TÖITÄ

----

hei!

Onko kellään malagan alueella asuvalla tai muilla tietoa työpaikoista siellä..olen tuolta www.mol.fi sivuilta sekä monster.fi sivuilta työpaikkoja katsonut mutta aika huono tarjonta.. Lähinnä etsin esim. tarjoilijan duunia, siivojan duunia tai muuta, missä ei niin hirveästi tarvitse puhua espanjaa.. Puhun englantia hyvin ja espanjastakin alkeet sujuu..

laittakaa vaikka linkkiä jos on tietoa asiasta.. :)

3

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...tää vastaus

      Hei!

      Ei mulla oo tarjolla työpaikkaa tai tietoa siitä sulle, mutta reippaalle työtäpelkäämättömälle löytyy aina hommia.

      Toivottavasti sulla on asuntoasiat kunnossa? Etelä-Espanjassa on nimittäin kohtuullinen asuntopula ja hinnat melko kovia suhteessa palkkoihin. Työtähän voi etsiä niinkin, että käy paikan päällä tarjoutumassa paikkoihin.

      Onnea työnhakuun!

      • ----

        Noo ei oikeestaan noi asunto asiat oo missään mallissa.. tässä aattelin et parempi ensiksi saada työpaikka ja sen perässä muuttaa sitten jos sattuis jostain muualta päin espanjaa paikka löytymään.. :)
        malagan alue kuiteski ois se mieluisin..
        juu katoin että vuokra asunnoissaki ihan kohtuu hinnat jos palkka on kerta pienempi ku suomessa ja vuokrat melkee pää kaupunki seudun luokkaa.. :S

        Ei sitte varmaan muutaku mennä kyselemään vaan joka paikasta töitä jos sillä tärppäis! :)
        kiitti!


      • täällä mitään oo

        Ainakin tällä hetkellä on tyhjiä kämppiä vaikka kuinka.
        Kimppakämppää kannattaa kurkkia täältä:
        www.espanja.org


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe