Vaasan Käyttöauto

mitä mieltä palvelusta?

Oletteko saaneet hyvää vai huonoa palvelua ?

105

10964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkentaa?

      Onko kysymyksessä yli kallis huoltopuoli? Vai älyttömät välirahat autoa vaihtaessa? Vai sairaan hintaiset varaosat? Vai onko henkilökunta perseestä? Kysyy mersukuski

      • mitä mieltä palvelusta?

        Kaikki nämä edellämainitut. Ainoastaan välirahoista minulla ei ole kokemusta. Melkeinpä joka kerta joutuessani käymään siellä, tulen huonolle tuulelle. Huolto sikakallista, varaosat sikakallista ja henkilökunnan asenteessa on reilusti parantamisen varaa, kyse on sentään palveluammatista. Asiakaspalvelukurssille vaan koko porukka, johtajat mukaan lukien !


      • hehehee....

        Surkea merkki = surkeaa palvelua ;-)

        Kyllä kansa tietää mitä "premium" merkki oikeasti on. Ihmiset ovat kuin autonsa. Sitä saa mitä tilaa.


      • Kustu linssiin
        mitä mieltä palvelusta? kirjoitti:

        Kaikki nämä edellämainitut. Ainoastaan välirahoista minulla ei ole kokemusta. Melkeinpä joka kerta joutuessani käymään siellä, tulen huonolle tuulelle. Huolto sikakallista, varaosat sikakallista ja henkilökunnan asenteessa on reilusti parantamisen varaa, kyse on sentään palveluammatista. Asiakaspalvelukurssille vaan koko porukka, johtajat mukaan lukien !

        _ älä käytä autoa merkkihuollossa - osaavat ne muutkin huoltaa ja säästät selvää rahaa ja TAKUUTKIN pysyvät hengissä
        - koko Pohjanmaa kannattaa kiertää autokaupoissa


      • auri

        Vaihda Tyotaan siihen naapuriin, niin ei tarvii kitistä, tai hae motonetistä varaosat ja vaihda itse :) (mietin miksi edes vinkut täällä, myy auto ja ajele bussilla)
        Vaasan Käyttöautolla maan paras palvelu. Mistä sä edes saat enää muualta nykyäään PALVELUA?
        NIM. MITÄ?


      • jupe3
        mitä mieltä palvelusta? kirjoitti:

        Kaikki nämä edellämainitut. Ainoastaan välirahoista minulla ei ole kokemusta. Melkeinpä joka kerta joutuessani käymään siellä, tulen huonolle tuulelle. Huolto sikakallista, varaosat sikakallista ja henkilökunnan asenteessa on reilusti parantamisen varaa, kyse on sentään palveluammatista. Asiakaspalvelukurssille vaan koko porukka, johtajat mukaan lukien !

        täyttä totta koko teksti..myynti ylimielistä valitsee naaman perusteella,huolto tekee mitä haluaa siinä kuitenkaan onnistumatta(nyttemmin olen käyttänyt pikkupajoja puolet halvemmalla ja toimii)jopa niiden autopesu pesee huonosti ja on aika usein huollossa...tai sitten se antti tuiskun näkönen yleismies on jättäny molempiin boxeihin firman pirssit sisään ja lähteny kädelle...ny pitäs vaihtaa kaara mutta en siellä j rintajouppi teki aika siedättävää tarjousta.


      • Anonyymi
        Kustu linssiin kirjoitti:

        _ älä käytä autoa merkkihuollossa - osaavat ne muutkin huoltaa ja säästät selvää rahaa ja TAKUUTKIN pysyvät hengissä
        - koko Pohjanmaa kannattaa kiertää autokaupoissa

        Minulla on kymmenisen vuotta vanha urheiluauto. Jos käytän sitä merkkihuollossa Tampereella kerran vuodessa (ajoa puolen vuoden aika noin 1000km), niin reissu maksaa minulle kuluineen noin 1500 euroa, isommat huollot 2000 euroa. Kymmenessä vuodessa auton arvosta menisi puolet huoltoihin merkkiliikkeessä. Olenkin huollattanut autoni Käyttöautossa. Kustannus on ollut keskimäärin 500 euroa. Pystyvät tekemään samat huoltotoimenpiteet kuin merkkihuollossa. Heillä on testeriohjelmat autolleni (perustuu EU-direktiiviin, jonka mukaan auto on voitava huoltaa muussakin kuin merkkiliikkeessä takuunkin aikana) ja sieltä näkyvät mahdolliset vikakooditkin. Testaavat siis moottorin ja tekevät koeajon. Tarvittaessa vaihdetaan kulutusosat. Olen ajanut autollani 12.000 km, eikä yhtään vikaa ole ilmennyt. Auto on aina puolisen vuotta poistettuna liikenneköytöstä. Olen ollut erittäin tyytyväinen palveluun. Käyttöautona minulla on liikkeen edustama automerkki.


    • tyytyväinen...

      Käytiin vaimon kanssa n. 5 vuotta sitten uudempaa autoa katselemassa. Löysinkin mielenkiintoisen yksilön ja kysyessäni autoa koeajoon oli myyjän vastaus, että ovat myyntiä eikä ajelua varten. Käännyimme siltä seisomalta 180 astetta ja kävelimme ulos. En enää tuohon liikkeeseen autokauppoja mene tekemään.
      Teki kyllä n. viikon kuluttua siitä ajella sinne liikkeeseen uudella autolla, etsiä se myyjä käsiin ja kysästä, että onko sulla muuten provikkapalkka?

      • reilu-masa

        sitten tietysti jos autoa tarvitsee ja myyjä sen havaitsee saa sen vaikka kolmen päivän koeajoon,,,nimimerkillä kokemusta on. ja ostin muuten kyseisen auton saman tien ja oli jo toinen käyttöauton biili eka oli seinäjoen vastaavasta liikkeestä.ps..kyseessä ei ole mitään tonnin linttoja


    • minä.

      Eli omistaja asuu naapurissa,on saanut liikkeen häälahjana isältänsä. vaasan rikkain nainen.

      • osmox

        käyttöautoketjun omistaja ei muuten asu vaasassa urpo


      • AASIAasit
        osmox kirjoitti:

        käyttöautoketjun omistaja ei muuten asu vaasassa urpo

        Mutta tytär asu...


      • Tarkennus
        AASIAasit kirjoitti:

        Mutta tytär asu...

        Asuu..


    • Ent.asiakas

      Näkyy olevan siis jo tiedetty asia että Vaasan käyttöauto on ihan peestä. Meinattiin tänään käydä hieromassa kauppaa autosta. Soitettiin ensin jotta ei ajeta turhaan 100 kilsaa. Ei muuta menoksi ja kokeileen autoa. Heti tuli se mieleen että tuo auto täytyy ostaa väkisin. Sitten kun piti lähteä koeajolle niin tuli toinen myyjä (vanha tummatukkanen äijä) ja perui meidän koeajo aikeet. Ei muuta pois, ei enää koskaa sinne. Ja varmasti toteutuu se että negatiivinen palaute menee eteenpäin. Eipä näytä olevan kovin kova rahan tarve. Näin lama-aikana ja lomautusten ollessa päällä luulisi myyjien tajuavan vastuunsa työkavereista. Jokainen kauppa on tärkeä jotta työntekijät saavat pitää paikkansa.

      • Pissa på ...

        - kaikki ne kusettavat, kun on vain mahdollista
        - kannattaa tehdä kaupat Etelä-Suomessa tai sitten Pohjois-Suomessa
        - Pohjanmaalla hekevateniten katetta eli asiakas häviää


      • paa2

        lyhyesti:kierrän myös nykyään kaukaa sekä myynnin että huollon vw-vaasa.kokemusta molemmista.


    • mese mese

      on ihan sairaan kallis liike ja siellä vielä myydään uusia osia jotka ovat esim boshin mut myyjät myyvät ne ohi kassan esim minulla kun hain mersun osia niin en saanut alkuperäis osaa vaan vastaavan boshin mut mersun koodit oli samat eli ei alkuperäinen vaan bosh . maahantuojalle tiedoksi vaan et myyvät varaosia ohi maahantuojan!!!! kyllä hienoja lasipalatseja tehdään mut asiakas on pelkkä paska!!!!

    • e ja v

      N.6.5v sitten menin kyselemään uusien pienehköjen autojen hintoja verovapaana, 2 myyjää sanoi, että tossa on hinnat kato siitä. No, muitakin liikkeitä on. Ostin pienen auton, kalleimman mitä sai.
      Liike ja merkki oli eri, myyjien takia.

      Mitä hintoihin tulee, kyllä jokainen merkkiliike on törkeän kallis, varaosissa ja huolloissa!

      • audi q5

        Vaasan Käyttöautossa taitaa olla suomen parhaat Audi myyjät ! Ostin sieltä Audi Q5sen ja en ole koskaan sannut näin hyvää palvelua mistään ja nuori myyjä tiesi todelakin Audista paljon kiitos sinulle!


      • audi mies
        audi q5 kirjoitti:

        Vaasan Käyttöautossa taitaa olla suomen parhaat Audi myyjät ! Ostin sieltä Audi Q5sen ja en ole koskaan sannut näin hyvää palvelua mistään ja nuori myyjä tiesi todelakin Audista paljon kiitos sinulle!

        Kyllä siellä on kunnon Audi henki! ja 2 hyvää myyjää!


      • jepppÖDJDJ
        audi mies kirjoitti:

        Kyllä siellä on kunnon Audi henki! ja 2 hyvää myyjää!

        voin kertoa kokemuksista. Mersu huollettiin ja samalla vaihdettiin edestä joku tukivarsi joka oli
        ruostunut, meni kuulemma poikki ( hinta vähän yli 800,tietysti mun piikkiin) .katsastuksessa kerrottiin että ne on alumiinista ei ne ruostu.
        Toinen kerta korjattiin stefa (audista) kun tiputti öljyä tallin lattialle, kävin seuraavana päivänä katsastamassa vika oli edelleen korjaamatta!!! Varasin uuden ajan korjaamolle siellä vaihdettiin samalla molemmat stefat jotka sijaitsivat vierekkäin( toinen vuoto huomattiin samalla kun ekaa vaihdettiin)
        työ kesti kolme tuntia,eikä kaveri osannut avata vetoakseleita vaikka oli sen juuri kuulemma tehnyt.
        Kysyin tiskiltä kauanko pitäisi kuuluisi kestää vastaus 45 min.
        Kolme vuotta aiemmin olin ostamassa uutta e mersua, tein kaupat toisessa kaupungissa koska
        hyvitys vaihtoautosta oli 16800,00 euroa enemmän ( sama vaihtoauto). eemeli makso 57500


      • :)
        jepppÖDJDJ kirjoitti:

        voin kertoa kokemuksista. Mersu huollettiin ja samalla vaihdettiin edestä joku tukivarsi joka oli
        ruostunut, meni kuulemma poikki ( hinta vähän yli 800,tietysti mun piikkiin) .katsastuksessa kerrottiin että ne on alumiinista ei ne ruostu.
        Toinen kerta korjattiin stefa (audista) kun tiputti öljyä tallin lattialle, kävin seuraavana päivänä katsastamassa vika oli edelleen korjaamatta!!! Varasin uuden ajan korjaamolle siellä vaihdettiin samalla molemmat stefat jotka sijaitsivat vierekkäin( toinen vuoto huomattiin samalla kun ekaa vaihdettiin)
        työ kesti kolme tuntia,eikä kaveri osannut avata vetoakseleita vaikka oli sen juuri kuulemma tehnyt.
        Kysyin tiskiltä kauanko pitäisi kuuluisi kestää vastaus 45 min.
        Kolme vuotta aiemmin olin ostamassa uutta e mersua, tein kaupat toisessa kaupungissa koska
        hyvitys vaihtoautosta oli 16800,00 euroa enemmän ( sama vaihtoauto). eemeli makso 57500

        ny vähän överiks?
        Totuus: oman välinpitäämättömyytesi johdosta autosi ruostui puhki. Veit sen korjatavaksi merkkiliikkeeseen ja korjaus oli kalliimpi kuin odotit. Suutuspäissäs ajattelit vaihtaa heti moisen romun pois. Veit omaasi netin kalliimman hinnan mukaan ja myyjä antoi reaalihinnan. Näkemysero n. 4000€. Vitutuksen johdosta otit pari kaljaa ja kirjauduit suomi24 sivulle ja vuodatuksesi tulos on tuossa yllä?


      • qwfdsdifjDVC
        :) kirjoitti:

        ny vähän överiks?
        Totuus: oman välinpitäämättömyytesi johdosta autosi ruostui puhki. Veit sen korjatavaksi merkkiliikkeeseen ja korjaus oli kalliimpi kuin odotit. Suutuspäissäs ajattelit vaihtaa heti moisen romun pois. Veit omaasi netin kalliimman hinnan mukaan ja myyjä antoi reaalihinnan. Näkemysero n. 4000€. Vitutuksen johdosta otit pari kaljaa ja kirjauduit suomi24 sivulle ja vuodatuksesi tulos on tuossa yllä?

        ruostunut mersu oli ML vm 2003 tämä tapahtu vuonna 2008. eemelistä löytyy kuitit sen kus tuut kattoon, sen oli varmaan totta että otin pari kaljaa silloin.


      • Ei ikinä KA:sta
        qwfdsdifjDVC kirjoitti:

        ruostunut mersu oli ML vm 2003 tämä tapahtu vuonna 2008. eemelistä löytyy kuitit sen kus tuut kattoon, sen oli varmaan totta että otin pari kaljaa silloin.

        Kyllähän palvelua saa autokaupassa kuin auto kaupassa jos menet ostamaan uutta auto.
        Muutama vuosi sitten kävin käyttöautolla ja minuule luvattiin hyvittää autostani 6000€ 15000€:n Autoon.
        Autoni realistinen arvo oli tuolloin noin 13000€. Vajaa 200tkm ajettu diesel ja vaiho kohteena olisi ollut 120tkm ajettu Bensa ikä eroa autoilla 2 vuotta. Myyjä soitteli kolme kertaa perääni ettenkö ny yhtään tulis vastaan.
        Vaasan käyttöauto kusetusta jo vuodesta,,,,,,,,,,


      • mr been
        Ei ikinä KA:sta kirjoitti:

        Kyllähän palvelua saa autokaupassa kuin auto kaupassa jos menet ostamaan uutta auto.
        Muutama vuosi sitten kävin käyttöautolla ja minuule luvattiin hyvittää autostani 6000€ 15000€:n Autoon.
        Autoni realistinen arvo oli tuolloin noin 13000€. Vajaa 200tkm ajettu diesel ja vaiho kohteena olisi ollut 120tkm ajettu Bensa ikä eroa autoilla 2 vuotta. Myyjä soitteli kolme kertaa perääni ettenkö ny yhtään tulis vastaan.
        Vaasan käyttöauto kusetusta jo vuodesta,,,,,,,,,,

        Kyllä olen monta auto omistanut varmaan joku 20kpl bmw,audi.mersu ym ja voin sanoa että kaikki autot on maksanut minulle ihan wittusti mutta elämä on! muut sen tiedän että yks kauppa on mistä saa hyvän palvelun kuin Audilla ajaa on Vaasan käyttöautos, ja Mersu miehet on aina hankalia niillä ei o muuta kun aivot Mersu merkkiin näköiset. Ja se joka ajaa niin sille myös maksaa en o koskaan kuullut että autoilu on ilmaista.


      • Audi miäss

      • Anonyymi
        jepppÖDJDJ kirjoitti:

        voin kertoa kokemuksista. Mersu huollettiin ja samalla vaihdettiin edestä joku tukivarsi joka oli
        ruostunut, meni kuulemma poikki ( hinta vähän yli 800,tietysti mun piikkiin) .katsastuksessa kerrottiin että ne on alumiinista ei ne ruostu.
        Toinen kerta korjattiin stefa (audista) kun tiputti öljyä tallin lattialle, kävin seuraavana päivänä katsastamassa vika oli edelleen korjaamatta!!! Varasin uuden ajan korjaamolle siellä vaihdettiin samalla molemmat stefat jotka sijaitsivat vierekkäin( toinen vuoto huomattiin samalla kun ekaa vaihdettiin)
        työ kesti kolme tuntia,eikä kaveri osannut avata vetoakseleita vaikka oli sen juuri kuulemma tehnyt.
        Kysyin tiskiltä kauanko pitäisi kuuluisi kestää vastaus 45 min.
        Kolme vuotta aiemmin olin ostamassa uutta e mersua, tein kaupat toisessa kaupungissa koska
        hyvitys vaihtoautosta oli 16800,00 euroa enemmän ( sama vaihtoauto). eemeli makso 57500

        Perjantaina vein auton korjaamopuolelle. Maanantaina piti saada takaisin, mutta poliisit soitti Lauantaina, että olen autollani ajellut Laihialla peltipoliisiin ja kuskina oli mies.
        Niin, että mitäh? Sitä siitä sitten poliisiasemalle ja totuus olikin ihan toinen.
        Kyseisen huollon huoltomies olikin ottanut autoni viikonloppu käyttöön ja tehnyt matkoja Tamperetta myöten.

        Tästä oppineena en koskaan poistu paikalta ennenkuin autoni on huolettu ja pihassani.
        Valohoito onkin tehokkain hoito ja kallein. Kyseinen huolto meni liikkeen piikkiin ja tuskimpa tuota huoltomiestä enää on siellä, eikä ollut kyytissä olija vaimokaan.


    • Kuningas-Kuluttaja

      Ostaisin uuden VW:n, mutta en todellakaan halua asioida Käyttöautossa. Olen saanut Vaasan liikkeessä niin tympeää, alentavaa ja ylimielistä palvelua huollon puolella pari vuotta sitten. Seinäjoellakin on sama firma, en mene sinnekään tästä syystä. Mistä voisin ostaa upouuden VW ?? Rahaa kyllä on.

      Yksi vaihtoehto on ostaa Octavia Rinta-Joupilta. Ehkä siellä suhtaudutaan asiakkaaseen asiallisesti?

      • vw mies

        No niin ei muuta kuin avaat nettiä ja katsot mistä saa vw auton ostaa eli www.volkswagen.fi sanoisin että aina on saanut hyvää palvelua käyttöautossa,ripuu varmaan minkä moinen ihminen olet niitä on aina joka jaksaa valittaa autoilusta aina maksaa autoilu, tee uusi yritys ja soita Alto Jarille vaasan käyttöauton niin varmaan pääset kaupoille uudesta volkkarista. ostin juuri siltä passat cc.:en.. ei hullumpi myyjä! joupilla ei saa kuin kukkaro kieroon ja huonon ajettavan jappsi auton. myyjät niin kieroja että uskovat omaan puheeseen.


      • Kunigas- valittaja

        Tekis mieli mut kun ei ketään myy, haista paska.
        Tollanen auton ostaja ei autoa tarvikkaan.

        Kuinkahan on löytänyt kaupan joka myy ruokaa
        kumma kun on hengissä.


      • mr kuk
        Kunigas- valittaja kirjoitti:

        Tekis mieli mut kun ei ketään myy, haista paska.
        Tollanen auton ostaja ei autoa tarvikkaan.

        Kuinkahan on löytänyt kaupan joka myy ruokaa
        kumma kun on hengissä.

        jos kaikki vaan ostaisi Audia niin ei tarvis haukkua ketään! joo prisma ja minimaanista saa ruokaa ja autoja autokaupasta!


    • käyttöautossa

      vaihdoin kaksi vuotta sitten autoa ja kirtelin liikkeitä, mm käyttöautossa, ajattelin uutta jettaa tehokkaalla koneella, myyjällä ei ollut antaa MITÄÄN jettaa koeajoon koska ne kaksi jettaa (uusia) mitkä hallissa oli myytyjä.

      Myyjä lupasi ottaa yhteyttä heti kun saavat jettaa vaasaan:) .....meni 5kk ja dementikko myyjä soitti ja pahoitteli unohdustaan ja tarjosi koe-ajoa :) jouduin kieltäytymään koska 4kk ennen dementikon soittoa olin hankkinut 36 000€ Uuden auton....EI vw.

      • Jetta omistaja

        Et sitten itse muistanut soittaa kun kerta oli niin kova jetta hinku? Taidat olla semmoinen rengaspotkija joka haluaisi hienon auton mutta ei ole varaa ja sitten syytellään muita kun on paha olla. Mutta ei se mitään, kunhan sinua helpotti.


      • itkupillit
        Jetta omistaja kirjoitti:

        Et sitten itse muistanut soittaa kun kerta oli niin kova jetta hinku? Taidat olla semmoinen rengaspotkija joka haluaisi hienon auton mutta ei ole varaa ja sitten syytellään muita kun on paha olla. Mutta ei se mitään, kunhan sinua helpotti.

        kyllä tämä on hauska palsta vittu että joku jaksaa jos rahaa tilillä niin me ostamaan se auto mitä haluat, älkää nyt hyvät ihmiset kirjottakoon paskaa hyvästä liikestä ostin sieltä juuri reilun 100000€ auton Horch, ja ei siinä muuta kuin rahat sinne ja uusi auto alle ja hyvin menee, kaikki maksaa jos halua pysyä huipulla.


      • Jarski6969
        itkupillit kirjoitti:

        kyllä tämä on hauska palsta vittu että joku jaksaa jos rahaa tilillä niin me ostamaan se auto mitä haluat, älkää nyt hyvät ihmiset kirjottakoon paskaa hyvästä liikestä ostin sieltä juuri reilun 100000€ auton Horch, ja ei siinä muuta kuin rahat sinne ja uusi auto alle ja hyvin menee, kaikki maksaa jos halua pysyä huipulla.

        Opettelehan oikeinkirjoitus !!!!


