Paras mopo?

3500 euroa?

Jos fyffeä on 3500 niin minkä ostaisit ja miksi? Ja tyyppinä vain supermoto. Oisko Yamaha?

82

14718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :Manki_
      • Haistapaskapää

        Paska mopo perkele


    • paras mopo

      HINTA:3590€todella luotettava ja hieno mopo. kulkee kurittomana n.80km/h ja välejä vaihtamalla jopa 90km/h.eli todella pirteä verrattuna esim.derbiin . CH-racing ei ole mikään kiinalainen vain italialais-ruotsalainen cagiva-husse.
      tässä on kuva uudesta ch-racing supermotosta : http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=566093&show=inline&status=F&id_bike_type=5&id_sub_type=&id_make=336&id_model=&id_engine_model=&pfrom=&pto=&yfrom=&yto=&efrom=&eto=&eng_type=&mileageFrom=&mileageTo=&id_domicile=&search=Hae >>&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@status=F@id_bike_type=5@id_sub_type=@id_make=336@id_model=@id_engine_model=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@efrom=@eto=@eng_type=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicile=@search=Hae >>

      • tyydyn vähään

        mä ainakin ottaisin valmet traktorin, koska sillä mä voittaisin kaikki, kun mä jyrään niiden mopojen yli ja parkkipaikan etsintäkin olisi helppoa .Senkus vaan vähän tuuppaa etukuormaajalla niin heti tulee tilaa.


      • samaamieltä
        tyydyn vähään kirjoitti:

        mä ainakin ottaisin valmet traktorin, koska sillä mä voittaisin kaikki, kun mä jyrään niiden mopojen yli ja parkkipaikan etsintäkin olisi helppoa .Senkus vaan vähän tuuppaa etukuormaajalla niin heti tulee tilaa.

        kylläkylläkyllä! raktori voittaa kaikki maailman moperit ! kyllä on helposti löytynyt parkkipaikka jos vaikka jokku mopopojat on jättäny ruutuun pari mopoa nii senkus vaa ajaa ylitte ^^


      • Hah

        Ch racingis on minarellin am6, eikä mikää barbin rabasa


      • uhözrr
        Hah kirjoitti:

        Ch racingis on minarellin am6, eikä mikää barbin rabasa

        ch racing ei enää tuua suomee kun kävin viikko sitte mopo kaupas nii sano että ei enää tuua suomee...ikävä kyllä...


      • MiksuDe
        tyydyn vähään kirjoitti:

        mä ainakin ottaisin valmet traktorin, koska sillä mä voittaisin kaikki, kun mä jyrään niiden mopojen yli ja parkkipaikan etsintäkin olisi helppoa .Senkus vaan vähän tuuppaa etukuormaajalla niin heti tulee tilaa.

        landespede..


      • nyrppä
        uhözrr kirjoitti:

        ch racing ei enää tuua suomee kun kävin viikko sitte mopo kaupas nii sano että ei enää tuua suomee...ikävä kyllä...

        ...niitä saa käytettyinä eikä oo ees kalliita


      • ,,,,,

        ..esim derbiin, haistahhan vittu ja mee ajaan sillä dt vaan..


      • Kauheemuna
        samaamieltä kirjoitti:

        kylläkylläkyllä! raktori voittaa kaikki maailman moperit ! kyllä on helposti löytynyt parkkipaikka jos vaikka jokku mopopojat on jättäny ruutuun pari mopoa nii senkus vaa ajaa ylitte ^^

        Traktorilla kuskataan velliä niinku sinuaki


      • Paskapää
        Hah kirjoitti:

        Ch racingis on minarellin am6, eikä mikää barbin rabasa

        Mitä virtuaaliyliopisto sää meinaat perkele


      • Anonyymi

        Kyllä se PV on paras mopedi


    • kokemusta on

      itellä ollu 3 vuotta beta rr -07 ei ikinä mitää vikoja ja kurittomana jättää ch racingin

      • saattanaaperkele

        siis vittu menkää niiden traktorien kanssa jo vittuun. Ne on vitun vaarallisii tollasille saatanan kakaroille perkele. SEN ON OLTAVA MOPO PERKELE SAATANA VITTU ! Tuu saatana viivalle! Mun derbi savuttaa semmoset sporttisavut et sä ajat sil sun traktorillas ojaan.... ja muutenki on noloo ku jokku penikat prääsää jollaki traktorilla... ei sitä oo tarkotettu tommosille penikoolle vaan se on saatana työjuhta... perkele...


      • NOLOO
        saattanaaperkele kirjoitti:

        siis vittu menkää niiden traktorien kanssa jo vittuun. Ne on vitun vaarallisii tollasille saatanan kakaroille perkele. SEN ON OLTAVA MOPO PERKELE SAATANA VITTU ! Tuu saatana viivalle! Mun derbi savuttaa semmoset sporttisavut et sä ajat sil sun traktorillas ojaan.... ja muutenki on noloo ku jokku penikat prääsää jollaki traktorilla... ei sitä oo tarkotettu tommosille penikoolle vaan se on saatana työjuhta... perkele...

        Ei traktorii kuulu käytää noin ja se on muutenki noloo jos tulee sellasel jonnekki hanki mopo.


      • Sää ja sun barbie.
        saattanaaperkele kirjoitti:

        siis vittu menkää niiden traktorien kanssa jo vittuun. Ne on vitun vaarallisii tollasille saatanan kakaroille perkele. SEN ON OLTAVA MOPO PERKELE SAATANA VITTU ! Tuu saatana viivalle! Mun derbi savuttaa semmoset sporttisavut et sä ajat sil sun traktorillas ojaan.... ja muutenki on noloo ku jokku penikat prääsää jollaki traktorilla... ei sitä oo tarkotettu tommosille penikoolle vaan se on saatana työjuhta... perkele...

        Aikamoiset pimppiraget otit tosta! "MINUN BARBI KULKEE JUMANKUTI 46KM/H!!!!!!!!!!!!!!! VAIKKA SAIS KULKEE 45!!!
        SILLÄ VIEN TEIJÄN TRAKTORIT MENNEN TULLEN, LEIKKIEN GHOST RIDERIA!!! Saatana." En tiiä oliko toi traktorilla ajelu vitsi vai ei, mutta aika hauska miten se kutittaa noinkin paljon jonkun jonnen persettä.


      • Traktorijonne
        saattanaaperkele kirjoitti:

        siis vittu menkää niiden traktorien kanssa jo vittuun. Ne on vitun vaarallisii tollasille saatanan kakaroille perkele. SEN ON OLTAVA MOPO PERKELE SAATANA VITTU ! Tuu saatana viivalle! Mun derbi savuttaa semmoset sporttisavut et sä ajat sil sun traktorillas ojaan.... ja muutenki on noloo ku jokku penikat prääsää jollaki traktorilla... ei sitä oo tarkotettu tommosille penikoolle vaan se on saatana työjuhta... perkele...

        Haista kuule paska ku et tiiä traktoreita mitää saatana vittu perkele


      • saattanaaperkele kirjoitti:

        siis vittu menkää niiden traktorien kanssa jo vittuun. Ne on vitun vaarallisii tollasille saatanan kakaroille perkele. SEN ON OLTAVA MOPO PERKELE SAATANA VITTU ! Tuu saatana viivalle! Mun derbi savuttaa semmoset sporttisavut et sä ajat sil sun traktorillas ojaan.... ja muutenki on noloo ku jokku penikat prääsää jollaki traktorilla... ei sitä oo tarkotettu tommosille penikoolle vaan se on saatana työjuhta... perkele...

        KYLLÄ MUN VALMETTI 1100 TURBO PÄÄSTÄÄ SELLASET VOIMASAUHUT ETTÄ ON KOKO KYLÄ USVASSA ON NÄÄS RUUVATTU, ON MULLA SUZUKI PV JA TS 50 JA NE ON HYVIÄ MOPOJA!


    • w!dg3

      Mulla on aprilia rx 50 vuosimallia 2000 ja vähä laiska vakiona mut ku virittää ni kyl on paras mopo mitä maa päällää kantaa :D :D :D

    • efsef

      kyllä ku lyödää 300 heppaa traktoriin ni jää sunki paskas :D

      • Oothomo

        No kyllä vellit housuun tulee jos masailla ohi päästelee


    • naurattaa

      Sai taas kerran kunnon naurut täällä suomi24 sivuilla...
      "Ne on vitun vaarallisii tollasille saatanan kakaroille perkele" "Mun derbi..."
      Uskon kovasti että siellä näppäimistön takana istunu 15v poika joka omistaa isältä lahjaksi saadun derbin.
      Kehtaa tulla haukkumaan pennuiksi tänne muita kun itsellään tuskin karvojakaan muualla kun päässä. Taisi sun postauksessa tulla sun kaikki kirosanat mitä osaat ja muutenkin osoitit just todellisen älykkyytes btw. Mene sinne lähimmälle kaupalle pörräämää niillä mopoilla ja vetää halpaa energia juomaa. Jos vielä kessun vetäisit huuleen niin olisit todellinen mopopoika.

      • sdgsgdsgs3444

        Ja pari siiderii, sit ootte ihan kännissä!


    • adwadasdf

      osta beta. kulkee kurittomalla vakioputkella yhtä kovaa ku derbi teharilla.

