Hei kaikki!Olenko väärällä palstalla..sory,mutta osaako kukaan kertoa ,tyhmä kun olen,mistä saa siemeniä,tai lähteekö edes siemenestä sellainen kukka kuin SÄRKYNYT SYDÄN.??Vastaathan jos tiedät.Ja mistä niitä saa..?Kiitos jo etukäteen!
..Särkynyt sydän...
4
503
Vastaukset
- juttu kuin siemen
Osta keväällä taimi,silloin kukkii myös ekana kesänä.
- Saaraliina
Kiitos kiitos..niinpä teenkin!
- Aria1
Saaraliina kirjoitti:
Kiitos kiitos..niinpä teenkin!
Tuo särkynyt sydän on todella yleinen suomalaisissa pihoissa. Kannattaa varmaan kysellä sukulaisilta ja ystäviltä josko voisivat nostaa omasta mättäästään sulle pieniä alkuja.
Särkynyt sydän on sitkeä kasvi, joten ovat lähteneet kasvamaan ihan vaivattomasti, vaikka siirtokin ollaan tehty huolimattomasti: ihan mihin aikaan tahansa kesästä/keväästä (kun ovat tulleet pinnalle) ja istutuskin on saattanut olla sellainen pikainen tökkäys multaan kiireessä. - Saaraliina
Aria1 kirjoitti:
Tuo särkynyt sydän on todella yleinen suomalaisissa pihoissa. Kannattaa varmaan kysellä sukulaisilta ja ystäviltä josko voisivat nostaa omasta mättäästään sulle pieniä alkuja.
Särkynyt sydän on sitkeä kasvi, joten ovat lähteneet kasvamaan ihan vaivattomasti, vaikka siirtokin ollaan tehty huolimattomasti: ihan mihin aikaan tahansa kesästä/keväästä (kun ovat tulleet pinnalle) ja istutuskin on saattanut olla sellainen pikainen tökkäys multaan kiireessä.Nielestäni on niin uskomaton ja kaunis kasvi..Näin sen esiketaa äitini haudan vieressä.nyt haluan sen parvekkeelle..Kerrotko y
stävällisesti sen kasvin muita "oireita".?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074768Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744021462- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11942tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11938Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876