Ollemme mieheni kanssa muuttamassa ensi viikolla Lohjalta Tampereelle. Pitäis löytää jostain mahdollisimman edullisesti kuorma-auto yhdeksi vuorokaudeksi. Miehellä on ajokortti jolla saa ajaa sitä, mutta kyllä kuskikin käy.
Eli mitkä on edullisia firmoja? Olen nyt yrittänyt katsella googlesta, mutta en pahemmin löytänyt (taitaa olla etsijässä vikaa..). Matkaakin kertyy kuitenkin n.200km/suunta.
Kuorma-auton vuokraus
4
2455
Vastaukset
- arska
Katso Hertz, ainakin Turussa vuokraa kuorma-autoja n. 260€/vrk vapailla kilometreillä, lyhyemmälle matkalle ilmeisesti halvempi.
- MarTor
Niin siis olen jo katsonut. Minusta tuo 260e on aika paljon vuorokaudelta. Tosin, enpä tiedä yleisestä hintatasostakaan mitään. :)
Ja Turusta ilmeisesti saa ainoastaan noita kuorma-autoja? Tai sitten en osannut sitäkään katsoa oikein. Ja Lohja - Tampere muutossa on Turkuun poikkeaminen jotenkin erittäin turhauttavaa, kun se ei ole ollenkaan matkanvarrellakaan.. :D
- Rami__
Hei. Olen muuttamassa turun seudulle ja olis kiva löytää muutto auton halvalla, mutta ei mitään pakua se on liian pieni mielummin kuorma-auton.
- liikaaa kamaa
Vuokratkaa iso paku ja kaikki, mikä ei mahdu siihen,kierrätykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850