Kari

c-d

se taas nappasi kultamitalin, mut missä on Tupsukka?

7

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **************

      Katsotaan nyt mitä tuleman pitää. Tänä vuonnahan Tapsalta ilmestyy uusi levy.

    • No niinhän tuo palkittiin... mut Tapsa voidaan aivan hyvin palkita vaikka seuraavalla kerralla.
      Sitä mä vaan kumminkin ihmettelen, että miten noissa Iskelmän järjestämissä gaaloissa aina ne samat tyypit voittaa ne palkinnot ? Niinkuin just joku Kari Tapio, Simo Silmu, Paula Koivuniemi, Anna Eriksson ja Anne Mattila, eli just ne artistit joita Iskelmä suosii soittamalla niitä yhtämittaa.

      Hyvä juttu oli sentään se, että Lauri Tähkä ja Elonkerjuu voitti vuoden parhaan yhtyeen tittelin, eikä taas joku Yölintu, Agents tai Finlanders.

      • huomannut

        Iskelmäration 'kisat' voi jättää omaan arvoonsa, samat tyypit siellä on vuodesta toiseen ehdolla ja voittamassa, eli ne joiden jollotukset soi iskelmässä aamusta iltaan.


      • huomannut kirjoitti:

        Iskelmäration 'kisat' voi jättää omaan arvoonsa, samat tyypit siellä on vuodesta toiseen ehdolla ja voittamassa, eli ne joiden jollotukset soi iskelmässä aamusta iltaan.

        menee aina niille, joita iskelmässä soitetaan, kuten jo aikaisemmin mainittiin. tunnustettava kuitenkin on että iskelmä soitti lähes kiitettävästi konsettikiertueen alla tapsan musiikkia. tosin aina lähes samat kappaleet soi.koska tuhannesta levytyksestä olisi voinut soittaa muutakin kuin rakasta ja äidin pikku poikaa. tosin kappaleet ovat mielestäni kyllä ovat ihan vetäviä.


      • Lonkalta vedin

        Koska juuri noilla esiintyjillä on sukseeta.
        Esim. Eniten levyä myynyt artisti on Kari Tapio ja jos päätetään myöntää palkinto kyseisessä kategoriassa niin silloin se on Kari Tapio, eikä esim. Tapsuliini.
        Loogista! Eikö vain.


    • SÄRKYNYT SYDÄN

      Onnea Karille, harmittomalle kaverille.Hehän ne palkinnot tuppaavat kumartamaan.

    • pinsio

      varmasti palkintonsa ansainnut, mitä tuosta väittelemään. Kansa on puhunut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      46
      936
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe