Kyllä vihreäsilmäinen hirviö nostaa päätään kun liikkuu baarissa kauniin ja hoikan kaverin kanssa jota kaikki katsovat ja jolle tullaan juttelemaan. Ilta jotenkin lässähtää kun huomaa olevansa täyttä ilmaa.
Olen kateellinen
33
2339
Vastaukset
- Anonyymi
Uppppp
- Anonyymi
????????????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
????????????
Onpa monta kysymysmerkkiä.
- Anonyymi
Hehe 😆🤣
- Anonyymi
Koetko sä todella ressu et tämäkään teksti on naisen (lue sun tutun tietenkin senkin töttöröö) kirjoittama?
- Anonyymi
Taitaa olla niin että koet melko kollektiivista kateutta aivan kaikkia supernaisia kohtaan ätmi. Pukiko mutsis sut jo mekkoihin ja siitä tapa jäänyt päälle muhahaha
- Anonyymi
Hyvä ystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ystävä
Sanos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos!
Luotettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ystävä
Ei sinulla ätmi ole ystäviä mutta voimia nyt silti
- Anonyymi
Tässä oikea analyysi aloituksesta
- Anonyymi
Vetska kii.
- Anonyymi
Larppaajia on monenlaisia.
- Anonyymi
No se
- Anonyymi
Hyvät ystäväthän tosiaan larppaa.. 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät ystäväthän tosiaan larppaa.. 👌
Vihaajat vihaa vai miten se meni niinkuin omasta mielestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaajat vihaa vai miten se meni niinkuin omasta mielestä
Juurikin niin
- Anonyymi
Hei kateudesta vihreää naista esittävä- voit lohduttautua vaikka sillä, että se pitkä ja hoikka frendis on joku ihan kakkosnelonen hirvi vaa mikä luulee liikoja itestään mua ha ha
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
: :
- Anonyymi
::
- Anonyymi
JOKU NIIN KETÄ SANON OMLLA NIMELLÄNI "EVERSTIN TYTÄR", JOTAIN JUTTUA NIIN KUN KYSYIN JOSRAIN TOISESTA TYTÖDRÄ NIIN.. HÄN NÄYTTI ETTÄ NIINKUIN MINUA PÄÄTÄ PIDEMPI HÄN KYLLÄ, SIYT4N NÄIMME TOISENKIN KERRAN NIIN SANOI: EHDIT SIIS NÄHDÄ HÄNTÄ JOO...
- Anonyymi
KOIRILTA JA KISSOILTA PITÄISI PISTRAA HÄNNÄT PWELTISAKSWEILLA XAIN LWIKKAA POIA NW RUEHAR...
mutta niin tyttöjen kanssa höpötykser haqssujakin sinänsä jorkin.- Anonyymi
Oletko raiskaaja?
- Anonyymi
Ketkä kaikki raiskaa?
- Anonyymi
LEGOll niin jotain aika hauskoja vähän isommillekin soveltucia rakennusjuttuja, LEGO Cirty Lego formulakin hah
- Anonyymi
Reps
- Anonyymi
On kyllä aika reps siteerata tätä palstaäijän avausta vuodelta 2008
- Anonyymi
Vihreäsilmäinen hirviö vuodelta 2008:)
- Anonyymi
Niinpä sä päätit alkaa Hulkiks. Vieläkö lässähtää, vai lähtikö jo henkiki? -sivu
- Anonyymi
Fffff
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416