Oinasmiehen aloite

Mietityttää motiivit

Olen nyt kerran tavannut oinasmiehen. Olen itse skorppari. Olimme tunteneet vasta pari päivää ja hän ehdotti tapaamista. Kun minulta ei tuntunut löytyvän aikaa heti, niin hän kyseli vähän väliä että milloin voitaisiin tavata. No sitten tapasimme ja hän alkoi heti ehdottelemaan uutta tapaamista ja aikoi soittaa illalla (tänään, joten lopputulosta en vielä tiedä).

Hän vaikutti todella kiinnostuneelta, mutta joitain asioita mitä hän kertoi menneisyydestään pidin hieman epäilyttävinä. Hän esimerkiksi sanoi ettei ole koskaan varsinaisesti seurustellut, tapaillut kyllä lyhyitä aikoja naisia, mutta mistään ei ole tullut mitään vakavampaa.

Hän ei juo paljon, eikä polta ja muutenkin vaikutti todella rauhalliselta ja miellyttävältä mieheltä. Jopa ujolta.

Nyt vain sitten mietityttää, että miten minun pitäisi suhtautua tähän hänen kiinnostukseensa. Eli haluaako hän minustakin vain jonkin lyhytaikaisen ilon, vai onko vakavammalla mielellä liikkeellä. Oikein komea ja miellyttävä mies kyseessä, ja haluaisin "asetella nappulani oikein".

Itselläni ei ole kokemusta oinasmiehistä, joten kysyisinkin teidän viisaampien mielipidettä.

9

2827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla hyväksi

      käyttäjä. Kannattaa olla hyvin hyvin pidättyväinen. Kiirehtiminen on huono merkki.

    • Oinas366

      ...antaa juosta perässä vähän aikaa. Oinaat rakastavat metsästämistä ja kyllästyvät nopeasti liian helppoihin.

      • Nimetön

        Oinasmiehelle ei todellakaan saa olla liian helppo tapaus. Kiinnostus voi loppua kuin kanan lento jos et ole haaste. Jos hän oikeasti sinusta välittää, niin jaksaa kyllä yrittää. Mutta anna ihmeessä jotain merkkejä kiinnostuksestasi. Koska toisaalta jos hän kokee tilanteen toivottomaksi, niin turhautuminen iskee ja hän vetäytyy mököttämään jonnekin.

        Itse olen piirittänyt skorpioninaista muutaman viikon ja aika toivottomalta näyttää. Naisesta ei saa mitään tolkkua kun puheet ja teot ovat aivan ristiriitaisia. Kärsivällisyys on tosi kovilla kun mitään edistystä ei tapahdu. Monta kertaa olen jo ollut luovuttamassa ja monet tutut ihmettelevät miksi vielä roikun naisen hihassa.


      • Skopunainen
        Nimetön kirjoitti:

        Oinasmiehelle ei todellakaan saa olla liian helppo tapaus. Kiinnostus voi loppua kuin kanan lento jos et ole haaste. Jos hän oikeasti sinusta välittää, niin jaksaa kyllä yrittää. Mutta anna ihmeessä jotain merkkejä kiinnostuksestasi. Koska toisaalta jos hän kokee tilanteen toivottomaksi, niin turhautuminen iskee ja hän vetäytyy mököttämään jonnekin.

        Itse olen piirittänyt skorpioninaista muutaman viikon ja aika toivottomalta näyttää. Naisesta ei saa mitään tolkkua kun puheet ja teot ovat aivan ristiriitaisia. Kärsivällisyys on tosi kovilla kun mitään edistystä ei tapahdu. Monta kertaa olen jo ollut luovuttamassa ja monet tutut ihmettelevät miksi vielä roikun naisen hihassa.

        Itse skorpioninaisena en myöskään pidä liian helpoista tapauksista. Ehkä siksi oinaat vetävät niin tiukasti puoleensa, ja ajavat välillä raivon partaalle :D käyttäytymisellään.

        Jos skorpioninainen on oikeasti kiinnostunut, niin kyllä sitä tolkkua alkaa tulemaan, ennemmin tai myöhemmin. Kun vaan itse saisin tolkkua oinasmiehestä :D, ei ole helppoa senkään aivoituksia aina arvailla...


      • Nimetön
        Skopunainen kirjoitti:

        Itse skorpioninaisena en myöskään pidä liian helpoista tapauksista. Ehkä siksi oinaat vetävät niin tiukasti puoleensa, ja ajavat välillä raivon partaalle :D käyttäytymisellään.

        Jos skorpioninainen on oikeasti kiinnostunut, niin kyllä sitä tolkkua alkaa tulemaan, ennemmin tai myöhemmin. Kun vaan itse saisin tolkkua oinasmiehestä :D, ei ole helppoa senkään aivoituksia aina arvailla...

        No taisin tehdä itsestäni sitten liian helpon nakin. Saa nähdä saako tilannetta enää korjattua. En kuitenkaan viitsi mitään pelejä alkaa pelata kun se ei kuulu tyyliin.

        Ja voipi olla, että nainen ei ole oikeasti kiinnostunut kun luulisi nyt jotain merkkiä antavan kun kuitenkin suostuu tapaamisiin.


      • skorpioni nainen
        Nimetön kirjoitti:

        Oinasmiehelle ei todellakaan saa olla liian helppo tapaus. Kiinnostus voi loppua kuin kanan lento jos et ole haaste. Jos hän oikeasti sinusta välittää, niin jaksaa kyllä yrittää. Mutta anna ihmeessä jotain merkkejä kiinnostuksestasi. Koska toisaalta jos hän kokee tilanteen toivottomaksi, niin turhautuminen iskee ja hän vetäytyy mököttämään jonnekin.

        Itse olen piirittänyt skorpioninaista muutaman viikon ja aika toivottomalta näyttää. Naisesta ei saa mitään tolkkua kun puheet ja teot ovat aivan ristiriitaisia. Kärsivällisyys on tosi kovilla kun mitään edistystä ei tapahdu. Monta kertaa olen jo ollut luovuttamassa ja monet tutut ihmettelevät miksi vielä roikun naisen hihassa.

        Ootko saanu naiselta minkään laista kiinnostusta? Jos on pienintäkin niin teepäs silleen että ole "kylmä", anna hetki olla rauhassa ja kokeile kuuluuko naisesta mitään. Kieltämättä olen aika helppo tapaus mikä häirittee todella paljon mutta hirveesti kiinnostusta ei löydy jos joku roikkuu koko ajan mutta kun ei enää kuulukaan mitää yhtä tiiviisti tai ollenkaan niin kyllä "kiinnostus" herää ja miettii miksei oo kuulunu mitää :P aika roikkuvainen itse olen. Kerro miten juttu onnistu jos viittit kokeilla:) itse tarttisin myös hiukan apua:riitauduin oinas miehen kanssa (kaveri vain) aika pahastikin ja nyt ollaan jonkin verran saatu välejä selvitettyä mutta se on minä joka soittelee ja pitää yhteyttä,pientä kiinnostusta hänellä oli mutta miten saan sen takasin? Pitäisikö antaa vaan olla ja odottaa hänen yhteyden ottoo? Todella tärkeä ystävä enkä halua menettää,ennen oli aivan uskomattoman hyvät välit.


      • Nimetön
        skorpioni nainen kirjoitti:

        Ootko saanu naiselta minkään laista kiinnostusta? Jos on pienintäkin niin teepäs silleen että ole "kylmä", anna hetki olla rauhassa ja kokeile kuuluuko naisesta mitään. Kieltämättä olen aika helppo tapaus mikä häirittee todella paljon mutta hirveesti kiinnostusta ei löydy jos joku roikkuu koko ajan mutta kun ei enää kuulukaan mitää yhtä tiiviisti tai ollenkaan niin kyllä "kiinnostus" herää ja miettii miksei oo kuulunu mitää :P aika roikkuvainen itse olen. Kerro miten juttu onnistu jos viittit kokeilla:) itse tarttisin myös hiukan apua:riitauduin oinas miehen kanssa (kaveri vain) aika pahastikin ja nyt ollaan jonkin verran saatu välejä selvitettyä mutta se on minä joka soittelee ja pitää yhteyttä,pientä kiinnostusta hänellä oli mutta miten saan sen takasin? Pitäisikö antaa vaan olla ja odottaa hänen yhteyden ottoo? Todella tärkeä ystävä enkä halua menettää,ennen oli aivan uskomattoman hyvät välit.

        No onhan sitä jonkinlaista kiinnostusta ollut. Noin kun ehdotit oikeastaan kävikin vähän vahingossa. Roikuin vähän liikaa alussa ja hän halusi tilaa jonka tulkitsin niin, että hän haluaa olla vain jonkinlainen "kaveri". Annoin sitten tilaa enkä pitänyt yhteyttä. Nähtiin "sattumalta" ja hän ei ollut huomaavinaan minua, mutta menin kuitenkin moikkaamaan ja vastaanotto oli aika kylmä. Tajusin, että se oli sitten sen lorun loppu ja kun seuraavan kerran nähtiin "sattumalta" niin en enää reagoinut mitenkään. Sitten seuraavalla kerralla kun tavattiin "sattumalta" niin hän tulikin kysymään kuulumisia ja oltiin loppuilta yhdessä. Sen jälkeen ollaan pidetty vähän yhteyttä, mutta kyllä se yhteydenpito on aivan minun varassani.

        En viitsi tässä nyt enempää kertoa kun jo tuostakin kyseinen henkilö luultavasti tunnistaa itsensä jos täällä pyörii, eikä varmasti halua että lässytän täällä näitä juttuja.

        Todella paha riita teillä oli jos ystävys yhteen kertaan kaatuu. Tai sitten kaveri ei ole vielä kasvanut aikuiseksi. Vai olisiko niin, että hänellä olikin jotain enemmän mielessään kuin pelkkä ystävyys?

        Mutta ihan sama neuvo sinulle. Jos hän haluaa ystävyytenne jatkuvan, niin kunhan sinä silloin tällöin muistutat itsestäsi, niin pitäisihän hänen tajuta, että sinä haluat sen jatkuvan. Ja jos hän ei ala itse ottaa yhteyttä niin jonkun ajan kuluttua siitä voi sitten vetää sen johtopäätöksen, että hänen mielestään homma on ohi.


      • skorpioni nainen
        Nimetön kirjoitti:

        No onhan sitä jonkinlaista kiinnostusta ollut. Noin kun ehdotit oikeastaan kävikin vähän vahingossa. Roikuin vähän liikaa alussa ja hän halusi tilaa jonka tulkitsin niin, että hän haluaa olla vain jonkinlainen "kaveri". Annoin sitten tilaa enkä pitänyt yhteyttä. Nähtiin "sattumalta" ja hän ei ollut huomaavinaan minua, mutta menin kuitenkin moikkaamaan ja vastaanotto oli aika kylmä. Tajusin, että se oli sitten sen lorun loppu ja kun seuraavan kerran nähtiin "sattumalta" niin en enää reagoinut mitenkään. Sitten seuraavalla kerralla kun tavattiin "sattumalta" niin hän tulikin kysymään kuulumisia ja oltiin loppuilta yhdessä. Sen jälkeen ollaan pidetty vähän yhteyttä, mutta kyllä se yhteydenpito on aivan minun varassani.

        En viitsi tässä nyt enempää kertoa kun jo tuostakin kyseinen henkilö luultavasti tunnistaa itsensä jos täällä pyörii, eikä varmasti halua että lässytän täällä näitä juttuja.

        Todella paha riita teillä oli jos ystävys yhteen kertaan kaatuu. Tai sitten kaveri ei ole vielä kasvanut aikuiseksi. Vai olisiko niin, että hänellä olikin jotain enemmän mielessään kuin pelkkä ystävyys?

        Mutta ihan sama neuvo sinulle. Jos hän haluaa ystävyytenne jatkuvan, niin kunhan sinä silloin tällöin muistutat itsestäsi, niin pitäisihän hänen tajuta, että sinä haluat sen jatkuvan. Ja jos hän ei ala itse ottaa yhteyttä niin jonkun ajan kuluttua siitä voi sitten vetää sen johtopäätöksen, että hänen mielestään homma on ohi.

        mitenkäs skorpioni naisen kaa menee?:P niin siis se riita alko siitä ku kaverit oli vuokrannu mökin minne hänen kanssaan menin missä oli myös eräs henkilö kenen kaa olin jonkin verran yhteyttä pitäny ja kiinnostusta oli molemmilla. No kännipäissäni sit tämän miehen kaa nukuin yön ja hän ei näyttäny tykkäävän toisaalta,seuraavana päivänä oli normaali ja sit seuraavana yönä lähin sieltä ja hän jäi sinne mutta sit sunnuntaina ku kaikki lähti sieltä niin sen jälkeen ei enää soitellu ja alkoi kaikki kusilumppu haukkumiset ja tämmöset,ei pystyny olee samassa seurassa. Luulin et asia oli sovittu mutta ei näköjään,enää ei vastaa puheluihin tai mitää,ajattelin antaa olla,vaikka kipeetä tekee. En tajua mikä taas on tullu... Vaikka meillä ei ollu mitää,tiesin kuitenkin et hän oli kiinnostunu.


      • Nimetön
        skorpioni nainen kirjoitti:

        mitenkäs skorpioni naisen kaa menee?:P niin siis se riita alko siitä ku kaverit oli vuokrannu mökin minne hänen kanssaan menin missä oli myös eräs henkilö kenen kaa olin jonkin verran yhteyttä pitäny ja kiinnostusta oli molemmilla. No kännipäissäni sit tämän miehen kaa nukuin yön ja hän ei näyttäny tykkäävän toisaalta,seuraavana päivänä oli normaali ja sit seuraavana yönä lähin sieltä ja hän jäi sinne mutta sit sunnuntaina ku kaikki lähti sieltä niin sen jälkeen ei enää soitellu ja alkoi kaikki kusilumppu haukkumiset ja tämmöset,ei pystyny olee samassa seurassa. Luulin et asia oli sovittu mutta ei näköjään,enää ei vastaa puheluihin tai mitää,ajattelin antaa olla,vaikka kipeetä tekee. En tajua mikä taas on tullu... Vaikka meillä ei ollu mitää,tiesin kuitenkin et hän oli kiinnostunu.

        No katsotaan nyt vielä skorpioninaisen kanssa, oli tänään mukavampi yhteydenpito. :)

        Jos se sun oinasmies oli ihastunut sinuun, niin aivan varmasti loukkaantui kun häsläsit jonkun miehen kanssa. Eikä kyllä ihan helposti niele, että jäi toiseksi. Vähän kuule pelkään, että ei hän sinusta mitään ystävää enää halua ja kyllä silloin oinaat tuppaa polttamaan kaikki sillat takanaan.

        Kaiken kaikkiaan aika epäkypsää käytöstä mieheltä.
        Oinasmiehet on vähän pikkupoikia ja kiukuttelevet kun eivät saa haluamaansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe