Kaksonen jäi kiinni...

Miten käy?

Miten kaksonen reagoi, kun jää kiinni pettämisestä? Miten hän reagoi vai vaikuttaako mitenkään? miten häneen pitäisi suhtautua? onko teillä kokemusta tilanteesta?

16

4600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34:Liitto

      Kaksonenhan ei jää kiinni MISTÄÄN!!!!!!
      Sehän on sinun kuvittelua jos on kävässy aidan toisella puolella/sehän olet sinä joka siellä on käynyt?!Ja jos joskus myöntää olleensa/jota tuskin tapahtuu/hymyilee vaan ja on onnellinen kun et saa tietää, eikä hänen ole pakko kertoa sitä, sehän on hänen asiansa ja mikä on eilistä on jo vanhaa sitä ei tarvii selitellä...

      • ...ettet vain sinäkin??

        ..olisi törmännyt samaan mieheen kuin minä? Jos nyt edes nainen olet!!
        Kuulosti vaan niin kovin tutulta! ;-))
        Kaksosmieheni (laina) puhuu just noin ja on niin monta kertaa jo mokannut pitävänsä muutakin peliä mutta silti minä vaan, aina vaan, olen ja jaksan ,-)))


    • pohdiskelija..

      Tässä olisi oma vastaukseni. Jos kaksonen jää kiinni, niin suhteessa on ollut jotakin vikana. Kiinnijääminen on vain seurausta edeltäneestä tilanteesta, joten voisi olla myös helpottunut olotila kiinnijäämisen jälkeen.

      Jos olisin se pettävä kaksonen, niin syventyisin pohdiskelemaan omia vaikuttimiani. Luultavasti päätyisin myös siihen, ettei suhde antanut tarpeeksi. Lähtisin yksin eteenpäin.

      Ensisijassa olen ihminen. En siis horoskooppimerkkini vietävissä. Eli en tiedä, miten toimitte. Horoskooppimerkeistä ei kannata etsiä vastausta.

    • biineksä

      tunnen kaksosia - ei siis vaikuta (näytä) mitenkään häneen, mutta varmasti sinuun. Kokemusta kiinnijäämisestä on paljon, mutta kaksonen ei tunne koskaan pettävänsä, koska hän vaihtaa aina "sen toisen minänsä" ja kertoo, ettei ole sinua pettänyt.

      • Ihmettelevä.....

        Onpa täällä paljon häijyjä kannanottoja kaksosesta. Tosin, en epäile niitä ollenkaan, varmaan ovat totta.

        Mutta aika kauhealta ihmiseltä kaksonen tuntuu.


      • Pohdiskelija..
        Ihmettelevä..... kirjoitti:

        Onpa täällä paljon häijyjä kannanottoja kaksosesta. Tosin, en epäile niitä ollenkaan, varmaan ovat totta.

        Mutta aika kauhealta ihmiseltä kaksonen tuntuu.

        En ole pettänyt, mutta en ole myöskään mies. Luovaa pohdiskelua vain.


    • ei enää ikinä

      Seurustelin kaksosmiehen kanssa ja ongelmia riitti. En tiedä onko miten yleistä miehillä, mutta ainakaan tämä tapaus ei pystynyt kuin pelkkään minä- ajatteluun me-ajattelun sijasta seurustelusuhteessa.

      Kovasti aina vannotti etten minä sais pettää. No yhden baari-reissun jälkeen (aina meni mielellään yksin) miestä ei kuulunut kotiin. Siellähän se oli köllötellyt toisen naisen vieressä (myönsi itse), mutta sanoi, että ei ole tapahtunut mitään. Ei mitään? Niin kai niissä saduissa sanotaan...

      Kun asiaa piti jäädä puimaan, mies soitti kavereilleen, että lähdetään ulos syömään. Avoliitto saattoi loppua niin keveästi ja niin tyylikkäästi. Ovella huikkasi vielä piristykseksi ettei ollut tarkoitus loukata, kun jäin itkemään keittiönpöydän ääreen.

      Kysytte varmaan mitä vikaa puolestaan minussa oli? No olihan minussa; pyysin lopettamaan tupakoinnin astmani takia ja jättämään alkoholia vähemmälle ettei joka reissun jälkeen tarvitsisi korjailla toisen oksennuksia. Lisäksi pyysin huomiota ja yhteistä aikaa. Minä kun tulin nokkimisjärjestyksessä töiden, kavereiden, telkkarin ja vasta tietokonepelien jälkeen.

      Äärettömän kylmä ja julma. Oma etu tulee aina ensin ja varsinkin jos rahasta on kyse.

      Toinen kaksosmies oli aivan samanlainen. Tosin kertoi ennen kuin alkoi millekään toisen naisen kanssa. Oho..rehellistä.

      Ei enää ikinä kaksosmiestä!

      • Gemu

        Niinkuin viestissäsi kerroit: "Ei enää kaksosmiestä!".
        Se tarkoittaa sitä, että et pääse irti kaksosmiehistä. Jokin osa sinua heissä kiehtoo ja siksi tulet yhä uudelleen kohtaamaan kaksosmiehiä. Eli kysymys on ainoastaan sinun koplekseistasi. Et ole vielä valmis. Et osaa olla rehellinen edes itsellesi.

        Identiteettisyndooma..kauniisti sanottuna.


      • sanan "syndrooma"
        Gemu kirjoitti:

        Niinkuin viestissäsi kerroit: "Ei enää kaksosmiestä!".
        Se tarkoittaa sitä, että et pääse irti kaksosmiehistä. Jokin osa sinua heissä kiehtoo ja siksi tulet yhä uudelleen kohtaamaan kaksosmiehiä. Eli kysymys on ainoastaan sinun koplekseistasi. Et ole vielä valmis. Et osaa olla rehellinen edes itsellesi.

        Identiteettisyndooma..kauniisti sanottuna.

        Ymmärrän täysin sinua joka sanoit ettei ikinä enää kaksomiestä. ajattelen ihan samoin. en halua yleistää, mutta osalla kaksosmiehistä on itsellään identiteetti kateissa, tunnuslauseena "aina hauskaa olla pittää."


      • kaksonen aina oikeassa

        Kaksonen pettää aivan varmasti- ennemmin tai myöhemmin. Silti molemmat ex-kaksosmieheni olivat omalla laillaan kivoja ja monipuolisen taitavia.- Nyt kun olen tutustunut naiskaksosiin, jotka pettivät miestään ja se tapa jolla lähtivät kylmän kolkosti saa kavahtamaan heitä. Mutta kukin tekee omalla tavallaan. Kaksosen tapa on yhtä oikeutettu kuin meidän härkien naivi usko ikuiseen rakkauteen ja perään itkeminen.


      • en itse kaksonen
        kaksonen aina oikeassa kirjoitti:

        Kaksonen pettää aivan varmasti- ennemmin tai myöhemmin. Silti molemmat ex-kaksosmieheni olivat omalla laillaan kivoja ja monipuolisen taitavia.- Nyt kun olen tutustunut naiskaksosiin, jotka pettivät miestään ja se tapa jolla lähtivät kylmän kolkosti saa kavahtamaan heitä. Mutta kukin tekee omalla tavallaan. Kaksosen tapa on yhtä oikeutettu kuin meidän härkien naivi usko ikuiseen rakkauteen ja perään itkeminen.

        Ei kaksoset petä sen varmemmin kuin kukaan mukaan merkki. Näillä palstoilla käsitellään ainoastaan yleensä näitä "huonoja tapauksia".
        Ne tavalliset, normaalit kaksoset kuten muunkin merkin edustajat elävät aivan normaalia elämää pettämättä puolisoaan.
        Monet eivät edes käy ilta- ja yöelämässä.


      • ei enää ikinä
        en itse kaksonen kirjoitti:

        Ei kaksoset petä sen varmemmin kuin kukaan mukaan merkki. Näillä palstoilla käsitellään ainoastaan yleensä näitä "huonoja tapauksia".
        Ne tavalliset, normaalit kaksoset kuten muunkin merkin edustajat elävät aivan normaalia elämää pettämättä puolisoaan.
        Monet eivät edes käy ilta- ja yöelämässä.

        ...odottelelmaan että sellainen kaksonen tulisi kohdalle.


    • järki käteen

      Veljeni on kaksonen ja vaimolleen täydellisesti uskollinen. Molemmat kotona viihtyviä. Veljeni ei edes haluaisi lähteä "juhlimaan".
      Kohtelee vaimoaan todella hyvin. Tekee töitä, osallistuu kotitöihin, pitää huolta ja on rehellinen.
      Mutta meidät kyllä kasvatettiin kotona näin :)
      Ps. turha sanoa, että salassa tekisi jotain, ei nimittäin pidä paikkaansa

      • pohdiskelija..

        Isäni on myös kaksonen. Mieheksi vielä kasvoiltaan kaunispiirteinen ja hyvin vilkasluonteinen. Siitäkin huolimatta uskollista tyyppiä.


    • on tullut niin paljon..

      Tässä keskustelussa on tullut niin paljon morkattua kaksosmiestä. Ihan vakavissani kysyn, ettei kai teistä kukaan todella usko noin vakavasti horoskooppeihin?

      Jos vastaan tulee vain pettäviä miehiä, niin kysymys on lähinnä omasta miesmausta. Kannattaisi tarkistaa omat asenteet ja eikä heittäytyä kohtalon vietäväksi.

      No, miksi omalta kohdalta käyn palstalla? Minulle tämä on ajanviihdettä. Minussa on kaksosmaisia ominaisuuksia. Horoskoopit ovat sen verran laveita luonnekuvauksia, että jokainen löytää omasta horoskoopistaan itseään vastaavia piirteitä.

    • ciidu23

      joo kun oma kaksoset omaava puolisoni on jäänyt kiinni useita kertoja ei se pysty myöntämään mitään vaikka tapauksista on kuvia ja osan olen itse nähnyt hänen tietämättä.Hän vain aina yrittää seksillä vaihtaa puheen aihetta tai sitten lähtee kävelemään.mistään hänen virheistä tai "salaisista" asioista ei vain saa ottaa puheen aiheeksi.Mitään ei koskaan ole tapahtunut ja baari iltojen jälkeen vaikka yhdessä olemme liikkeellä hän katoaa eikä tule kotiaan yötä.Kieltämättä usein paha mieli.Raha on kaikki kaikessa ja menee kaiken edelle samoin ystävät.ei puhu meistä vaan minä:stä. Julmia tuntuvat olevan kaikki muutkin kaksos miehet...Rakkauden voimalla itse jaksan mutta en enää tiedä kuinka kauan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe