Minkä olisi sopiva suksen mitta n. 115 cm pitkälle 5-vuotiaalle? On ollut rinteessä sen verran, että osaa jo itse lasketella auraten ilman erityisiä ongelmia. Nyt pohditaan omien suksien ostoa, joten hyvät neuvot on tarpeen!
Minkä mittaiset sukset 5-vuotiaalle?
Tytylle
2
563
Vastaukset
- Pajalle
5-vuotias (116cm) poikani laski alussa 90:llä, mutta vaihtoi nopeasti 100:iin. Nyt ostettiin omat 100:t, ja tykkää kovasti.
- !!!!!!!!!!
Hyvä perussääntö on leuan tienoille nykysuksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011299
- 565381
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382301
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261159