Kyllä vihreäsilmäinen hirviö nostaa päätään kun liikkuu baarissa kauniin ja hoikan kaverin kanssa jota kaikki katsovat ja jolle tullaan juttelemaan. Ilta jotenkin lässähtää kun huomaa olevansa täyttä ilmaa.
Olen kateellinen
31
1906
Vastaukset
- Anonyymi
Uppppp
- Anonyymi
????????????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
????????????
Onpa monta kysymysmerkkiä.
- Anonyymi
Hehe 😆🤣
- Anonyymi
Koetko sä todella ressu et tämäkään teksti on naisen (lue sun tutun tietenkin senkin töttöröö) kirjoittama?
- Anonyymi
Taitaa olla niin että koet melko kollektiivista kateutta aivan kaikkia supernaisia kohtaan ätmi. Pukiko mutsis sut jo mekkoihin ja siitä tapa jäänyt päälle muhahaha
- Anonyymi
Hyvä ystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ystävä
Sanos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos!
Luotettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ystävä
Ei sinulla ätmi ole ystäviä mutta voimia nyt silti
- Anonyymi
Tässä oikea analyysi aloituksesta
- Anonyymi
Vetska kii.
- Anonyymi
Larppaajia on monenlaisia.
- Anonyymi
No se
- Anonyymi
Hyvät ystäväthän tosiaan larppaa.. 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät ystäväthän tosiaan larppaa.. 👌
Vihaajat vihaa vai miten se meni niinkuin omasta mielestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaajat vihaa vai miten se meni niinkuin omasta mielestä
Juurikin niin
- Anonyymi
Hei kateudesta vihreää naista esittävä- voit lohduttautua vaikka sillä, että se pitkä ja hoikka frendis on joku ihan kakkosnelonen hirvi vaa mikä luulee liikoja itestään mua ha ha
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
: :
Juu samanlainen olo tulee töissä, kun nuoret komeammat kollegat juttelee talon kauneimpien työkavereiden kanssa, joille itse olen täysi mitättömyys.
- Anonyymi
Yyh
- Anonyymi
Kerro palstasetä vielä kerran tästä vartijatoimistosta jossa olet larpannut olevasi töissä. Can you do that for me, buddy?
- Anonyymi
::
- Anonyymi
JOKU NIIN KETÄ SANON OMLLA NIMELLÄNI "EVERSTIN TYTÄR", JOTAIN JUTTUA NIIN KUN KYSYIN JOSRAIN TOISESTA TYTÖDRÄ NIIN.. HÄN NÄYTTI ETTÄ NIINKUIN MINUA PÄÄTÄ PIDEMPI HÄN KYLLÄ, SIYT4N NÄIMME TOISENKIN KERRAN NIIN SANOI: EHDIT SIIS NÄHDÄ HÄNTÄ JOO...
- Anonyymi
KOIRILTA JA KISSOILTA PITÄISI PISTRAA HÄNNÄT PWELTISAKSWEILLA XAIN LWIKKAA POIA NW RUEHAR...
mutta niin tyttöjen kanssa höpötykser haqssujakin sinänsä jorkin.- Anonyymi
Oletko raiskaaja?
- Anonyymi
Ketkä kaikki raiskaa?
- Anonyymi
LEGOll niin jotain aika hauskoja vähän isommillekin soveltucia rakennusjuttuja, LEGO Cirty Lego formulakin hah
- Anonyymi
Reps
- Anonyymi
On kyllä aika reps siteerata tätä palstaäijän avausta vuodelta 2008
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 673063
- 462663
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1902381Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?412375Kyllä sut varmaan
Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun361582Rakastan sua
Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️151466Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk131342- 301324
Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p651276- 171266