Oletteko kuulleet jälkihulluista koirista? Keppihulluja belgejä maailma täynnä, mutta jälkihulluja ei löydy joka nurkasta. Jälkihulluus toivottava ominaisuus, keppihulluus taas ei.
Jälkuhullu
koiruus upee
2
506
Vastaukset
- marri9
mulla 5kk grotsku ja se juoksee silmät ulkona päästä keppien perässä,mutta kun käyn lenkillä se kävelee jonkun jalanjälkiä pitkin nenä maassa ja ne jäljet voi mennä tien laidasta laitaan.on siinä pitelemistä:)
- sulla tuleva valio
Jos alat nyt koulut5tamaan sitä, niin saat parin vuoden kuluttuua siitä käyttövalion. Jälkikoiran koulutus aloitettava jo ihan pienenä pentuna. Viisiminuuttia kerrallaan. Vuoden ikäisenä voi jo pidentää oppitunteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564