Olen harkinnut muuttoa Tampereelle ja kysyisin teiltä Tamperelaisilta, minkälaista vuokraa maksatte? Hakemani asuntomuoto olisi kaksio, n.45-55 neliötä.
Tampereen asuntojen vuokrat?
7
632
Vastaukset
- tampereella
Itellä on vuokra 620 €/kk sähkö päälle.
Et ei oo halpaa huvia asuminen Tampereella. - on..
45 neliöinen kaksio 1kilometri keskustasta, lasitettu parveke, sauna. Yksityiseltä vuokrattu 580euroa/kk
- andré
keskustakaksio mutta venäläinen maasturiomistaja vaatii vodkapullon kuukaudesa lisäks sill on neljä kaksiota tampperella niin se saa ison pullon joka perjantai harasoo
- Eteläpohojammaalaanen
andré kirjoitti:
keskustakaksio mutta venäläinen maasturiomistaja vaatii vodkapullon kuukaudesa lisäks sill on neljä kaksiota tampperella niin se saa ison pullon joka perjantai harasoo
kuulostaa varsin villiltä ratkaisulta, venäläinen maasturiomistaja vuokraisäntänä lisännee jännitettä arkeen noin niinkuin muutenkin jos sellaista kaipaa. Eli olisikohan kaksioiden hintahaarukka jotain 500-600 euroa keskimäärin?
- tammerkosken
partaalla.50m2 saunalla.672e höysteet,siis elikkäs ves/sähööt.mutta uusi talo ja ihan best muutenkin.vuokrataloksi paras.
yksi frendi asuu tammelassa ja muistaakseni yksiön vuokra oli 500€ hujakoilla...
- ...
eli pieni kaksio keittokomerolla, neliöt 48, vuokra 470e, sisältää veden kahdelta. ja ihan siistikuntoinen kämppä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.602160- 2022145
- 711786
- 941684
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 921333
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059