Olen menossa Kreikkaan yhdessä 11v tyttäreni kanssa. Voisiko joku suositella Kreetan saaresta parhainta lomapaikkaa tai muualta Kreikasta. Luonto,retket ja jonkin verran rannalla olo kiinnostavat.Kiitos!
Kreikkaan lapsen kanssa
6
1107
Vastaukset
- suosittelen
Paleohora, lounais-Kreetalla. Paras kohde, kaunis, edullisempi kuin pohjois-Kreetan turistirysät.
Aitoa kreetalaista elämänmenoa. Pitkät, puhdasvetiset rannat. Paljon hyviä ravintoloita. Lähettyvillä on Elafonissoksen kuulu kahluusaari, joka on tyttärellesikin turvallinen ranta. Hyvät laivayhteydet etelärannikon moniin kyliin.
Kesäiltoina Paleohoran keskusta rauhoitetaan liikenteeltä, joten voitte kävellä turvallisesti tyttäresi kanssa kaduilla. Tavernojen pöydät kannetaan ulos kuin suureen, viihtyisään olohuoneeseen. Lomailtojen elämyksiin kuuluvat myös uskomattoman kauniit auringonlaskut.
Sieltä järjestetään retkiä useisiin eri paikkoihin pitkin Kreetaa. Suosittelen lämpimästi!- luontoa
Kiitän sinuakin tiedoistasi. Kuulostaa järkevältä. En kaipaa turistirysiä, mutta valitettavasti ajankohdan vuoksi(heinäkuu)en pystyne niitä välttelemään.
- menettelee!
Melkeinpä sille Palohoralle ääni täältäkin. Rauhallinen mesta verrattuna Hanian - Plataniaksen alueen paikkoihin, joista alkaa vastaava kreikkalainen ilmapiiri olla jo tyystin kadonnut.
Kreetalta löytyy mielin määrin ihastuttavia rauhallisempia paikkoja, mutta niihin pitää ainakin suomalaisen hakeutua omatoimisesti, ja ovat mieluummin saaren itäosissa tai etelässä.
- Kohteesta pitävä
Menkää Haniaan ja siellä Kato Stalokseen, Agia Marinaan tai Plataniakseen.
- tai Rethimnon
Kreetta on upea saari, menet mihin vaan. Itse olin viime vuonna kaksi viikkoa Rethymnonissa. 11 vuotiaan kanssa suosittelen joko Haniaa tai Rerhymnonia tai Agios Nokolaosta, ihan miten vaan, mutta hotelli kaupungista. Meillä oli auto viikon ja ajelimme ympäri Kreetan saarta. Vasta sitten näkee saaren upeuden, eli muutama retki kannattaa tehdä.
- meriheinä
Kalives on pieni ja ruhallinen kylä, jota voisin suositella kokemuksen syvällä rintaäänellä!! Kalives on.20 km Haniasta itään. Kaikki tarpeellinen löytyy kylästä ja bussiyhteydet eri puolille saarta hyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110