Tehokkain ja ylivoimaisesti paras karnosiinivalmiste on
BEETA-ALANIINI !
Sitä saa luontaistuotekaupoista jauheena. Nostaa elimistön (lihasten) karnosiinipitoisuutta paljon paremmin, kuin itse karnosiini nautittuna.
Tulee halvemmaksi ja on siis parempi.
Sen huomaa heti, kun on nauttinut Beeta-alaniinia.
Iho oikein kihelmöi !!!
Paras KARNOSIINI
19
43846
Vastaukset
- karnosiinin käyttäjä
Kuulemma joo. Itse käytän tällä hetkellä Leaderin karnosiinia 800mg/päivä, mutta nyt heidän valikoimiinsa on tullut tämä beta-alaniini.
Aion kokeilla sitä seuraavaksi.
Tulee paljon halvemmaksi kuin karnosiini, jos vaikutus on täysin sama.
Kokeilemalla se teho sitten selviää.
Siellä oli yks muukin valmiste, jota aion kokeilla (en nyt nimeä muista), joka antaa lisää energiaa lihaksiin.
Fibromyalgiaan karnosiini on hyvä aine.
Aloe Verasta olen myös paljon lukenut. Nyt joku laittoikin vinkin luontaistuotepuolelle, kuinka sitä saisi edullisemmin.
Aloe Veeraahan on käytetty satoja vuosia terveyden hoitoon. 100% luonnon tuote. Luonnostahan se terveys lähtee.- asdcas
saatana hopottajat.. ostakaa mainostilaa lehdistä ja lopettakaa tällanen tyhmä mainostaminen. se ei kuitenkaan toimi kuin teitä vastaan..........
- Toloselle tais jo käydä
asdcas kirjoitti:
saatana hopottajat.. ostakaa mainostilaa lehdistä ja lopettakaa tällanen tyhmä mainostaminen. se ei kuitenkaan toimi kuin teitä vastaan..........
Toloselle tais jo käydä hassusti.
- juurihan
Toloselle tais jo käydä kirjoitti:
Toloselle tais jo käydä hassusti.
hänen kehittämänsä Sport-Carnosin valittiin vuoden 2008 urheiluravinteeksi. Kauppa taitaa käydä kuin siimaa. Valinnan tekivät terveyskauppiaat, jotka kyllä myyvät myös beeta-alaniinia, mutta ei se pärjännyt Tolosen tuotteelle, kun otettiin huomioon myös laaja kuluttajien palaute. Totta kai joku voi pitää beeta-alaniinia parempana, mutta se ei sovi esimerkiksi minulle, kutittaa ihoa ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa.
- rahaa takana
juurihan kirjoitti:
hänen kehittämänsä Sport-Carnosin valittiin vuoden 2008 urheiluravinteeksi. Kauppa taitaa käydä kuin siimaa. Valinnan tekivät terveyskauppiaat, jotka kyllä myyvät myös beeta-alaniinia, mutta ei se pärjännyt Tolosen tuotteelle, kun otettiin huomioon myös laaja kuluttajien palaute. Totta kai joku voi pitää beeta-alaniinia parempana, mutta se ei sovi esimerkiksi minulle, kutittaa ihoa ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa.
Tais olla rahaa siinä hommassa takana.
Ei urheilijat mitään biovitan mössöjä syö.
Kyllä heillä on ihan omat ravinteet ja paikat, joista niitä ostavat.
Toi on taas noita Tolosen mainoskikkoja.
Avaa silmät ja korvat ja käyttää niitä aivoja, niin johan maailma valkenee. - Valinnan mahdollisuus!
juurihan kirjoitti:
Vai käy kauppa kuin siimaa?
Tuohan on todella kallis tuote. Googletin vähän tietoa ja hintaa.
Mahtaako biovita olla hiukan pilettänyt noita valitsijoita?
Luontaistuotteita on todella paljon ja todella hyviä onkin ja täysin luonnollisia terveyttä edistäviä, joten kummastuttaa tuo valinta.
Siis onhan sitä ennenkin ostettu mainetta ja kunniaa. Naivia ajatella, jotta kaikki menis ihan niinku äiti lapsilleen sitä rehellisyyttä opettaa.
Lisäksi siinä on E-vitamiinia, joka on synteettistä ja näinollen se voi olla jopa haitallista elimistölle.
Miten tunnistaa synteettinen E -vitamiini
Luonnollinen E-vitamiini on erittäin kallis raaka-aine, ja siksi sen keinotekoisten versioiden valmistus ja käyttö on aina ollut monille yrityksille varsin kannattavaa. Tämän vuoksi markkinoilla on useita tuotteita, jotka ovat joko 100-prosenttisesti synteettisiä tai synteettisten ja luonnollisten aineiden sekoituksia. Mikäli tuotteessa on oikea tuoteseloste on varsin helppoa päätellä, onko tuote luonnollinen vai synteettinen. Kaikki luonnollinen E-vitamiini ilmoitetaan d-alfatokoferolina. Synteettinen E-vitamiini tulee ilmoittaa tuoteselosteessa dl-alfatokoferolina. Täten ”d” merkitsee luonnollista ja ”dl” synteettistä E-vitamiinia.
Eli kemialliset ovat vitamiininkaltaisia. Elimistö on rakennettu hyödyntämään sellaista vitamiinia jollaisena esiintyy luonnossa. Synteettistä vitamiinia elimistö ei edes tunnista vitamiiniksi. Saattaa aiheuttaa jopa hylkimisreaktion, eli poistaa sen vieraana aineena jos ravitsemustaso on sellainen että elimistö pysty puhdistautumaan.
Ja jos sinkkiä haluaa syödä jostain syystä lisää, niin sitä kannattaa ostaa erikseen. Myydään kelatoitua versiota, jonka pitäisi olla aika hyvin imeytyvää ja sitä saa 100kpl purkissa n. 7€ eli kestää yli 3kk, jos joka päivä haluaa syödä sitä lisää.
http://www.avoin.helsinki.fi/opetus/materiaalit/ravitsemustiede/04_kivennais_sinkki.shtml
http://www.fineli.fi/topfoods.php?compid=2282&fuclass=all&specdiet=none&items=100&from=top&portion=100g&lang=fi
http://www.tohtori.fi/?page=5530281&id=6553264
Ja jos epäilee, että E-vitamiinia ei saa tarpeeksi, niin sitä saapi täysin luonnollisena vehnänalkioöljystä ja tietenkin monista muistakin ruuista.
http://www.fineli.fi/topfoods.php?compid=2299&fuclass=all&specdiet=none&items=100&from=top&portion=100g&lang=fi
Itse olen aika skeptinen tähän nykyajan mediamyllytykseen ja agressiiviseen mainontaan.
Tiedän aika paljon yritystoiminnasta ja mainonnasta ja siellähän on lahjottu ammoisista ajoista lähtien. Kovaa peliä.
Ja miksi????
No rahan takia tietenkin.
Mutta, onneksi meillä on tämä internet, josta jokainen voi etsiä tietoa ja tehdä valintansa omaksi parhaakseen. - karnosiinista
Mistähän johtuu että aina kun olen karnosiinia ottanut säännöllisesti n.parin viikon ajan niin ilmestyy korvani taakse sinertävä/punertava pehmeä patti (siis ilmeisesti joku veripatti...) joka vain kasvaa jos jatkan karnosiinin käyttöä. Kun lopetan, kuluu jonkun aikaa ja se häviää.
- .........
karnosiinista kirjoitti:
Mistähän johtuu että aina kun olen karnosiinia ottanut säännöllisesti n.parin viikon ajan niin ilmestyy korvani taakse sinertävä/punertava pehmeä patti (siis ilmeisesti joku veripatti...) joka vain kasvaa jos jatkan karnosiinin käyttöä. Kun lopetan, kuluu jonkun aikaa ja se häviää.
Niin ja olen siis käyttänyt Tolosen karnosiinia.
- duunarismies
Noita karnosiineja on kanssa vaikka kuin.
Kova homma selvittää, mitä kannattaa ostaa ja mistä.
Tuo beta-alaniini tulee kyllä edullisemmaksi, kuin mikään muu, jos pitkään aikoo käyttää.
Tässä löytöjä:
http://www.ferrosan.fi/ferrosan_carnotabs
http://www.vianaturale.fi/index.php?node_id=6287
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/28/products_id/856
http://www.hankintatukku.fi/?cat=42
http://www.kolumbus.fi/lootuskirja/tuotteet.htm#CarnoVital 40 tabl. 9,60- kaunis telinevoimistelija p...
aion kokeilla leon mainostamaa karnosiinia otan sitä 1400mg vrk kuten aina!
- fym
kaunis telinevoimistelija p... kirjoitti:
aion kokeilla leon mainostamaa karnosiinia otan sitä 1400mg vrk kuten aina!
Vain 1400 mg? Beta-Alaniinin (Fastin tuotettaasta siis puhun) annostus ohjehan on 2 x 1,5 g per päivä.
Itsellä kokeilussa kans ko. tuote.
Sitä en tiedä vastaako 3 g beta-alaniinia 3 g:a karnosiiniä... En ole vielä asiaan niin perehtynyt. - AMINOT
fym kirjoitti:
Vain 1400 mg? Beta-Alaniinin (Fastin tuotettaasta siis puhun) annostus ohjehan on 2 x 1,5 g per päivä.
Itsellä kokeilussa kans ko. tuote.
Sitä en tiedä vastaako 3 g beta-alaniinia 3 g:a karnosiiniä... En ole vielä asiaan niin perehtynyt.Mites noiden Beta-alaniini valmiseteiden maku?
Onko ne yhtä jäätäviä, kuin muut aminohapot?
Eli saako niitä mihinkään sekotettua? - makuista
AMINOT kirjoitti:
Mites noiden Beta-alaniini valmiseteiden maku?
Onko ne yhtä jäätäviä, kuin muut aminohapot?
Eli saako niitä mihinkään sekotettua?Ei paljoa beta-alaniini maistu. Erittäin helppoa niellä vaikkapa tryptofaaniin verrattuna.
- ToSi on!
Noooooh.... tässä tämmöinen elämän inhorealistitar kertoo asiasta tietämättömille, että ennemmin tai myöhemmin ne virukset ja syylät lähtevät. Ja ihan itsestään. Ei siinä mitään helevetin vitamiineja ja karnosiineja tarvita. Inhorealistitar kertoo myös, että kun palstan lukijat riemumielin ryntäävät tilaamaan jotain kemikaalimössöpillereitäpulvereita ekologisesti ja pienellä hiilijalanjäljellä valtamerten takaa, niin kas kummaa: putoileepa koodin vinkanneelle syylien ihmeparantumisen kokeneelle henkilölle silkkaa rahaa pussoseen. Ja uskokaa tai älkää: Tämänkin on tosi juttu!
- ToSI on!
niin piti vielä se sanomani, että sorry vaan: karnitiini ja karnosiini on IHAN eri asioita. Niin että se siitä nettikirjoittelujen asiantuntijuudesta
- karsoonitar
ToSi on! kirjoitti:
Noooooh.... tässä tämmöinen elämän inhorealistitar kertoo asiasta tietämättömille, että ennemmin tai myöhemmin ne virukset ja syylät lähtevät. Ja ihan itsestään. Ei siinä mitään helevetin vitamiineja ja karnosiineja tarvita. Inhorealistitar kertoo myös, että kun palstan lukijat riemumielin ryntäävät tilaamaan jotain kemikaalimössöpillereitäpulvereita ekologisesti ja pienellä hiilijalanjäljellä valtamerten takaa, niin kas kummaa: putoileepa koodin vinkanneelle syylien ihmeparantumisen kokeneelle henkilölle silkkaa rahaa pussoseen. Ja uskokaa tai älkää: Tämänkin on tosi juttu!
Myös sinulle putoilee rahaa pussoseen 5 dollaria,kun tilaaat alennuskoodilla ; -)
Olisin mielissäni,jos minulle vinkattaisiin alennuskoodista. - ..tilaa mitään
karsoonitar kirjoitti:
Myös sinulle putoilee rahaa pussoseen 5 dollaria,kun tilaaat alennuskoodilla ; -)
Olisin mielissäni,jos minulle vinkattaisiin alennuskoodista.Ei muuten putoo, koska en tilaa mitään iherbistä. JOS nyt sattuisi käymään niin, että ravitsemustilani vaatisi jonkin ravintolisän käyttöä, hankkisin sen naapuriapteekista. Säästyvillä rahoilla ostan hyvää ruokaa, nam, nam..
- iHerb
..tilaa mitään kirjoitti:
Ei muuten putoo, koska en tilaa mitään iherbistä. JOS nyt sattuisi käymään niin, että ravitsemustilani vaatisi jonkin ravintolisän käyttöä, hankkisin sen naapuriapteekista. Säästyvillä rahoilla ostan hyvää ruokaa, nam, nam..
Itse ostain vain ja ainoastaan lääkkeitä apteekista. Siellä on huonot ja kalliit lisäravinteet.
Karnosiinin ostan JrFitnesistä.
- Karno
Karnitiinilla ei ole mitään tekemistä karnosiinia tuottavan Beta-Alaniinin kanssa, että se siitä.
Kannattaa ostaa Beta-Alaniinia. Piste.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883