Epikriisi

Kerro, kerro kuvastin
ja peilikuvani kuin jonkun vieraan
pelko kuultaa hahmoni läpi
silmissä surun koti.

Oletko paennut maailman äärelle
ettei katseeni Sinua tavoittaisi
ja käteni
Sinuun liian lyhyet yltäisi.

Mutta älä Sinä minua murehdi
äläkä välitä näistä muutamista,
ainutkertaisen kaipaukseni säkeistä
rakkauden arpien anatomiasta

sydänverelläni kirjoitetuista.

18

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flau

      Oliko tämä jonkinlainen medikaalinen tilinpäätös lääkärille joka ei ymmärrä potilastaan?

      :)

      • lindalinda1

        suattaahan se niinnii olla :)

        Kiitosta.


    • *runo64*

      ..ensiksi runosi otsikosta mutta sehän sopii
      kaikkiin sydämmen vaihoihin kuten surun,kaipauksen
      ja rakkauden arviontiin,
      loppuraporttiksi:
      runo:lukuelämys,näkee että ennenkin on kirjoitettu
      runoilijatar:maanmainio,yliveto,yms ylistäviä
      lausahduksia.
      kaikkea hyvää ja kaunista iltaasi kuten tähtien
      säihkettä,kuun hymyilyä.

      • lindalinda1

        vai sain minä Sinut hämmennyksiin.

        Kas elämä on yhtä sairaskertomusta, rakkauskin.
        Ja olet aivan oikeassa, sopiihan se kaikkiin noi-
        hin mainitsemiisi elementteihin.

        Kuuleppas nyt, loppuraportin kirjoittaja.
        Sanoisin että tulee tuutin täydeltä sellaisia sa-
        noja, että punastelen niiden edessä. Vai pitäisi-
        kö sanoa kuten itse sanoit " hämmennyn "
        Vaikeaa oli löytää sanoja, joilla vastata.

        Mutta kiitos, sen olet ansainnut - sydämestä.


    • Kiitos, minä palelen nyt.
      Menen saunaan.

      • lindalinda1

        ja kiitos Margitta, sanasi hellivät - aina.


    • AmandaK

      "ainutkertaisen kaipaukseni säkeistä
      rakkauden arpien anatomiasta"

      Kaunista, kaunista..

      kiitos tästä lindasein :)

      • lindalinda1

        mukavaa, että runoni tavoitti juuri Sinut.

        Kiitos, sehän kuuluu Sinulle tyttöseni.


    • padme_amidala

      kiirus kommenttini. Haluan jättää tähän jälkeni, vaikken keksi nyt sanoja kuvatakseni hienoa runoasi. Vaikuttava oli, pidin kovasti.
      Kiitos taas UPEASTA lukuhetkestä : )

      • lindalinda1

        olet jättänyt palamattoman jälkesi, sanat joista
        sieluni hyrisee.

        Kiitos !


    • Jostakin

      Intensiivistä ikävää, surua, jostakin, jonnekin, ehkä kauaskin.
      Ja sitten luonnonhelmaan lenkille, ainakin itseänsä rakastamaan.

      • lindalinda1

        jotenkin minulla on kummallinen mututuntuma, että
        Hän on minulle tuttu, hmmmm.

        No, olet tahi et niin sanoissasi piilee totuus.
        Totuus joka taruakin ihmellisempää.

        Kiitos !


    • Kertokoon kuvastin kauniita asioita
      kätkeköön omaan arvoonsa surulliset.

      Ei maailmanääriin pakeneminen auta
      rakkaus kutsuu luokseen ystäväkulta.

      Rakkaus murehtii, välittää, parantaa arvet, lukee säkeistöt,
      ottaa huomioon kaiken sellaisenkin jota ei tule ajatelleeksi.

      Runosi, runosi, runosi, oli hyvä jälleen kerran!

      • lindalinda1

        niinhän sitä sanotaan, mutta totuus on toinen.
        Pakeneminen ei auta, mutta aika parantaa haavat.

        Enpä tiedä hyvyydestä, elämän karikoista.

        Kiitos pikkuinen.


    • kaaru

      Teen yhteenvedon
      runoistani Sinulle
      haluan katsoa peilistä
      nähdä silmissäni ilon

      Katse Sinuun jätti
      kipeitä muistoja
      en tavoittanut kättäsi
      piilouduit minulta

      Älä minua murehdi
      ystävät minut
      ovat kantaneet
      päivästä toiseen
      murehtineet kanssani
      heistä ammennan uuden ilon

      • lindalinda1

        silmäluomien alla kaihertaa
        ja ohimoilla
        on eilisen painava jyske

        se on syntynyt sanojen pauheesta
        pannan kiristyksestä
        jonka vain Sinä tiedät

        en kaipaa sääliäsi
        en liioin murehtimistasi

        avaan elämässäni uuden oven
        kirkastan peilin silmäni näkemään
        ja vapautan sydämeni
        ***

        Ei syntynyt valoa, syntyi vain tummaa vettä.

        Kiitos Kaaru. Kummallista miten aina onnistut
        tekemään tuon vastarunon.

        Nyt jenkkisarjan pariin.


    • Mysteriet

      Hiivatti kun meinannu päästä... :/

      Voi, Linda, kyllä minä murehdin
      jokaisen kaipauksesi säkeen otan sydämelleni
      ja tarkastelen sitä hiljaa...

      Murheellisten sanojen runo
      mutta, ah, niin kauniisti soi!

      • lindalinda1

        että pääsit :D

        Minä tiedän, että Sinä murehdit ja kannat taa-
        kastani aina osan. Mutta Sinähän oletkin kultaa.

        Ah, kuinka ihanaa olikaan lukea palautettasi.

        Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe