Miten kukaan enää viitsii kirjottaa tänne kun heti on palstahäirikkö pilaamassa keskutelun. minä ainakin poistun täältä. morjens!
Vastaukset 6
- Monikossa
ei täällä vain yhtä ole, täällä on useita. Morjes!
- häiris
Kyllä meitä täällä riittää useampia nauramassa idiooteille :-)
- niin näyttää
häiris kirjoitti:
Kyllä meitä täällä riittää useampia nauramassa idiooteille :-)
teitä riittävän, tosin ette näytä tajuavan että te tässä niitä idiootteja olette. Sanonpa vaan et sutaskaapa voiteet lampisten pohjaan ja suksikaa v***uun täältä kitisemästä!
- lumettomassa
niin näyttää kirjoitti:
teitä riittävän, tosin ette näytä tajuavan että te tässä niitä idiootteja olette. Sanonpa vaan et sutaskaapa voiteet lampisten pohjaan ja suksikaa v***uun täältä kitisemästä!
maassa. Kyselkää nyt, hyvät vanhemmat, kyselkää. On meilläkin jotain iloa elämässä. Kun ei herrantertut ilostuta iltojamme kitinöillään.
- J
lumettomassa kirjoitti:
maassa. Kyselkää nyt, hyvät vanhemmat, kyselkää. On meilläkin jotain iloa elämässä. Kun ei herrantertut ilostuta iltojamme kitinöillään.
Täällä ne kaikenmaailman hullut pyörii, sen siitä saa ku on ajettu alas kaikki laitokset ja avohoidossa ollaan. En käsitä miten joku saa mielihyvää toisten mollaamisesta, sairaus se on, ei sitä muuten voi tajuta. Säälittää.
- hmnnz
lumettomassa kirjoitti:
Ensimmäisen kerran vierailin tällä palstalla pari vuotta sitten, oli muutamia asioita mielessä mutta vaihdoin plazalle, kun näitä ei jaksanut lukea (siis näiden palstahäirikköjen vuoksi). Vuosi sitten tulin tänne uudestaan, ajattelin että josko häiriköt olis jo kyllästyneet. Totesin nopeasti että samat idiootit täällä edelleen yrittää olla vitsikkäitä. Taas on vuosi kulunut ja tänne poikkesin - turhaan, koska ei täällä edelleenkään mitään asiallista keskustelua ole, vaan nämä "vitsiniekat" aina vaan.
On näiden jutuissa kyllä niin huumori huipussaan, sitä ollaan niin helvetin hyviä ja tietäviä olevinaan, niin v***n aikuisia muka kun ilkutaan toisten kysymyksille. (Kysymyksille, jotka liittyvät matkustamiseen lasten kanssa, kuten palstan nimikin jo sanoo.) Nämä "haisevat kakarat" jutut ovat olevinaan aivan ylintä luokkaa, "lemuavia pallopäitä, heh heh, voi juku ku naurattaa" Sorry vaan, mutta eskarilaisetkin laukoo parempia vitsejä.
Vaikka tietäähän sen ketkä näitä "hassunhauskoja" sutkauksia tänne kirjotteleepi, mahot ja tuhkamunat ne siellä huutelee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498