Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Puolihoito Albenassa

Kyselijä?

Kannattaako Albenassa ottaa puolihoitoa. Flamingon matkaan kuuluu automaattisesti aamupala. Jos heittää 150€ lisää (5hlöä), saisi päälle puolihoidon.

Hotellihan on heti kävelykadun äärellä, joten pitkä matka ei ravintoloihin olisi. Ajattelin vaan kokonaiskustannuksia. 5 hlön perhe ei varmaan syö illallista reilulla 20€:lla/ilta ravintolassa vai? Mitään 5 lajin illallisia ei edes ajatella syödä, vaan jotain annoshommia.

Kiitos vastauksista etukäteen.

14

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perhe xxxxx

      mekin olemme menossa flamincoon , viime vuonna laguna beachissa puolihoidolla . se on totta että rahallisesti se on kannattavaa otta se puolihoito . teitäkin iso remmi lähdössä. me emme ota tänä vuonna puolihoitoa . albenassa kivoja ravintoloita eikä ole kiinni kellonajoissa . mutta mekin laskimme että kun aamupala kuuluu, niin lisäksi kolmelta hengeltä noin70- 100 euroo päivä syömisiin. eli kyllä se puolihoito halvemmax tulee .

      • dgfhdghd

        hmm...ksysymys edelliselle.. miten voi saada ruokaan kulumaan 100 € kolmelta hengeltä päivässä? siis eikös bulgariassa ole kovinkin halpaa ruokaa..? luulis että puolet tuosta.. ajattelin vaan, kun mulla ihan toinen käsitys..


    • ottaa

      puolihoitoa!

      A) Syöt, kun (jos) on nälkä
      B) Valitset aina itse paikan
      C) Ruoka maistuu viela kolmantenakin lomapaivänä erilaiselta
      D) Albena on täynnä erittäin hyviä ruokapaikkoja, joissa osassa myös ohjelmaa.
      E) retket ym.

      • mieltä

        Olen ollut kaksi kertaa Albenassa ja molemmilla kerroilla lähdetty liikkeelle pelkän aamupalan voimalla.
        Ravintola suokkejani ovat ehdottomasti:
        POCO LOCO joka sijaitsee aivan keskeisellä paikalla. Siellä on herkulliset pihvit ja leikkeet, lisäksi siellä on ystävällinen henkilökunta, paljon nuoria opiskelijoita, jotka osaavat auttavasti skanninaavisia kieliä ja hiljaisina aikoina esittävät hienoja tanssitaitojaan.
        Toinen suosikkini on :
        ÓLD OAK joka sijaitsee hieman kauempana maista katsottuna oikealla, mutta sitäkin parempi pihvipaikka ja grillattut lihat ovat heidän erikoisuus. Taitaapi vielä olla ainoa paikka jossa on varietee esityksiä ja mustalaisorkesteri soittamassa, tosi hienoa odotella ruokaannostaan vaikka vähän pidempäänkin, tosin ei tarvitse.

        Siitä olen samaa mieltä, että ruoka samasa paikassa alkaa maistua samalle jo kolmen päivän jälkeen, vaikka se olisi nimeltään erilaista.

        Toivottavasti löydätte teille hyvän ratkaisun.

        Meillä oli ainakin yksi päivän kohokohtia se ruokapaikan valitseminen ja ....


      • minä vaan ...
        mieltä kirjoitti:

        Olen ollut kaksi kertaa Albenassa ja molemmilla kerroilla lähdetty liikkeelle pelkän aamupalan voimalla.
        Ravintola suokkejani ovat ehdottomasti:
        POCO LOCO joka sijaitsee aivan keskeisellä paikalla. Siellä on herkulliset pihvit ja leikkeet, lisäksi siellä on ystävällinen henkilökunta, paljon nuoria opiskelijoita, jotka osaavat auttavasti skanninaavisia kieliä ja hiljaisina aikoina esittävät hienoja tanssitaitojaan.
        Toinen suosikkini on :
        ÓLD OAK joka sijaitsee hieman kauempana maista katsottuna oikealla, mutta sitäkin parempi pihvipaikka ja grillattut lihat ovat heidän erikoisuus. Taitaapi vielä olla ainoa paikka jossa on varietee esityksiä ja mustalaisorkesteri soittamassa, tosi hienoa odotella ruokaannostaan vaikka vähän pidempäänkin, tosin ei tarvitse.

        Siitä olen samaa mieltä, että ruoka samasa paikassa alkaa maistua samalle jo kolmen päivän jälkeen, vaikka se olisi nimeltään erilaista.

        Toivottavasti löydätte teille hyvän ratkaisun.

        Meillä oli ainakin yksi päivän kohokohtia se ruokapaikan valitseminen ja ....

        mutta jos rahasta puhutaan . niin vatsansa saa täyteen puolihoidolla ja kyllä se tulee huomattavasti halvemmaksi viideltä hengeltä... se on totta että albenassa on hyviä ravintoloita ja vaihtelua , mutta käsitin että aloittajalla oli myös taloudellinen näkökulma . siitä säästyvän rahan voi sitt vaikka käyttää shoppailuun ja retkeilyyn ...


