Voitaisko sopia

satumaa

että yhtään aloitusta ei arvosteltaisi tyhmäksi. Ei vastata niihin,jos ne ei kiinnosta. Eikö siinä olisi vallan tarpeeksi kannanottoa.
Seuraava, joka aikoo mollata muiden kirjoituksia, tarkistaisi ensin verensokerinsa ja laskisi sataan. Annetaan kaikkien kukkien kukkia!!!

19

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyll sää

      kirjotat hyvin, sovitaan vaan:)

      • tuo kommentti on mieluisa. :)


    • vaaka-49

      kannatan ehdottomasti muutenkin aikuismaista käytöstä, kyllä 50 pitäisi olla jo kaikki aikuisia.

    • ja tervetuloa

      kaikki lihavat ja pulleatkin aloittajat :DD

      • ei pulleutta vielä fonttikoko paljasta!!


    • Masse setä

      ihan hyvin. Melkein jo ajattelinkin pistää aloituksen, mutta itsekontrolli kuitenkin toimi tässä tapauksessa.
      Hieno ehdotus!

    • mielitä kanssasi

      Omat kirjoitukset kunniaan. Olkoot niistä sitten kukin mitä mieltä haluaa. Aitoja ja arvostuksen ansaitsevia ne kaikki.

      Mutta nuo joutavat linkitykset saisi siivota pois kaikilta palstoilta. Kun yksi tai kaksi omaa sanaa ja sitten linkki. Ei ole kovin isoa aivotoimintaa kirjoittajalla silloin ja kone täynnä pöpöjä enempi kuin paraskaan virustorjunta ehtii ovelle ampua, jos avaamaan menee.

    • Eeva-Leena

      ymmärtää, että usein, asiat riitelee eikä ihmiset.
      Kyllähän viisikymppisten aloitukset pitäisi ollakkin niin aikuismaisia, ettei niitä edes voi sanoa tyhmäksi:)
      (Ja hullukin saa olla, muttei tyhmä!)

      Kai jatkossakin uskaltaa ilmaista myös eriävät mielipiteensä asioista, ettei niitä heti otettaisi arvosteluksi.

      Monasti hyvin alkanut keskustelu kärjistyy riitelyksi myös siksi, että joidenkin kirjoittajien erilainen katsantokanta asioihin ja omintakeinen kirjoitustyyli alkaa toisia ärsyttää.

      Huumori tuntuu olevan myös mielipiteitä jakava alue, vaikkei se olisi edes kaksimielistä.

      Helposti myös tullaan kitiseen:"tämä asia ei kuulu tälle palstalle."
      Jos jostakin asiasta halutaan kuulla 50-kymppisten mielipide, niin silloinhan se kuuluu juuri tälle palstalle, eikö?

      Ei kai tarkoitus ole tehdä tästä palstasta ihan puiseva!?

      Antoisaa keskustelua jatkossakin!

      • eriävät mielipiteet kehiin. Se on mielipiteiden vaihtoa. On kovin kasvattavaa ja kiinnostavaa lukea erilaisia mielipiteitä, kommentteja ja mahdollisia perusteluja eri asioihin. Kyllä minulla ainakin on varaa muuttaa mielipidettäni jos olen alunperin ajatellut väärin enkä kaikkia näkökohtia ottanut huomioon.


    • mao mao

      Varsinkin satumaassa olisin hirmusen symppis kaikille asiallisille tyypeille.
      Puhemies Maon slogan tämäkin: Ei kissan värillä välii, kunhan on siimahännill häijy.

    • minä en sovi mitään.

      Faktaa pöytään.

    • HTZA

      mutta kun....

      • sanoo_suttura*

        on niin hiton vaikea pitää totuutta sisällään...
        :)

        minullakin.


      • HTZA
        sanoo_suttura* kirjoitti:

        on niin hiton vaikea pitää totuutta sisällään...
        :)

        minullakin.

        poistavat vielä sinutkin.
        Mutta kiva!
        Jää nähtäväksi ymmärretäänkö se.


      • sanoo_suttura*
        HTZA kirjoitti:

        poistavat vielä sinutkin.
        Mutta kiva!
        Jää nähtäväksi ymmärretäänkö se.

        Siis mikä?

        :)


      • HTZA
        sanoo_suttura* kirjoitti:

        Siis mikä?

        :)

        ei saa laskea ulos.
        Vaikka kuinka vaikeaa olisi.
        Myötäelämistä ja lempeyttä vain.
        Totuus poistetaan ketjusta helposti.
        Yleisön pyynnöstä.


    • Hässe

      palstan olevan ihan akkojen vallassa. Ollaan eripuraisia ja epäluuloisia ja valitetaan milloin mistäkin ja usein serihville asti.
      Pitäis vaan olla tasaista ja pehmeetä ja mukavaa eikä koskaan saisi ilmaista eriävää mielipidettä.

      SURKEETA TOUHUA !

    • mies-v57

      Tämä on sopinut minulle koko ajan.

      Pääasia on,että jos aloituksia ja kirjoituksia poistetaan,niin ei etsitä syntipukkia sieltä,
      missä sitä ei ole.

      Poistamisen tekee aina palstan ylläpitäjä.
      Yksittäisen sivun kirjoittajan leimaaminen on
      väärin ja kohtuutonta.

    • pidetään sovittuna

      juttuna heti tästä hetkestä eteenpäin. Tosin olen jo aikaisemminkin ollut tätä mieltä. Toivottavasti myös palstan happomarjat tulevat mukaan sopimukseen. Iloista jatkoa palstalle!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe