Voitaisko sopia

satumaa

että yhtään aloitusta ei arvosteltaisi tyhmäksi. Ei vastata niihin,jos ne ei kiinnosta. Eikö siinä olisi vallan tarpeeksi kannanottoa.
Seuraava, joka aikoo mollata muiden kirjoituksia, tarkistaisi ensin verensokerinsa ja laskisi sataan. Annetaan kaikkien kukkien kukkia!!!

19

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyll sää

      kirjotat hyvin, sovitaan vaan:)

      • tuo kommentti on mieluisa. :)


    • vaaka-49

      kannatan ehdottomasti muutenkin aikuismaista käytöstä, kyllä 50 pitäisi olla jo kaikki aikuisia.

    • ja tervetuloa

      kaikki lihavat ja pulleatkin aloittajat :DD

      • ei pulleutta vielä fonttikoko paljasta!!


    • Masse setä

      ihan hyvin. Melkein jo ajattelinkin pistää aloituksen, mutta itsekontrolli kuitenkin toimi tässä tapauksessa.
      Hieno ehdotus!

    • mielitä kanssasi

      Omat kirjoitukset kunniaan. Olkoot niistä sitten kukin mitä mieltä haluaa. Aitoja ja arvostuksen ansaitsevia ne kaikki.

      Mutta nuo joutavat linkitykset saisi siivota pois kaikilta palstoilta. Kun yksi tai kaksi omaa sanaa ja sitten linkki. Ei ole kovin isoa aivotoimintaa kirjoittajalla silloin ja kone täynnä pöpöjä enempi kuin paraskaan virustorjunta ehtii ovelle ampua, jos avaamaan menee.

    • Eeva-Leena

      ymmärtää, että usein, asiat riitelee eikä ihmiset.
      Kyllähän viisikymppisten aloitukset pitäisi ollakkin niin aikuismaisia, ettei niitä edes voi sanoa tyhmäksi:)
      (Ja hullukin saa olla, muttei tyhmä!)

      Kai jatkossakin uskaltaa ilmaista myös eriävät mielipiteensä asioista, ettei niitä heti otettaisi arvosteluksi.

      Monasti hyvin alkanut keskustelu kärjistyy riitelyksi myös siksi, että joidenkin kirjoittajien erilainen katsantokanta asioihin ja omintakeinen kirjoitustyyli alkaa toisia ärsyttää.

      Huumori tuntuu olevan myös mielipiteitä jakava alue, vaikkei se olisi edes kaksimielistä.

      Helposti myös tullaan kitiseen:"tämä asia ei kuulu tälle palstalle."
      Jos jostakin asiasta halutaan kuulla 50-kymppisten mielipide, niin silloinhan se kuuluu juuri tälle palstalle, eikö?

      Ei kai tarkoitus ole tehdä tästä palstasta ihan puiseva!?

      Antoisaa keskustelua jatkossakin!

      • eriävät mielipiteet kehiin. Se on mielipiteiden vaihtoa. On kovin kasvattavaa ja kiinnostavaa lukea erilaisia mielipiteitä, kommentteja ja mahdollisia perusteluja eri asioihin. Kyllä minulla ainakin on varaa muuttaa mielipidettäni jos olen alunperin ajatellut väärin enkä kaikkia näkökohtia ottanut huomioon.


    • mao mao

      Varsinkin satumaassa olisin hirmusen symppis kaikille asiallisille tyypeille.
      Puhemies Maon slogan tämäkin: Ei kissan värillä välii, kunhan on siimahännill häijy.

    • minä en sovi mitään.

      Faktaa pöytään.

    • HTZA

      mutta kun....

      • sanoo_suttura*

        on niin hiton vaikea pitää totuutta sisällään...
        :)

        minullakin.


      • HTZA
        sanoo_suttura* kirjoitti:

        on niin hiton vaikea pitää totuutta sisällään...
        :)

        minullakin.

        poistavat vielä sinutkin.
        Mutta kiva!
        Jää nähtäväksi ymmärretäänkö se.


      • sanoo_suttura*
        HTZA kirjoitti:

        poistavat vielä sinutkin.
        Mutta kiva!
        Jää nähtäväksi ymmärretäänkö se.

        Siis mikä?

        :)


      • HTZA
        sanoo_suttura* kirjoitti:

        Siis mikä?

        :)

        ei saa laskea ulos.
        Vaikka kuinka vaikeaa olisi.
        Myötäelämistä ja lempeyttä vain.
        Totuus poistetaan ketjusta helposti.
        Yleisön pyynnöstä.


    • Hässe

      palstan olevan ihan akkojen vallassa. Ollaan eripuraisia ja epäluuloisia ja valitetaan milloin mistäkin ja usein serihville asti.
      Pitäis vaan olla tasaista ja pehmeetä ja mukavaa eikä koskaan saisi ilmaista eriävää mielipidettä.

      SURKEETA TOUHUA !

    • mies-v57

      Tämä on sopinut minulle koko ajan.

      Pääasia on,että jos aloituksia ja kirjoituksia poistetaan,niin ei etsitä syntipukkia sieltä,
      missä sitä ei ole.

      Poistamisen tekee aina palstan ylläpitäjä.
      Yksittäisen sivun kirjoittajan leimaaminen on
      väärin ja kohtuutonta.

    • pidetään sovittuna

      juttuna heti tästä hetkestä eteenpäin. Tosin olen jo aikaisemminkin ollut tätä mieltä. Toivottavasti myös palstan happomarjat tulevat mukaan sopimukseen. Iloista jatkoa palstalle!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      532
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      505
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe