Moi
Tietäskö joku mistä löytys AEG favorit 60820
sensorlogin astianpesukoneen räjäytyskuvaa. Kone ei tee mitään, aivan pimeä, jos sais jostain sähkökaavion niin ois vielä parempi.
huoltomies sano et piirikortti rikki, 460 € kone
4 vuotta vanha. Syksyllä meni samaan aikaan hankittu AEG jääkaappi, 260€ maksoi piirikortti.
Ei oikeen enään luota AEG laatuun
AEG favorit
7
4710
Vastaukset
- Hinta ja laatu ei täsmää
Meidän AEG Favorit integroitu astiapesukone hajosi myös 4 vuoden jälkeen. Piirikortti oli rikki ja hinta-arvio 480€ plus työt. Koneen sai pelaamaan, kun kiilasi puutapin katkaisimen ja tason väliin niin ettei se päässyt sammumaan. Otin vakuutuksesta rahat ja hankein tilalle uuden koneen. Muut samaan aikaan meille hankitut AEG:t on temppuilleet eri syistä, joten AEG/Electroluxiin en tietenkään enää päätynyt.
AEG:n huoltoon ei muuten kannata ottaa yhteyttä. Heitä ei kiinnosta. Ilmeisesti näitä tulee sen verran paljon.- kkhuoltaja
AEG:n huoltoa ei kiinnosta??
Sinä yleistät siis huoltoliikkeitä jotka korjaavat aeg merkkisiä laitteita??
jos aeg:n huoltoa ei kiinnosta niin sitten se on ihan huoltoliikkeestä kiinni eikä siitä että kyseessä on aeg.
AEG:n huoltoja on toistasataa suomessa.. - Huonosti kirjoitin
kkhuoltaja kirjoitti:
AEG:n huoltoa ei kiinnosta??
Sinä yleistät siis huoltoliikkeitä jotka korjaavat aeg merkkisiä laitteita??
jos aeg:n huoltoa ei kiinnosta niin sitten se on ihan huoltoliikkeestä kiinni eikä siitä että kyseessä on aeg.
AEG:n huoltoja on toistasataa suomessa..Ei ollut tarkoitus morkata huoltoliikkeitä.
- tiskari
Itselläni vajaa 2v tiskari herjasi tulvasuojaa,soitto aeg:nvaltuuttamaan huoltoon ja asia lähti eteenpäin.Seuraavana päivänä asentaja tuli katsomaan laitetta ja totesi voivansa korjaamaan keksinnön paikanpäällä.Ei iso vika(O-rengas),mutta huolto ja takuu pelasivat niinkuin pitikin.Olen tyytyväinen tuotteeseen ja takuuhuoltoon
- Sit tulee kalliiksi
tiskari kirjoitti:
Itselläni vajaa 2v tiskari herjasi tulvasuojaa,soitto aeg:nvaltuuttamaan huoltoon ja asia lähti eteenpäin.Seuraavana päivänä asentaja tuli katsomaan laitetta ja totesi voivansa korjaamaan keksinnön paikanpäällä.Ei iso vika(O-rengas),mutta huolto ja takuu pelasivat niinkuin pitikin.Olen tyytyväinen tuotteeseen ja takuuhuoltoon
Huolto kyllä hoitaisi mutta maahantuoja rokottaa osista niin paljoen ettei käytännössä kannata. Maahantuojaa ei koneen virheet, kun takuu loppuu. AEG:n ei kuulukaan kestää kauempaa.
- Anonyymi
Meillä AEG favorite astianpesukone taas E10 eli tulovesi sulkia rikki. 2vuotta kesti ensimäinen ja toinen vuoden. Ei kovin vakuutavaa. ja kömpelö kone pesee hintaansa nähden huonosti. edellinen oli siimens oli parempi!
- Anonyymi
Sama homma suli rikki! ja kaksi kertaa vaihdettu mangeettoventtiili vesituloon. huono on kone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241