Pikainen kysymys, paljonko tuollaisella pelillä ajelee ilman suurempia ongelmia ja millaisia ongelmia on luvassa? Tarjolla olisi 350 tkm ajettu yksilö.... Mitä kannattaa tarkastella ostettaessa/koeajolla?
Mitsubishi Pajero, 2.5TD, -88
5
4561
Vastaukset
- tosta
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=1612.0
vähän aölaspäin kelaat.- Pajeroko?
Tulin siihen tulokseen, että ei Pajeroa...
- tosi asentaja
Pajeroko? kirjoitti:
Tulin siihen tulokseen, että ei Pajeroa...
voi voi kun sitä ollaan niin herkkiä heh!
- mitsu89
tosi asentaja kirjoitti:
voi voi kun sitä ollaan niin herkkiä heh!
Ei kannata toista mollata jos jättää pajeron väliin. Asia lienee niin, että jokaisessa autossa löytyy yhtä pitkä lista mahdollisista vioista ja korjaus kohteista. Ja tuon verran ajettu, ihan kuin omanikin, vaatii koko ajan jotain pientä ja isompaa huoltoa. Jos ei itse osaa eikä ole paikkaa missä tehdä niin miksi sitten ostaa moinen auto. Oikeastaan miksi ostaa autoa ollenkaan jos mahdollista? Mutta kun se vain ei aina onnistu. Itse tarvitsen vahvan veturin ja paje sattuu olemaan muutenin mukava ajettava.
Jos kerran olet tosi asentaja niin väännä niitä muttereita, neuvo toisia tai tarjoa apua äläkä heti ilku. Siten kaikki on mukavampaa!
- iisak
pajeron viat 300tkm /kansi, mulla oli uusi kansi sitten korkkas tiiviste ,hammas kehät viristää,runko loppuu taka päästä,mulla meni myös nokka akseli poikki alkoi vuotaa öljyä nokan päästä nokan ensimmäinen kaula oli kulunnut 2mm kannen puolelta,pohja oli loppu (1993vm)tässä lupaan itelle ja muille etten ikään osta pajeroa itelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882