Tartteisin tietoa sellaisesta,kuin:
Royal persian angora chinchilla.
Myydäänkö niitä edes suomessa?
Jos myydään,missä myydään?
Tarvitsen kaiken mahdollisen tiedon noista otuksista. (=
Tietoa??!
5
620
Vastaukset
- Vastaus...
USA:ssa myydään ja hinta on noin 1000 dollaria / kpl.
- ropsipopsi
Juu kiitos,mutta en tajua noista tilaus ja raha jutuista mitään...
Onko suomessa myynnissä edes mitään valkoisia chinchilloja?
Kun haluun nimenomaan valkosia. Onko se niin,että välillä vaan syntyy valkosia poikasia,vai onko ne jotenkin ihan oma rotunsa ne valkoiset?
Tuosta linkistä vielä...
En osaa kunnolla edes englantia,enkä siis tiiä edes että mitä ne niinku suomenrahassa maksaa,eikä minulla tuollaista rahaa ollenkaan ole...
Kiitos kumminkin. (= - nuppu-85
Noi jotkut maxaa yli 5donaa, mut se ei oo mulle mikään onkelma. Pitääx mun mennä hakemaan se sinsu sielt Jenkeistä? (sekään ei oo mikään ongelma) Vai voiko ne muka jollain tavalla lähettää sen mulle?
Pääsekö se ylittämään rajan, vai joutuuko tulliin?
Kuinka kauan sen pitäis olla karanteenissa, jos joutuu, minkälaiset olot siellä on, kärsiikö se siellä? - ropsi popsi!!
nuppu-85 kirjoitti:
Noi jotkut maxaa yli 5donaa, mut se ei oo mulle mikään onkelma. Pitääx mun mennä hakemaan se sinsu sielt Jenkeistä? (sekään ei oo mikään ongelma) Vai voiko ne muka jollain tavalla lähettää sen mulle?
Pääsekö se ylittämään rajan, vai joutuuko tulliin?
Kuinka kauan sen pitäis olla karanteenissa, jos joutuu, minkälaiset olot siellä on, kärsiikö se siellä?Ennen kun mitään chinchillaa olet hankkimassa niin hanki tietoa! Jos olisit vaivautunut menemään Suomen lemmikkichinchillojen kotisivuille, niin olisit paljon viisaampi! www.slcry.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1884697Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043392Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1172926Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562922Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442850Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132267Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522258Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131975Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien681565