Valmistuin jouluna tradenomiksi ja huonon työtilanteen vuoksi harkitsen jatko-opiskelua.
Katselin eri maisteriohjelmien vaihtoehtoja Oulun yliopistosta (tietojärjestelmä, ohjelmistotuotanto, ohjelmistoliiketoiminta, mobiilipalvelut, digitaalinen media), ja ohjelmistoliiketoiminta tuntuisi pikaisen tutustumisen perusteella parhaalta vaihtoehdolta.
Onko kellään kokemuksia kyseisestä tutkinnosta ja sen työllistymisnäkymistä?
Toinen vaihtoehto olisi KTM ja siellä varmaankin logistiikka.
Tradenomista ohjelmistoliiketoiminnan FM:ksi
3
1112
Vastaukset
- ..........
Moi,
yksi vaihtoehto sinulle voisi olla tradenomien erillisvalinta ja Turun kauppakorkeakoulun Porin yksikkö. Itse olen suorittanut tietojenkäsittelyn tradenomin tutkinnon ja opiskelen nyt Porissa KTM:ksi pääaineena tietojärjestelmätiede.
Porissa on myös se etu, että siellä voi ristiinopiskelun kautta suorittaa kursseja myös Tampereen teknisssä yliopistossa, jonka yksikkö on samassa talossa. - Ouluman788
Itse valmistuin tietojärjestelmistä(Tietojenkäsittelytieteet, Oulu) ja töitä on ollut todella hyvin ainakin sen jälkeen kun muutin pääkaupunkiseudulle. Käytännössä kaikki yhtäaikaa valmistuneet ovat myös ihan hyvissä työpaikoissa. Samaa en voi valitettavasti sanoa ystävistäni, jotka ovat valmistuneet KTM:ksi...
Kannattaa muuten sitten huomioida, että myös suuntautumisvaihtoehtoon ohjelmistoliiketoiminta sisältyy koodausta, mallinnusta jne.. Kuitenkaan esimerkiksi ohjelmointia ei kannata pelätä, sillä siitä kyllä selviää kun vähän viitsii panostaa. - Ouluman788222
Itse valmistuin tietojärjestelmistä(Tietojenkäsittelytieteet, Oulu) ja töitä on ollut todella hyvin ainakin sen jälkeen kun muutin pääkaupunkiseudulle. Käytännössä kaikki yhtäaikaa valmistuneet ovat myös ihan hyvissä työpaikoissa. Samaa en voi valitettavasti sanoa ystävistäni, jotka ovat valmistuneet KTM:ksi...
Kannattaa muuten sitten huomioida, että myös suuntautumisvaihtoehtoon ohjelmistoliiketoiminta sisältyy koodausta, mallinnusta jne.. Kuitenkaan esimerkiksi ohjelmointia ei kannata pelätä, sillä siitä kyllä selviää kun vähän viitsii panostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019