      • jarskin nahkahuilu
        Jarski6969 kirjoitti:

        Opettelehan oikeinkirjoitus !!!!

        Opettelehan oikeinkirjoitus !!!! kyllä näin on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Älä hermostu
        jarskin nahkahuilu kirjoitti:

        Opettelehan oikeinkirjoitus !!!! kyllä näin on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Jos kone tulee kovaan käyttöön (esim. lapsiperheet), niin ei kannta ostaa halpamerkkejä. Itse ostin pesukoneen rahaa säästämättä ja olen tosi tyytyväinen Siemensin pesukoneeseen. Ollut käytössä jo 10v. Jos ostaa jonkin halvan pesukoneen lapsiperheeseen, niin voi varautua 5 v päästä ostamaan jo uuden.

        Nimimerkillä pesukonekauppias. ja kauppa käy!


    • 18

      www.dildokauppa.com

    • Pekka.

      Olin vaihtamassa autoa muutama vuosi sitten ja kiinnostunut farkku golfista, koeajolle pääseminen oli kuitenkin myyjälle jotenkin vastenmielistä ja homma jäi siihen.

      Ostin sitten VAG:n etelä-suomesta ja merkkihuollossa olen käyttänyt sen tähän päivään saakka kotiseudulla pikkukaupungissa (60 e/h). Siitä voi verrata käyttöauton hinnoitteluun...

    • Jorman Jortikka

      Taitaa Pekalla olla masennusta kuin ei pääse koeajamaan auto kauppas!

    • ölkjhlkjhn

      hyvää

    • Audi Mies

      taas joutui vaihtamaan uusi Audi alle kuin rahat polttaa tilillä onnex tein taas hyvät kauppaat!

    • daciarulez

      pelkää hyviä merkkejä ei mitään dacia ja toyotaa vaan kunnon pelit bmw ,audi ja volkkari.

    • kiitollinen autoilij

      Hyvää palvelua, ainakin Pikahuollossa. Nopeaa ja asiantuntevaa sekä erittäin huomioivaa ja korrektia käytöstä.
      nopean avun saanut

    • ALMB

      Epäluotettava liike ja aivan surkea asiakaspalvelu.
      Sain Vaasan Käyttöauton kautta uuden MB 180B-auton viime kesänä. Heti seuraavana päivänä piti viedä auto takaisin, kun se ei toiminut kunnolla. Auto on nyt ollut useita kertoja siellä samasta syystä, eikä vikaa saada korjattua. Se on siellä tälläkin hetkellä. Olen vaatinut kaupanpurkua, mutta se kuulemma "kohtuuton vaatimus". Asia joudutaan hoitamaan lakimiesten kautta.
      Se vanha sanonta "uskallatko ostaa tältä tyypiltä käytetyn auton?" pitää muuttaa näiden osalle "uskallatko ostaa näiltä tyypeiltä edes uutta autoa?".

    • Audi mies

      Vaihda se Audiin aina saanut hyvä palvelua Käyttöautossa.

    • mb mies

      kyllä menin kans ostamaan uuden mb A ja kyllä kaduttaa olisi pitänyt odotaa uutta Audi A3 sportbackia mahtava auto kuin kävin ajamassa.

    • ....

      Kaikki autoliikkeet yrittävät kusettaa. Rehellisiä autokauppiaita ei ole.

    • vene mies

      osta vene pitää hyvin arvonsa!

    • audi girl

      Käyttöauto Vaasa hyvä liike vaasas missä asioida:-) ja merkit kohilaan!

    • Sprinter MB

      Vaasan Käyttöauton kuorma-auto huolto on aivan luokatonta... ei ole mikään poikkeus että saman vian takia on käytävä jopa 4 kertaa... joskus ei edes sen jälkeen ole vielä kunnossa, vaan saa viedä muualle korjattavaksi.

    • Tunturi on paras

      Osta polkupyörä sen voi korjata itse:-) Muuten Hyvää viikonloppua!

      • Anonyymi

        Eikö löydy kuin yksi puolustaja tälle korjaamolle, meinaan vaan kun kaikki asiakasta haukkuvat kommentit on kuin samasta päästä syntyneet.


    • bemari

      Saa sitä halvemmalla muualtakin, jep jep.. VH-motorsporttiin vein oman autoni ensin siellä tutkittiin ja "korjattiin 8tuntia" ja paskat. Tulomatka oli kauheampi ku menomatka, autossa oli alustassa vikaa. Hetki ajoin autolla ja vein käyttöautoon vika löytyi heti ja lasku osineen alle 200euroa alle puolet tosta toisen liikkeen laskusta..

    • vv-v

      juu toinen passat alla joista jälkimmäinen ostettu käyttikseltä ja molemmat huollettu siellä...tulos selvä sekä huoltojen ja ostojen osalta ei muuten sen talon saranat kulu enää meikäläisen toimesta...asiakasta arvostellaan jo ulkonäön perusteella(paskasilla vaatteilla liikkuu ei voi olla rahaa).huolto tekee omavaltaisia päätöksiä,yleensä aina joku jää silti huoltamatta.hinta on aina kuitenkin muistettu laittaa kohdilleen.....yläkanttiin...vittu mitä paskatouhua.
      viitteitä:tosiostaja tulossa et sä voi koeajaa...sähän käskit vaihtaa koko kytkimet etkä sitä venttiiliä sentakia se 200 on nyt 1600. ja monta muuta.....noi suuttimet nyt menee joka vuosi

    • jorma iso kyrpä

      oli kerran mirri sen nimi oli tavetti

    • mersu ja hyvä

      Ostin arton-autosta tervajoelta auton, ihan olen tyytyväinen, mitä nyt normaalia huoltoa ja kulumista..

    • auri

      PARASTA MITÄ VAASASTA SAA, eikun Motonettiin, hanskat käteen ja fillarirasvaa kethuihin :) jos on muusta kun AUTOSTA kyse :)

    • Tähtipuimuri

      Ensimmäisellä käynnillä löydettiin "vika", toisella viallinen osa vaihdettiin ja nyt pitää varata aika kolmannelle kerralle kun korjaus meni vituiksi.

      • Anonyymi

        Sama minulla. Auton vuosihuolto, maksoi maltaita ja noin kuukauden päästä alkoi valua öljyä pihalle. Puukottiko joku Mersua perseeseen? Täytyisi saada olla kokoajan läsnä kun autoa joku tunari huoltaa! Koska jos sen jälkeen tulee isoa vikaa niin herää vahva epäilys....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama minulla. Auton vuosihuolto, maksoi maltaita ja noin kuukauden päästä alkoi valua öljyä pihalle. Puukottiko joku Mersua perseeseen? Täytyisi saada olla kokoajan läsnä kun autoa joku tunari huoltaa! Koska jos sen jälkeen tulee isoa vikaa niin herää vahva epäilys....

        Mulla taas vajaa 3 vuotta niin meni rikki. Kyllä kalliin huollon jälkeen auton pitää kestää paremmin. Onhan mulla aivan uusi mersu.


    • waiß und blau

      Käyttöautolta pitäisi ottaa saksalaisten automerkkien huolto ja myyntioikeus
      pois.
      Heidän ylimieliseen asenteeseen sopisi täydellisesti; Venäläisten autojen huoto ja myynti.
      Perustelu:
      n 3 vuotta sitten fillari (bmw) oli siellä huollossa.
      Huoltotöiden yhteydessä huoltohenkilö hajotti siitä
      pakin, ja väitti silmät kirkkaana, että se oli rikki, no kiivaan väittelyn ja todistelun
      jälkeen huoltohenkilö myönsi rikkoneensa sen.

      • Anonyymi

        Kallis mopo oli siellä huollossa ja eikös siitä mennyt kumi puhki heti 3 kk jälkeen. ei noi voi huoltaa muita kuin kiinan koneita.


    • Onneksi näin.

      Oli kyllä omituinen automyyjä Käyttöautolla. Olin autoa ostamassa ja kovasti kiinnostunut 30 tonnin autosta. Myyjä jaaritteli kaikkea muuta ja jutteli säästä ja kertoi mitä ohjelmia tapaa tv:stä seurata ja tuntui ettei sen jutut ole tästä maailmasta lainkaan.. Autoa ei saanut koeajaa ellei ensin ostanut sitä eli tehnyt papereita mutta minun autoni kyllä koeajoi.

      No seuraavalla viikolla ostin yli 45 tonnin auton johon omani meni vaihdossa n. 15 tonnista. Ja kaupat tehtiin jossain ihan muualla kuin Käyttöautolla ja tämän ruotsinkielisen myyjän kanssa. Parempi niin sillä tämä Käyttöauton myyjä olisi omastani hyvittänyt vain 8 tonnia.

    • legenda

      Eiköhän toi lukeudu niihin legendoihin; olisin ostanut auton mutta kukaan ei halunnut palvella. Menin siis viereiseen liikkeeseen ja ostin kaksi autoa. Ihan sama mikä liike on kysymyksessä, aina tuota samaa juttua kerrotaan.

    • Onneksi näin.

      Legendoiksi olen minäkin luullut kun vastaavia tarinoita kuullut mutta tämä juttu on täysin tosi.
      Monissa muissakin liikkeissa kävin ja kaikkialla muualla oli ihan fiksuja myyjiä ja palveltiin hyvin. Kunpa olisinkin voinut ostaa kaksi autoa sillä kaikkein fiksuin myyjä löytyi sitten Seinäjoen Käyttöautolta mutta löysin haluamani auton muualta.

    • h hölmöt

      vedä narusta ja nauti kesästä!

    • j.daimler

      ei sieltä ainakaan moottoripyörää saa ostettua, eivät halua myydä kai Rovaniemelle, menekki varmaan niin kova ettei papereita kerkiä täyttään. no mennään etelään jos sieltä, kyseessä BMW 1600 gt, ei kummosemmasta kyse, hyvää jatkoa vaasaan

    • gs harri

      Eiköhän toi lukeudu niihin legendoihin pitää muistaa et liike ei vaihda lian pienellä välillä olen ostanut 5 gs:sä käyttöautosta ja minun mielestä tehnyt ok kaupat. ja mun vanhat mp:et myyty kk:dessa uudelle käytäjälle.

    • suomi24 rulez

      ostin uuden micron tänään kauppa oli gigantti.fi

      • pettynyt asiakas

        kauheeta palvelua, huolto ja varaosat kusetusta, hinnat eri maksaessa kun palvelua sovittaessa, yrittää maksattaa omat virheet asiakkaalla.


    • Hella11

      Myynti ja huolto toimii kuten pitääkin. Suosittelen. Ainoa miinus on BMW puoli, jossa ei myyjiä kiinnosta autojen myynti/asiakkaiden palvelu.

    • 78998654

      niin osa on totta osa ei mutta kaippa se on joka liikkeessä sama.itse menin ostamaan vuoden vanhaa audia ko.liikkeestä kysyn koeajoa,myyjä ilmoitti että ei onnistu tosiostaja tulossa iltapäivällä.kävelin sisään katsoin että siinä on vuoden vanha passat sama mylly myös farkku sanoin toiselle myyjälle että ota pihalle koita tuota mun passattia mieti väliraha niin käsiraha 20pros tulee päälle käteen..kauppa tuli het...sanoin sille toiselle myyjälle että ei oo aina koiraa karvoihin katsominen.mitä tulee huoltoihin..niille pitää muistaa sanoa....ettei vaihda muuta kun ne mitä on sovittu muuten satasen huollosta tulee 500 huolto nimittäin nesteet,pyyhkijät ym.....oi oi.sitten jos diisselistä on menny jo takuu umpeen ja se renkkaa kannattaa käydä kyllä turbo,diesel huollos...ei siellä.emäntä vei auton sinne kun ei oiken ollu vetoja ja vaihtaes kuulu pieni vihellys kulki kyllä liki 200.no ne soitti käyttikseltä on tilattu uus turbo,suuttimet,ilmamassatunnistin,ja mittaus tietenkin ensin tehty.arvio töineen 2600e..sanoin että aja äkkiä auto pihalle äläkä koske siihen...äijä kehu että osat tilattu työ tehdään,mä sanoin että mittauksen maksan 50e ja auto pihalle tai tulee pataan...ajoin auton eräälle diesel huollolle...testeri otettin uudelleen,ilmanputsari,öljyt,ilmamassatunnistin vaihdettiin...sekä turbon edessä oli joku en muista tunnistin joka makso 60e.mut kokonaisuudessaan.150e kyllä kehräs 2.0tdi hienosti suunittelin lastua mutta kun on etu wd farkku.talvella hakkaa noillakin tehoilla esp kokoajan.no nyttemin vaihdoin laakosella ton 06-pasuunan 09-audin a4 3.0tdi quatroon ja oon huollattanu samalla dieselhuollolla.ps..se lastutettiin...ihmiset jos huollatte käyttiksellä ja on lastu muistakaa myös sanoa siitä...muuten ei enää oo

      • Anonyymi

        "mittauksen maksan 50e ja auto pihalle tai tulee pataan..."

        Tuolla tyylillä kommunikoiva asiakas ei edes ansaitse mitään muuta kuin erittäin huonoa kohtelua.
        Noin voi käyttäytyä vain joku itsestään liikoja luuleva rasvanahka perusduunari, eli raksatimpuri tai vastaava


    • MeniköJoMuttetViitiSanoa

      Oli pakko penkoa että löytyykö täältä mitään. Tein vaihtoautokauppaa vanhemman käkkärä tukkaisen äijän kanssa. Saatiin kaikki kohdilleen ja aloin sitten soittelemaan uudestaan tarkempaa päivämäärää ja aikaa yms. Nyt ei ole äijä enää vastannut mihinkään reilu viikkoon. Millähän nämä sitten rahaa tekee jos ei kaupat kiinnosta? Onneks tarjous paperilla ja voimassa.

    • MarkkuKarvonen

      KYLLÄ!

    • Anonyymi

      Takuut ei toimi myyjät töykeitä paska asiakaspalvelu kusettaa minkä kerkee en suosittele kenellekään yksi auton osto se riitti

    • Anonyymi

      Yhden auton olen ostanut ja huollatin sitä muutaman kerran sitten tuli eteen semmonen turbon ongelma ja satuin olemaan reissussa soittivat että tutkittu on..tilattu osat telineen 2th..e. ilmoitin että aja pihalle äläkä koske siihen.olin käskenyt ottaa vain arvion...dieselhuolto Kujala Ylistaro sai kuntoon 200e.nooh..käyttis veloitti työn 350e mitä en koskaan maksanut enkä pihaan enää mennyt. Ja seuraava auto tuli bayern car rivistä.

    • Anonyymi

      "rehellinen autokauppias" on yhtä harvinainen otus kuin neitsyt parturikampaaja, mutta on niitä.

      • Anonyymi

        Kerrohan toki lisää,mistä löytää rehellisen autokauppiaan?


    • Anonyymi

      Nyt oli kyllä riman alitus huoltopalvelussa. Eipä tarvitse enää asioida Vaasan käyttöautossa. En nyt lähde avaamaan mistä syystä, mutta sen vannon etten ikinä enää astu tähän liikkeeseen. Huollot teen ihan muualla.

    • Anonyymi

      Ylimielisiä myyjiä,osa tekee kauppaa omiin nimiinsa netissä,,onko siellä minkäänlaista laatujärjestelmää??

    • Anonyymi

      Uskomattoman naurettava pökälefirma. Korkeintaan ajan lujaa ohi jäähallille tämän puljun ohi. Hihittelevät tiskin takana. Voi vitttttu että voi olla oksettavaa porukkaa. No on siellä yksi hyvä tyyppi, mutta nää jupit näköjään mollaa sitä.

    • Anonyymi

      Yksi vaihtoauto myyjä tiiät kuka olet. parasta ennen päiväystä Haista Vittu

      • Anonyymi

        Onpa tosi typerää haistatella nimettömänä tällä palstalla, kun kasvokkain ei uskalleta sanoa mitään.


    • Anonyymi

      Lihavan pulska mersumyyjä ei osaa itse hinnoitella vaihtoautoa lainkaan,aina soittaa jollekin toiselle ja sitten esittää naurettavan välirahan,,

    • Anonyymi

      Ohhhohoijaaaaaa taas olis vähä niiku kusetettu olo ja joooo käyttöauto ei tunnetusti tiedä mikä uuden auton takuuu tarkoittaa en osta kyseisestä puljusta enää yhtään mitään !!!!

      • Anonyymi

        Hauskinta näissä dissauskommenteissa on, että se on kirjottanu joku raksamies Rape 55v paskalla kieliopilla :D


    • Anonyymi

      Aina saannut hyvä palvelua siellä

    • Anonyymi

      Huhuh, tämä liike on kyllä varsinainen vitsi mitä asiakaspalveluun ja kauppojen loppuunvientiin tulee.

      Myyjä ei vastannut enää puhelimeen kun kaupat oli sovittu. Kerran taisi erehdyksissään vastata kun olisin tiedustellut onko ostamani auto noudettavana (sovimme huollon ennen luovutusta). Kertoi vain, että ei tiedä ja soittaa takaisin kun hänellä on nyt asiakas siinä (ihan kuin minä en olisi asiakas?!). No ei tietenkään soittanut. Menin paikan päälle ja bongasin myyjäsedän liikkeen uumenista. Ei osannut sanoa juuta eikä jaata, kun kysyin onko auto valmis ja pyysi kysymään autoa heidän huollosta.. huollosta ei osattu sanoa missä auto on, mutta kuulemma huollettu ja pompoteltiin takaisin myyjälle, jota koko homma ei tuntunut kiinnostavan yhtään. Löysin auton sitten itse ja ajoin hevonkuuseen liikkeestä. Infotiskillä oli niin hapan nainen ”palvelemassa” että edes entisten neuvostovaltioiden bulkkimarketissa en ole tottunut saamaan yhtä nihkeää vastaanottoa.

      Ei koskaan enää tähän liikkeeseen, autot halutaan myydä väkipakolla, mutta myyjillä ei tunnu olevan hajuakaan siitä mitä ovat edes myymässä. Tämä tosin tuntuu useammallakin liikkellä oleva ongelma - aivan uskomatonta.

    • Anonyymi

      Jotenkin tulee mieleen, että sama tyyppi kirjoittelee tässä ketjussa haukkumarämsyä kerta toisensa jälkeen.

      Ei uutta autoa tarvitse koeajaa ja jos mania löytyy niin ei tarvitse täälä mankua ja esitellä ostaneensa kalliin auton. olen ostanut muutaman ja tuovat kotiin, jos on jotain moittimista niin tuovat toisen ja vievät ekan pois.

      Niitä renkaaseen potkijoita on valitettavasti aina ja niiden nimilista on autokauppojen hallussa vaikka eivät sitä myönnä.

      Sitten uuden auton koeajon haluaminen on yhtä hulluutta jokaisessa liikkeessä on koeajoa varten yksi auto jota ei myydä. Ostaessa uuden auton niin sitä autoa ei ole koeajettu vaan se on pakasta otettu.

    • Anonyymi

      Tämä "kouhoo" vois lopettaa tämän liikkeen parjaamisen. Ei ole mitään järkeä todella vaatia uuden auton koeajoa.

      Minä myös olen ostanut kaksi uutta autoa enkä ole pyytänyt niitä koeajettavaksi.

      Liikkeessä oli samanlainen auto jota sai ajaa ja liksat kun löi pöytään niin tuli uusi auto pihaan.

      • Anonyymi

        yhden olen ostanut palvelu ok. varaosa ja huolto on liian kallista. toki autoilu suomessa on aina ? audin miehiä olen. sittemin olen tuonut saksasta mersun ja audin ,huollattanut ne niin sanotussa merkkiin erikoistuneessa mutta myös muita huoltavassa liikkeessä joka ei myy autoja. mersu ei kyllä ole minun ajoneuvoni toki hieno päästellä pitkiäkin siirtymiä mutta nämä uudemmat sekä henkilö että tavaramallit ovat erittäin kukkarolle käyviä vehkeitä..noin huollon ja korin osalta. saa toki kommentoida


    • Anonyymi

      13 vuotta sitten aloitettu ketju ja aina vain kaveri nostaa sen esiin.

      Pitkävihaista sukua.

      Tulee mieleen Lapuan kissantappo ketju. No, alivuokralaiset jyllää kaverien yläkerrassa.

      • Anonyymi

        Joistakin asioista ei pääse yli


    • Anonyymi

      Sain hyvää palvelua auto tuotiin kotiin minulle ja auto oli just sellainen kuin myyjä kertoi suomiauto heiltä myyty uutena kiitos ja seuravaan kertaan:-)

    • Anonyymi

      huonoa huollossa

    • Anonyymi

      Outoa toimintaa, huollossa kusettavat vanhuksia teettämään kalliita remontteja autoihinsa perusteetta.

    • Anonyymi

      Hei
      Vaasan liikkeessä palvelu oli ylimielistä. Auton varusteet eivät vastanneet myynti ilmoitusta.

      Autoilija

      • Anonyymi

        Vaasalaiset on ylimielisiä. Pitävät itseään parempina kuin muut.


    • Anonyymi

      Mulla olisi velho myynnissä saa kuntoa samalla

    • Anonyymi

      Käyttöautolta olisin halunnut erään Volvon ostaa ja tein siitä pitkään kauppaa mutta sitä ei haluttu selvästikään myydä ja myyjä höpötteli kaikkea muuta eikä ollut lainkaan kiinnostunut kauppaa tekemään.

      Viikon-parin kuluttua auto oli kadonnut ja kun olin utelias niin tsekkasin sen tiedot Traficomilta ja auto oli myyty samaan pieneen rannikon kylään josta automyyjä kertoi olevansa kotoisin.

      • Anonyymi

        Aivan kamalaa, voimia sulle!


    • Anonyymi

      Kuka siellä fiksaa ne autot siisteiksi?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe