Kyllä vihreäsilmäinen hirviö nostaa päätään kun liikkuu baarissa kauniin ja hoikan kaverin kanssa jota kaikki katsovat ja jolle tullaan juttelemaan. Ilta jotenkin lässähtää kun huomaa olevansa täyttä ilmaa.
Olen kateellinen
26
1465
Vastaukset
- Anonyymi
Uppppp
- Anonyymi
????????????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
????????????
Onpa monta kysymysmerkkiä.
- Anonyymi
Hehe 😆🤣
- Anonyymi
Koetko sä todella ressu et tämäkään teksti on naisen (lue sun tutun tietenkin senkin töttöröö) kirjoittama?
- Anonyymi
Taitaa olla niin että koet melko kollektiivista kateutta aivan kaikkia supernaisia kohtaan ätmi. Pukiko mutsis sut jo mekkoihin ja siitä tapa jäänyt päälle muhahaha
- Anonyymi
Hyvä ystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ystävä
Sanos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos!
Luotettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ystävä
Ei sinulla ätmi ole ystäviä mutta voimia nyt silti
- Anonyymi
Tässä oikea analyysi aloituksesta
- Anonyymi
Vetska kii.
- Anonyymi
Larppaajia on monenlaisia.
- Anonyymi
No se
- Anonyymi
Hyvät ystäväthän tosiaan larppaa.. 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät ystäväthän tosiaan larppaa.. 👌
Vihaajat vihaa vai miten se meni niinkuin omasta mielestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaajat vihaa vai miten se meni niinkuin omasta mielestä
Juurikin niin
- Anonyymi
Hei kateudesta vihreää naista esittävä- voit lohduttautua vaikka sillä, että se pitkä ja hoikka frendis on joku ihan kakkosnelonen hirvi vaa mikä luulee liikoja itestään mua ha ha
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
: :
Juu samanlainen olo tulee töissä, kun nuoret komeammat kollegat juttelee talon kauneimpien työkavereiden kanssa, joille itse olen täysi mitättömyys.
- Anonyymi
Yyh
- Anonyymi
::
- Anonyymi
JOKU NIIN KETÄ SANON OMLLA NIMELLÄNI "EVERSTIN TYTÄR", JOTAIN JUTTUA NIIN KUN KYSYIN JOSRAIN TOISESTA TYTÖDRÄ NIIN.. HÄN NÄYTTI ETTÄ NIINKUIN MINUA PÄÄTÄ PIDEMPI HÄN KYLLÄ, SIYT4N NÄIMME TOISENKIN KERRAN NIIN SANOI: EHDIT SIIS NÄHDÄ HÄNTÄ JOO...
- Anonyymi
KOIRILTA JA KISSOILTA PITÄISI PISTRAA HÄNNÄT PWELTISAKSWEILLA XAIN LWIKKAA POIA NW RUEHAR...
mutta niin tyttöjen kanssa höpötykser haqssujakin sinänsä jorkin. - Anonyymi
LEGOll niin jotain aika hauskoja vähän isommillekin soveltucia rakennusjuttuja, LEGO Cirty Lego formulakin hah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082334- 842061
- 551626
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai531562- 1541528
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461426Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451360- 1121180
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261176Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251124