtee.... Kone yrittää asentaa peliä ja näytölle tulee se pieni ikkuna josta näkee asennuksen etenemisen.. Noh, jokin on vialla sillä se ei asenna sitä toivotusti ja palkki ei liiku 0%:sta minnekkään... Olen odotellut kymmenisen minuuttia mutta mitään ei tapahdu... Missä siis on vika? :S

Jos teijän tietsikalla ei oo vaa tilaa ?
        Meillä,tapahtu noin ku ei ollu tilaa tietsikalla poista jotkut turhat jutut...

• emma12345678910
        8) kirjoitti:

Jos teijän tietsikalla ei oo vaa tilaa ?
        Meillä,tapahtu noin ku ei ollu tilaa tietsikalla poista jotkut turhat jutut...

motherlode toimii sims 3,selviytymistarinassa ja varmaan jossain muusakin mut toi anto mulle lisää ainakin. :)

• k

kirjota tone nettin the sims kodit siel on tarpet täyten

• jee10000000000000000

kiitos nyt on osanut kiitos

• apua sims apinat

mulla on tuo sims selviytymis tarinat mutta se sims hahmo ei oo moneen päivään uskaltanu solmia rauhaa apinojen kanssa ps pelasin sen yhesti melkeen läpi mut ukko ei sillo ollu tuommonen

• Stellabom

Sen pitää antaa niille apinoille (JOKAISELLE) Banaani

• else2

Pelaan selviytymistarinoiden tehtäväpeliä Jessikalla. Sain ystäväksi 4 kyläläistä, mutta olen nyt jumissa Markkina-paikassa. Ei toimi kartta eikä siirtymispaikat. Mitä teen?

• HELP!

Miten saan Selviytymistarinan toimimaan Applella?? Kiitos jos joku viitsii vastata!!

• Y.O.L.O

Oisko kenelläkään tietoa mistä tän pelin voisi hankkia nykyään? Oon yrittäny ettiä monesta paikasta, muttei oo tuntunut löytyvän.

• miisa2

Huuto net kirpputorit pelikaupasta käytettynä.

• apua4

Moi löyty the sims selviytymis tarinoita kotelo mutta ei sarja numeroa tietääkö kukaan mitään foorumia josta löytäis vai voisitteko te kertoa.?? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      259
      2389
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      70
      2378
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1558
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      41
      1401
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1329
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1019
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe