Sain tossa peruna vanhan sotilaskiväärin ja nyt ajattelin alkaa hommaamaan siihen vähän paremman tukin.kuulin juttuja että jostain sais ns.raaka-aihio ratatukkeja,elikkä viittä vaille valmiita hintaan alle 200e?mistäkähän?Vai alkaisko itse vuolemaan?kokemuksia ko.jutuista......
9,3x53R ratatukki
12
4352
Vastaukset
- Hakusessa tukki
Soittelepa nuo armeijan myymälät ensin läpi,jos jonnekin on sattumalta jäänyt!Et maininnut kumman kätinen sen pitäisi olla?Kuitenkin ase on ilmeisesti Moisinin lukolla,ei tarvitse olla vartavasten 9,3,siihen käy sama kuin m39.Kuopioon jäi syksyllä vasurin tukkeja!Minulta saattaisi löytyä pähkinäpuinen,sen verran käytetty,että raudat vedetty kiinni!Ei vielä edes kohdistettu!
- 657357587837
oikealtahan sitä ammun....minkämallinen tukki sulta löytyikään?sporttertyylinen sopis mulle...en nuista lukoista tiedä minkä merkkisiä ne on,lukossa on taottu vuosiluku 1965 eli oisko se muutettu jotenkin sotapyssystä??
yht [email protected] - aatu
Ymmärsinkö oikein, että olis ratatukki myynnissä ja oliko se oikeakätinen. Jos näin niin minkähintainen.
[email protected]
- vähän,
Olet saanut perinnöksi hirventappovehkeen, et rata-asetta. Kannattaa kunnioittaa vehettä ja pitää se sellaisena, se on metsien työkalu. Erinomainen hirvikivääri.
Mikäli kaipaat rata-asetta, saat niitä kaliberissa 7,62x53R ratatukilla sillä 200e, kunhan vaan hieman viitsit kysellä. Omistamallasi kiväärillä ei ammuskella radalla, patruunahuolto tekee tenän.
Mikäli edelleen kaipaat rata-asetta, niin vaihdetaan, sellainen lojuu melkein joutilaana tuolla kaapissa. Itse en omista 9,3x53R;ää, mutta omistaisin sellaisen mielelläni, hirvikiväärinä.- aatu
Lähteekö se ratakivääri ilman vaihtoa eli rahalla ja minkämoinen summa.
Minkä kuntoinen kivääri on. [email protected] - mn9
aatu kirjoitti:
Lähteekö se ratakivääri ilman vaihtoa eli rahalla ja minkämoinen summa.
Minkä kuntoinen kivääri on. [email protected]Jos et ole vielä löytänyt niin mulla olisi yksi ylimääräisenä mosin nagantin rautoihin hintaa pidän sen 70e
- aatu
mn9 kirjoitti:
Jos et ole vielä löytänyt niin mulla olisi yksi ylimääräisenä mosin nagantin rautoihin hintaa pidän sen 70e
Niin oliko nyt kyseessä pelkkä tukki, vai koko ratakivääri
- jyhfgkl
aatu kirjoitti:
Niin oliko nyt kyseessä pelkkä tukki, vai koko ratakivääri
siis tukki onhan koko kiväärikin mut se sit maksaa enemmän ku 70
- mosin-nagant
jyhfgkl kirjoitti:
siis tukki onhan koko kiväärikin mut se sit maksaa enemmän ku 70
minkälaisesta ratatukista on kyse,
voisko saada kuvan jos vielä myynnissä?
200eurolla tosiaan löytyy ratatukkisia sotilaskiväärejä. Ei muuta kuin haku nettiin. - mosin
mn9 kirjoitti:
Jos et ole vielä löytänyt niin mulla olisi yksi ylimääräisenä mosin nagantin rautoihin hintaa pidän sen 70e
Onko sinulla vielä mosin nagantin ratatukki kaupan.
- suvikeli
ja toimita raudat Laurosen Anterolle Kiannanniemelle.
- toi ???
tietätä? tie ja tätä eli tätä tietä? No ei ainakaan laurosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849