Huoltajuusriita

Pakko luovuttaa

Käräjä- ja hovioikeudenpäätös jättää kaikki lapset äidin osoitteeseen antaa äidille kaikki työkalut ja avaimet kiusantekoon lasten nimissä. Tätä on jatkunut erosta asti. Se mitä muille esitetään on aivan jotain muuta kuin mitä todellisuus on. Tekstiviestit ja puhelut minun ja lasten äidin välillä näyttää niin selvästi mistä tässä on kysymys. Niitä, kaikkein selvinpiä todisteita ei kuitenkaan oikeudessa tarkastella?

Käräjäoikeuden päätös ja perheneuvolan tekemä selvitys. Kumpikin vanhempi kertoi erilaisen version mitä lapset haluaa kun lasten äiti laittoi asianajajan asialle syksyllä 2005. Se mitä minä sanoin oli lähes vastaava perheneuvolan selvityksen kanssa. Selvitys ei ollut lähelläkään sitä mitä lasten äiti silloin väitti. Lasten äiti ei ole saanut mitään rangaistusta siitä että hän häikäilemättömällä tavalla yritti käyttää edukseen minulla juuri ollutta työuupumusta ja minun asuntotilannetta sillä hetkellä. Lasten äiti ei pitänyt meidän keskinäistä sopimusta minkä teimme eron yhteydessä.

Mitä olisikaan jos olisimme tehneet niinkuin erotessamme sovimme ja eläisimme ilman riitaa?

Lasten äidin häikäilemätön käytös minua kohtaan, lasten manipulointi, lasten ja minun syyllistäminen. Nyt mietin mitä seuraavaksi? Minä en pysty rakentamaan täällä mitään, en suhteita, en uraa, en mitään tällaisissa olosuhteissa. Tässä on vaihtoehdot vähissä, oikeasti. Muutto toiselle paikkakunnalle paljon kauemmaksi täältä on ainut vaihtoehto. Lasten äiti on lasten äiti teki hän mitä tahansa. Hän saa tehdä ihan mitä vain, etenkin valehdella, myös oikeudelle.

Mitä minun elämäni on?

Vastaus:

http://www.nettipsykologi.com/artikkelit/eroisat.html

Minun elämäni on ollut täysin kohdan C mukaista.

Oikeasti itseni takia minun täytyy lopettaa tämä ja luovuttaa, muuttaa pois. Luopua siitä mikä on tärkein asia elämässäni, lapseni. Miettikää itse mitä teillä liikkuisi päässänne jos olisitte minun tilanteessani. Tämä on niin sairasta. Lasten etu? Missä on se lasten etu?

Minun elämäni on jo pilattu, mutta vastaisuuden varalle.

Jos lapset asuvat vuoroviikoin molempien vanhempien luona, on ainut ja oikea tapa asettaa vanhemmat tasavertaiseen asemaan ja jakaa lasten osoitteet molemmille vanhemmille. Siten ei anneta toiselle vanhemmalle sellaista vallan väärinkäyttömahdollisuutta minkä oikeuslaitos meidän tapauksessa lasten äidille antoi ja jota hän on käyttänyt jopa sairaalloisesti hyväkseen. Nykyinen oikeuslaitos ei tajua mitä kaikkea edellä mainitulla ratkaisulla voidaan estää vaan puoltaa ratkaisuja, jotka antavat mahdollisuudet kiusantekoon.

3

2985

    Vastaukset

    • Erittäinkatkera

      Tämä voi käydä myös äidille. Meillä sama tilanne, mutta toisin päin.

    • Anonyymi

      Minulla on aivan se kohdan Q mukaan mennyt

    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe