Voisi olla mielen kiintoinen idea pitää absoluutistien miitti? Ainakin jostakusta?
Itse en ole juonut... tänä vuonna :H
Minun puolestani myös sellaiset voisi tulla, jotka käyttää tosi vähän, sanotaan viinilasi joka kolmas päivä niinku... ei sitä lasketa kun se ei ihmisestä näy.
Niin, en ole juonut alcoholia uudenvuoden jälkeen, ja havahtuessa huuruista... näyttää vähän ankealta tämä suomen alkoholitilanne, kun huomaa elävänsä kulttuurin keskellä jossa välillä tuntuu että KAIKKI muut pössöilee :/
Pidetäänkö raittiiden miitti?
4
994
Vastaukset
- neito espoolainen
Itse kyllä käyn noissa tavallisissa miiteissä joissa jotkut juovat vähän, jotkut paljon mutta meitä on siellä monta jotka ei juo eikä se ole ainakaan mun menoa haitannut...Kivaa ollut aina ja autolla pääsee turvallisesti kotia miitin jälkeen eikä tarvii taxi jonossa seistä...
- TakkuTakiainen
Olen itse aika tottunut alckoholittomiin miitteihin koska ROOLIPELAAJIEN miiteissä joissa olen ollut, ei yleensä juoda, joskin poikkeuksia on - yleensä ei, jo siksikin että alaikäisiä on mukana. En sitten ihan tiedä mitä tekemistä sellaiseen miittiin keksisi jossa ei juoda, asiaa olisi varmaan hyvä miettiä jo etu käteen.
- TakkuTakiainen
Toisaalta suomi24 miitti voisi olla pelottava. Palstojen perusteella sinne tulisi jotain 10 tyyppiä jotka haluaa vetää toisiaan turpaan, koska on niin luvanneet tehdä jos "ikinä tommonen kävelee vastaan" ( x) ) toisaalta siellä olisi varmaan miljoona verkostomarkkinoiaa ja kaikki maailman inttäjät edustettuina...
- NETTO
kannattai kokeilla voisi olla yllättävän hauskaa
ovat aikamoisia huuliveikkoja nämä ns vanhat maistimiehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689