    • dt

      kyllä yamaha dt kannattaa ostaa ainaki kestää ja tehoputkella ja ottaa rajottime pois ni kulkee iha kivasti .... ..... ei mitää derbejä , paljo sähkö vikoja

    • Detsude

      2011 vuoden Dt maksaa 2990e ja pitäis olla aika luotettava,,Ei Derbikään huono ole mutta mielestäni noi paremmat mallit on liian kalliita :D

    • KADJBJWD

      OSTA SELLANE MOPO KU ITE HALLUUT, JOKA MOPOS ON JOTAI HUONOO JA HYVÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Yamaha Dt

      Kannattaa ostaa detski, mulla ainakin ole sellane 2 vuotta ja toimi hyvin! sitte sulla jäis vähä rahaa yli nii ostaisit vaikka teharin ja kurit pois nii kyl se alkaa lähtee sit iha hyvi :P

      • sgjsfjdfjxnb

        Ostais teharin ja kurit pois?? Ei siinä teharissa kuristinta oo, ellei osta hyväksyttyä teharia. Mutta eihän sitä ole järkeä ostaa hyväksyttyä teharia jos ottaa kurit pois samantien..


    • derbi 4 ever

      itellä 2011 derbi ja ollu tähä mennes tosi hyvä ja luotettava! suosittelen! hinta 2900-3300e

    • no VITTU paska!

      Beta on paras enduro ainaki!!! :) te ainaki meinaan ostraa sellaasen :P

    • FFFFFFFFFFUUUUUU

      vittu saatana perkele helvetti paska jumalauta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Posliinipillu

        Ime munaa


    • derbit alas!

      OSTA PAPPA TUNTURI LÄHTEE TALVELLAKI EKALLA KU MUUT PUOL TUNTII NIITÄ DERBIN ROMUJASA KÄYNNISTELEE

    • Jos tuo tilanne,

      niin ostaisin kiinalaisen mopon 1200 - 1500€:lla ja säästäisin tuon 2000€ johonkin aivan muuhun, ostaisin vaikka osakkeita sillä. Kiinalaisesta moposta saisin vielä parin-kolmen vuoden päästä myydessäni lähes saman, mitä saisin jostan "länsimoposta", joten tuo 2000€ voisi jäädä niihin osakkeisiin pidemmäksikin aikaa. Myöhemmin käyttäisin noita osakkeita oman asunnon ostamiseen niiden arvon noustua huomattavasti.

      Siis miksi menisin maksamaan moposta 3500€, kun voin ostaa semmoisen paljon halvemmalla??

      • Entä jos.....

        Ent jos osake kurssit mepee päis perseit?


    • xvbbdfretgrujyh

      Ite ostaisin tuolla rahalla 7 kpl 500€ peeveitä.

      • Kankkulan kaivoon

        Niissä pevakoissa sun rahat menis Kankkulan kaivoon! Jos yhden Pevakon ostas ja pistäs loput 3000€ osakkeisiin, nii paras sijoitus!


    • asdfghwertyuioxcvbnm

      yamaha dt jos aikoo virittää

      • ja sattuuu vielä

        olemaan samalla kucta pääccä. Virittäjä on aina imbesilli!


    • Derbil

      Kannattaa ostaa derbi drd x-treme 2011! Hyvin ainaki itsellä toimii.

      • qasadfddhvgfds

        Niinno, mistäs sitä tietää milloin hajoaa :)


    • Mobo

      Hei tarttiis apua :D Mistä sais ostettua teharia ja tämmöstä viri osia... Itekki ostan kohta mopon kuhan vähän lumet sulaa... Eli mistä sais ostettua viri osia? :)

      • Eekki

        www.mc-scatter.com


    • DT

      Onko tää joku urbaanilegenda, mutta aiotaanko Yamaha DT:n valmistus lopettaa? Meinasin ostaa sen niin onko se ihan vaan huhu puhe vai mitä?

      • Kandee kiirehtiä

        on ne kohta tehtaaltakin loppu :D

        Siis mitä merkitystä sillä on, jos valmistus vaikka loppuisikin?? Jos kerta oot ostamassa, niin osta ihmeessä!


    • DT PÄRRRR

      Osta yamaha dt50 ja tulet olemaan iloinen ostokseesi!

      • dt myöz

        urpo tää keskustelu alkaa 2008 nyt sillä on varmaa auto


    • jammu DT o parasss

      ittellä ollu Yamaha DT 50X sm versiona (vm 2010) ja toiminu moitteettomasti. Toki vikoja löytyy ku alkaa hakemalla hakemaan mutta muuten ei mitään vikaa ole. Joten olen todella tyytyväinen ostokseeni. toiminu todella hyvin. antaisin 4½/5 ehkä sen takia koska en viittiny antaa 5/5 :D:D:D;D;D;D;D

    • baras

      Gilera smt on paras supermoto:D

      • MAKE-98

        ebin juttu Viljami :D:D:D ES on myös paras energiajuoma :-DDD


    • viilattu pytty

      ostakaa pv pistäkää 80cc malossi ajakaa puhuun niin nauran traktorissani perkele.
      tai toinen vaihtoehto on derbi ja siihen turbokitin änkkä naurun sekaiset katseeet on taattu

    • beta :DDDD

      osta beta jos meinaat virittää mopoos. Kurit pois 115 suutin nii lähtee ku tykinkuula. jos aiot pitää kurit paikallaa nii osta aprillia. hiton hienoja molemmat!!!

      • Sx50

        Toisten päi dumb :D beta vakioks ja apikkaa virii ;)


    • NO ÄLÄ HELVETISSÄ

      käytä 3,5k mopoo osta joku käytetty perus mopo 1000€-2000€, ja sit vuoden pääst piikki

    • bnfjk5dy

      no vittu mieti

    • osta käytetty

      ostakaa käytetty saatte toimivan peli 1500e ja säästuu 2 tonnii sillä voit ostaa viriä ja korjailla yms..

      ps. kaikki mopot ku on semmosia lussuja

      • >toimiva peli

        no osta vittu kevari saatanan kusimulkku, kivahan se sitten on sakkoja maksella silla viritetyllä muovipaskalla vuosimallia 1990


    • katokato1

      Jos et huomannut, niin tämä on kirjoitettu vuonna 2008... Käyttäkää silmiänne ku teillä ne kuitenki on.

    • Mopoa ostamassa

      Sanokeepa paras mopo ikinä

      • 125v231514d42d

        beta / hm / fantic

        En koskis muihin pitkällä tikkullakaan jota on jatkettu vielä toisella pitkällä tikulla. Toiset vaan ymmärtää katsoa vähä eteenpäin, eikä sitä mitä naapurin makella on tallissa. Kevarin runko takaa hyvin työtilaa, ei rajoittimia, tehty kunnollisista osista sekä omaavat ne tehokkaimmat vakioputket, jolloin teharia ei edes tarvitse ostaa. Turha edes verrata mihkään vitun derbiin.


      • Posliinipillu

        Isäs jos sitä mopoks lasketaa ku änkkäki o pidempi ku sen muna


    • NIKSUTIN:D

      Tää on kirjotettu 2008 ja nyt on 2013 xD

      • jonne nyt vittu

        Hieno huomio hermanni


    • klpoika

      ostakaa kl sm 50 kulkee vakiona 57

      • älä länkytä

        vitut kulje ku 45


    • moi22345
    • jammu-setä

      Yamaha dt 50r enduro on paras jos väität muuta niin jammu setä tulee ja...

    • Kinukki vaan

      Pistä tonni (1000€) vaikka kiinalaiseen UUTEEN Sky Team Monkey mopoon ja loput Talvivaaran osakkeisiin, etkä tule pettymään!

      • EII

        Talvivaara...... oikeest lue lehtii


    • monkey4life

      Honda monkey
      paras mopo
      6/5

    • sssssssssssssssssss
    • RUHETA

      Mopot on ihan hyviä, mutta mielummin ottaisin vaikka Valtra 8950. Pikkusen miehekkäämmät äänet kuin jossain 50cc kakspyöräsessä, reilusti yli 7.0l kone nii vähä parempi

    • Kauhiapillumuna

      Yamaha on perseestä saatana vittu perkele ellei jumalauta

    • Minätiedän

      Älkää kirjoittako mistään supermotoista kun on kysymys moposta. Isienne pikkumussukat.

    • hehheheheeeeeeeeeeeeee

      Ei helvetti vieläkö te hermannit vastailette tähän kysymykseen, tää on vuodelta 2008, eli kysyneellä henkilöllä on varmaan jo oma auto ja lastenlapsia nyt ihmiset jotaki grippiä tähän hommaan

    • Pappatunturi12345678910

      Kyllä se paras mopo on Pappatunturi. Mullakin on sellainen ja hyvin kulkee!

      • Gilsumies

        Ostakaa vittu derbi drd racing supermotard ni ei vituta kulkee helposti 80km


    • Siitävaan

      Paras mopo on todellakin vanha kunnon Pappa Tunturi.Hyvin pelaa ja kulkee vanhuudestaan huolimatta ja kuljettaa raskaampiakin taakkoja.
      Vahinko vain,että sen valmistus on lopetettu.Siinnä pojille idea,alkakaapa valmistaa
      uudestaan ja kehittäkää aito suomalainen Pukinmoottori.

    • Beta hoitaa homman mopoluokassa, osta Beta.

    • Anonyymi

      Kyllä se audi on se paras mopo

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4950
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      53
      3320
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2492
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2036
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1662
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1247
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1179
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1155
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      88
      1140
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1116
    Aihe