Minä kivetän kasvoni, olen tyyni.
Otan vastaan kaiken kivun ja tuskan.
Annan sinun mennä.
Kohautan olkapäitäni,
olen viileä vuoristolampi.
Pintaani ei riko edes rakkauden loppu.
Sinä et näe sitä,
kun minä vajoan suljetun oven taakse.
Sinä et tiedä miltä tuntuu kipujen aallot sydämen raunioilla tulevina yksinäisinä öinä.
Sinä moitit minua,
etten osaa rakastaa.
Minä en osannut sanoa,
että rakastan juuri sen verran liikaa
ettei sitä voinut kertoa.
Minä mietin,
jos avaisin oven juuri nyt
odottaisitko sen takana sittenkin
sydän yhtä kipeänä kaikesta
valmiina aloittamaan kaiken alusta.
Aamulla
3
209
Vastaukset
- AmandaK
Tämä on äärettömän kipeä ja kaunis runo, Mielikki!
"Minä en osannut sanoa,
että rakastan juuri sen verran liikaa
ettei sitä voinut kertoa. "
Upea! - kaaru
kaunis ja kipeä runo...huh.
"Sinä et näe sitä,
kun minä vajoan suljetun oven taakse.
Sinä et tiedä miltä tuntuu kipujen aallot sydämen raunioilla tulevina yksinäisinä öinä. "
tämä osui...sekä koko runo. Kiitos, että sain lukea:) - lindalinda1
runosi ovat äärettömän upeita, koskettavia, kau-
niita. Ei riitä nytkään adjektiiveja kertomaan
sitä, miten runosi värisyttää.
" Minä kivetän kasvoni, olen tyyni
otan vastaan kaiken kivun ja tuskan "
Huhhuh !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104