Heippa, ostin tänään macbookin ja en oikeastaan tiedä tietokoneista mitään. Mitä asioita pitää ottaa huomioon/kannattaa tehdä alussa ja mistä saan ohjelmia koneelle?(word, photoshop, freehand)
Saattaa kuulostaa tyhmiltä kysymyksiltä, mutta ois kiva jos joku viitsii vastata tai kertoa jotain olennaista:)-Kiitos
macin kanssa yhteisen elämän alkuun
4
588
Vastaukset
- MP33
No niitä ohjelmia saa sekä PC että Mac koneisiin ostamalla niitä tai sitten lataamalla niitä laittomasti vertaisverkoista.
...Hopeinen Omena saadaan uudelle serverille (viimeistään huomenna), löydät sieltä mahtavasti vastauksia kaikkiin kysymyksiisi ja niihinkin joita et ole hoksannut kysyä. Ja mitä et löydä, sitten kysyt ja me täsmävastaamme niihin. Hyvin yksinkertaista!:)
Sitä odotellessasi huolehdi että olet kalibroinut akun (12 tuntia latausta ja saman verran purkua). Tämän jälkeen voit aloittaa normaalin käytön vaikkapa lataamalla Soikko-oikoluvun ja NeoOffice-toimistopaketin suomalaisine kielipaketteineen. Googlella löytyvät. Ja jatkoa sitten Hompussa.
http://www.hopeinenomena.net- hanne
Joo, tähän asti oon ladannu sitä sen 12h.Mitä se purku tarkottaa?Latasin jotkut cd:t koneelle, mitä tuli koneen mukana...jotain ohjelmia.
Eli nettii sit imuttaa niitä muita ohjelmia:)
Nii ja viellä et tarviiko macciin viiruksentorjuntaa?Ku hankinta vaiheessa luin jostain, että ei tarvis, ku macit on niin koneita;) - ei tarvita
hanne kirjoitti:
Joo, tähän asti oon ladannu sitä sen 12h.Mitä se purku tarkottaa?Latasin jotkut cd:t koneelle, mitä tuli koneen mukana...jotain ohjelmia.
Eli nettii sit imuttaa niitä muita ohjelmia:)
Nii ja viellä et tarviiko macciin viiruksentorjuntaa?Ku hankinta vaiheessa luin jostain, että ei tarvis, ku macit on niin koneita;)siis ei tarvita, mutta palomuurin voit laittaaa päälle järjestelmäasetuksista ja kohdasta "turvallisuus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006