      • on ok
        minä vaan ... kirjoitti:

        mutta jos rahasta puhutaan . niin vatsansa saa täyteen puolihoidolla ja kyllä se tulee huomattavasti halvemmaksi viideltä hengeltä... se on totta että albenassa on hyviä ravintoloita ja vaihtelua , mutta käsitin että aloittajalla oli myös taloudellinen näkökulma . siitä säästyvän rahan voi sitt vaikka käyttää shoppailuun ja retkeilyyn ...

        Mutta kyllä se shoppailu saa jäädä. Kotimaasta saa samaa tavaraa jopa halvemmalla.
        Panostaisin silti tuohon ruokapuoleen, koska se on Albenassa huippuluokkaa.


      • 150€:lla
        mieltä kirjoitti:

        Olen ollut kaksi kertaa Albenassa ja molemmilla kerroilla lähdetty liikkeelle pelkän aamupalan voimalla.
        Ravintola suokkejani ovat ehdottomasti:
        POCO LOCO joka sijaitsee aivan keskeisellä paikalla. Siellä on herkulliset pihvit ja leikkeet, lisäksi siellä on ystävällinen henkilökunta, paljon nuoria opiskelijoita, jotka osaavat auttavasti skanninaavisia kieliä ja hiljaisina aikoina esittävät hienoja tanssitaitojaan.
        Toinen suosikkini on :
        ÓLD OAK joka sijaitsee hieman kauempana maista katsottuna oikealla, mutta sitäkin parempi pihvipaikka ja grillattut lihat ovat heidän erikoisuus. Taitaapi vielä olla ainoa paikka jossa on varietee esityksiä ja mustalaisorkesteri soittamassa, tosi hienoa odotella ruokaannostaan vaikka vähän pidempäänkin, tosin ei tarvitse.

        Siitä olen samaa mieltä, että ruoka samasa paikassa alkaa maistua samalle jo kolmen päivän jälkeen, vaikka se olisi nimeltään erilaista.

        Toivottavasti löydätte teille hyvän ratkaisun.

        Meillä oli ainakin yksi päivän kohokohtia se ruokapaikan valitseminen ja ....

        se on hyvä paketti !
        Viikossa ei ehdi kyllästyä !
        Se on hyvä peruspaketti, jos sitten tekee jonkun jotain mieli vielä jossain, sen kun istuu pöytään ja tilaa !


      • Bulgariassa
        mieltä kirjoitti:

        Olen ollut kaksi kertaa Albenassa ja molemmilla kerroilla lähdetty liikkeelle pelkän aamupalan voimalla.
        Ravintola suokkejani ovat ehdottomasti:
        POCO LOCO joka sijaitsee aivan keskeisellä paikalla. Siellä on herkulliset pihvit ja leikkeet, lisäksi siellä on ystävällinen henkilökunta, paljon nuoria opiskelijoita, jotka osaavat auttavasti skanninaavisia kieliä ja hiljaisina aikoina esittävät hienoja tanssitaitojaan.
        Toinen suosikkini on :
        ÓLD OAK joka sijaitsee hieman kauempana maista katsottuna oikealla, mutta sitäkin parempi pihvipaikka ja grillattut lihat ovat heidän erikoisuus. Taitaapi vielä olla ainoa paikka jossa on varietee esityksiä ja mustalaisorkesteri soittamassa, tosi hienoa odotella ruokaannostaan vaikka vähän pidempäänkin, tosin ei tarvitse.

        Siitä olen samaa mieltä, että ruoka samasa paikassa alkaa maistua samalle jo kolmen päivän jälkeen, vaikka se olisi nimeltään erilaista.

        Toivottavasti löydätte teille hyvän ratkaisun.

        Meillä oli ainakin yksi päivän kohokohtia se ruokapaikan valitseminen ja ....

        kilpailua kun ei ole, ei yhtään mitään lähimailla !


    • käynyt

      Halvemmaksi tulee.
      Itse en myöskään jaksa lomalla joka ilta lähteä etsimään jotain hyvää paikkaa. Monesti sitä on niin väsynyt kuuman päivän jälkeen, että haluais vain rentoutua. Varsinkin jos on lapsia, niin ehdottomasti puolihoito!

    • .............

      Vuosia käyneenä, syöminen ja juominen ei maksa mitään paremmassakaan ravintolassa.

      • kjgj

        5 hklöä ei syö 20 eurolla, ei edes jos ottaisi pelkät salaatit!!!


      • maukka s

        ei siellä nyt tosiaankaan oo niin halpaa ole . missä lie syönyt.


    • +flamingo+

      Onko kukaan ottanut Flamingossa puolihoitoa ja voisi siten kertoa sen tasosta ym?
      Meitä on myös 5 henkeä lähdössä ja ajattelimme puolihoidon olevan helppo ratkaisu syömisiin.

    • lounas tai illallinen

      ja siihen kuuluu niin paljon erilaisia ruokia salaatteineen ja alkupaloineen, että kyllästyä ei ehdi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe